Vrouwelijk orgasme in MRI - Seksuologie en de hersenen

Algemene wetenschappelijke debatten. Presentaties van nieuwe technologieën (niet direct gerelateerd aan hernieuwbare energie of biobrandstoffen of andere thema's ontwikkeld in andere subsectoren) forums).
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6515
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1637

Re: Vrouwelijk orgasme in MRI-afbeeldingen - Sexology and Brain




par Macro » 28/06/17, 14:00

Christophe schreef:Een mooi woord van Macro dat!


Als het om de clitoris gaat... Mijn gebruikelijke manier van handelen is om praten te vermijden... In feite is het omdat wanneer ik voor dit soort soze zorg... ik weet niet waarom, maar ik merk dat ik een ceveu op mijn tong heb... : Oops:

Basics (die ik heb doorgegeven aan beide minimacro's)...
Voor het slapengaan:
Heel glad geschoren zijn
Geen aftershave op het gebied van de mond en kin
Geknipte vingernagels gevijld en schoon...
onberispelijke handen (geen dode huid of stekende wonden)...

Allemaal mooi helemaal klaar ten dienste van het mooie...

Als je dan iets terug verwacht... Ziezo... Het begint met het goed strippen van de eikel met een kaarsenborstel : Cheesy:
0 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13699
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1516
Neem contact op met:

Re: Vrouwelijk orgasme in MRI-afbeeldingen - Sexology and Brain




par izentrop » 28/06/17, 16:17

Christophe schreef:De video over Clitoris die nu over haar spreekt:
https://vimeo.com/222111805
Deze kleine anatomische en historische herinnering is niet schokkend, behalve voor egoïstische matcho's en religieuze fundamentalisten, neem ik aan.

Moet gewoon integreren of desintegreren, het is aan jou : Wink:
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11044

Re: Vrouwelijk orgasme in MRI-afbeeldingen - Sexology and Brain




par Christophe » 05/09/17, 18:51

Een nieuwe studie over het vrouwelijke orgasme: http://www.iflscience.com/health-and-me ... -enigmas-/
0 x
Avatar de l'utilisateur
Adrien (voormalig nico239)
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9845
Inschrijving: 31/05/17, 15:43
Plaats: 04
x 2150

Re: Vrouwelijk orgasme in MRI-afbeeldingen - Sexology and Brain




par Adrien (voormalig nico239) » 09/09/17, 03:05

Woorden zijn de sleutel tot een vrouwelijk (of mannelijk) orgasme... Beeld

Praat, bespreek, wissel uit, communiceer om de gateway(s) te vinden...
Al deze nutteloze huiden villen (we hebben maar één leven, toch?) om al onze verlangens, verlangens en fantasieën bloot te leggen

Het lijkt op praten en je helemaal overgeven, totaal kwetsbaar zijn is een gevaar wow la la....
absurd
Wat is het risico?
Voor zover ik weet voeren we geen oorlog in Syrië?

Kortom, niets ingewikkelds... : Idee:

En dan kunnen we beginnen met de voorbereiding... Beeld
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11044

Re: Vrouwelijk orgasme in MRI-afbeeldingen - Sexology and Brain




par Christophe » 09/09/17, 13:54

Dialoog en medeplichtigheid zijn natuurlijk fundamenteel voor een goede (seksuele) relatie...maar ik denk dat er tegenwoordig nog maar weinig mensen zijn die het verdragen...aangezien zowel mannen als vrouwen objecten van "sociale consumptie" zijn geworden...(niet alleen in seks trouwens...)

Ik generaliseer waarschijnlijk iets te snel, maar daar zit een kern van waarheid in en het is erg triest...
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11044

Re: Vrouwelijk orgasme in MRI-afbeeldingen - Sexology and Brain




par Christophe » 19/02/18, 14:54

Het plezier van vibrators...uh voor ons mannen (nou ja niet allemaal...), een seksuele kroniek in de wereld alstublieft!

http://www.lemonde.fr/m-perso/article/2 ... 97916.html

Heren, ervaar vibratieplezier!

Vibrators zijn niet alleen voor vrouwen. Een eenvoudige, goedkope en bevredigende optie, vibratie stelt mannen in staat een nieuwe vorm van plezier te ontdekken, legt de columnist van "La Matinale", Maïa Mazaurette, uit.


