De paradox van het effect van antibiotica (Lyme)

Algemene wetenschappelijke debatten. Presentaties van nieuwe technologieën (niet direct gerelateerd aan hernieuwbare energie of biobrandstoffen of andere thema's ontwikkeld in andere subsectoren) forums).
Avatar de l'utilisateur
Grelinette
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2007
Inschrijving: 27/08/08, 15:42
Plaats: Provence
x 272

De paradox van het effect van antibiotica (Lyme)




par Grelinette » 14/12/15, 12:03

Hallo,

Ik open dit onderwerp om u te vertellen over een persoonlijke casus waaruit een aantal gezondheidsveranderende biologische reacties met betrekking tot effectieve antibiotica zijn onthuld.

De feiten: een van mijn familieleden lijdt aan ongemak, verlies van evenwicht, spierpijn, heftige reacties op bepaalde antibiotica en vele andere symptomen die zo uiteenlopend zijn als onvoorspelbaar.

Een homeopathische arts heeft net de diagnose gesteld Ziekte van Lymeen deze ziekte lijkt behoorlijk onderschat en grotendeels onderschat door het grote deel van de Franse medische professie.

Een vereniging probeert het Franse medische lichaam te sensibiliseren en te informeren over deze ziekte en publiceert veel adviezen en resultaten van onderzoeken op haar website. http://francelyme.fr/

In het bijzonder verklaart een (slecht vertaald) document een zeer verrassende schadelijke reactie van antibiotica op bacteriën: Reacties van Jarisch Herxheimer


Uitleg: Wanneer een bacterie sterft, worden al haar toxines afgegeven aan het lichaam waar het zich heeft ontwikkeld.

Het gevolg is dat hoe meer een medicijn effectief is tegen een bacterie, vooral antibioticahoe meer bijwerkingen kunnen gewelddadig zijn!


Dit verklaart waarom sommige mensen intolerant zijn voor antibiotica, met zeer heftige nevenreacties.

De paradox is daarom volgens deze studie dat een effectief antibioticum moet worden gebruikt door de effectiviteit ervan te verminderen, anders is het effect tegengesteld!

Dit is de eerste keer dat ik heb gehoord van dit "tijdbom" -effect van antibiotica, en van dit paradoxale fenomeen dat suggereert dat sterke en effectieve medicijnen niet noodzakelijk het meest worden aanbevolen tegen bacteriën.
0 x
Project van de door paarden getrokken-hybride - Het project econology
"De zoektocht naar vooruitgang sluit de liefde voor traditie niet uit"
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10




par dedeleco » 14/12/15, 14:01

Bekend in de wetenschappelijke specialiteit artikelen, de afgifte van toxines door bacteriën, maar erger in het aangezicht van het antibioticum neemt de bacterie zijn toevlucht in de diepte, ingekapseld zelfs in de hersenen, verbergt zich veel later, wat maandenlang verschrikkelijke doses antibiotica oplevert.
Daarom is het raadzaam om antibiotica twee weken te behandelen vanaf het begin van de migratie van rode ring ontsteking groeien (zelfs als het niet duidelijk is en twijfelt) een paar dagen na de tekenbeet, zoals ik deed (met een onwetende arts, sceptisch, over wat ik op het internet had gelezen, geschreven door patiënten, ik heb jou je moest hard krabben voor deze ontsteking, en ik beantwoord hem, helemaal niet, dit is 8 jaar geleden), voordat de bacterie je binnenvaltomdat het bijna onmogelijk is om geen teken te hebben, zelfs niet in je tuin, om diezelfde dag onmiddellijk te verwijderenze zijn microscopisch, minder dan mm al irriterenden om antiseptica op de huid te behandelen, zoals Dakin, zoals ik een dag doe, Dakin vast te zitten onder een pleister aan het begin van de ontsteking !!

Het lijkt erop dat er veel variaties op dit zijn complexe en hyperintelligente bacteriën, met een enorm DNA !!

