De wolharige mammoet tot leven wekken: het gekke project waar sommige wetenschappers zich zorgen over maken

Algemene wetenschappelijke debatten. Presentaties van nieuwe technologieën (niet direct gerelateerd aan hernieuwbare energie of biobrandstoffen of andere thema's ontwikkeld in andere subsectoren) forums).
Avatar de l'utilisateur
Exnihiloest
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5365
Inschrijving: 21/04/15, 17:57
x 660

Re: De wolharige mammoet tot leven wekken: het gekke project dat sommige wetenschappers zorgen baart




par Exnihiloest » 21/09/21, 18:46

Christophe schreef:
Exnihiloest schreef:
Christophe schreef:Guy moet kalmeren ... de dreiging van moord is niet verschrikkelijk (zelfs als het humor is, ik weet het ...)

Doodsbedreigingen zijn nooit humor.
Door ze voor humor door te geven en ze te kwalificeren met een term die zo zwak is als 'niet verschrikkelijk', is ze afzwakken om ze te accepteren.
Het is een schande.


Oké, het is goed dat het is gemodereerd ... Wat wil je nog meer? 100 ballen en 1 maart?


Jij modereert dit bericht en niet de bedreigingen?!!! (dit is mijn tweede bericht)
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79332
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11046

Re: De wolharige mammoet tot leven wekken: het gekke project dat sommige wetenschappers zorgen baart




par Christophe » 21/09/21, 18:56

Koop een brein voor jezelf!! Het is die van de bedreigingen die een gemodereerde eierschedel was!
0 x
Avatar de l'utilisateur
Exnihiloest
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5365
Inschrijving: 21/04/15, 17:57
x 660

Re: De wolharige mammoet tot leven wekken: het gekke project dat sommige wetenschappers zorgen baart




par Exnihiloest » 21/09/21, 19:45

Christophe schreef:Koop een brein voor jezelf!! Het is die van de bedreigingen die een gemodereerde eierschedel was!


Eischedel zelf, probeer het te begrijpen!
Ik heb het niet over mensen, ik heb het over berichten!
Gisteren heb je een bericht verwijderd dat lijkt op het bericht waarin ik zei "doodsbedreigingen zijn nooit humor", maar je hebt het bericht over bedreigingen verlaten.
Is het schrijven van "Doodsbedreigingen zijn nooit humor" ernstiger dan ze te uiten?
Het slaat nergens op.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16133
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5245

Re: De wolharige mammoet tot leven wekken: het gekke project dat sommige wetenschappers zorgen baart




par Remundo » 21/09/21, 20:39

Ik heb veel berichten van jou Exnihilo verwijderd, en ook van Guy Guys du Bois.

met als reden "bericht zonder interesse" (als dat Christophe kan helpen de weg te vinden).

Ik zou u willen adviseren om het te sluiten betreffende uw onvruchtbare ruzies en te posten over de onderwerpen, en als er onenigheid is, noteert men dat en blijft men correct.

Merci.
1 x
Beeld
Avatar de l'utilisateur
Exnihiloest
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5365
Inschrijving: 21/04/15, 17:57
x 660

Re: De wolharige mammoet tot leven wekken: het gekke project dat sommige wetenschappers zorgen baart




par Exnihiloest » 21/09/21, 23:32

Remundo schreef:[color=#BF0000]Ik heb veel berichten van jou Exnihilo verwijderd, en ook van Guy Guys du Bois.

met als reden "bericht zonder interesse" (als dat Christophe kan helpen de weg te vinden).

Probeer Gadget en mij niet rug aan rug te sturen. Ik heb niet de anterioriteit van laster en beledigingen.

Zie hier mijn oorspronkelijke post:
"We kunnen niet wachten om te komen, naar nieuwe soorten, en niet alleen naar degenen met wollig haar.
Wanneer de kunstenaars de kunst van de levenden benaderen, zullen we ons niet vervelen. Stel je een Dali van genetica voor... De vierkante vissen met de ogen in de hoeken zijn alleen te vinden in gepaneerd diepvriesvoer, je kunt het in je aquarium hebben, en veelkleurige
."

