Haguenauer elektromagnetische motor: het verkeerde om gelijk te hebben

Algemene wetenschappelijke debatten. Presentaties van nieuwe technologieën (niet direct gerelateerd aan hernieuwbare energie of biobrandstoffen of andere thema's ontwikkeld in andere subsectoren) forums).
Avatar de l'utilisateur
Exnihiloest
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5365
Inschrijving: 21/04/15, 17:57
x 660

Re: Haguenauer elektromagnetische motor: verkeerd om gelijk te hebben




par Exnihiloest » 02/04/21, 22:43

GuyGadeboisLeRetour schreef:
Exnihiloest schreef:Het onthult de voetballer! Ah deze sporters, niets in de hersenen, ze kunnen maatje / maatje worden bij de klimatologen.

gezondheid-vervuiling-preventie / glyfosaat-een-ecologische-effectieve-niet-kankerverwekkende-niet-endocriene-verstorende-herbicide-t16264-220.html? hilit = foot # p382219

Dat je voetbal "haat" verbaast me niet, het is net als al het andere.

Daarnaast is het ook een rugbyterm. Negeren.

Nooit anders gezegd. Maar het gaat vooral om voetbal.
"Het maken van een tackle in de sport en in het bijzonder in het voetbal: proberen de bal tussen de voeten van de tegenstander te nemen."
https://www.le-dictionnaire.com/definition/tacler

Je beledigt dus op basis van je onbegrip en je gebrek aan cultuur. : Roll:
"We weten dat het noch qua smaak, noch qua geest schittert", pas op voor de goriiiillleu.
0 x
moinsdewatt
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5111
Inschrijving: 28/09/09, 17:35
Plaats: Isére
x 554

Re: elektromagnetische motor: verkeerd om gelijk te hebben




par moinsdewatt » 04/04/21, 00:10

Koste schrijft:
ABC2019 schreef:
Grelinette schreef:een motor die "zelfaangedreven" kan zijn, dus een "over-unit" machine?

gezien de stijl van de boodschap "verkeerd begrepen genie", denk ik dat dat het is : Roll:

het grappige is dat de uitleg van hoe deze machines werken nog steeds gebaseerd zijn op de bekende natuurkundige wetten, de stuwkracht van Archimedes, Maxwell's elektromagnetisme, enz. waarvan bekend is dat ze in het algemeen het behoud van energie met zich meebrengen, het is tenminste aangetoond voor 150 jaar in a universelle​ Maar toch krijgen we machines aangeboden die zonder een nieuwe wet in te voeren , zou dit behoud van energie schenden!
als ons weer werd verteld dat we een vijfde kracht hadden ontdekt, of hoe we de kosmologische constante opnieuw moesten gebruiken, waarom niet. Maar met magneten en of drijvers eerlijk gezegd ... absoluut niet !!!



Het probleem van ingenieurs, en dat ertoe leidt dat ze deze mogelijkheid weigeren, komt voort uit het feit dat ze ENERGIEËN en STERKTES door elkaar halen.
Als ze gelijk hebben in termen van energie, slijt een kracht zoals magnetisme niet en blijft ze duwen zonder te worden verbruikt ... totdat het na + - 80 jaar sterft. Ze kunnen dat misschien begrijpen, maar om achterover te leunen op hun trots en te accepteren dat ze er niet over hebben nagedacht ... is het moeilijker.


dit is je inleiding op je eerste bericht, kom alsjeblieft niet terug.

Als je kracht en energie door elkaar haalt, kom je niet eens op de technische school.
0 x
kosten
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 4
Inschrijving: 01/04/21, 19:29

Re: elektromagnetische motor: verkeerd om gelijk te hebben




par kosten » 05/04/21, 14:10

zegt Lesswatts
dit is je inleiding op je eerste bericht, kom alsjeblieft niet terug.
Als je kracht en energie door elkaar haalt, kom je niet eens op de technische school.


Eerste bericht misschien; maar bijna 5 jaar dat ik de evolutie van dit project volg.
En het werkt!
Dus we kunnen argumenteren wat we willen, maar één ding is zeker en aangetoond, zeldzaam zijn de uitvindingen die de wereld hebben veranderd en die zijn gemaakt door geformatteerde ingenieurs. (geen kritiek op dat laatste, het is nodig, en dit project heeft het ook nodig).
Intelligentie is niet weten, maar kijken, observeren en vragen waarom en hoe.

