haar kanker chemotherapie is nuttig?

Algemene wetenschappelijke debatten. Presentaties van nieuwe technologieën (niet direct gerelateerd aan hernieuwbare energie of biobrandstoffen of andere thema's ontwikkeld in andere subsectoren) forums).
Avatar de l'utilisateur
GuyGadebois
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6532
Inschrijving: 24/07/19, 17:58
Plaats: 04
x 982

Re: Is kankerchemotherapie nuttig?




par GuyGadebois » 22/10/19, 19:56

Errare humanum est, volharden diabolicum...
0 x
'Het is beter om je intelligentie over onzin te mobiliseren dan om je onzin over intelligente dingen te mobiliseren. (J.Rouxel)
"Per definitie is de oorzaak het product van het gevolg". (Tryphion)
"360 / 000 / 0,5 is 100 miljoen en niet 72 miljoen" (AVC)
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Is kankerchemotherapie nuttig?




par Janic » 22/10/19, 20:08

Errare humanum est, volharden diabolicum...
en je weet er iets van in je interventies. Maar als het eerste deel aan mij kan worden toegeschreven, gaat het tweede u meer in het bijzonder aan wat betreft uw klonen.
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
sicetaitsimple
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9772
Inschrijving: 31/10/16, 18:51
Plaats: Basse-Normandie
x 2638

Re: Is kankerchemotherapie nuttig?




par sicetaitsimple » 22/10/19, 20:48

Janic schreef:Als het constant was herhaald, wat niet het geval was. Echter, zoals hierboven zeg en herhaal ik dat het inderdaad te wijten was aan de ineffectiviteit van behandelingen op dit segment van de bevolking dat nog steeds 157.000 individuen vertegenwoordigt.
Dus jij bent degene die gevaarlijke verkeerde informatie verspreidt door een potentiële lezer te misleiden die zou geloven dat deze enkele vermelding representatief is voor alle andere vermeldingen. Maar als hij alles leest, kan hij zijn eigen mening vormen!



Ik volgde hem van een afstand... Nu, als een lezer al je lange bijdragen voor zichzelf moet "lezen" en uiteindelijk "zijn eigen mening moet vormen" over wat je zegt, is c misschien veel gevraagd, niet niet?
Wees beknopt (laten we zeggen maximaal 10 regels, orde van grootte) in plaats van de vis permanent te verdrinken, zal "de lezer" misschien duidelijker zien?
Ik kom alleen tussenbeide door te reageren, het is al een tijdje geleden dat ik besloot niet op je geschriften te stuiteren (behalve een zeer zeldzame uitzondering van een nogal "speelse" aard).
Ik denk dat anderen hetzelfde zouden moeten doen, als het individu en zijn ideeën onberispelijk zijn en zijn kwade trouw nog meer, is het echt tijdverspilling.
Dus een uitzondering op de regel, een paar minuten kunnen "verloren" gaan....maar hey, geen probleem.

Kom op, geef je ons 50 regels?
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadebois
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6532
Inschrijving: 24/07/19, 17:58
Plaats: 04
x 982

Re: Is kankerchemotherapie nuttig?




par GuyGadebois » 22/10/19, 21:01

Janic schreef:
Errare humanum est, volharden diabolicum...
en je weet er iets van in je interventies. Maar als het eerste deel aan mij kan worden toegeschreven, gaat het tweede u meer in het bijzonder aan wat betreft uw klonen.

Ja, we weten het, het is degene die zegt wie is... Hij is gelukkig Nono...
0 x
'Het is beter om je intelligentie over onzin te mobiliseren dan om je onzin over intelligente dingen te mobiliseren. (J.Rouxel)
"Per definitie is de oorzaak het product van het gevolg". (Tryphion)
"360 / 000 / 0,5 is 100 miljoen en niet 72 miljoen" (AVC)
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Is kankerchemotherapie nuttig?




