Brain man vrouw; Welke verschillen? psychologie

Algemene wetenschappelijke debatten. Presentaties van nieuwe technologieën (niet direct gerelateerd aan hernieuwbare energie of biobrandstoffen of andere thema's ontwikkeld in andere subsectoren) forums).
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 11/04/11, 07:53

sen-no-sen schreef:
Obamot schreef:Wat 'guy', dat een! ( : Mrgreen: )


Ze heeft zoveel menselijkheid in ziet er een tijgerhaai in het proces van het villen van een zeeschildpad! : Lol:


Merk op dat bij de clan Bu $ h heeft ze de kans om te "groeien" in dit gebied had : Lol:

Nou, nou ... We gaan de chromosoomverschillen tussen de twee geslachten niet verminderen, in Koh Lanta en "De mensheid in de ogen van een tijgerhaai" : Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen: if?
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 11/04/11, 09:38

A) Ik weet niet of het voorbeeld en de goed gekozen, maar het is het enige dat komt te letten op here: er zijn veel homo's van de geboorte: de zielen van vrouwen in een man lichaam en vice versa .. .l'exemple transseksuelen die een operatie ondergaan om het lichaam te veranderen is nog steeds niet duidelijk? Geen ondersteuning voor dit lichaam tot het punt van verminkende altijd nog moeten gemotiveerd !!

Dit leidt indirect tot een ander zeer interessant debat: bestaat er genetische herinnering? Dat wil zeggen, kunnen herinneringen / emoties genetisch worden overgedragen (in het onbewuste)? Het huidige genetische dogma zegt natuurlijk nee, maar als dat wel het geval is, wat is instinct, zo niet een herinnering aan iemands geboorte, een herinnering die door onze voorouders was vervalst met betrekking tot de gevaren van leven? Ook kunnen we een karakter onder pasgeborenen onderscheiden: ik weet niet zeker of deze uit de aangekochte tijd komt ...?

Zie ook agar-test voor pasgeborenen: de stepping reflex aanwezig voor een paar uur na de geboorte is en verdwijnt dan alleen maar een paar maanden later terug te keren ... vreemd nee?

http://fr.wikipedia.org/wiki/Score_d%27Apgar

Er is een mooie scène in Mister Nobody legt dit uit: https://www.econologie.com/forums/mister-nob ... 10468.html

Kortom, alles met betrekking tot wat prozaïscher en poplairement zeggen, kan het appartement een gras bouffeuse (verdrongen of niet) zijn ... : Cheesy: cheesy:

B) Obamot, ik weet niet zeker of hier voldoende potentieel voor is forum in dit gebied om een ​​sub te maken forum "psychologie" aan de andere kant kunnen we het toevoegen aan "Maatschappij, psychologie en filosofie", wat mij het meest oordeelkundig lijkt!

Voor "leefomgeving en biologie", ja dat verdient een vak. Dat is goed, want zoals elke 6 maanden voor 1 moment, dachten we erover om nieuwe onderdelen aan de forum of wat reorganiseren.

ps: over het genetisch geheugen, je moet er een onderwerp van maken, antwoord hier niet te veel!
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 11/04/11, 11:29

... ok ... ok!

Er zijn praktisch alleen de mannen die kleurenblind zijn, omdat de vrouwen twee "X" -chromosomen hebben en omdat het een slechte replicatie is, hebben ze altijd een andere ... Aan de andere kant is zij het die wij zijn kleurenblindheid doorgeven!

Hoe dan ook het probleem is opgelost, want om een ​​bepaalde fase van de foetus (embryo), parrait we zouden alles ... meisjes !!! : Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen:

Ik zal niet ingaan op de details ( : Mrgreen: ) Anatomisch maar we zien nog een klein spoor losqu'on zorgvuldig kijken de anatomie van onze reisgenoten (ik het niet deed, nah, nah, Mijn religie verbiedt me, promi spit, anders ga ik naar de hel en melk zal veranderen ... hi, hi, hi)

Er is dus geen homo, z'êtes al gougnottes band sletten! : Mrgreen: QED. (Het kan zijn lijkt er meer op, eh, dat in tegenstelling ^^ ...?). En meisjes die hun baby moeder hebben gezoogd ... bah bah bah .... (nan is om te lachen, en ik zal ontnuchteren er ^^).

Dus oorspronkelijk zijn we geboren tou (te) s met dezelfde hersenen (waarin de vraag naar deze thread beantwoordt), is het duidelijk! Als ik ooit verteld van de hik, ben ik meteen omgezet in een meisje!

Getekend Obamette : Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen:
Dernière édition par Obamot de 11 / 04 / 11, 11: 38, 1 keer bewerkt.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 11/04/11, 11:38

Obamot schreef:... ok ... ok!

Hoe dan ook het probleem is opgelost, want om een ​​bepaalde fase van de foetus, parrait we zouden alles ... meisjes !!! : Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen:


Ja, op de "macro" schaal is het waar, voordat "wij" er ook uitzien als foetussen van andere zoogdieren (muizen, apen ...) ...

