Haguenauer elektromagnetische motor: het verkeerde om gelijk te hebben

Algemene wetenschappelijke debatten. Presentaties van nieuwe technologieën (niet direct gerelateerd aan hernieuwbare energie of biobrandstoffen of andere thema's ontwikkeld in andere subsectoren) forums).
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: elektromagnetische motor: verkeerd om gelijk te hebben




par Obamot » 05/03/21, 15:49

Eerst geef je geen antwoord op de vraag van verduidelijking, je onttrekt je aan een verklaring van afwijzing, van slachtofferschap.

Waarom probeer je niet wat ik je aanraad in alle vriendschap, zelf een beetje een onderzoeker zijn, dat is wat ik in zo'n situatie zou doen. De afwijzing van de gemeenschap is wat u zich alleen in uw hoofd voorstelt.

Ze hebben Bertrand Piccard niet zien aankomen als een UFO ... En Bertrand heeft niet zo tot slachtoffer gemaakt zoals jij!
Als u zich zorgen maakt, neem dan rechtstreeks contact op met Bertrand !!! En niet EPFL ... in eerste instantie.

Met een elektrisch vliegtuig de wereld rond vliegen zonder een druppel brandstof was echter alles wat je afkeurt!
Hij moest enkele vooroordelen overwinnen ... En dat is gelukt ...! Solar Impulse maakt gebruik van ... elektromotoren ..! En waarom niet, magnetische motoren van UW ontwerp :?

Daar heb je een beetje het syndroom van de onderzoeker die psychotisch heel dicht bij het doel staat om zijn ding te laten mislukken, dat zou je niet moeten doen!

Hier is de tel. van het kabinet van Dr. Bertrand Piccard ++ 41 21 311 66 01 (kleinzoon van de uitvinder van de stratosferische ballon)
0 x
Haagnauer
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 14
Inschrijving: 04/03/21, 13:58
x 4

Re: elektromagnetische motor: verkeerd om gelijk te hebben




par Haagnauer » 05/03/21, 16:08

Obamot schreef:Ten eerste beantwoord je de vraag niet ter verduidelijking, je ontwijkt met een verklaring van afwijzing.

Waarom probeer je niet wat ik je aanraad in alle vriendschap, zelf een beetje een onderzoeker zijn, dat is wat ik in zo'n situatie zou doen. De afwijzing van de gemeenschap is wat u zich alleen in uw hoofd voorstelt.

Ze hebben Bertrand Piccard niet zien aankomen als een UFO ... En Bertrand heeft niet zo tot slachtoffer gemaakt zoals jij!
Als u zich zorgen maakt, neem dan rechtstreeks contact op met Bertrand !!! En niet EPFL ...
Met een elektrisch vliegtuig de wereld rond vliegen zonder een druppel brandstof was echter wat je zegt!
En dat is gelukt ...!

Daar heb je een beetje het syndroom van de onderzoeker die psychotisch heel dicht bij het doel staat om zijn ding te laten mislukken, dat zou je niet moeten doen!


Het is al een hele tijd gedaan. Met de resultaten die ik noemde. Enerzijds de leraren die zeggen "ik begrijp niet wat je doet" en degenen die zeggen "je hebt gelijk, maar als ik je steun, loop ik het risico mijn baan als leraar te verliezen". en om daar een einde aan te maken, had de Swiss Climate Foundation me 350 CHF aan subsidies toegekend, maar ik moest werken onder het gezag van een Haute Ecole of University en omdat de leraren niet begrepen dat de Foundation haar contract had verbroken.
Wat betreft Piccard, vergeet niet dat hij een grootvader en een vader had die hem voorgingen, en dat hij op een zeer klassiek en gemarkeerd pad was. Het enige risico was om het gebied van de benodigde sensoren te berekenen en deze te installeren op een vliegtuig met een zweefvliegtuigbasis voor de spanwijdte en de vliegeigenschappen. Een beetje sportprestaties en een paar mooie beelden, genoeg om geld te verdienen zonder iemand te storen, en vooral niet de organisatie van de uitbuiting van de mensheid door de verkoop van energie.
0 x
eclectron
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2922
Inschrijving: 21/06/16, 15:22
x 397

Re: elektromagnetische motor: verkeerd om gelijk te hebben




par eclectron » 05/03/21, 16:10

ABC2019 schreef:
als hij geen antwoord heeft, kan hij niet doen alsof het energie bespaart, of hij handelt niet te goeder trouw.

Hij kan te goeder trouw zijn, maar hij heeft het bij het verkeerde eind.
Wat heeft het voor zin om willens en wetens te kwader trouw te zijn? (afgezien van het geld : Mrgreen: )
0 x
het maakt niet uit.
We zullen de 3 berichten per dag max proberen
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: elektromagnetische motor: verkeerd om gelijk te hebben




par Obamot » 05/03/21, 16:16

Haguenauer schrijft:
Obamot schreef:Ten eerste beantwoord je de vraag niet ter verduidelijking, je ontwijkt met een verklaring van afwijzing.

