Uw smartphone (Google) luistert naar u: ervaring met Aloë Vera en de petanque van Dupontel

Algemene wetenschappelijke debatten. Presentaties van nieuwe technologieën (niet direct gerelateerd aan hernieuwbare energie of biobrandstoffen of andere thema's ontwikkeld in andere subsectoren) forums).
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

Re: "De Aloë Vera-ervaring" of hoe uw Google-telefoon wordt afgeluisterd!




par Christophe » 04/12/19, 11:31

izentrop schreef:Ik vrees niets met mijn Huawé : Mrgreen:


Goed gedaan!
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

Re: "De Aloë Vera-ervaring" of hoe uw Google-telefoon wordt afgeluisterd!




par Christophe » 04/12/19, 11:37

Grelinette schreef:Dit antwoord alleen betekent alles en zegt niets!

Het feit dat het kwaad is, heeft niets met het principe te maken. Dus ja, onze telefoons luisteren naar ons, nadat het het gebruik is dat sommige van deze technologie zullen maken die slecht zal zijn of niet.
Een mes is slecht als het in handen is van een sadistische psychopaat. (nee, ik heb niet gezegd dat degenen die het luisteren van onze telefoons exploiteren psychopaten zijn en duivels ... : Roll: ) ..


Remarketing adverteren stoort me niet meer dan dat, behalve dat ik geen toestemming heb gegeven om naar hem te luisteren!

Maar als deze gegevens worden gebruikt voor politieke doeleinden, voor industriële of militaire spionage, lobbyen, kortom "vies" gebruik, is het veel, veel serieuzer!

Als je weet wat je vijand van plan is, is je overwinning bijna gegarandeerd!

Als het niet van Tsun Tsu komt, dan is het van Napoleon! : Cheesy:

ps: ik heb de stemassistent "Ok Google" nooit geconfigureerd op een van mijn telefoons (aangezien Google alles bewaart ...) en ik heb geen Facebook-applicatie of Facebook-messenger (sommige vrienden gaan langzamer, maar ik 'hol ... ik vertrouw sms meer dan messenger)
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

Re: "De Aloë Vera-ervaring" of hoe uw Google-telefoon wordt afgeluisterd!




par Christophe » 05/01/21, 16:24

Bin laten we zien !!

NostraChris had nog steeds gelijk !! : Mrgreen:



We zijn geen duiven meer! Hoe bespioneren onze telefoons ons?

Het is ons allemaal overkomen om te denken dat onze telefoons naar ons luisteren. Maar als we het bijvoorbeeld over babyluiers hebben en in de volgende minuut een advertentie van een merk luiers ontvangen tijdens het surfen op sociale netwerken. Maar is dit echt zo? Zou het voor reclamebureaus (Google, Facebook en bedrijf) niet gemakkelijker zijn om ons gedrag te volgen met behulp van andere sporen die we tijdens het browsen achterlaten? Zijn koekjes onze vrienden? Is het mogelijk om te navigeren zonder een spoor achter te laten? Onderzoek.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Grelinette
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2007
Inschrijving: 27/08/08, 15:42
Plaats: Provence
x 272

Re: Ervaring met Aloë Vera of hoe uw Google-telefoon wordt afgeluisterd!




par Grelinette » 08/01/21, 21:48

Goede avond Christophe,

Het verbaast me dat een nerd als jij niet meer weet wat er op afstand met een pc, tablet of smartphone gedaan kan worden!

Persoonlijk ben ik ervan overtuigd dat alle hedendaagse hightech apparatuur op afstand kan worden bediend en allerlei informatie kan verzamelen zonder medeweten van de gebruiker.

Laatst zag ik een programma (oud, uit 2017) met een voormalige Russische spion die zijn ervaringen vertelt. Het is heel interessant en hij zegt dat we zelfs uit op afstand de microfoon of de camera van een pc of tablet kunnen activeren. Hetzelfde geldt voor een smartphone. Bovendien bevestigt de ex-spion dat de huidige technologieën het mogelijk maken om de camera en de microfoon van een smartphone ook in uitgeschakelde toestand te bedienen.

Het is hier:


Naast Christophe heb ik een kleine app gedownload op het dark-web en door de verschillende camera's om je heen te activeren (smartphone, pc, enz ...) zie je er slecht uit als ik je deze schrijf lijnen! ...
En stop dan met peuteren in je neus als je antwoordt op econologie, het wordt verwaarloosd! : Cheesy:
(probeer me niet te bespioneren, ik heb een tape op de camera van mijn pc geplakt : Mrgreen: ).
0 x
Project van de door paarden getrokken-hybride - Het project econology
"De zoektocht naar vooruitgang sluit de liefde voor traditie niet uit"
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14823
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4301

Re: Ervaring met Aloë Vera of hoe uw Google-telefoon wordt afgeluisterd!




par GuyGadeboisTheBack » 08/01/21, 22:14

Kleine herinnering leefde:
Google (dus Youtube) bespioneert ook "smart-tv". Ik kocht een Android-box om verbinding te maken met mijn tv en daardoor keek ik films (en andere) met mijn externe harde schijf die via USB was verbonden met de genoemde box. Toen ik op een dag in de voorkeuren van Youtube aan het kijken was, zie ik de optie "upload een video", ik klik en daar werd naar ALLE inhoud van mijn USB-schijf verwezen !!! Niets beters om iemand te kennen dan te "zien" wat hij bekijkt als film, series, documentaires en luistert als muziek. Ik was stomverbaasd, het voelde alsof ik werd verkracht. Resultaat van races, reset van de doos en wederverkoop illico op eBay.


