Zoek gevonden 26 resultaten

par Picolo
07/05/11, 17:51
Forum : Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg
onderwerp: Renault patent, waterinjectie en de motor GP
antwoorden: 120
views: 117167

Picolo blijft altijd dezelfde ongelooflijke wetenschappelijke fout maken: de temperatuur van de brandstof en het water verwarren met de koude bron als voor de stoommachine, de T van het hout en het water erin verbranden verwarren met de T van de koude bron, dat is dat van stoom of water soort ...
par Picolo
07/05/11, 17:28
Forum : Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg
onderwerp: Renault patent, waterinjectie en de motor GP
antwoorden: 120
views: 117167

We kunnen zien dat u zich in de studiefase bevindt! We gebruiken pyro's of temperatuursondes op de uitlaat van 2-takt sneeuwscootermotoren en ook op ULM's om motorgriep te voorkomen, dat is genoeg voor mij om de vochtopname te valideren! Heeft u een volledige beschrijving van het onderzoek? Omdat...
par Picolo
07/05/11, 17:13
Forum : Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg
onderwerp: Renault patent, waterinjectie en de motor GP
antwoorden: 120
views: 117167

Trouwens, wat is je Picolo-positie... Waterinjectie heeft geen zin? Ik vroeg je al eerder, wat probeer je precies te bewijzen? Ja en nee: ik zeg niet dat waterinjectie nutteloos is, ik zeg dat Pantone onzin is in bars en dat er nog steeds gogo's zijn voor c ...
par Picolo
07/05/11, 17:06
Forum : Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg
onderwerp: Renault patent, waterinjectie en de motor GP
antwoorden: 120
views: 117167

Hallo Picolo, de chemische thermokinetiek van verbranding is veel complexer dan je beperken tot de vlamtemperatuur en vertrouwen op Carnot. Bovendien werkt een diesel- of benzinemotor niet volgens de Carnot-cyclus en zijn hun prestaties niet die van Carnot (veel meer...
par Picolo
07/05/11, 16:25
Forum : Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg
onderwerp: Renault patent, waterinjectie en de motor GP
antwoorden: 120
views: 117167

Het toevoegen van waterdamp verlaagt de verbrandingstemperatuur alleen als er te veel water wordt geïnjecteerd, een hoge luchtvochtigheid maakt de vlam heter Je hebt metingen gedaan of het is gewoon je "experiment" (natuurlijk de indruk die je ervan had). Omdat het niet hetzelfde is...
par Picolo
07/05/11, 16:12
Forum : Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg
onderwerp: Renault patent, waterinjectie en de motor GP
antwoorden: 120
views: 117167

Te koop voor hen is het een netto meerkost, enkele technische complicaties (nieuwe motormapping, corrosiebeheer) terwijl het de klant is die baat zou hebben bij het brandstofverbruik... Sorry? Als ze wilden, dan zouden ze het op high-end auto's zetten (kleine series,...
par Picolo
07/05/11, 15:59
Forum : Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg
onderwerp: Renault patent, waterinjectie en de motor GP
antwoorden: 120
views: 117167

Ik probeer een paper te vinden die voor iedereen toegankelijk is.
par Picolo
07/05/11, 15:58
Forum : Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg
onderwerp: Renault patent, waterinjectie en de motor GP
antwoorden: 120
views: 117167

Neem mijn bericht volledig en niet alleen het deel dat u interesseert! Sorry: ik heb het vanaf het begin over Pantone gehad. Mee culpa. Welke ervaring heb je in het veld met echte motoren en niet alleen theorie? Dus ik heb de bouwers die al stoom hebben gebruikt en we hebben...
par Picolo
07/05/11, 15:47
Forum : Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg
onderwerp: Renault patent, waterinjectie en de motor GP
antwoorden: 120
views: 117167

Het is een koud gas dat zal uitzetten met de stijging van de temperatuur, geen heet gas!!! Een koud gas bij een verhoogde temperatuur (door verbranding) wordt een heet gas (hete bron) voordat het uitzet om later een koud gas te worden (in contact met de koude bron, in feite de schaalpot...
par Picolo
07/05/11, 15:46
Forum : Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg
onderwerp: Renault patent, waterinjectie en de motor GP
antwoorden: 120
views: 117167

In een stoommachine is water niet de koude bron, noch de hete bron, het is het thermische middel... of eenvoudiger gezegd de "werkvloeistof". De koude bron is de atmosfeer (soms zeewater of een rivier voor splijtbare vrienden), en de hete bron komt van een brandstof...

Zoek Geavanceerd zoeken