Uw smartphone (Google) luistert naar u: ervaring met Aloë Vera en de petanque van Dupontel

Algemene wetenschappelijke debatten. Presentaties van nieuwe technologieën (niet direct gerelateerd aan hernieuwbare energie of biobrandstoffen of andere thema's ontwikkeld in andere subsectoren) forums).
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79361
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060

Re: Ervaring met Aloë Vera of hoe uw Google-telefoon wordt afgeluisterd!




par Christophe » 06/04/21, 20:19

pedrodelavega schreef:(Man, het is niet hetzelfde als ik de juiste post heb.)


Ah, want als je een puntenslijper koopt, zeg je niet "slijper" of "messen" of andere termen die te maken hebben met duur tegen de verkoper? Vraag je het in gebarentaal? :schok: :schok: :schok:

Na ja, gebruikt Google ook de geolocatiegeschiedenis om advertenties te targeten, dus ja, dat kan ook... een beetje minder serieus voor de privacy!

pedrodelavega schreef:In dit geval moet u, als u het zeker weet, een klacht indienen omdat dit onwettig is.


Dien een klacht in lol... waarom? Gaan we pan pan ass doen in het Google datacenter?

Vorige week zag ik een Google-advertentie met MIJN ECHTE NAAM... voor een site die ik niet kende en waarvan de producten me niet eens interesseerden (gepersonaliseerde mokken en t-shirts) het is veel erger dan je denkt!

Ik heb een screenshot gemaakt en daar onderneem ik mogelijk juridische stappen... de site in kwestie:

TEEZILEmarketing via google adsense

Ik heb het GROOT geplaatst zodat je een TEEZILE-advertentie op deze pagina kunt hebben (vergeet niet de verbinding te verbreken)...

pedrodelavega schreef:Maar ik heb nog steeds mijn twijfels gezien het aantal gebruikers in de wereld en het feit dat de ervaring gemakkelijk reproduceerbaar zou moeten zijn.








Aan de andere kant heeft geen enkele massamedia er tot nu toe over gesproken... Bigre Elyse stelt me ​​daar teleur!
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79361
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060

Re: Ervaring met Aloë Vera of hoe uw Google-telefoon wordt afgeluisterd!




par Christophe » 06/04/21, 20:20

GuyGadeboisLeRetour schreef:Het wordt genoemd (ja, Totophe dus), bij Apple en bij Google. Je hoeft alleen maar te lezen.


Als je het hebt gevonden, stuur dan de exacte passage...
1 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14964
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4363

Re: Ervaring met Aloë Vera of hoe uw Google-telefoon wordt afgeluisterd!




par GuyGadeboisTheBack » 06/04/21, 20:21

pedrodelavega schreef:
GuyGadeboisLeRetour schreef:
pedrodelavega schreef:Waar?

Ik heb al geantwoord.

In dit draadje?

Delen van persoonsgegevens door Apple

We kunnen persoonlijke gegevens delen met dienstverleners die namens ons optreden, onze partners of andere derde partijen op uw aanwijzing. Bovendien, wij delen geen persoonsgegevens met derden voor marketingdoeleinden. <<< Niet zij (ahahah) maar degenen die ze ontvangen doen ermee wat ze willen.

Dienstverleners. Apple kan derden inschakelen om op te treden als serviceproviders en bepaalde taken namens ons uit te voeren, zoals het leveren van producten aan klanten. Apple-serviceproviders zijn verplicht om persoonlijke gegevens te verwerken in overeenstemming met dit privacybeleid en onze instructies. Ze kunnen de persoonlijke gegevens die we delen niet voor hun eigen doeleinden gebruiken en moeten de persoonlijke gegevens verwijderen of retourneren nadat ze aan ons verzoek hebben voldaan.
Partners. Apple werkt soms samen met derden om diensten of andere oplossingen te leveren. Zo worden financiële oplossingen zoals Apple Card en Apple Cash aangeboden door Apple en onze partners. Apple eist van zijn partners dat ze uw persoonlijke gegevens beschermen.


Overdracht van persoonsgegevens tussen verschillende landen

Apple-producten en -oplossingen verbinden u met de wereld. Om dit mogelijk te maken, uw persoonsgegevens peuvent worden overgedragen aan of toegankelijk zijn voor entiteiten over de hele wereld. Apple houdt zich aan de wetten inzake de overdracht van persoonlijke gegevens tussen landen om ervoor te zorgen dat uw gegevens wereldwijd worden beschermd.

https://www.apple.com/legal/privacy/fr-ww/
De teksten zijn zo venijnig dat het er eigenlijk uit komt dat ze doen wat ze willen en wij.....heel diep.
1 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79361
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060

Re: Ervaring met Aloë Vera of hoe uw Google-telefoon wordt afgeluisterd!




par Christophe » 06/04/21, 20:26

En gogol nu? : Mrgreen:
0 x
pedrodelavega
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3798
Inschrijving: 09/03/13, 21:02
x 1321

Re: Ervaring met Aloë Vera of hoe uw Google-telefoon wordt afgeluisterd!




par pedrodelavega » 06/04/21, 20:30

Christophe schreef:
pedrodelavega schreef:(Man, het is niet hetzelfde als ik de juiste post heb.)


