Water geheugen werd gevonden. Benveniste / Montagnier

Algemene wetenschappelijke debatten. Presentaties van nieuwe technologieën (niet direct gerelateerd aan hernieuwbare energie of biobrandstoffen of andere thema's ontwikkeld in andere subsectoren) forums).
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79120
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 12/10/14, 21:33

Werken die thuis gedeeltelijk kunnen worden gereproduceerd met een magnetron, een stereo-installatie, een vriezer en een microscoop...

Nou, dat zou mij verleiden, ik heb er al jaren over nagedacht...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 13/10/14, 07:16

Hallo Raymond,

Ik vraag alleen om te geloven dat het werkt, maar...

Laten we objectief en bescheiden blijven, dan winnen we aan geloofwaardigheid, toch?

raymon schreef:Gewoon een leuk ding Montagné, want degenen die de E-cat hebben getest zijn gepensioneerden die niets meer te verliezen hebben.
De wetenschap van oude mannen!


Aaaaarf, ik heb Montagné niet in mijn hart, maar hoe kunnen we een uitblinker van de wetenschap als hij, die voor het eerst sporen van HIV aan het licht bracht, vergelijken met deze eindeloze reeks e-cat (die eerder teleurstellingen en gebroken beloften, tot nu toe) waardoor het steeds meer op een hoax lijkt dan op een revolutie in de wetenschap. Eerlijk gezegd blijkt uit het laatste rapport dat dit inderdaad het geval is van een katalytische reactie en dat is wat ik vanaf het begin zei...! En helaas op geen enkele manier de productie van "vrije energie" (de academici die de tests uitvoerden bleven uiterst voorzichtig en spraken ergens met u over COP: maar waar is het...?)

Gaat het niet wat te snel om nu al de overwinning te claimen...!
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491




par Janic » 13/10/14, 08:12

die voor het eerst sporen van HIV aan het licht bracht
waaruit een eiwit bleek, of zelfs een simpele verspilling van eiwit volgens de Haven!
Dit betekent niet dat hij een wetenschapper is met hoge kwalificaties die verre van een ontwijkende oude man is. Het is zijn positie om het risico te nemen op de bank te worden geplaatst van de samenleving die hem verheerlijkte en die hem vervolgens zou verloochenen. Elke gemiddelde dwaas zou niet dom genoeg zijn om het te doen, laat staan ​​deze professor.
Je kunt eerder veronderstellen dat hij hoopt op nog een uur van glorie door een theorie bij te werken die bevestiging lijkt te vinden in de ontwikkeling van andere wetenschappen, die ten tijde van Benveniste niet bestonden of onvoldoende waren.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 13/10/14, 11:41

Absoluut, laten we deze hypothese valideren, omdat we de donkere kant ervan kennen.

Toch zou het goed zijn om theedoeken en servetten niet door elkaar te halen!
Oké, nogmaals afgestemd:
-- laten we ze mengen, wassen en in de wringer doen : Mrgreen:
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79120
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 13/10/14, 13:55

Christophe schreef:Werken die thuis gedeeltelijk kunnen worden gereproduceerd met een magnetron, een stereo-installatie, een vriezer en een microscoop...

Nou, dat zou mij verleiden, ik heb er al jaren over nagedacht...


Ik heb alles wat ik nodig heb om de manipulatie uit te voeren...

Nog iemand gemotiveerd?

Zo niet, kunnen we dan samen nadenken over een protocol?
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 13/10/14, 14:20

Als hij tijd heeft, kan ik proberen aan onze apotheek te vragen of hij er klaar voor is om het eens te proberen!

: Lol: Ik denk dat ik hem kan overtuigen...

Maar op dit moment heb ik een technisch bezoek voor mijn band... :onheil: :schok:
0 x
Leydorn
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 23
Inschrijving: 18/03/11, 10:07




par Leydorn » 12/11/14, 04:42

Als water een geheugen heeft, zoals het onze, is het selectief: water is overal op aarde, dus we moeten alles onthouden, alle gegevens hebben opgeslagen. Is dat het geval? :?

https://www.youtube.com/watch?v=k1-0ulKgmio
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491




par Janic » 12/11/14, 07:34

hallo leydorn
Er is weinig bekend over dit geheugen in kwestie, omdat het geen geïnteresseerde gebudgetteerde wetenschap lijkt te hebben. We kunnen dit misschien vergelijken met de lucht die ook overal aanwezig is, maar die bijzondere omgevingskenmerken heeft: droog, vochtig, warm, koud en dus lokaal. We moeten daarom wachten tot deze heren de zaak serieus onderzoeken. Aan de andere kant zie je de foto's van Emoto op het water en hun vitale potentieel of de gevoelige kristallisatie. Dat zou sommige mensen aan het denken moeten zetten... :?
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 12/11/14, 08:51

Veel vragen: weinig antwoorden maar fascinerend onderwerp...


