Vrouwelijk orgasme in MRI - Seksuologie en de hersenen

Algemene wetenschappelijke debatten. Presentaties van nieuwe technologieën (niet direct gerelateerd aan hernieuwbare energie of biobrandstoffen of andere thema's ontwikkeld in andere subsectoren) forums).
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79120
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973

Vrouwelijk orgasme in MRI - Seksuologie en de hersenen




par Christophe » 29/11/11, 14:14

MRI educatief: http://www.lesoir.be/lifestyle/sante/20 ... 879961.php

Een MRI van een stervende persoon zou ook zeer informatief zijn !! Verbaasd dat het niet was gedaan ... kunnen er overeenkomsten zijn met een orgasme ...

Wat is niet moreel? Doe het bijvoorbeeld voor een ter dood veroordeelde ... er zijn nog heel wat "kandidaten" in de wereld (China, VS ...) geloof ik ... :|

Lees ook het superbestand over het brein: https://www.econologie.com/forums/cerveau-nb ... 11261.html

Een team van Amerikaanse onderzoekers onder leiding van professor Barry Komisaruk (Rutgers University in New Jersey), net klaar met MRI, een video waarin de verlichting van de hersenen tijdens het vrouwelijk orgasme.

Een 54 cavia, Nan Wise, speelde het spel: tijdens het masturberen registreerde een functionele MRI de activiteit van haar hersenen.

Op de video van deze MRI zien we de hersenen van deze vrouw, aanvankelijk in rust (in rood), geleidelijk geactiveerd (in geel) terwijl ze zich overgeeft aan eenzame genoegens in de intimiteit van de machine, om te eindigen met een verlichting van bijna alle hersenstructuren (in het wit, het maximum aan activiteit) op het moment van het orgasme. De gebieden die belichten, zijn eerst de gebieden die verband houden met de sensaties van de geslachtsorganen, vervolgens de gebieden met emoties, geheugen en ten slotte het hele systeem van genot van de hersenen. Bij het naderen van een orgasme, bereikt de hypothalamus een hoogtepunt van activiteit, de productie van oxytocine, een hormoon dat een gevoel van plezier veroorzaakt en de baarmoeder duwt om te samentrekken.

Deze ontdekking zou de wetenschap van libido-aandoeningen bevorderen. Zoals de Figaro vertelt: "7% van de vrouwen gaf aan moeite te hebben om een ​​orgasme te bereiken, vaak in de laatste grote enquête over Franse seksualiteit, uitgevoerd in 2006. Door vast te stellen wat er gebeurt in de hersenen van een vrouw - of een man - die niet in staat is om een ​​orgasme (anorgasmie) te krijgen, zou het mogelijk zijn om beter te begrijpen op welk niveau de blokkade is.

Psycholoog Barry Komisaruk, die het onderzoek leidde, vertelde The Wall Street Journal dat "een van de meest opvallende dingen in dit onderzoek is dat alle belangrijke delen van de hersenen worden geactiveerd tijdens een orgasme. Het is een tapijt van sensaties.

Wanneer we je vertellen dat het in je hoofd is dat het gebeurt ...
Dernière édition par Christophe de 04 / 12 / 14, 14: 31, 1 keer bewerkt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6459
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1610




par Macro » 29/11/11, 14:58

Zelfs bij de man is het eerste geslachtsorgaan het brein. en het is gemakkelijk duidelijk zonder irm.

Bij de jonge man zijn enkele foto's van charme voldoende. Een zeer sterke erotische hersenstimulatie kan zelfs leiden tot een orgasme zonder contact met de geslachtsorganen zelf ...

Ik heb er een paar tientallen boeken over gelezen ... En ik hoop nog een paar honderd meer te lezen ...

Het maakt mij noch een don Juan noch een minnaar ongeëvenaard ...
Het is interessant ...

Maar in ieder geval, ik betwijfel het maakt veel vooruitgang geboekt op het gebied van vrouwelijke libido .... Hun eerste probleem op dit gebied, in het algemeen in staat om de banden met hun gedoe quoditiens gesneden te laten gaan volledig recreatieve seks. ..

In feite (om te generaliseren) in alles wat ik kon lezen ... 70 heeft 80% van het vrouwelijke orgasme wordt gespeeld vóór enig fysiek contact ...

Het zou nodig zijn om de MRI te doen aan het einde van de maaltijd geserveerd aan de tafel (zonder dat het nodig om op te staan) zonder kinderen (maar op zijn plaats op de genoemde kinderen) met kaarsen rustige sfeer vilten .....