Waarom probeer je niet wat ik je aanraad in alle vriendschap, zelf een beetje een onderzoeker zijn, dat is wat ik in zo'n situatie zou doen. De afwijzing van de gemeenschap is wat u zich alleen in uw hoofd voorstelt.

Ze hebben Bertrand Piccard niet zien aankomen als een UFO ... En Bertrand heeft niet zo tot slachtoffer gemaakt zoals jij!
Als u zich zorgen maakt, neem dan rechtstreeks contact op met Bertrand !!! En niet EPFL ...
Met een elektrisch vliegtuig de wereld rond vliegen zonder een druppel brandstof was echter wat je zegt!
En dat is gelukt ...!

Daar heb je een beetje het syndroom van de onderzoeker die psychotisch heel dicht bij het doel staat om zijn ding te laten mislukken, dat zou je niet moeten doen!

Hier is de tel. van het kabinet van Dr. Bertrand Piccard ++ 41 21 311 66 01 (kleinzoon van de uitvinder van de stratosferische ballon)


Het is al een hele tijd gedaan. Met de resultaten die ik noemde. Enerzijds de leraren die zeggen "ik begrijp niet wat je doet" en degenen die zeggen "je hebt gelijk, maar als ik je steun, loop ik het risico mijn baan als leraar te verliezen". en om daar een einde aan te maken, had de Swiss Climate Foundation me 350 CHF aan subsidies toegekend, maar ik moest werken onder het gezag van een Haute Ecole of University en omdat de leraren niet begrepen dat de Foundation haar contract had verbroken.
Wat betreft Piccard, vergeet niet dat hij een grootvader en een vader had die hem voorgingen, en dat hij op een zeer klassiek en gemarkeerd pad was. Het enige risico was om het gebied van de benodigde sensoren te berekenen en deze te installeren op een vliegtuig met een zweefvliegtuigbasis voor de spanwijdte en de vliegeigenschappen. Een beetje sportprestaties en een paar mooie beelden, genoeg om geld te verdienen zonder iemand te storen, en vooral niet de organisatie van de uitbuiting van de mensheid door de verkoop van energie.
Meneer, bevrijd uzelf van uw ongerustheid, bel hem, dan praten we er nog een keer over. Je hebt het nummer.
0 x
eclectron
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2922
Inschrijving: 21/06/16, 15:22
x 397

Re: elektromagnetische motor: verkeerd om gelijk te hebben




par eclectron » 05/03/21, 16:18

Haguenauer schrijft:

aangezien er geen slechtere blinden zijn dan degene die niet wil zien, zal dit mijn laatste bijdrage hieraan zijn forum.
zoals te zien is in de eerste video van mijn bericht, draait de motor. Terwijl tot nu toe iedereen zwoer dat het onmogelijk was om een ​​motor te laten draaien met de aantrekking en afstoting van magneten.

bochten maar met de bijdrage van conventionele motoren.
Iedereen kan hetzelfde doen ...
dus altijd hetzelfde blokkeerpunt, wat is de energiebalans van uw systeem?
wie wil er zonder dit antwoord investeren, afgezien van een goedgelovige?
0 x
het maakt niet uit.
We zullen de 3 berichten per dag max proberen
Haagnauer
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 14
Inschrijving: 04/03/21, 13:58
x 4

Re: elektromagnetische motor: verkeerd om gelijk te hebben




par Haagnauer » 05/03/21, 16:28

eclectron schreef:
Haguenauer schrijft:

aangezien er geen slechtere blinden zijn dan degene die niet wil zien, zal dit mijn laatste bijdrage hieraan zijn forum.
zoals te zien is in de eerste video van mijn bericht, draait de motor. Terwijl tot nu toe iedereen zwoer dat het onmogelijk was om een ​​motor te laten draaien met de aantrekking en afstoting van magneten.

bochten maar met de bijdrage van conventionele motoren.
Iedereen kan hetzelfde doen ...
dus altijd hetzelfde blokkeerpunt, wat is de energiebalans van uw systeem?
wie wil er zonder dit antwoord investeren, afgezien van een goedgelovige?