par Janic » 23/10/19, 08:36

@ sicetaitsimple »22 / 10 / 19, 20: 48
Ik volgde hem van een afstand... Nu, als een lezer al je lange bijdragen voor zichzelf moet "lezen" en uiteindelijk "zijn eigen mening moet vormen" over wat je zegt, is c misschien veel gevraagd, niet niet?
Het gaat niet om lezen MON samen, dat wil zeggen, mijn opmerkingen op een unieke en exclusieve manier, maar van alle video's, officiële documenten, die door elk van de sprekers gunstig of ongunstig voor een onderwerp worden genoemd om hun eigen mening te vormen, die ondanks alle invloeden, (zijn overtuigingen dus) vorige.
Wees beknopt (laten we zeggen maximaal 10 regels, orde van grootte) in plaats van de vis permanent te verdrinken, zal "de lezer" misschien duidelijker zien?
Ach, konden de dingen maar zo eenvoudig zijn als u zegt! Je vraagt ​​het mij duidelijk MON meningen, dat is alles! Maar het is alleen van mij zoals voor iedereen en heeft geen referentiewaarde, evenmin als die van anderen. Het zou hetzelfde zijn als mijn mening vragen over politiek, sport[*] of een ander gebied wanneer deze persoonlijk en divers zijn. Dan zal de werkelijkheid uitwijzen dat zo'n stroming op een gegeven moment heerst en net zo snel verandert als hij zich heeft opgelegd. Zowel in de sport als in de politiek natuurlijk!
Ik kom alleen tussenbeide door te reageren, het is al een tijdje geleden dat ik besloot niet op je geschriften te stuiteren (behalve een zeer zeldzame uitzondering van een nogal "speelse" aard).
Over het algemeen reageren we wanneer zijn eigen keuzes en overtuigingen prikkelen, omdat het elk individu geruststelt om in ZIJN waarheid te zijn. Maar mijn geschriften zijn noch de waarheid van het evangelie, noch een onbetwistbaar dogma, aangezien het slechts persoonlijke meningen zijn die gebaseerd zijn op mijn reflectie, zelf afhankelijk van de keuze van mijn bronnen, zoals voor iedereen, zelfs voor jou!
Ik denk dat anderen hetzelfde zouden moeten doen, als het individu en zijn ideeën onberispelijk zijn en zijn kwade trouw nog meer, is het echt tijdverspilling.
Standpunt dat ik volledig deel met deze nuance dat de roestvrije ideeën duidelijk die van anderen zijn, aangezien iedereen de middag aan zijn deur ziet.
Dus een uitzondering op de regel, een paar minuten kunnen "verloren" gaan....maar hey, geen probleem.
We zijn er allemaal! Of we zijn erg geïnteresseerd in een onderwerp en dat vereist veel langer dan een paar minuten waar het ons niets kan schelen en we zijn er tevreden mee.
Hier is het in 14 regels!

[*]Ik volg deze twee onderwerpen juist omdat ZE MIJ NIET INTERESSEREN (mijn interesses liggen ergens anders), zelfs als ik wat fysieke activiteiten beoefen en naar sommige debatten over deze onderwerpen luister. En dus ben ik zoals jij, ik vind het moeilijk te begrijpen, uit desinteresse , dat met name op deze twee terreinen die de media binnendringen, mensen hun neus gaan snuiten voor smetteloze ideeën. Maar goed, het maakt niet uit! : Cheesy:
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973

Re: Is kankerchemotherapie nuttig?




par Christophe » 20/07/21, 01:21

De koe....daar is hij dus sterker dan Roquefort...

ANSES vraagt ​​om 18 geneesmiddelen tegen kanker te erkennen als kankerverwekkende stoffen

Beroepsmatige blootstelling aan deze geneesmiddelen voor chemotherapie brengt bijna 100.000 mensen in gevaar, van zorgverleners tot schoonmaakpersoneel.


https://www.lefigaro.fr/sciences/l-anse ... s-20210720
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Is kankerchemotherapie nuttig?




par Janic » 20/07/21, 08:34

ANSES vraagt ​​om 18 geneesmiddelen tegen kanker te erkennen als kankerverwekkende stoffen
het was een uitgemaakte zaak!
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Is kankerchemotherapie nuttig?




par Obamot » 20/07/21, 11:08

Dat is ook waarom ze stralen maken... die ook kankerverwekkend zijn...

Dit is wat het is om koppig de oorzaken van het kwaad niet te willen aanpakken...
1 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Is kankerchemotherapie nuttig?




par Janic » 20/07/21, 13:33

Obamot »20/07/21, 11:08
Dat is ook waarom ze stralen maken... die ook kankerverwekkend zijn...
Dit is wat het is om koppig de oorzaken van het kwaad niet te willen aanpakken...
helemaal! Het is alsof je moeite hebt om het water dat uit de badkuip overloopt op te dweilen, zonder de kraan dicht te draaien. Dom! : Roll:
1 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6459
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1610

Re: Is kankerchemotherapie nuttig?




par Macro » 20/07/21, 13:59

Cépafo….De beste manier om een ​​ziekte te genezen zonder risico op bijwerkingen, is ze niet te behandelen… Of simpelweg om ze niet op te lopen om ze niet te hoeven behandelen….

Ho damn….Het doet pijn in mijn hoofd om zoveel na te denken….
0 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...

Terug naar "Wetenschap en Technologie"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Forhorse, Remundo en 131 gasten