Eindelijk kunnen we ook proberen verander zijn lichaam een ​​beetje, dat wil zeggen de biotoop van de bacteriën, met etherische oliën, wat we eten, specerijen, sterke voedingsmiddelen, knoflook en vele anderen, zoals sommige mensen op het internet suggereren.

Eindelijk is er ook bacteriofagen, Virussen die bacteriën, antibiotica minder gewelddadig, efficiënter en met een beetje geluk in vuil kan je beschermen, om te zien op het web te slopen, dit effectief alternatief, verwaarloosd omdat 80 jaar, maar niet herkend !!

Alles hangt ervan af als je biotoop de bacteriën leuk vindt of niet !!als voor planten in een tuin.
0 x
Thiazolinones neuro giftig voor te voorkomen dat zij overal, waanzin, waarbij ten minste ppm, bacteriën en uw neuronen, die de ziekte van Alzheimer vermenigvuldigt !!
De bijen verdwijnen pesticide, Roundup, en worden ons langzaam doden. http://www.pollinis.org/petitions/petit ... noides.php
Avatar de l'utilisateur
Grelinette
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2007
Inschrijving: 27/08/08, 15:42
Plaats: Provence
x 272




par Grelinette » 14/12/15, 21:54

Het is waar dat deze bacterie (Borrelia) indrukwekkend is, zelfs erg "intelligent" vanwege zijn vermogen om zich in het lichaam te verstoppen en zich te hechten aan plaatsen waar hij moeilijk te lokaliseren is (hersenen, zenuwverbindingen, botten. , spieren, enz ...), veroorzaken een breed scala aan symptomen die leiden tot de diagnose van andere pathologieën.

Dit verklaart "de onvoldoende medische overweging, de weigering van de hoge gezondheidsautoriteit en de onvoldoende opleiding van huisartsen". (-> Open brief aan Franse artsen over de ziekte van Lyme)

Het lijkt ook dat we ontdekken dat deze ziekte nu wordt overgedragen door muggenbeten ...
0 x
Project van de door paarden getrokken-hybride - Het project econology
"De zoektocht naar vooruitgang sluit de liefde voor traditie niet uit"
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79364
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060




par Christophe » 14/12/15, 22:01

Er zijn (althans) al 2-onderwerpen op Lyme: verschillende leden hiervan forum zijn getroffen (significant van het gemiddelde% van de bevolking ...)

Lyme is een tijdbom ... Ik geloof echt (maar dit is slechts mijn persoonlijke mening ...) zal het meer sociale en schade aan de gezondheid dan aids in de ontwikkelde landen te maken ... behalve in de meeste gevallen zullen wij niet de naam op het! Wat we bang voor artsen en farmaceutische industrie om het echt te zetten?

Health-vervuiling-preventie / a-propos-de-la-ziekte-of-Lyme-borreliose-t12559.html

Health-vervuiling-preventie / zorg-bedreigende tick-t1931.html

ps: de .pdf die je citeert is best interessant, maar het is jammer dat het "google vertaalde" is ... wat bepaalde passages bijna onbegrijpelijk maakt ...
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79364
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060




par Christophe » 14/12/15, 22:05

Is Borrelia op pathologie (in de zin van de wetenschap van ziekten) wat de Tardigrade is voor de biologie?

Zeg hallo: Science-and-Technology / tardigrade-the-extreme-kracht-en-cryptobiose-t12339.html

ps: Ötzi, de Iceman, werd al borreliose bereikt ... dus het is een zeer oude man bij wie de infectie is niet in staat zich aan te passen of te ontdoen in tegenstelling tot vele anderen van de geneeskunde modern!

