Uw smartphone (Google) luistert naar u: ervaring met Aloë Vera en de petanque van Dupontel

Algemene wetenschappelijke debatten. Presentaties van nieuwe technologieën (niet direct gerelateerd aan hernieuwbare energie of biobrandstoffen of andere thema's ontwikkeld in andere subsectoren) forums).
pedrodelavega
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3798
Inschrijving: 09/03/13, 21:02
x 1321

Re: Ervaring met Aloë Vera of hoe uw Google-telefoon wordt afgeluisterd!




par pedrodelavega » 06/04/21, 21:42

GuyGadeboisLeRetour schreef:
pedrodelavega schreef:Het gaat er niet om dat ze zonder ons medeweten naar gesprekken luisteren en dan gerichte content aanbieden.

Ze geven het programma, en om dit te doen gebruiken ze wat ze hebben: hun uitrusting, onze toestemming.
Ik weet het niet. Het CGU-uittreksel vermeldt niet het gebruik van de microfoon (behalve assistent-verzoek) om advertenties of andere commerciële doeleinden te targeten.
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14953
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4359

Re: Ervaring met Aloë Vera of hoe uw Google-telefoon wordt afgeluisterd!




par GuyGadeboisTheBack » 06/04/21, 22:37

pedrodelavega schreef:
GuyGadeboisLeRetour schreef:
pedrodelavega schreef:Het gaat er niet om dat ze zonder ons medeweten naar gesprekken luisteren en dan gerichte content aanbieden.

Ze geven het programma, en om dit te doen gebruiken ze wat ze hebben: hun uitrusting, onze toestemming.
Ik weet het niet. Het CGU-uittreksel vermeldt niet het gebruik van de microfoon (behalve assistent-verzoek) om advertenties of andere commerciële doeleinden te targeten.

Het probleem is dat je gelooft in de algemene voorwaarden die daar niet over praten, maar die niet praten over de middelen om "geautoriseerde" informatie vrij te geven, het is vaag en het is voorbij. Als we alles zien wat deze entiteiten over ons weten, is het niet langer de moeite waard om ons af te vragen waarom of hoe. Het is zelfs de basis van het "gedematerialiseerde" systeem om op deze manier te werken. Spioneren, bepaalde informatie verkopen aan wie dat niet wil.
1 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14953
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4359

Re: Ervaring met Aloë Vera of hoe uw Google-telefoon wordt afgeluisterd!




par GuyGadeboisTheBack » 06/04/21, 23:16

pedrodelavega schreef:Ga direct informatie opzoeken via de microfoon (hoe kan ik dit oplossen? :schok:)

We praten in de woonkamer :pijl: Mike :pijl: servers :pijl: algoritme bots :pijl: sleutelwoorden :pijl: compilatie :pijl: uitstoot :pijl: retour kroeg bij de duif : Arrowl: Het gaat helemaal vanzelf. : Mrgreen:
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14953
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4359

Re: Ervaring met Aloë Vera of hoe uw Google-telefoon wordt afgeluisterd!




par GuyGadeboisTheBack » 06/04/21, 23:26

pedrodelavega schreef: (tenzij ik in privémodus surf)

Privé.JPG
Privé.JPG (86.97 KiB) 1462 keer bekeken

https://support.mozilla.org/1/firefox/8 ... sing-myths
1 x
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13713
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1524
Neem contact op met:

Re: Ervaring met Aloë Vera of hoe uw Google-telefoon wordt afgeluisterd!




par izentrop » 07/04/21, 00:32

Daar ben ik het mee eens, je maakt een feitelijk punt, Guy, maar niet met je verhaal van de man die de man zag, die zag...
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14953
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4359

Re: Ervaring met Aloë Vera of hoe uw Google-telefoon wordt afgeluisterd!




par GuyGadeboisTheBack » 07/04/21, 00:43

izentrop schreef:Daar ben ik het mee eens, je maakt een feitelijk punt, Guy, maar niet met je verhaal van de man die de man zag, die zag...

