haar kanker chemotherapie is nuttig?

Algemene wetenschappelijke debatten. Presentaties van nieuwe technologieën (niet direct gerelateerd aan hernieuwbare energie of biobrandstoffen of andere thema's ontwikkeld in andere subsectoren) forums).
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Is kankerchemotherapie nuttig?




par Obamot » 20/07/21, 15:27

Macro schreef:
Janic schreef:Obamot »20/07/21, 11:08
Dat is ook waarom ze stralen maken... die ook kankerverwekkend zijn...
Dit is wat het is om koppig de oorzaken van het kwaad niet te willen aanpakken...
helemaal! Het is alsof je moeite hebt om het water dat uit de badkuip overloopt op te dweilen, zonder de kraan dicht te draaien. Dom! : Roll:
Cépafo….De beste manier om een ​​ziekte te genezen zonder risico op bijwerkingen, is ze niet te behandelen… Of simpelweg om ze niet op te lopen om ze niet te hoeven behandelen….

Ho damn….Het doet pijn in mijn hoofd om zoveel na te denken….
Ja Janic, en wat Macro zegt klopt helemaal — natuurlijk moet je voor jezelf zorgen als je ziek bent, zoals de brandweerman het vuur moet blussen bij een brand (of de dokter de infectie) “niets doen” is niet wat we zeggen en we hebben nog nooit zoiets gezegd, het heeft niets te maken - en zonder voor u te willen antwoorden, is het zoals zo vaak de hoekaanval van het probleem dat niet het goede is.

Het is alle "stroomopwaartse" redenering die ontbreekt om het probleem op te lossen... (wat te doen om irritatie en infecties te voorkomen?)

De historische fout is om de situatie te benaderen door "stroomafwaarts" te redeneren om het te regelen, we arriveren wanneer het vuur al eeuwen aan het smeulen is, dat we vóór het fatale ontstekingspunt de lucifers niet hadden opgeborgen op een plek waar het onbewuste ze niet kon bereiken , en dat de enige mogelijkheid is om de brandweer te bellen om het vuur te blussen...

En we zeggen gewoon dat als we in een kelder zijn, het water van de brandweer ons kan verdrinken, of hun Co2 verstikt ons...

En trouwens, ik geloof zelfs dat Macro de redenering kan begrijpen, aangezien hij een voormalige brandstichter is die zich bekeerde, aangezien hij 3 pakjes per dag rookte en ons vertelde dat hij stopte... (met gefeliciteerd...). Alleen moet hij de geel gemarkeerde tekst niet goed hebben gelezen, waar al het bovenstaande al in stond. ( :) )

Maar au au au, ik heb zo'n hoofdpijn, ik had niet zo moeten nadenken... (etc) : Cheesy:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6459
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1610

Re: Is kankerchemotherapie nuttig?




par Macro » 20/07/21, 15:46

Het is nog niet zo lang geleden dat ik mensen heb vervoerd die voor kanker zijn behandeld (2017)…. De mensen die ik heb vervoerd voor roggen... leven nog... Degenen die ik heb vervoerd voor chemo... Er was daar veel meer schade...
0 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Is kankerchemotherapie nuttig?




par Janic » 20/07/21, 19:58

Macro »20/07/21, 13:59
Cépafo….De beste manier om een ​​ziekte te genezen zonder risico op bijwerkingen, is ze niet te behandelen… Of simpelweg om ze niet op te lopen om ze niet te hoeven behandelen….
Ho damn….Het doet pijn in mijn hoofd om zoveel na te denken….
het is altijd zo als je denkt!
Het is nog niet zo lang geleden dat ik mensen heb vervoerd die voor kanker zijn behandeld (2017)…. De mensen die ik heb vervoerd voor roggen... leven nog... Degenen die ik heb vervoerd voor chemo... Er was daar veel meer schade...
de stralen zijn bedoeld om een ​​gericht gebied te verbranden en hebben daarom weinig risico om direct te doden. Maar we moeten luisteren naar degenen die zijn bestraald en die in ieder geval permanent brandwonden voelen. Ook geen glooiing!
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14823
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4302

Re: Is kankerchemotherapie nuttig?




par GuyGadeboisTheBack » 20/07/21, 20:07

Ja nou tussen brandwonden in ieder geval en kanker, ik kies voor het minimum!
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Is kankerchemotherapie nuttig?