Misschien omdat het gewoon minder "zichtbaar" is in zijn effecten!
0 x
Kenny-k
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 95
Inschrijving: 10/12/15, 23:42




par Kenny-k » 14/12/15, 22:27

Sinds 18-jaren ben ik gevolgd door een osteopaat en hij heeft een decennium lang vijftien gevallen van de ziekte van Lyme bij zijn patiënten vastgesteld.
Zelf bereikt en gediagnosticeerd door zijn onderzoek alleen, worden zijn medebroeders generalisten vaak als een pop genomen voordat ze uiteindelijk de omvang van de gevallen die ons omringen moeten herkennen.
0 x
Avatar de l'utilisateur
highfly-addict
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 757
Inschrijving: 05/03/08, 12:07
Plaats: Pyreneeën, 43 jaar
x 7




par highfly-addict » 14/12/15, 22:30

En ja, driekwart van de "bijwerkingen" van bepaalde antibiotica (cyclines, macroliden, penicillines in het bijzonder) zijn in werkelijkheid Herx!

Ben het eens met je, Christophe, tot op zekere hoogte: de schade is naar mijn mening al groter dan die van AIDS thuis.

Wat de vraag doet rijzen over de "relatie tot de werkelijkheid" van de conventionele geneeskunde, die de ziekte van Lyme in zijn chronische vorm nog steeds algemeen beschouwt als "zeer zeldzaam" (ik citeer een dokter ...)!

Het is ook heel goed mogelijk om herx te vermijden (in ieder geval om ze sterk te verminderen), door te denken "detox": veel drinken (van water ... : Mrgreen: ) en sporten, zorg voor je dieet!
Sauna's, hete baden, paardenhaarlijm zijn ook handig.

Kortom, als we "vallen", kunnen we eruit komen (helemaal genezen?) En weer omhoog gaan! Voor sommigen zijn antibiotica nuttig ... zelfs essentieel, maar nooit voldoende.
0 x
"God lacht om degenen die de gevolgen betreuren waarvan zij de oorzaken koesteren" BOSSUET
"Op zien wat gelooft"Dennis WEIDEN
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 14/12/15, 22:54

Wanneer we de ettets niet kunnen aanpakken, moeten we anders doen, zoals het vermijden van oorzaken.

Beter dan antibiotica >>>

Om nog maar te zwijgen van het hele jaar (stroomopwaarts) >>> (Dat of iets anders dat bij u past ...).
Voor een goede immuunrespons gegarandeerd (en niet slaperig.)
0 x
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10




par dedeleco » 14/12/15, 23:04

fundamenteel:
teken om onmiddellijk dezelfde dag te verwijderen, terwijl ze microscopisch klein zijn, minder dan mm al irriterend, en om te behandelen met antiseptica op de huid, zoals Dakin, zoals ik dat een dag doe, stak Dakin vast onder een pleister aan het begin van een ontsteking !!
Daarmee vermijden we dat ze vet worden en injecteert u bacteriën!

Verander de biotoop van de bacteriën in ons lichaam, door het eten van planten, essentiële oliën, knoflook, ui, laurier, salie, bonenkruid, kruidnagel, wilde kamille, laurierensaus, rozemarijn, citroen, enz.

http://www.luc-bodin.com/2011/01/15/tra ... e-de-lyme/

http://www.alternativesante.fr/lyme/mal ... ilencieuse

enz..

Je vermindert het risico op calvarie zeer sterk !!
0 x
Thiazolinones neuro giftig voor te voorkomen dat zij overal, waanzin, waarbij ten minste ppm, bacteriën en uw neuronen, die de ziekte van Alzheimer vermenigvuldigt !!

De bijen verdwijnen pesticide, Roundup, en worden ons langzaam doden. http://www.pollinis.org/petitions/petit ... noides.php
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 15/12/15, 13:09

Een andere mooie zaak is dat de te snel te behandelen angina terugkomt als gordelroos jaren later! (De pech!)

Maar als gedode bacteriën hun gifstoffen afgeven - wat logisch is - hoe zit het dan met bacteriën die worden gedood bij bijvoorbeeld behandelingen met koper of colloïdaal zilver?
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Wetenschap en Technologie"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 346-gasten