Haguenauer elektromagnetische motor: het verkeerde om gelijk te hebben

Algemene wetenschappelijke debatten. Presentaties van nieuwe technologieën (niet direct gerelateerd aan hernieuwbare energie of biobrandstoffen of andere thema's ontwikkeld in andere subsectoren) forums).
kosten
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 4
Inschrijving: 01/04/21, 19:29

Re: elektromagnetische motor: verkeerd om gelijk te hebben




par kosten » 07/04/21, 13:36

Exnihiloest schreef:
moinsdewatt schreef:...
Maakt u op deze manier elektriciteit voor uw huis? Laat ons in dit geval zien dat uw huis is losgekoppeld van het elektriciteitsnet.

De vraag die dodelijk is : Lol:
Van alle excentriekelingen die beweren wondermachines te hebben uitgevonden, heb ik er niet één gezien die zijn elektrische abonnement had opgegeven.


de vraag doodt alleen degene die hem stelt.
Vóór de uitvinding van het vliegtuig werd iedereen die erover nadacht als dwazen beschouwd.

Hetzelfde geldt voor Lessdewatts die niet begrijpen dat het nodig is om 1: uitvinden, 2: demonstreren, 3: financieren, 4: een pre-industriële versie invoeren en tot slot 5: versie, voordat ze een huis of een fabriek of een stad elektrificeren. industrieel en op de markt gebracht.
Dit project is op punt 2 = gedemonstreerd (voor mensen met ogen en een open geest).

In alle gevallen vinden we altijd dezelfde 3 gedragingen
1 - we geloven het niet (in fase 1 en 2)
2 - Hij had geluk, maar het zal niet werken (in fase 3 en 4)
3 - Ik zei het je toch, het was duidelijk (in fase 5)

Wordt vervolgd
"hij wist niet dat het onmogelijk was, daarom deden ze het"
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14821
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4301

Re: elektromagnetische motor: verkeerd om gelijk te hebben




par GuyGadeboisTheBack » 07/04/21, 13:56

Koste schrijft:de vraag doodt alleen degene die hem stelt.
Vóór de uitvinding van het vliegtuig werd iedereen die erover nadacht als dwazen beschouwd.

En het doodt ook degene die het alleen beantwoordt met een kant-en-klare zin. In de tussentijd is niet EENMAAL aangetoond (zelfs niet aangetoond, eh) dat een van deze machines elektriciteit produceerde zoals beloofd. NIET EEN.
Zoals al jaren heb ik maar één antwoord: "Ik geloof er niet in, noch geloof ik er niet in, ik wacht af". En daar is het duidelijk dat we NIETS zien. Helaas.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 15989
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5187

Re: Haguenauer elektromagnetische motor: verkeerd om gelijk te hebben




par Remundo » 07/04/21, 14:01

goede aanpak van Guiguy

Koste, je ontwikkelt een prachtige dialectiek, maar je zou al moeten hebben wat de Engelsen een 'proof of concept' noemen

Kortom, een prototype dat laat zien dat we meer energie winnen dan wat we hebben geïntroduceerd, en dat op lange termijn.

We kunnen elektromagnetische apparaten hebben die een tijdje ronddraaien omdat ze magnetische energie hebben doordat ze magneten met kracht in een bepaalde ruimtelijke configuratie hebben geplaatst, maar deze is uitgeput, al was het maar door de mechanische wrijving die moet worden overwonnen. Maar er zijn andere, doorgaans ongunstige microscopische verschijnselen (geïnduceerde stromen + joule-effect, demagnetisatie) waardoor de idioten uitgaan.

We kunnen je alleen veel geluk wensen, maar overuniteit, we aten tot indigestie.
0 x
Beeld
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14821
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4301

Re: Haguenauer elektromagnetische motor: verkeerd om gelijk te hebben




par GuyGadeboisTheBack » 07/04/21, 14:13

Remundo schreef:goede benadering van Guiguy

Beeld
1 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: elektromagnetische motor: verkeerd om gelijk te hebben




par ABC2019 » 07/04/21, 14:24

Koste schrijft:In alle gevallen vinden we altijd dezelfde 3 gedragingen
1 - we geloven het niet (in fase 1 en 2)
2 - Hij had geluk, maar het zal niet werken (in fase 3 en 4)

Welnu, vertel ons wie punt 4 zou hebben bereikt, het is aan hem dat we kunnen vragen of hij ons een beëindigingsbrief van zijn elektriciteitsabonnement kan overleggen. Niet ingewikkeld ...
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: elektromagnetische motor: verkeerd om gelijk te hebben




par Obamot » 07/04/21, 16:36

Koste schrijft:Wordt vervolgd
Nou, het is degene die voorstelt te volgen, niet het tegenovergestelde, eh ...

Tot nu toe hebben we vastgehouden aan deze zin uit Izentrop (die ik moest corrigeren om het duidelijk te maken):


Meet gewoon het verbruikte vermogen met een wattmeter en voorspelbaar, zonder de magneten, zal het dat wiel waarschijnlijk sneller laten draaien, terwijl het minder elektriciteit verbruikt. Omdat er niet meer zal zijn nodig hebben deze energie noodzakelijk en aanvullend, brengen naar het systeem voor gaan de weerstandseffecten van magnetische polen magneten ten opzichte van elkaar op elk kantelpunt.


Het is daarom heel gemakkelijk te verifiëren ... Dus wanneer moet het?
0 x
Avatar de l'utilisateur
Exnihiloest
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5365
Inschrijving: 21/04/15, 17:57
x 660

Re: elektromagnetische motor: verkeerd om gelijk te hebben




par Exnihiloest » 07/04/21, 22:05

Koste schrijft:
Exnihiloest schreef:
moinsdewatt schreef:...
Maakt u op deze manier elektriciteit voor uw huis? Laat ons in dit geval zien dat uw huis is losgekoppeld van het elektriciteitsnet.

De vraag die dodelijk is : Lol:
Van alle excentriekelingen die beweren wondermachines te hebben uitgevonden, heb ik er niet één gezien die zijn elektrische abonnement had opgegeven.


de vraag doodt alleen degene die hem stelt.
Vóór de uitvinding van het vliegtuig werd iedereen die erover nadacht als dwazen beschouwd.
...

Zeker niet.
Het maken van vleugels die lijken op die van vogels om te vliegen, gemaakt met was en veren, is waar de ingenieur Daedalus aan werd toegeschreven zonder ooit als een idioot te worden beschouwd, integendeel. Dromen heeft altijd deel uitgemaakt van het menselijk leven, zonder mensen voor idioten te beschouwen.

De idioot is alleen degene die zou hebben beweerd een vliegmachine te hebben gemaakt of te kunnen maken in de tijd van Vercingetorix, en zonder enig proof of concept te presenteren.

Mensen moesten destijds bescheidener zijn. Tegenwoordig zijn er honderden of zelfs duizenden van dergelijke idioten op internet.
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Wetenschap en Technologie"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : sicetaitsimple en 153 gasten