par Janic » 20/07/21, 20:36

GuyGadeboisLeRetour »20/07/21, 20:07
Ja nou tussen brandwonden in ieder geval en kanker, ik kies voor het minimum!
je hebt de meest logische reactie in het systeem op zijn plaats. Maar in een andere benadering van deze pathologie is dit niet noodzakelijkerwijs de beste oplossing, het beste is om niet zo ver te gaan dat je kanker krijgt, wat een verandering in sociaal-voedingsgedrag impliceert.
Persoonlijk heb ik leden van onze families zien vallen als vliegen die geen verandering voorzagen en daarom onvermijdelijk min of meer snel stierven.
echter, voor het bespreken van "met bestraalde mensen, waren sommigen van plan er definitief en radicaal een einde aan te maken met spijt, na, daar geweest te zijn. Maar dat is het leven en de dood dat iedereen op zijn eigen manier aanneemt!
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14823
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4302

Re: Is kankerchemotherapie nuttig?




par GuyGadeboisTheBack » 20/07/21, 20:39

Janic schreef:GuyGadeboisLeRetour »20/07/21, 20:07
Ja nou tussen brandwonden in ieder geval en kanker, ik kies voor het minimum!
je hebt de meest logische reactie in het systeem op zijn plaats.

Aangezien er geen andere plaats is, kies ik van twee kwaden de minste.
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Is kankerchemotherapie nuttig?




par Janic » 20/07/21, 20:51

GuyGadeboisLeRetour »20/07/21, 20:39
Ja nou tussen brandwonden in ieder geval en kanker, ik kies voor het minimum!
Janic schreef:
je hebt de meest logische reactie in de systeem op zijn plaats.
Aangezien er geen andere plaats is, kies ik van twee kwaden de minste.
in ce systeem daar, maar het is niet uniek, het is als allopathie versus homeopathie of natuurgeneeskunde, vaccin versus niet-vaccin; enz...
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14823
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4302

Re: Is kankerchemotherapie nuttig?




par GuyGadeboisTheBack » 20/07/21, 23:01

Als ik hier op een dag last van heb, zal alternatieve geneeskunde een AANVULLING zijn op de rest. Er is geen VS. Het is net als in games. Er zijn mensen die "tegen" spelen, ik speel "met".
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Is kankerchemotherapie nuttig?




par Janic » 21/07/21, 08:52

GuyGadeboisLeRetour »20/07/21, 23:01
Als ik hier op een dag last van heb, zal alternatieve geneeskunde een AANVULLING zijn op de rest. Er is geen VS. Het is net als in games. Er zijn mensen die "tegen" spelen, ik speel "met".
het is een kwestie van persoonlijke keuze en dat is volkomen respectabel.
David Servan Schreiber had daar deze houding aangenomen en die duurde zo'n tien jaar, toen hij nog maar heel kort te leven had.Het was al niet slecht!
Toch stierf hij er ondanks alles aan, zich er terdege van bewust dat dit mengsel niet tegen de ziekte zelf kon werken omdat het was alsof je op spikes reed door deze lekke banden permanent te repareren.
De mensen met wie ik over deze stralingsbrandwonden sprak, legden me uit dat het constant dag en nacht was en dat niets kalmeerde of verlichtte wat hun leven tot een hel maakte. Maar te laat was het kwaad geschied, terwijl er andere oplossingen zijn!
Ik sta mezelf toe deze anekdote nog een keer te citeren!

Ik had (in hetzelfde bedrijf) nog een collega, een beetje nors, wiens leidmotief pensioen was en hij was er niet ver vandaan. Hij dacht pas aan wat hij kon doen toen hij daar eindelijk aankwam. Dan, op een dag, ziekteverzuim en valt het nieuws: kanker in een vergevorderd stadium; dus ziekenhuisopname en behandeling. Ik heb een hekel aan ziekenhuizen en ga er alleen onder dwang heen, dus ik ging er niet heen, maar ik kreeg regelmatig (via mijn collega's) nieuws, niet erg bemoedigend natuurlijk, over zijn toestand die steeds erger werd. Dan kondig ik ze op een dag aan: "Hij komt er wel uit" Verbazing, verontwaardiging, woede: "Daar spelen we niet mee, het is walgelijk om dat te zeggen, enz..." "Je zult het zien"
Inderdaad, enige tijd later verlaat onze man tot ieders verbazing het ziekenhuis, geen kanker meer, met een oogverblindende vorm, vol nieuwe projecten voor dit pensioen waar hij eindelijk van zal kunnen profiteren na wat hem zojuist is overkomen.
Tijdens een bezoek, als hij ons op het werk komt bezoeken, wissel ik een paar woorden met hem, een paar vragen over de manier van leven die hij van plan is aan te nemen, en zijn antwoorden kennende, kondig ik aan mijn collega's aan: "Hij gaat binnenkort dood ." Opnieuw verontwaardiging, verontwaardiging, woede: "Daar spelen we niet mee, het is walgelijk om dat te zeggen, enz. En inderdaad, enige tijd later, terugval en daaropvolgende dood.


