Vrouwelijk orgasme in MRI - Seksuologie en de hersenen

Algemene wetenschappelijke debatten. Presentaties van nieuwe technologieën (niet direct gerelateerd aan hernieuwbare energie of biobrandstoffen of andere thema's ontwikkeld in andere subsectoren) forums).
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6458
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1610




par Macro » 02/12/11, 09:24

Het krijgt een andere spirituele dimensie voor twee... Dat is zeker.. Maar het kan alleen maar beter als mensen hun eigen lichaam kennen en het daarom van tevoren zelf hebben verkend, om te leren hoe het anders moet, waar en hoe het moet ... :!:
0 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
lejustemilieu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4075
Inschrijving: 12/01/07, 08:18
x 4




par lejustemilieu » 02/12/11, 11:48

Sommige vissen hebben geen seks nodig om zich voort te planten, de mannetjes zaaien hun sperma op de eieren op de bodem van het water.
Nog beter, het koraal geeft zijn sperma op dezelfde dag vrij, volgens de cycli van de maan...
Dit soort reproductie brengt me in de war.
:D
Ik heb niet gezegd dat er geen orgasme is bij dit soort voortplanting.
Vandaar de vraag waarom het orgasme wordt geboren, aangezien het niet nodig is...

: Cheesy:
0 x
De mens is van nature een politiek dier (Aristoteles)
Avatar de l'utilisateur
sen-no-sen
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6856
Inschrijving: 11/06/09, 13:08
Plaats: High Beaujolais.
x 749




par sen-no-sen » 02/12/11, 12:05

Christophe schreef:
sen-no-sen schreef:Het is nu mogelijk om via een intradermaal apparaat orgasmes op te wekken... hallo sociale gevolgen... ellende van verlangen!


Voor de sociale gevolgen ja kunnen we het bespreken. Maar het eenzame orgasme staat het verlangen naar een partner niet in de weg... Het is altijd beter met 2 nietwaar?


Seks ontkomt niet aan commerciële logica (het is zo oud als de wereld), het was bijna logisch om de opkomst van "commercieel seksueel genot" te zien... alweer een zeer levendige markt.
De maatschappelijke risico's zijn er echter: een commodificatie van plezier "à la carte" via verschillende middelen (rubber of halfgeleider).
Het zij verre van mij om de moralisator te spelen, maar ik zie weer een vorm van wetenschappelijk delirium aan de horizon, technische vooruitgang in dienst van het menselijke ego, waar zal dit ons toe leiden?

Sociale netwerken hebben in sommige gevallen het tegenovergestelde effect van hun oorspronkelijke doel gehad, waardoor sommige mensen zich in zichzelf terugtrokken en oppervlakkige sociale relaties ontstonden.
Het zal hetzelfde zijn met deze logica van seksueel genot "on demand".
Zo kijk uit!
0 x
"Engineering gaat soms over weten wanneer je moet stoppen", Charles De Gaulle.
Avatar de l'utilisateur
sen-no-sen
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6856
Inschrijving: 11/06/09, 13:08
Plaats: High Beaujolais.
x 749




par sen-no-sen » 02/12/11, 12:20

lejustemilieu schreef:Sommige vissen hebben geen seks nodig om zich voort te planten, de mannetjes zaaien hun sperma op de eieren op de bodem van het water.
Nog beter, het koraal geeft zijn sperma op dezelfde dag vrij, volgens de cycli van de maan...
Dit soort reproductie brengt me in de war.
:D
Ik heb niet gezegd dat er geen orgasme is bij dit soort voortplanting.
Vandaar de vraag waarom het orgasme wordt geboren, aangezien het niet nodig is...
: Cheesy:


We zijn begiftigd met een complexere psyche dan koraal!
: Lol:

Mensen zijn voortdurend op zoek naar plezier* (of bevrediging zo u wilt).
Vanaf het moment dat een ervaring geen plezier meer oplevert, heeft het dus geen zin om deze te vernieuwen.
Simpel gezegd, waarom de liefde bedrijven als het geen plezier brengt.
Orgasme is dus een mechanisme dat lijkt op pijn, maar met het tegenovergestelde doel (hoewel een orgasme niet altijd gebeurt, maar het is nog steeds een kwestie van lichaam/geest-interactie).