Niemand deed het. Deze motor is het enige voorbeeld van het gebruik van aantrekking / afstoting gefaciliteerd door pulsen van kleine elektromotoren en voor de negende keer zal de elektriciteit / magnetische energieverhouding worden gepubliceerd wanneer het definitieve demonstratiemodel wordt gemaakt. De enige indicatie die ik u vandaag zal geven, is dat het elektriciteitsverhouding lager is dan het magnetische. Als het niet overeenkomt met uw dogma's, zo zij het maar. Ik ben de ongerijmde gnagnagna echt beu
0 x
Haagnauer
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 14
Inschrijving: 04/03/21, 13:58
x 4

Re: elektromagnetische motor: verkeerd om gelijk te hebben




par Haagnauer » 05/03/21, 16:31

Obamot schreef:
Haguenauer schrijft:
Obamot schreef:Ten eerste beantwoord je de vraag niet ter verduidelijking, je ontwijkt met een verklaring van afwijzing.

Waarom probeer je niet wat ik je aanraad in alle vriendschap, zelf een beetje een onderzoeker zijn, dat is wat ik in zo'n situatie zou doen. De afwijzing van de gemeenschap is wat u zich alleen in uw hoofd voorstelt.

Ze hebben Bertrand Piccard niet zien aankomen als een UFO ... En Bertrand heeft niet zo tot slachtoffer gemaakt zoals jij!
Als u zich zorgen maakt, neem dan rechtstreeks contact op met Bertrand !!! En niet EPFL ...
Met een elektrisch vliegtuig de wereld rond vliegen zonder een druppel brandstof was echter wat je zegt!
En dat is gelukt ...!

Daar heb je een beetje het syndroom van de onderzoeker die psychotisch heel dicht bij het doel staat om zijn ding te laten mislukken, dat zou je niet moeten doen!

Hier is de tel. van het kabinet van Dr. Bertrand Piccard ++ 41 21 311 66 01 (kleinzoon van de uitvinder van de stratosferische ballon)


Het is al een hele tijd gedaan. Met de resultaten die ik noemde. Enerzijds de leraren die zeggen "ik begrijp niet wat je doet" en degenen die zeggen "je hebt gelijk, maar als ik je steun, loop ik het risico mijn baan als leraar te verliezen". en om daar een einde aan te maken, had de Swiss Climate Foundation me 350 CHF aan subsidies toegekend, maar ik moest werken onder het gezag van een Haute Ecole of University en omdat de leraren niet begrepen dat de Foundation haar contract had verbroken.
Wat betreft Piccard, vergeet niet dat hij een grootvader en een vader had die hem voorgingen, en dat hij op een zeer klassiek en gemarkeerd pad was. Het enige risico was om het gebied van de benodigde sensoren te berekenen en deze te installeren op een vliegtuig met een zweefvliegtuigbasis voor de spanwijdte en de vliegeigenschappen. Een beetje sportprestaties en een paar mooie beelden, genoeg om geld te verdienen zonder iemand te storen, en vooral niet de organisatie van de uitbuiting van de mensheid door de verkoop van energie.
Meneer, bevrijd uzelf van uw ongerustheid, bel hem, dan praten we er nog een keer over. Je hebt het nummer.

wie heb je het over piccard? Ik weet al dat het hem niet interesseert. Hij liet het me weten via zijn secretariaat. Kun je je niet voorstellen dat hij het risico liep zijn gans te doden die de gouden eieren legde?
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: elektromagnetische motor: verkeerd om gelijk te hebben




par Obamot » 05/03/21, 16:33

Oké, ik bel hem maandag.

eclectron schreef:
Haguenauer schrijft:

aangezien er geen slechtere blinden zijn dan degene die niet wil zien, zal dit mijn laatste bijdrage hieraan zijn forum.
zoals te zien is in de eerste video van mijn bericht, draait de motor. Terwijl tot nu toe iedereen zwoer dat het onmogelijk was om een ​​motor te laten draaien met de aantrekking en afstoting van magneten.

bochten maar met de bijdrage van conventionele motoren.
Iedereen kan hetzelfde doen ...
dus altijd hetzelfde blokkeerpunt, wat is de energiebalans van uw systeem?
wie wil er zonder dit antwoord investeren, afgezien van een goedgelovige?

Het is nog niet zozeer het probleem, dan het feit dat hij (nog) niet duidelijk heeft gemaakt welk doel hij wil bereiken.

Het is een enorme moeilijkheid om de stap te maken tussen de methode van creativiteit en vervolgens, op een uitgestelde manier, de zelfkritiek van genoemd werk dat is uitgevonden, geconstrueerd en uiteindelijk op een bepaald moment is voltooid en afgerond!