Ik heb vaak de waarheid van dit gezegde gezien: "Ze wisten niet dat het onmogelijk was, daarom deden ze het".

PS: ik kom terug als ik wil, met mijn vrijheid van denken, zoals in elke goede democratie.
Geen wrok over uw arrogantie.
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14931
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4346

Re: elektromagnetische motor: verkeerd om gelijk te hebben




par GuyGadeboisTheBack » 05/04/21, 14:15

Koste schrijft:Eerste bericht misschien; maar bijna 5 jaar dat ik de evolutie van dit project volg.
En het werkt!

En het werkt? Of ? Wanneer ? In welke demo moeten we onze tanden zetten?
0 x
kosten
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 4
Inschrijving: 01/04/21, 19:29

Re: elektromagnetische motor: verkeerd om gelijk te hebben




par kosten » 05/04/21, 14:38

GuyGadeboisLeRetour schreef:
Koste schrijft:En het werkt!

En het werkt? Of ? Wanneer ? In welke demo moeten we onze tanden zetten?


Terug naar pagina 1 van dit bericht waar we in video zien (de eerste) wat ik in het echt zag, "eindelijk" na meerdere "winded" tests
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Haguenauer elektromagnetische motor: verkeerd om gelijk te hebben




par Obamot » 05/04/21, 15:10

Eh ? Deze teasers? Tssss....
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14931
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4346

Re: elektromagnetische motor: verkeerd om gelijk te hebben




par GuyGadeboisTheBack » 05/04/21, 17:37

Koste schrijft:Terug naar pagina 1 van dit bericht waar we in video zien (de eerste) wat ik in het echt zag, "eindelijk" na meerdere "winded" tests

Ah bah nee, precies, we weten niet wat welke wending maakt of hoe.
1 x
moinsdewatt
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5111
Inschrijving: 28/09/09, 17:35
Plaats: Isére
x 554

Re: elektromagnetische motor: verkeerd om gelijk te hebben




par moinsdewatt » 05/04/21, 23:53

Koste schrijft:zegt Lesswatts
dit is je inleiding op je eerste bericht, kom alsjeblieft niet terug.
Als je kracht en energie door elkaar haalt, kom je niet eens op de technische school.


Eerste bericht misschien; maar bijna 5 jaar dat ik de evolutie van dit project volg.
En het werkt!
Dus we kunnen argumenteren wat we willen, maar één ding is zeker en aangetoond, zeldzaam zijn de uitvindingen die de wereld hebben veranderd en die zijn gemaakt door geformatteerde ingenieurs. (geen kritiek op dat laatste, het is nodig, en dit project heeft het ook nodig).
Intelligentie is niet weten, maar kijken, observeren en vragen waarom en hoe.

Ik heb vaak de waarheid van dit gezegde gezien: "Ze wisten niet dat het onmogelijk was, daarom deden ze het".

PS: ik kom terug als ik wil, met mijn vrijheid van denken, zoals in elke goede democratie.
Geen wrok over uw arrogantie.


Wat werkt?

Maakt u op deze manier elektriciteit voor uw huis? Laat ons in dit geval zien dat uw huis is losgekoppeld van het elektriciteitsnet.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16129
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5241

Re: Haguenauer elektromagnetische motor: verkeerd om gelijk te hebben




par Remundo » 06/04/21, 00:32

mensen die aan magneten knutselen en denken ze als energiebron te gebruiken, er zijn er zoveel geweest...
0 x
Beeld
Avatar de l'utilisateur
Exnihiloest
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5365
Inschrijving: 21/04/15, 17:57
x 660

Re: elektromagnetische motor: verkeerd om gelijk te hebben




par Exnihiloest » 06/04/21, 17:01

moinsdewatt schreef:...
Maakt u op deze manier elektriciteit voor uw huis? Laat ons in dit geval zien dat uw huis is losgekoppeld van het elektriciteitsnet.

De vraag die dodelijk is : Lol:
Van alle excentriekelingen die beweren wondermachines te hebben uitgevonden, heb ik er niet één gezien die zijn elektrische abonnement had opgegeven.
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Wetenschap en Technologie"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 284-gasten