Onontdekte technologie die de wereld zou hebben veranderd

Algemene wetenschappelijke debatten. Presentaties van nieuwe technologieën (niet direct gerelateerd aan hernieuwbare energie of biobrandstoffen of andere thema's ontwikkeld in andere subsectoren) forums).
elman46
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 194
Inschrijving: 16/02/22, 11:26
x 55

Re: Onontdekte technologie die de wereld zou hebben veranderd




par elman46 » 07/03/22, 11:58

Obamot schreef:... jouw eco-existentiële kinderlijke kwellingen, VRIJWEL NIET-BESTAAND en geteleporteerd in ruimte-tijd Beeld


Zou je niet toevallig Christophe zijn?
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Onontdekte technologie die de wereld zou hebben veranderd




par Obamot » 07/03/22, 12:25

En meer paranoïde :schok:

Je kinderlijke eco-existentiële kwellingen paranoïde, VRIJWEL NIET BESTAAND en geteleporteerd in ruimte-tijd van een multiversum ^^

Het is tegenwoordig een complexe trol... : Mrgreen:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Exnihiloest
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5365
Inschrijving: 21/04/15, 17:57
x 660

Re: Onontdekte technologie die de wereld zou hebben veranderd




par Exnihiloest » 07/03/22, 15:46

Obamot schreef:...
Je eco-existentiële kwellingen als kind...

Kinderlijk argumentum ad hominem => prullenbak
0 x
elman46
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 194
Inschrijving: 16/02/22, 11:26
x 55

Re: Onontdekte technologie die de wereld zou hebben veranderd




par elman46 » 07/03/22, 17:16

Exnihiloest schreef:
Obamot schreef:...
Je eco-existentiële kwellingen als kind...

Kinderlijk argumentum ad hominem => prullenbak


Weet je, het heeft geen invloed op mij dat ik van hem kom, om nog maar te zwijgen van het feit dat ik een kind noem, ik die over 2 jaar, 60 jaar oud zal zijn, dat maakt me aan het lachen : Cheesy:
het zou me bijna jonger maken : Cheesy: wat zijn aandringen betreft, ik vergeef hem, hij moet niet zijn hele hoofd hebben
Om nog maar te zwijgen van het feit dat in deze argumenten het me opvalt dat hij me in zijn Zwitserland vertelt dat ze geothermische energie hebben om energie te produceren, terwijl we in mijn onderwerp niet praten over de vorm van energie die tegenwoordig wordt gebruikt, maar , van de effecten die worden veroorzaakt als een "perfecte" energie door de samenleving wordt gebruikt, kan hij dat natuurlijk niet begrijpen.
Kort! hij is off-topic en beledigend, maar hij beseft het niet, het is echt een zaak, maar hey...
In feite zeg ik het, ik begin, het is geen sciencefiction-energie, in mijn onderwerp, maar het bestaat en ik ben de uitvinder.
Aangezien op dit moment de energie, met het gas, in korte tijd een punt van zorg kan zijn, zou het best kunnen dat ik het toch met een licht hart openbaar, wat op dit moment niet helemaal het geval is.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Exnihiloest
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5365
Inschrijving: 21/04/15, 17:57
x 660

Re: Onontdekte technologie die de wereld zou hebben veranderd




par Exnihiloest » 07/03/22, 17:26

elman46 schreef:...
Kort! hij is off-topic en beledigend, maar hij beseft het niet, het is echt een zaak, maar hey...

Het is niet nieuw. Bovendien is hij, door anderen als "kinderen" te behandelen, volledig in projectie.

In feite zeg ik het, ik begin, het is geen sciencefiction-energie, in mijn onderwerp, maar het bestaat en ik ben de uitvinder.
...

Waar heb je het over?
Ik heb misschien een aflevering gemist in het bovenstaande, maar ik ben te lui om helemaal opnieuw te beginnen.
0 x
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13714
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1524
Neem contact op met:

Re: Onontdekte technologie die de wereld zou hebben veranderd




par izentrop » 07/03/22, 19:53

elman46 schreef:Ik ben er niet van overtuigd dat aardwarmte de Graal is, ook al is het nog niet zo lang geleden, ik werd verleid door het idee, want aardbevingen veroorzaken is ook niet de beste : Cheesy:
https://geothermie-schweiz.ch/geothermi ... k/?lang=fr
https://lenergie-solaire.net/energies-r ... onvenients
Ik heb je gesprek niet gevolgd (het is lang geleden dat ik het heb gelezen, die andere verwrongen), je tweede link is interessant, dat wist ik niet
geothermische centrales hebben geleid tot bodemdaling (beweging van het aardoppervlak) in Duitsland en Nieuw-Zeeland.


Anders zou diepe geothermie (10 tot 20 km) niet van hetzelfde type zijn... Een project zou in 2026 het levenslicht moeten zien...
Er zijn ook water/water-warmtepompen die geen probleem vormen voor privétoestellen die niet te talrijk zijn om hetzelfde grondwater te gebruiken.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Onontdekte technologie die de wereld zou hebben veranderd




par Obamot » 09/03/22, 10:09

izentrop schreef:Ik heb het lang niet gelezen, de andere verdraaid
Je zou... je zou eindelijk moeten begrijpen waarom je deel uitmaakt van een klein, beperkt panel.

Als ik het had over geothermische energie, dan had dat niets te maken met verdraaiingen van uw vervormde begrip, maar om aan te tonen dat een eens verguisde hulpbron...'Aaaah maar mijn goede Môssieur, geothermie(?) denk er niet aan, het is veel te duur... mijn zoon” - zou heel goed op industriële schaal van de grond kunnen komen om de bedrijfskosten tot een belachelijke drempel te verlagen ...

En afgezien van je kwade trouw, is het verre van verdraaid, aangezien je gedwongen bent om de verdiensten ervan toe te geven! Dus jij bent de gestoorde.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Onontdekte technologie die de wereld zou hebben veranderd




par Obamot » 09/03/22, 10:54

PS: en ja (in het rood voor de Ostrogoth) het demonstreert “Wat zou er gebeuren als...” (politiek aspect) die zijn vraag uit de thread beantwoordt.
CQFD.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Exnihiloest
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5365
Inschrijving: 21/04/15, 17:57
x 660

Re: Mogelijk ontdekte technologie die de wereld zou veranderen




par Exnihiloest » 15/03/22, 18:24

 
Als het waar is, is het verheugend, want de aanhangers van degrowth zullen er geelzucht van maken:
https://www.newpowerprogress.com/news/h ... 93.article

$ 0.02 per kWh: de aangekondigde prijs voor deze generator die zijn energie zou halen uit elektronische spin!

De wetenschapper die hier aan het werk is, lijkt zeer serieus volgens wat deze site zegt:
http://www.koreaittimes.com/news/articl ... xno=111470
maar let op, we hebben al grote bedrijven gehad die prachtige aankondigingen deden, en we zagen niets aankomen (Black Light Power bijvoorbeeld).

1 x
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13714
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1524
Neem contact op met:

Re: Onontdekte technologie die de wereld zou hebben veranderd




par izentrop » 15/03/22, 20:22

Meer energie eruit dan erin, het is duidelijk oplichterij : Roll:
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Wetenschap en Technologie"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 184-gasten