Ik had een leraar, creativiteit (bij UNIGE, maar het was een cursus.,. Voor ... leraren) en ik was de eerste van de klas (dun, de enige discipline van mijn leven waar ik nooit ben geweest :P ​ Maar toen hij al zijn ‘tips’ en technieken gaf om door onze eigen beperkingen en blokkades heen te komen tijdens ‘het creatieve proces’ in lessen (zoals ‘scheid de creatieve fase van de kritische fase, aangezien de kritische fase de creatieve fase remt”) Er waren deelnemers die ZO geschokt waren door de relevantie van zijn uitleg, ik kon het niet geloven (werken aan de creatieve processen kan de geest van mensen erg van streek maken), sommige deelnemers konden het niet meer uitstaan, ze kwamen huilend naar buiten klas ... Zozeer zelfs dat ik zelfs 'het drama van de onderzoeker' kan begrijpen tussen de hoge verwachtingen van een resultaat na jaren van studie en onzekerheden, en de weigering van een mogelijke mislukking die leidt tot opofferingsreacties ...! We voelen ons in de marge als we dat niet zijn, enz. We moeten dat vermijden en GOED alle fasen scheiden ...! We moeten onszelf ook de vraag stellen 'waarom zijn we onderzoeker geworden' (wat ingewikkeld kan zijn om te beantwoorden, het heeft grote invloed op 'zelfrespect' ... niet gemakkelijk te beheren, noch te accepteren als we altruïstische vezels hebben)

Einstein had de moeilijkheid overwonnen, hij schaamde zich niet, hij had een baan aangenomen in afwachting van het succes van zijn ontdekkingen ...
En niemand zal het vermijden om door hun uitvinding “blootgesteld” te worden wanneer deze openbaar wordt gemaakt. Moet op een gegeven moment aannemen ...
Dernière édition par Obamot de 05 / 03 / 21, 16: 55, 1 keer bewerkt.
0 x
eclectron
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2922
Inschrijving: 21/06/16, 15:22
x 397

Re: elektromagnetische motor: verkeerd om gelijk te hebben




par eclectron » 05/03/21, 16:55

Haguenauer schrijft: De enige indicatie die ik u vandaag zal geven, is dat het elektriciteitsverhouding lager is dan het magnetische. Als het niet overeenkomt met uw dogma's, zo zij het maar.

Wat mij betreft, het is geen kwestie van dogma's, maar van vertrouwen in uw ding. Ik heb er al een paar gezien en doe er een paar ...

Je kunt natuurlijk niet zeggen "ik voer 10W in en ik ga 100W uit", maar zeg gewoon dat er meer in de output zit, gevoel.
Er is geen gekwantificeerde maat, toch?

Zelfs als je schreef "Ik voer 10W in en ik verlaat 100W", zou ik vragen om je hele protocol te zien, om te verifiëren.
Eerst via video en ten tweede op locatie.
je zou me er misschien uit kunnen halen dat je niet alles aan een vreemde wilt onthullen, hoewel ik het principe van je ding al begreep en hoewel ik het nog een keer zou kunnen doen, maar ik niet. (lage betrouwbaarheidsindex, sorry)

En tot slot, na al het bewijs dat je hebt meegebracht om me vertrouwen te geven, als je laat zien dat je XW binnengaat en XX W verlaat, zou ik uiteindelijk misschien willen investeren.

U twijfelt niet aan investeerders.
0 x
het maakt niet uit.
We zullen de 3 berichten per dag max proberen
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: elektromagnetische motor: verkeerd om gelijk te hebben




par ABC2019 » 05/03/21, 16:59

Haguenauer schrijft:Niemand deed het. Deze motor is het enige voorbeeld van het gebruik van aantrekking / afstoting mogelijk gemaakt door impulsen van kleine elektromotoren.

Ik twijfel er niet aan dat een wiel kan draaien door een combinatie van magnetische aantrekking en afstoting, mogelijk gemaakt door kleine elektromotoren, maar daar gaat het niet om. De vraag is of het energie bespaart, dat wil zeggen heel concreet is het mechanische vermogen dat u uit de motor haalt (het product van het koppel door de rotatiesnelheid) al dan niet minder is dan het elektrische vermogen dat in uw motor wordt verbruikt. motoren (aangezien er altijd onvermijdelijk warmteverlies is). Als dat het geval is, bespaart het waarschijnlijk energie, en zo niet, dan niet.
De vraag is hoe dan ook eenvoudig, lijkt het mij.

en voor de negende keer zal de elektriciteit / magnetische energieverhouding worden gepubliceerd wanneer het definitieve demonstratiemodel wordt gemaakt. De enige indicatie die ik u vandaag zal geven, is dat het elektriciteitsverhouding lager is dan het magnetische. Als het niet overeenkomt met uw dogma's, jammer

persoonlijk heb ik geen dogma over dit onderwerp, al omdat ik niet weet waar je het over hebt als je de "elektriciteit / magnetische energieverhouding" zegt, over welke energie heb je het, en dan omdat ik niet zie in wat dat doet verander bovenstaande vraag (aan de ingang heb je een elektrisch vermogen verbruikt, dat wat je leverancier je in rekening brengt, aan de uitgang een mechanisch vermogen, en het magnetisch veld is slechts een tussenpersoon en past niet in het eindrapport)
1 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Wetenschap en Technologie"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 190-gasten