*Bij dieren blijft dit begrip, hoewel vergelijkbaar, gedomineerd door het overlevingsinstinct (voor het grootste deel levert voortplanting vaak alleen verwondingen of de dood op!), Bij mensen is het begrip plezier meer ontwikkeld vanwege een zeer complexe psyche.
0 x
"Engineering gaat soms over weten wanneer je moet stoppen", Charles De Gaulle.
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491




par Janic » 02/12/11, 14:45

Bij dieren blijft dit begrip, hoewel vergelijkbaar, gedomineerd door het overlevingsinstinct (voortplanting levert meestal alleen verwondingen of de dood op!), Bij mensen is het begrip plezier meer ontwikkeld vanwege een zeer complexe psyche.
de laatste documentaire over bonobo's toonde aan dat ondanks hun intense seksualiteit (8/9 keer per dag, "make love not war") zowel mannen als vrouwen geen zichtbaar orgasme leken te hebben. Behalve een paar voor de hand liggende momenten. Hun seksuele posities (een uitdaging voor de Kama Sutra) toonden aan dat ze onder andere zowel doggy style als de missionaire positie beoefenden (uitzonderlijk onder z'animals). In dit geval zou hun psyche net zo complex zijn als de onze?! De vraag is misschien eenvoudiger, zoals de gevoeligheid van de organen voor zowel plezier als pijn.
0 x
Avatar de l'utilisateur
sen-no-sen
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6856
Inschrijving: 11/06/09, 13:08
Plaats: High Beaujolais.
x 749




par sen-no-sen » 02/12/11, 14:53

Janic schreef:. In dit geval zou hun psyche net zo complex zijn als de onze?!


Bonobo's staan ​​genetisch gezien heel dicht bij ons, dus ze hebben een complex zenuwstelsel, voor onze moraal staan ​​we graag dichter bij chimpansees (meer oorlogszuchtig).

De vraag is misschien eenvoudiger, zoals de gevoeligheid van de organen voor zowel plezier als pijn.


De functie die het orgaan creëert, ik geloof niet in een doelloze gevoeligheid, de natuur doet dat soort dingen niet.
0 x
"Engineering gaat soms over weten wanneer je moet stoppen", Charles De Gaulle.
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491




par Janic » 02/12/11, 15:02

De functie die het orgaan creëert, ik geloof niet in een doelloze gevoeligheid, de natuur doet dat soort dingen niet.
niet noodzakelijk! Onze gewoonte om met schoenen te lopen heeft de voeten gevoeliger gemaakt voor stenen, doornen, enz... omdat de huid dun is, terwijl deze dikker is geworden bij degenen die ze niet dragen en dun en gevoelig wordt met beschermingen.
voor onze mores staan ​​we gewillig dichter bij chimpansees (meer strijdlustig).
Gevolg van dodelijke voedingsgewoonten, noodzaak voor het milieu? (bonobo's hebben een zeer beschermende sociale modus die toegankelijk is voor weinig roofdieren)
0 x
Avatar de l'utilisateur
sen-no-sen
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6856
Inschrijving: 11/06/09, 13:08
Plaats: High Beaujolais.
x 749




par sen-no-sen » 02/12/11, 15:25

Janic schreef:
De functie die het orgaan creëert, ik geloof niet in een doelloze gevoeligheid, de natuur doet dat soort dingen niet.
niet noodzakelijk! Onze gewoonte om met schoenen te lopen heeft de voeten gevoeliger gemaakt voor stenen, doornen, enz... omdat de huid dun is, terwijl deze dikker is geworden bij degenen die ze niet dragen en dun en gevoelig wordt met beschermingen.


De functie creëert het orgaan, maar als de functie wordt gewijzigd, wordt het orgaan kleiner of verdwijnt het zelfs, vandaar uw voorbeeld van de voeten met de schoenen.
Bovendien spreekt een wetenschapper van een verdwijning van de kleine teen.
0 x
"Engineering gaat soms over weten wanneer je moet stoppen", Charles De Gaulle.
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6458
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1610




par Macro » 02/12/11, 15:30

sen-no-sen schreef:
Janic schreef:.
De functie die het orgaan creëert, ik geloof niet in een doelloze gevoeligheid, de natuur doet dat soort dingen niet.


Eerlijk gezegd..Wat ik ervan vind...Als de menselijke man geen orgasme had gehad tijdens de voortplanting..We zouden met ons gebrek aan vruchtbaarheid en onze kwetsbaarheid (vergeleken met andere soorten) allang verdwenen zijn... .

Wanneer je je realiseert wat de gevolgen zijn van deze 7 tot 17 seconden plezier... : Cheesy: : Cheesy: : Cheesy:
0 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
Avatar de l'utilisateur
sen-no-sen
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6856
Inschrijving: 11/06/09, 13:08
Plaats: High Beaujolais.
x 749




par sen-no-sen » 02/12/11, 15:45

sen-no-sen schreef:
Janic schreef:.
De functie die het orgaan creëert, ik geloof niet in een doelloze gevoeligheid, de natuur doet dat soort dingen niet.


Eerlijk gezegd..Wat ik ervan vind...Als de menselijke man geen orgasme had gehad tijdens de voortplanting..We zouden met ons gebrek aan vruchtbaarheid en onze kwetsbaarheid (vergeleken met andere soorten) allang verdwenen zijn... .

Wanneer je je realiseert wat de gevolgen zijn van deze 7 tot 17 seconden plezier... : Cheesy: : Cheesy: : Cheesy:


Dat is het precies!
0 x
"Engineering gaat soms over weten wanneer je moet stoppen", Charles De Gaulle.

Terug naar "Wetenschap en Technologie"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 168-gasten