Zoek gevonden 18 resultaten

par Orpheus
23/07/18, 16:39
Forum : Wetenschap en Technologie
onderwerp: Het recht van een idioot om anders te denken
antwoorden: 57
views: 22888

Re: Het recht van een idioot om anders te denken

Hallo, als ik mezelf mag toestaan ​​8) De best opgeleide man mist het punt en dat is nogal een paradox. Mijn vader was zeer goed opgeleid (daar verliest hij een beetje zijn hoofd) en hij miste veel dingen, vooral andere. Hij beschouwde zichzelf als een baken en door de bliksem...
par Orpheus
20/07/18, 20:39
Forum : Wetenschap en Technologie
onderwerp: Het recht van een idioot om anders te denken
antwoorden: 57
views: 22888

Re: Het recht van een idioot om anders te denken

En dan, als je zou kunnen stoppen met je cuckold, zou dat me een beetje helpen: ik vind dat niveau nul. het woord cuckold is een populaire vorm om uit te drukken dat het vertrouwen dat in iemand wordt gesteld niet langer gerechtvaardigd is. COCU, UE, zelfstandig naamwoord. en bijvoeglijk naamwoord A.- Populair 1. Degene wiens vrouw geen echtelijke trouw heeft...
par Orpheus
20/07/18, 19:41
Forum : Wetenschap en Technologie
onderwerp: Het recht van een idioot om anders te denken
antwoorden: 57
views: 22888

Re: Het recht van een idioot om anders te denken

Wat dit laatste punt betreft, is het belangrijk om erop te wijzen dat ik er niet van houd om lang met mensen van een andere planeet te praten. De vraag rijst naar het belang van forums met mensen met een tegengestelde mening en idem, met mensen met dezelfde mening dus forums in het algemeen en dus van de uitwisseling in het algemeen. De mo...
par Orpheus
20/07/18, 17:38
Forum : Wetenschap en Technologie
onderwerp: Het recht van een idioot om anders te denken
antwoorden: 57
views: 22888

Re: Het recht van een idioot om anders te denken

2) Sommige van deze evangeliën zijn ouder dan de "officiële" evangeliën van het Nieuwe Testament. Mogelijk, ik ben geen historicus en wat verandert dat? Het verandert ALLES: het bevestigt dat we een tekst niet moeten accepteren als een historische realiteit van een toespraak van een bepaalde Jezus in een bepaalde...
par Orpheus
20/07/18, 16:11
Forum : Wetenschap en Technologie
onderwerp: Het recht van een idioot om anders te denken
antwoorden: 57
views: 22888

Re: Het recht van een idioot om anders te denken

Nou, ik zie dat we niet veel zullen bereiken. :roll: Even ter informatie: 1) er zijn "apocriefe" evangeliën die in je verwijzingen lijken te ontbreken. 2) sommige van deze evangeliën zijn ouder dan de "officiële" evangeliën van het nieuwe testament 3) de bijbel is slechts een verzameling van...
par Orpheus
19/07/18, 23:03
Forum : Wetenschap en Technologie
onderwerp: Het recht van een idioot om anders te denken
antwoorden: 57
views: 22888

Re: Het recht van een idioot om anders te denken

Tacitus, Annales, 15, 44, 2-5 (ik onderstreep bepaalde woorden) "Nero produceerde als beschuldigde en overgeleverd aan de meest verfijnde kwellingen van het volk, gehaat vanwege hun schanddaden, dat de menigte "Chrestiani" noemde. Deze naam komt naar hen van Christus, dat, onder het vorstendom Tiberius, de procuraat...
par Orpheus
19/07/18, 18:03
Forum : Wetenschap en Technologie
onderwerp: Het recht van een idioot om anders te denken
antwoorden: 57
views: 22888

Re: Het recht van een idioot om anders te denken

Sorry dat ik niet had gekeken. Het is klaar (en ik antwoordde)
par Orpheus
19/07/18, 15:25
Forum : Wetenschap en Technologie
onderwerp: Het recht van een idioot om anders te denken
antwoorden: 57
views: 22888

Re: Het recht van een idioot om anders te denken

Even over Krisnamurti. Ik heb zojuist je laatste berichten gelezen. Van Krisnamurti onthoud ik dit: een vrouw heeft zojuist iets gezien en zegt iets dat lijkt op "Ik vind je geweldig en ik heb al je boeken gelezen" Krisnamurti antwoordt "het zou beter zijn geweest als je er geen had gelezen" C. ..
par Orpheus
19/07/18, 15:09
Forum : Wetenschap en Technologie
onderwerp: Het recht van een idioot om anders te denken
antwoorden: 57
views: 22888

Re: Het recht van een idioot om anders te denken

Daarom: In feite situeert de geboorte ervan (wat geen enkele historicus, zelfs ongelovigen, ontkent) zich rond -4 van het christelijke tijdperk dat anderen het huidige tijdperk noemen, wat een meer realistische naam is. Het feit dat een meerderheid denkt dat er een Jezus bestond, bevestigt zijn realiteit niet. De aarde was plat...
par Orpheus
18/07/18, 19:14
Forum : Wetenschap en Technologie
onderwerp: Het recht van een idioot om anders te denken
antwoorden: 57
views: 22888

Re: Het recht van een idioot om anders te denken

Janic schreef: a) Christus Jezus is geen crimineel Lukas 23-14: "Je hebt mij en een man gebracht die het volk tot opstand aanzet... en zie, ik heb hem vóór jou ondervraagd en ik ben niet schuldig bevonden aan geen van de dingen waarvan u hem beschuldigde, en Herodotus ook niet, en hij zei tegen hen: "Hij is een man ...

Zoek Geavanceerd zoeken