DE WERELD | 18.02.2018 om 06:37 | Door Maïa Mazaurette

Laten we beginnen met een anatomische observatie: niets belet een man om een ​​vibrerend seksspeeltje te gebruiken, tenzij hij de "aan"-knop niet kan vinden. Geen enkele bewaker zal de 100% mannelijke 800% Y-chromosoomklant uit de seksshop schoppen, zijn creditcard zal niet door de machine worden geweigerd. De enige persoon die een man dit zeer specifieke plezier kan ontnemen, is hijzelf (zijn eigen oordeel, zijn projecties van het oordeel van anderen). Het is duidelijk dat we onszelf plezier kunnen ontnemen. Men kan een asceet worden. Maar het is altijd een beetje jammer om je fysieke potentieel niet te verkennen.

Waarom trillingen testen? Omdat het werkt en vooral omdat het interessant is. De meeste seksspeeltjes voor mannen zijn tevreden met het met min of meer geluk reproduceren van de sensaties van actieve of passieve penetratie (de beroemde vaginettes, dildo's) of op zijn minst menselijke sensaties (geknepen worden door een cockring, of gedwongen worden). Het gebruik van vibratie maakt het mogelijk om een ​​geheel nieuwe, en gewillig luie, vorm van genot te ontdekken. Dus, als je je verveelt, en voordat je je ticket boekt voor een orgie met het thema "gladiatoren en fijne kant", zijn vibrators een eenvoudige, goedkope en lonende optie. Bovendien had in 2009 al 17% van de Amerikaanse mannen vibrerende masturbatie getest – en we kunnen aannemen dat dit aandeel is toegenomen (het is niet vies, je bent niet de enige).

Als je je noodzakelijkerwijs een langwerpig voorwerp voorstelt, noodzakelijkerwijs bedoeld voor je leren interieur: nou, nee. Dus laten we beginnen met het trillen van je penis. Berg je elektrische tandenborstel op, kom uit je droger: de toepasselijk genaamde Cobra Libre, pionier van het genre, bestaat uit een trillende schaal rond de eikel. De fabricage is Duits, en zonder in het cliché te willen graven, ziet de tool eruit als een auto. Het verzonken ontwerp maakt volledige stimulatie van de eikel en een deel van de schacht mogelijk - een innovatie die sindsdien op grote schaal is gekopieerd. Er zijn goedkope versies zoals de Trinity Vibes, slecht beoordeeld door gebruikers (dat gezegd hebbende, het moet leuk zijn om je penis in Darth Vader te veranderen), of in het middensegment, de 0 Force 2, die nogal positieve recensies verzamelt. Aan de andere kant hoef je de spaarpot niet te kraken voor de ultradesign en connected versie van 200 dollar, de Imtoy van Piu, erg intrigerend op het nachtkastje, maar die zijn kopers na vijf minuten lijken te hebben gemeden.

Kies sterke modellen

(...)


En dat feministen hier hun grote mond niet op terugbrengen!! : Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen:
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11044

Re: Vrouwelijk orgasme in MRI-afbeeldingen - Sexology and Brain




par Christophe » 16/11/18, 22:00

Na enkele jaren achter Arte en Econology, gaat Le Monde aan de slag: https://www.lemonde.fr/m-perso/article/ ... 97916.html : Mrgreen: : Mrgreen:

De clitoris, sleutel tot vrouwelijk genot

De beste manier om erachter te komen waarom een ​​vrouw klaarkomt, is door haar de vraag te stellen, legt de columniste van La Matinale du Monde Maïa Mazaurette uit.

(...)
0 x
Avatar de l'utilisateur
Adrien (voormalig nico239)
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9845
Inschrijving: 31/05/17, 15:43
Plaats: 04
x 2150

Re: Vrouwelijk orgasme in MRI-afbeeldingen - Sexology and Brain




par Adrien (voormalig nico239) » 17/11/18, 21:12

Er was een tijd dat dactyl-stimulatie door doktoren werd toegepast...

http://www.nrj-play.fr/cherie25/replay/ ... demoiselle
41 minuten 57

Zonder de beroemde film Oh my god te vergeten, die dit tijdperk in de vorm van een komedie vertelt
0 x
verwarren
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 416
Inschrijving: 11/06/07, 13:04
x 63

Re: Vrouwelijk orgasme in MRI-afbeeldingen - Sexology and Brain




par verwarren » 18/11/18, 12:32

Ten slotte weigeren we het over de clitoris te hebben, omdat het dan nodig zou zijn om de plaats van de penis bij een orgasme opnieuw te definiëren - en misschien terloops de plaats van de man.


Deze kleine zin in het artikel in Le Monde wekt mijn verbijstering over de onafhankelijkheid van vrouwen en de toekomst van mannen.
Het is clitoris opwarming, het is al te laat : Mrgreen:
0 x
De wereld is perfect !!!
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11044

Re: Vrouwelijk orgasme in MRI-afbeeldingen - Sexology and Brain




par Christophe » 04/02/20, 09:41

1 x

Terug naar "Wetenschap en Technologie"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 239-gasten