sciences-et-technologies / the-experience-de-l-aloë-vera-ou-hoe-wordt-naar-uw-google-telefoon-geluisterd-t16145.html? hilit = Smart% 20TV # p368930
0 x
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14138
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839

Re: Ervaring met Aloë Vera of hoe uw Google-telefoon wordt afgeluisterd!




par Flytox » 09/01/21, 19:20

Vuistregel: bij aankoop van een telefoon of computer.
- plak een zeer ondoorzichtige tape op de camera aan de kant van het toetsenbord avant de eerste keer opstarten.
- plak een 2 ° zeer dikke tape op de vingerafdruklezer (praktisch als deze aan de zijkant van de smartphone zit) avant de eerste keer opstarten.
- uren besteden aan het configureren / verbieden van de 50000 voorwendsels die worden gebruikt om de diefstal van persoonlijke, professionele gegevens enz. te formaliseren voordat u verbinding maakt met internet of WiFi enz.

Na het installeren van bijvoorbeeld W10Privacy (Destroyers : Mrgreen: ), realiseren we ons, met het verbijsterende aantal Windaube-parameters om informatielekken naar CrotteSofte en andere slechteriken te "beheersen", dat WTEN (net als de anderen veronderstel ik) de hoofdactiviteit heeft van het stelen van informatie.
CrotteSofte verkoopt geen besturingssysteem maar een advertentiemedium! :( : Wink: :x
1 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.
[Eugène Ionesco]
http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14823
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4301

Re: Ervaring met Aloë Vera of hoe uw Google-telefoon wordt afgeluisterd!




par GuyGadeboisTheBack » 09/01/21, 19:25

Flytox schreef:W10 Privacy ...

Ik geef de voorkeur aan O&O ShutUp 10.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

Re: Ervaring met Aloë Vera of hoe uw Google-telefoon wordt afgeluisterd!




par Christophe » 10/01/21, 11:38

Grelinette schreef:Naast Christophe heb ik een kleine app gedownload op het dark-web en door de verschillende camera's om je heen te activeren (smartphone, pc, enz ...) zie je er slecht uit als ik je deze schrijf lijnen! ...
En stop dan met peuteren in je neus als je antwoordt op econologie, het wordt verwaarloosd! : Cheesy:
(probeer me niet te bespioneren, ik heb een tape op de camera van mijn pc geplakt : Mrgreen: ).


Bak dan dun !! :schok: :schok: :schok:

Is het stom omdat je dan mijn dagelijkse sessies van eenzaam genot moet hebben gemist? Toch zijn ze het waard !! : Mrgreen: : Mrgreen:

Er zijn er wat meer begaafd dan jij: ik heb hierdoor al 0.0015 BTC (bitcoin) zien betalen! : Cry: : Cry:

Serieuzer, een kleine Franse serie ging over het onderwerp:



ps: ik moet je waarschuwen dat je bent vergeten je microfoon aan te sluiten (of slecht, er zijn nu al stereomicrofoons) ... plotseling hoorde ik je vrouw tegen je schreeuwen ... en de rest ... herinnert je eraan je niet te ver van de pc ongeveer 1 maand geleden ... Ik ga me niet ontwikkelen uit respect voor andere bezoekers maar met je vrouw is het niet vaak, maar als ze wil is ze een verdomd bitch! En toch heb ik dat geluid! Hé ja een stuk stotch is niet genoeg om een ​​microfoon te blokkeren ... : Mrgreen:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Grelinette
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2007
Inschrijving: 27/08/08, 15:42
Plaats: Provence
x 272

Re: Ervaring met Aloë Vera of hoe uw Google-telefoon wordt afgeluisterd!




par Grelinette » 10/01/21, 21:58

Christophe schreef:
Grelinette schreef:En stop dan met peuteren in je neus als je antwoordt op econologie, het wordt verwaarloosd! : Cheesy:


Bak dan dun !! :schok: :schok: :schok:

Is het stom omdat je dan mijn dagelijkse sessies van eenzaam genot moet hebben gemist? Toch zijn ze het waard !! : Mrgreen: : Mrgreen:

Bin ... dat wil zeggen dat wanneer ik "nose picking" schrijf, het een metafoor is om je niet al te slecht te stellen.
Hier stuur ik je in MP de video's van je "eenzame genoegens" ... van de neus natuurlijk! : Cheesy:

Als het niet voor mijn vrouw is, is het net als met mijn webcam: ik plak ook een tape op haar als het te stout is! : Mrgreen:
1 x
Project van de door paarden getrokken-hybride - Het project econology
"De zoektocht naar vooruitgang sluit de liefde voor traditie niet uit"
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

Re: Ervaring met Aloë Vera of hoe uw Google-telefoon wordt afgeluisterd!




par Christophe » 10/01/21, 23:54

Grelinette schreef:Ik doe ook een whisky als het te stout is! : Mrgreen:


Ah ja niet dom! Ik zou denken !! : Mrgreen:
0 x

Terug naar "Wetenschap en Technologie"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 135-gasten