Geen klacht tegen wie dan ook, gewoon grapjes maken over wat genetische kunst zou kunnen zijn.

Maar onmiddellijk als reactie, doodsbedreiging door GuyGadeboisLeRetour, die alleen "gemodereerd" was toen ik protesteerde, terwijl op zijn minst van mijn berichten, zoals reageren met "pedofiel" op een belediging altijd van dezelfde GuyGadeboisLeRetour, daar zie ik mijn post gemodereerd.

Aan de ene kant is je moderatie bevooroordeeld. Ze weet niet wie de agressie initieert en wie de ander lastigvalt. Verboden zich te verdedigen, anders worden we in dezelfde zak gestopt.

Aan de andere kant is het niet aan jou om de rente wel of niet te beoordelen. Dit scenario wordt censuur genoemd. Als we de "oninteressante" berichten zouden verwijderen, zou minstens de helft hier verdwijnen, waaronder veel van die van jou en dat weet je heel goed. En interessante berichten, maar die je niet interesseren, zouden ook verdwijnen.

Geen ethiek dus. U maakt misbruik van uw positie om diegenen te verzwakken wier boodschappen niet bij u passen en om degenen die hen lastigvallen te begunstigen.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79332
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11046

Re: De wolharige mammoet tot leven wekken: het gekke project dat sommige wetenschappers zorgen baart




par Christophe » 21/09/21, 23:43

We laten hem zien hoe het is om bevooroordeeld te zijn met de grote idioten of niet Remundo? : Lol: : Lol: : Lol:
1 x
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16133
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5245

Re: De wolharige mammoet tot leven wekken: het gekke project dat sommige wetenschappers zorgen baart




par Remundo » 22/09/21, 07:52

Nihilo volledig bovengronds.

Christophe, jij bent hier de baas.

Hoe dan ook, we hebben geen ethiek... dus misschien moeten we het met hem eens zijn... wij ijverige censoren...
1 x
Beeld
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79332
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11046

Re: De wolharige mammoet tot leven wekken: het gekke project dat sommige wetenschappers zorgen baart




par Christophe » 22/09/21, 08:17

Wat zijn we toch een klootzakken...om zo'n schurk te tolereren!
3 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: De wolharige mammoet tot leven wekken: het gekke project dat sommige wetenschappers zorgen baart




par Obamot » 22/09/21, 09:52

Remundo schreef:wij ijverige censoren...
Misschien heb je een broer om voor te zorgen? : Cheesy:
0 x
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13706
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1519
Neem contact op met:

Re: De wolharige mammoet tot leven wekken: het gekke project dat sommige wetenschappers zorgen baart




par izentrop » 22/09/21, 11:19

Als het project van George Church zou uitkomen, zou het dier dat het levenslicht zou zien dus het DNA van mammoeten gecombineerd met dat van Aziatische olifanten hebben. Na verscheidene jaren van onderzoek beweerde het team van deze geneticus dat ze al meer dan 40 mammoetgenen hadden kunnen 'herleven'. Deze wetenschappers zouden dit hebben bereikt dankzij CRISPR/Cas9 genetische technologie. Ze legden ook uit dat ze vandaag al delen van het genoom van een Aziatische olifant kunnen extraheren en vervangen door die van de uitgestorven dikhuid.

Het zou dus heel goed kunnen dat George Church er met de hulp van Colossal in slaagt om "olifantenmammoeten" te maken. Net als de oorspronkelijke mammoeten zouden deze door de mens gemaakte dieren dan kleine oren, lang haar en een dikke laag vet onder hun huid hebben.George Church specificeerde niettemin dat hun "olifantenmammoeten" geen slagtanden zouden hebben, om te voorkomen dat ze de interesse zouden wekken van ivoorhandelaars. Kortom, het worden harige olifanten met vetreserves, de noodzakelijke eigenschappen waarmee ze zich kunnen aanpassen aan de Siberische permafrost. https://www.fredzone.org/un-ufologue-et ... ineux-9585
Beeld
Als het hen amuseert, is de kans klein dat ze de grillen van RC zullen ondersteunen : Wink:
0 x

Terug naar "Wetenschap en Technologie"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 211-gasten