Het doorboorde oog van mijn kat ... groeide terug in 10 dagen?!? Een wonder bij katachtigen?

Algemene wetenschappelijke debatten. Presentaties van nieuwe technologieën (niet direct gerelateerd aan hernieuwbare energie of biobrandstoffen of andere thema's ontwikkeld in andere subsectoren) forums).
sicetaitsimple
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9803
Inschrijving: 31/10/16, 18:51
Plaats: Basse-Normandie
x 2658

Re: Het doorboorde oog van mijn kat ... groeide terug in 10 dagen?!? Een wonder bij katachtigen?




par sicetaitsimple » 30/11/20, 20:40

Janic schreef:woef, woef, woef!!!


Een of andere "mopshond" die blaft?
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Het doorboorde oog van mijn kat ... groeide terug in 10 dagen?!? Een wonder bij katachtigen?




par Obamot » 30/11/20, 21:18

sicetaitsimple schreef:
Ongelooflijk! Het is best verbazingwekkend om herhaaldelijk een van je gesprekspartners xxx te bellen, ook rechtstreeks naar de xxx, zonder dat je voor een bepaalde tijd verbannen bent. Water komt overal vandaan forum, het is tijd om te scheppen.....

Wanneer ga je stoppen met je spelletje van proberen de gematigdheid te beïnvloeden? :? Alsof het bij toeval uitsluitend gericht is tegen sprekers wier mening u niet deelt, mijnheer Biais-Biais...!
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11042

Re: Het doorboorde oog van mijn kat ... groeide terug in 10 dagen?!? Een wonder bij katachtigen?




par Christophe » 30/11/20, 21:28

sicetaitsimple schreef:
Janic schreef:woef, woef, woef!!!


Een of andere "mopshond" die blaft?


Nee, het is mijn kat die is gemuteerd!!!
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Het doorboorde oog van mijn kat ... groeide terug in 10 dagen?!? Een wonder bij katachtigen?




par Obamot » 01/12/20, 11:48

Janic schreef:
Natuurlijk werkt het, het zit allemaal tussen de oren, toch?
het is geldig voor elke remedie, je moet erin geloven, anders kun je net zo goed een ritje maken, of tegen een boom pissen of jojo spelen : Cheesy: .
dus zo'n wonderbaarlijk voorbeeld, aangezien het voldoende is om er zogenaamd in te geloven:
een vrouw met borstkanker, geopereerd, kanker aan de andere kant, opnieuw geopereerd, toen verschijnen zweren op de eerste borst. Gebruik dan de remedie in kwestie totdat de pus stopt met sijpelen en de wonden sluiten, dan hetzelfde aan de andere kant tot volledige genezing. Het zit allemaal in het hoofd!

Een ander geval, een man van boven de 50 met een voet die 2 cm korter is en orthopedische schoenen draagt. Een jaar later met deze remedie is het been met deze 5 cm verlengd en het uiteinde van de orthopedische schoen. Het zit allemaal in het hoofd: toch?

Het is het sinaasappelsap van ABC2019, alleen hij kan dat : Cheesy: (behalve dat je met zo'n zuur drankje geen kans hebt om daar te komen!)
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11042

Re: Het doorboorde oog van mijn kat ... groeide terug in 10 dagen?!? Een wonder bij katachtigen?




par Christophe » 01/12/20, 13:03

Hier zijn we, ik heb het gevonden !! Rolalala, het zal tijd gekost hebben!

Janic praat over GEBEDDEN!! : Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen:

Dit past goed bij het schijnbare wonder van het oog van mijn kat!
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Het doorboorde oog van mijn kat ... groeide terug in 10 dagen?!? Een wonder bij katachtigen?




par Obamot » 01/12/20, 13:20

Neen,

- "Ik heb dit voorgesteld produit in kwestie",
– “Zijn dokter heeft hem een ​​medicijn voorgeschreven waarin dit middel zit in kwestie, en hij was in de wolken, geen pijn meer”
– “het middel op een wond aanbrengen
"


Het is niet dat.
Dernière édition par Obamot de 01 / 12 / 20, 13: 28, 1 keer bewerkt.
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Het doorboorde oog van mijn kat ... groeide terug in 10 dagen?!? Een wonder bij katachtigen?




par Janic » 01/12/20, 13:27

Christophe "01/12/20, 14:03
Hier zijn we, ik heb het gevonden !! Rolalala, het zal tijd gekost hebben!
Janic praat over GEBEDDEN!! : Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen:
Dit past goed bij het schijnbare wonder van het oog van mijn kat!
heb je daarvoor gebeden?
Persoonlijk zeg ik liever dankjewel, in plaats van te smeken! een prachtige zonsondergang, een prachtig landschap, liefdevolle kinderen en kleinkinderen; Ik zeg bedankt!
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré

Terug naar "Wetenschap en Technologie"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 117-gasten