Behalve dat het waar is. Ik adviseer mijn neef aan de telefoon, geef hem het adres van de site, hij koopt, het wordt gevalideerd, we hangen op. Een uur later belt hij me terug en vertelt me ​​het verhaal van de advertentie (een spandoek aan de zijkant) voor hetzelfde object op Fessebouc. Kleine verduidelijking, hij had nog nooit eerder naar een puntenslijper gezocht.
Ze adverteren niet, het is geen gewoon standaardobject, het is Duits, dus het is geen toeval dat het op een pagina van het Franse Fessebouc terechtkomt.
https://www.horl.com/fr_fr/aiguiseurs-h ... iseur-horl
0 x
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13713
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1524
Neem contact op met:

Re: Ervaring met Aloë Vera of hoe uw Google-telefoon wordt afgeluisterd!




par izentrop » 07/04/21, 00:56

GuyGadeboisLeRetour schreef: geeft hem het adres van de site, hij koopt, het wordt gevalideerd
Hij plaatste de bestelling dus vanaf zijn pc :?
Goed tot morgen misschien...
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14953
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4359

Re: Ervaring met Aloë Vera of hoe uw Google-telefoon wordt afgeluisterd!




par GuyGadeboisTheBack » 07/04/21, 02:21

izentrop schreef:
GuyGadeboisLeRetour schreef: geeft hem het adres van de site, hij koopt, het wordt gevalideerd
Hij plaatste de bestelling dus vanaf zijn pc :?
Goed tot morgen misschien...

Nee, vanaf zijn smartphone, de advertentie stond toen op de pc.
0 x
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13713
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1524
Neem contact op met:

Re: Ervaring met Aloë Vera of hoe uw Google-telefoon wordt afgeluisterd!




par izentrop » 07/04/21, 08:24

GuyGadeboisLeRetour schreef:
izentrop schreef:
GuyGadeboisLeRetour schreef: geeft hem het adres van de site, hij koopt, het wordt gevalideerd
Hij plaatste de bestelling dus vanaf zijn pc :?
Goed tot morgen misschien...
Nee, vanaf zijn smartphone, de advertentie stond toen op de pc.
Gekoppelde accounts... :?

Ooit gebruikte mijn vrouw mijn code om video's op YouTube te plaatsen, sindsdien "kon" ik de accounts niet scheiden. Als ze een afspraak opslaat op haar mobiel, heb ik de herinneringen tegelijkertijd op de mijne... Handig : Cheesy:
Eindelijk niet meer, na het verlies van wachtwoorden moest ik een ander account opnieuw aanmaken, maar ik krijg meldingen dat er een probleem is.
Met lokalisatieverzoeken kunnen ze ook accounts verzoenen, maar we kunnen ook onze sporen uitwissen.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79356
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11059

Re: Ervaring met Aloë Vera of hoe uw Google-telefoon wordt afgeluisterd!




par Christophe » 07/04/21, 09:25

pedrodelavega schreef:Ik weet het niet. Het CGU-uittreksel vermeldt niet het gebruik van de microfoon (behalve assistent-verzoek) om advertenties of andere commerciële doeleinden te targeten.


Lees je wat andere mensen schrijven of ben je autistisch?

Toen ik PETROLEUM DISTILLERY zei, was de microfoon van mijn iPad ACTIEF (leg ons anders uit hoe een inactieve microfoon kan luisteren)...terwijl de iPad op stand-by stond, leg je de tafel neer en sluit je de schermbeschermer

Bovendien draaide de tv achter...

De microfoon luistert dus constant om een ​​"DIS SIRI" te detecteren...precies zoals een "OK GOOGLE" op android...zelfs wanneer het toestel geen beweging waarneemt en het scherm op stand-by staat en dus "niets" doet. ...het systeem weet heel goed dat het niet in de gebruiksmodus staat, maar het luistert wel!

Als je een appel hebt, probeer het dan eens...
0 x

Terug naar "Wetenschap en Technologie"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 154-gasten