Eerlijk gezegd, deze vrouw die masturbeert in een MRI-machine (als we weten dat het teefje dat doet) tot een orgasme, heeft qua seksualiteit weinig te maken met de gemiddelde vrouw ..
Ze maakt deel uit van een kleine minderheid die het kan ... Ze moet echt vrede hebben met haar lichaam en moet een heel vrije opleiding hebben gehad ...

Dames, dames, wat denk jij ...
0 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6459
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1610




par Macro » 29/11/11, 15:14

En het fantastische "er is 7 keer meer vrouwelijk plezier" zou ik vrij gemakkelijk 4 of 5 keer zeggen ... 7 keer dat is een geweldige prestatie (voor zover het ons betreft met Mamita) ...

Als ze dat leest ....

Veel succes allemaal ... : Mrgreen:
0 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 29/11/11, 15:30

Christopher zei:

Wat is niet moreel? Doe het bijvoorbeeld voor een ter dood veroordeelde ... er zijn nog heel wat "kandidaten" in de wereld (China, VS ...) Ik geloof ... Neutraal


De wetenschappelijke ondervraging is legitiem (het zou de BDE (Near Death Experience) kunnen verklaren), maar ik vind je nogal onfatsoenlijk :onheil:
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79120
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 29/11/11, 15:30

Toen ik 7 zei, was het niet in aantal orgasmes / rapport maar in intensiteit bij een orgasme ...

7 orgasmes vergeleken: eenvoudig, ik doe dit elke dag ... : Mrgreen: : Mrgreen:

Macro schreef:In feite (om te generaliseren) in alles wat ik kon lezen ... 70 heeft 80% van het vrouwelijke orgasme wordt gespeeld vóór enig fysiek contact ...


Absoluut: het vrouwelijke orgasme van de avond komt van de boterham die haar man 's morgens voor haar heeft klaargemaakt ... meer dan de fysieke prestaties van haar man!

Dat is waarom, wetende de relaties van koppels die ik observeer (en mijn ex relatie ...) dat ik erg sceptisch ben over 7% wat erg laag lijkt als een cijfer ...

Ik denk dat veel vrouwen geloven dat ze een orgasme hebben zonder echt één te zijn ... Normaal: ze hebben Macro nog nooit ontmoet :D

Ook zijn er verschillende niveaus van orgasmen (bij mannen maar vooral bij vrouwen) ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6459
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1610




par Macro » 29/11/11, 15:51

Christophe schreef:Ik denk dat veel vrouwen geloven dat ze een orgasme hebben zonder echt één te zijn ... Normaal: ze hebben Macro nog nooit ontmoet :D
.


Ik heb geen pretentie veel goede tijd met mijn vrouw door te brengen ... Het is allemaal ... : Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen: Wie kan genoegen nemen met kan : Mrgreen: : Mrgreen:

Wanneer 7% .... Het is zeker 7% van de vrouwen die zo vriendelijk waren om te reageren op de enquête over hun seksualiteit ... Na het afvegen heeft 20 40% weigering ...

Hoeveel vrouwen hebben bijvoorbeeld tot nu toe gereageerd op dit bericht? Als er al een antwoord is, zal ze veel taboes hebben overschreden ...

Of het is echt dat we zijn (mijn entourage en ik), oude schnocks staken ...


Ik lanceerde (zachtjes) de vraag een keer in een panel van 25, koppel 40 jaar in het midden van een redelijk feestelijke maaltijd terwijl het gesprek relatief goed was over het onderwerp (maar nee, ik ben geen volgeling sommige dozen orgie) Ik was zeer verrast over de blokkade van de dames (nog jong en een gecultiveerde omgeving (meerdere leraren in de partij) ...

De swaggerende mannen zijn erin geslaagd hun genen te verbergen, maar niet om ze te verdrijven ...
0 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 29/11/11, 16:45

Allemaal lief, jongens! Ik denk dat het goed is om je te herinneren aan de verzen van Georges Brassens:

"Vijfennegentig van de honderd keer
De vrouw verveelt zich tijdens het neuken
Of ze het zegt of bekent
Het is niet elke dag dat we haar billen neuken ...

De arme duivels overtuigd
In tegendeel zijn cuckolds "


: Mrgreen:
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6459
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1610




par Macro » 29/11/11, 17:26

Het staat aan met een kofferbak zoals je avatar ..

: Mrgreen: Hoe dan ook ... Nog steeds geen vrouwelijke mening in de kamer ...
0 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79120
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 29/11/11, 17:38

Oh zijn er in de kamer? : Mrgreen:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6459
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1610




par Macro » 30/11/11, 11:40

Je bent niet leuk Christopher ... Door in de plaats van Christine te blijven, had je je schuim kunnen maken .... : Cheesy: : Cheesy:

Normaal gesproken zijn er enkele vrouwen op econologie ...
0 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...

Terug naar "Wetenschap en Technologie"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 172-gasten