Ah, want als je een puntenslijper koopt, zeg je niet "slijper" of "messen" of andere termen die te maken hebben met duur tegen de verkoper? Vraag je het in gebarentaal? :schok: :schok: :schok:

Als ik iets koop of vraag om iets te kopen op internet, heb ik in de dagen die volgen advertenties gericht op hetzelfde type artikel (tenzij ik in privémodus blader), maar het lijkt me niet hetzelfde debat.
0 x
pedrodelavega
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3798
Inschrijving: 09/03/13, 21:02
x 1321

Re: Ervaring met Aloë Vera of hoe uw Google-telefoon wordt afgeluisterd!




par pedrodelavega » 06/04/21, 20:34

GuyGadeboisLeRetour schreef:
pedrodelavega schreef:
GuyGadeboisLeRetour schreef:Ik heb al geantwoord.

In dit draadje?

Delen van persoonsgegevens door Apple

We kunnen persoonlijke gegevens delen met dienstverleners die namens ons optreden, onze partners of andere derde partijen op uw aanwijzing. Bovendien, wij delen geen persoonsgegevens met derden voor marketingdoeleinden. <<< Niet zij (ahahah) maar degenen die ze ontvangen doen ermee wat ze willen.

Dienstverleners. Apple kan derden inschakelen om op te treden als serviceproviders en bepaalde taken namens ons uit te voeren, zoals het leveren van producten aan klanten. Apple-serviceproviders zijn verplicht om persoonlijke gegevens te verwerken in overeenstemming met dit privacybeleid en onze instructies. Ze kunnen de persoonlijke gegevens die we delen niet voor hun eigen doeleinden gebruiken en moeten de persoonlijke gegevens verwijderen of retourneren nadat ze aan ons verzoek hebben voldaan.
Partners. Apple werkt soms samen met derden om diensten of andere oplossingen te leveren. Zo worden financiële oplossingen zoals Apple Card en Apple Cash aangeboden door Apple en onze partners. Apple eist van zijn partners dat ze uw persoonlijke gegevens beschermen.


Overdracht van persoonsgegevens tussen verschillende landen

Apple-producten en -oplossingen verbinden u met de wereld. Om dit mogelijk te maken, uw persoonsgegevens peuvent worden overgedragen aan of toegankelijk zijn voor entiteiten over de hele wereld. Apple houdt zich aan de wetten inzake de overdracht van persoonlijke gegevens tussen landen om ervoor te zorgen dat uw gegevens wereldwijd worden beschermd.

https://www.apple.com/legal/privacy/fr-ww/
De teksten zijn zo venijnig dat het er eigenlijk uit komt dat ze doen wat ze willen en wij.....heel diep.


Het gaat er niet om dat ze zonder ons medeweten naar gesprekken luisteren en dan gerichte content aanbieden.
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14964
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4363

Re: Ervaring met Aloë Vera of hoe uw Google-telefoon wordt afgeluisterd!




par GuyGadeboisTheBack » 06/04/21, 20:35

pedrodelavega schreef:
Het gaat er niet om dat ze zonder ons medeweten naar gesprekken luisteren en dan gerichte content aanbieden.

Ze geven het programma, en om dit te doen gebruiken ze wat ze hebben: hun uitrusting, onze toestemming. Je bent of naïef tot op het bot of stom als een bezem.
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14964
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4363

Re: Ervaring met Aloë Vera of hoe uw Google-telefoon wordt afgeluisterd!




par GuyGadeboisTheBack » 06/04/21, 21:12

Christophe schreef:En gogol nu? : Mrgreen:

Gogole zuigt alles van overal... van je Android-smartphone tot YouTube, hun zoekmachine, Gmail en Fitbit.
0 x
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13716
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1525
Neem contact op met:

Re: Ervaring met Aloë Vera of hoe uw Google-telefoon wordt afgeluisterd!




par izentrop » 06/04/21, 21:12

Niet gewend om je ziek te zien : Wink:
pedrodelavega schreef:Als ik iets koop of vraag om iets te kopen op internet, heb ik in de dagen die volgen advertenties gericht op hetzelfde type artikel (tenzij ik in privémodus blader), maar het lijkt me niet hetzelfde debat.
Aangezien de neef van Guy zei dat .... het moet waar zijn, laten we eens kijken! : Mrgreen:
Of lijkt het erop ça : Lol:
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14964
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4363

Re: Ervaring met Aloë Vera of hoe uw Google-telefoon wordt afgeluisterd!




par GuyGadeboisTheBack » 06/04/21, 21:18

izentrop schreef:Aangezien de neef van Guy zei dat .... het moet waar zijn, laten we eens kijken!

Nou, het is waar. Punt balk.
0 x

Terug naar "Wetenschap en Technologie"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 172-gasten