Ik weet dat het elke keer schokkend is, maar de dood is altijd schokkend. De vraag is eerder hoe ik wist dat hij hieruit zou komen (veel moeilijker dan zijn dood aankondigen), ook al dachten zijn medici dat hij genaaid was? : Roll:
of deze vriend die me na een biopsie vertelt dat deze kanker heeft onthuld die een shockbehandeling vereist. Omdat ik haar manier van leven ken, adviseer ik haar om een ​​biopsie opnieuw te doen omdat ZE GEEN KANKER KAN HEBBEN. Dus deed ze een biopsie en geen tekenen meer van kanker. Een paar maanden later, hetzelfde voor haar dochter en dezelfde observatie dat ze na een nieuwe biopsie niet hetzelfde resultaat kan hebben.
Of deze kat bij mijn kinderen met de diagnose onbehandelbare mondkanker, maar die definitief verdween met een natuurlijk middel of dit kind dat aan leukemie leed en voor zijn laatste dagen terugkeerde naar zijn ouders, geleidelijk verbeterd door behandelingen van een natuurgeneeskundige. En dat andere veldervaringen, non-conformisten, veel realistischer en concreter zijn dan bullshit-toespraken forum, van mensen die alleen de onzin kennen van zelfverklaarde zetetici.
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Is kankerchemotherapie nuttig?




par Obamot » 21/07/21, 09:15

Hier hoor je misschien: verontwaardiging, woede: "Daar spelen we niet mee, het is walgelijk om dat te zeggen, enz.
(Geval van Izentrop en anderen...)

Daarom moet ik een aantal soortgelijke getuigenissen in de orthomoleculaire geneeskunde brengen, waaronder de mijne... Van mensen die 'herrezen' zijn door de juiste keuzes te hebben gemaakt...

Ik kan alleen maar bevestigen dat deze gevallen bestaan ​​(getest op mezelf met een goed vermogen om naar het lichaam te luisteren), maar de aanpak vereist een aanpak waarbij gebreken nauwelijks zijn toegestaan. En zelfs dan - en dit is het meest teleurstellende - dat de patiënten nauwelijks luisteren en de richtlijnen nauwelijks volgen, behalve dat ze zichzelf hebben gemotiveerd in hun eigen koers (wat bij mij het geval was via de journalistiek) tot het punt waarop zelfs mijn arts verbaasd was over de aandacht die ik eraan besteedde (ik heb ook een opleiding in deze richting gevolgd => “wees je eigen dokter” maar nooit alleen in “zelfmedicatie”, medicijnen die dan uiterst zeldzaam worden... Het moeilijkste is ongetwijfeld dat je moet neigen naar het idee dat “het is de natuur die onze behoeften bepaalt” en niet wij). Het is een gebied dat doordrenkt is van paradoxen, waar het nodig is om iemands dieet te corrigeren zonder het als een "dieet" te voelen (het vreselijke woord dat beperkingen suggereert wanneer het tot het tegenovergestelde leidt ... we kunnen alleen begrijpen wat Guy is even uitdrukken, hier...) desondanks ga ik door een periode van ontspanning wat meer Feng Shui : Lol: Ik sta mezelf enkele afwijkingen toe, maar ik heb het echt nodig en ik heb de luxe om het te kunnen betalen aangezien het "goed" met me gaat, en sindsdien zal ik een kwalitatieve sprong maken...

Maar ik merk meteen het effect van deze afwijkingen: de huid wordt hier en daar weer wat droog, wat gewrichtspijn, krampen (dan verdwijnt alles weer als ik weer “in de nagels” zit)! Het soort dingen dat iedereen over zichzelf zou moeten leren observeren, en waarvan de tekenen van persoon tot persoon kunnen verschillen...
Dernière édition par Obamot de 21 / 07 / 21, 09: 35, 2 keer bewerkt.
0 x

Terug naar "Wetenschap en Technologie"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Forhorse, Macro en 207 gasten