Interessante ervaring, maar is het geloofwaardig? Ik denk dat tijdens de Duitse invasie in Rusland tijdens de Tweede Wereldoorlog het water dat door de kou op de slagvelden in sneeuw veranderde, op duizend manieren kristalliseerde. Bovendien is het uiterst moeilijk om kunstmatig sneeuw-/ijskristallen te creëren: in feite zijn we daar nog niet in geslaagd, wat dit experiment des te verdachter maakt...

De paradox is dat het zo mooi is: dat we het graag willen geloven... :D : Cheesy:

Leydorn schreef:Als water een geheugen heeft, zoals het onze, is het selectief: water is overal op aarde, dus we moeten alles onthouden, alle gegevens hebben opgeslagen. Is dat het geval? :?

De hele vraag is om te weten: water, ja, maar in welke vorm?

Eigenlijk moeten we niet spreken van ‘watergeheugen’, maar vertrekken van een ‘waterige oplossing die water bevat": water is slechts 99% zuiver...

Als we dit toegeven (en het zou moeilijk zijn als het anders zou zijn), valt het niet te ontkennen dat water "een geheugen heeft", aangezien sommige kwallen voor 98% uit water bestaan... (misschien allemaal?) Zelfs menselijke embryo's van drie dagen oud bestaan ​​voor 3% uit water...!

Als water een geheugen heeft, dan komt dat door microveranderingen/verdunningen/combinaties in homeopathische doses en waarschijnlijk door dingen op subatomair niveau, waar we bijna niets van weten. En weet je wat(?) er zijn golven!!! Als we uitzoomen, is het een feit dat de twee bekende verbindingen van water (waterstof+zuurstof) zeer reactief zijn en dat het breken van atomen en moleculen fenomenale energie kost en we verkrijgen elektronen, protonen en neutronen (en als alternatief zelfs kleinere bosonen en allerlei soorten van dingen), maar we zullen niet langer eenvoudige lichamen hebben die de eigenschappen van water hebben (wat betreft de toekomst van golven...). Feit is dat we een dualiteit hebben: golf-deeltje

“het gedrag tonen van deeltjes onder bepaalde experimentele omstandigheden en dat van golven onder andere” Wikipedia vertelt het ons.

Heeft water dus een geheugen? Omdat water deel uitmaakt van het leven (waarvan we veel weten, maar tegelijkertijd eigenlijk heel weinig in zijn geheel), zou het verstandigste antwoord zijn: "Ja en nee, het hangt ervan af..."

Verder altijd wikipedia “Theoretisch worden deeltjes noch als deeltjes, noch als golven beschreven, maar als toestandsvectoren in een Hilbertruimte” (of, als je dat liever hebt, ruimtes niet in twee of drie dimensies, maar van welke dimensie dan ook, eindig of oneindig) :schok:

Het moeilijkste deel is het bewijzen van een paar theorieën erover: wie krijgt het? (Maloche zou zeggen) : Mrgreen:

En om te beginnen: definieer wat is (en wat bedoeld wordt met)”memoire"?
0 x
Leydorn
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 23
Inschrijving: 18/03/11, 10:07




par Leydorn » 12/11/14, 10:10

Informatie opslag.

Twee waterstofmoleculen, de meest voorkomende van baryonische materie (wit, tegenovergesteld aan zwart), en het oxy-gen (snijdend, scherp, puntig, snijdend) (schepping), zijn zoals je zei samengesteld uit baryonen (nucleïneneuronen en protonen, in een baan om de aarde draaiende elektronen , up/bottom-quarkverbindingen); informatie wordt op kwantumniveau opgeslagen.

Je hebt het gezien Interstellar ?
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Wetenschap en Technologie"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : gegyx en 142 gasten