Maar dus sex genoom volledig is bepaald wanneer de zaadcel de eicel ...

Obamot schreef:nan is om te lachen, en ik zal ontnuchteren er ^^).

Getekend Obamette : Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen:


Sterker nog, het is de moeite paaaas koffie schnapps maandagochtend wakker ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 11/04/11, 11:47

Oh ja, dat zeker. Maar de "Programma" niet beginnen aan te geven dat in een bepaald stadium van de ontwikkeling! Voordat, ons lichaam kikilsoit n "express" dat "meisjes" kenmerkt. Maar ik ben niet van plan om het te bewijzen, naaaan niet dat! : Mrgreen: Vade retro ...

Heupen.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 11/04/11, 12:19

Ben op dezelfde redenering kunnen we zeggen dat je als een dochter, een muis, een aap ... een paar weken geleden ... het hangt af van de datum en de aard van de ontwikkeling van observatie foetus!

Ik denk zelfs dat heel vroeg foetussen reptielen zijn vergelijkbaar met die van de mens ... dan ben ik u niet volgen: nee we waren niet allemaal meisjes! Het is gewoon een "indruk", een "illusie" ... en op dit moment is het vrouwelijk geslacht niet meer ontwikkeld dan het mannelijke, er is gewoon "niets", dan kunnen we eventueel zeggen: we waren allemaal engelen !!! : Mrgreen:

De realiteit is dat we gemeen hebben bepaalde hormonen in verhoudingen + of - variabele ... Ik zeg wat, want ik weet niet of de man produceert progesteron bijvoorbeeld ... (zelfs in kleine hoeveelheden) ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 11/04/11, 12:45

..."Het is gewoon een 'impressie', een 'illusie'"

Een fantasie? : Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen:

O ja! O ja! We willen meisjes, meisjes en zelfs meisjes .... ha ha ha ...

... mijn lieve is niet klaar om toe te geven dat de oorspronkelijke "Ik zou een meisje zijn geweest" :schok: : Cheesy: : Cheesy: : Cheesy: : Cheesy:

Het was jij die "brain" en "psychologie" ... Blijkbaar is de hoeveelheid hormonen / progesteron sprak, enz. Niet voldoende om "seksuele geaardheid" in alle vakken op te lossen lijken!

Dus ik verliet de hersenen dat gezegd - of het nu gaat - is noodzakelijk dezelfde of zo vergelijkbaar met de "uitdrukking van seksualiteit" ... en zelfs na de geboorte, wanneer de zijn moeder is hoofd!

Neem het als je wilt, maar totdat we allemaal toegeven dat een "zwart gat", dat is verontrustend : Mrgreen:

... burp!
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 11/04/11, 12:54

Er ja akkoord met de gelijkenis van de hersenen: in dit stadium van ontwikkeling was er blijkbaar geen meisjes meer ze waren mannen! Maar we zaten in genetisch "potentieel"!

De hersenen, hormonen of stamcellen had net hun werk niet van seksuele onderscheid gedaan extern ... (ik weet niet of esquises eierstokken, bijvoorbeeld, zijn er niet eerder?

Goede ontwikkeling van de foetus is niet echt mijn omgeving, en ik probeer, ik kan mij niet herinneren ... : Mrgreen:
0 x
Avatar de l'utilisateur
sen-no-sen
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6856
Inschrijving: 11/06/09, 13:08
Plaats: High Beaujolais.
x 749




par sen-no-sen » 11/04/11, 20:03

Christophe schreef:ps: over het genetisch geheugen, je moet er een onderwerp van maken, antwoord hier niet te veel!


Inderdaad, er is zo veel te zeggen!

Ja, op de "macro" schaal is het waar, voordat "wij" er ook uitzien als foetussen van andere zoogdieren (muizen, apen ...) ...


Er moet aan worden herinnerd dat de mens de vrucht is van een afdaling van enkele miljoenen jaren, bovendien 'de informatie van het punt O' (dat wil zeggen dat van de verschijning van leven op aarde) is aanwezig in ieder van ons en in alle vormen van leven op de planeet (dier en plant).
Zeggen dat het geweldig!
De man heeft ook een unieke sortering hersenen (reptielen zoogdier en neo cortex) en een tweede brein bij de navel (neuro-enterisch systeem) het bewijs van ons verleden ontwikkelingen.
0 x
"Engineering gaat soms over weten wanneer je moet stoppen", Charles De Gaulle.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 11/04/11, 20:20

sen-no-sen schreef:en een tweede brein bij de navel (neuro-enterisch systeem) het bewijs van ons verleden ontwikkelingen.


uh :schok: dit heb ik nog nooit vond mijn huis! : Mrgreen: (Wat wat de andere niet!? Kikadica?)
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Wetenschap en Technologie"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Forhorse, Remundo en 130 gasten