Zoek gevonden 53 resultaten

par naca
20/04/09, 23:13
Forum : Zonnewarmte: zonnecollectoren CESI, verwarming, warm water, kachels en zonne-fornuizen
onderwerp: Bouw je eigen zwembadverwarming op zonne-energie
antwoorden: 15
views: 107087

Goedenavond, Van mijn kant heb ik een ander concept getest en verfijnd.... Jullie kennen allemaal vloerverwarming, stel je het tegenovergestelde voor.... Zwembad van 110 M3, ik verdronk 3 cm van het oppervlak van mijn zwembadterrassen ongeveer 300 m PER leiding in 5 afzonderlijke netwerken. de zon verwarmt de afgelegen terrassen ...
par naca
22/04/08, 20:25
Forum : De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties
onderwerp: [Een ander] Humor
antwoorden: 17084
views: 3611095

Capt_Maloche, gefeliciteerd met je vondst, het is een wrede waarheid...
: Mrgreen:
Naca
par naca
16/02/08, 12:27
Forum : Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling
onderwerp: [Topic Unique] magnetische motoren van welke aard dan ook!
antwoorden: 1497
views: 649895

Hallo allemaal, Zeer interessant uw QUARZT-demo, heeft u een idee van de prestaties van uw prototype? Aan de andere kant maak ik me zorgen over je oscilloscoop, de nabijheid van de magneten op de buis! au, au... Ik ben sinds gisteren aan het sleutelen aan het THX4-concept, zo voor de hand liggend is het niet. Ik zal vanavond wat meer informatie hebben...
par naca
05/02/08, 19:11
Forum : Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling
onderwerp: Magnetische deur van John Bédini
antwoorden: 97
views: 50792

Goed......Ik zie dat het serieus sleutelen is....hier :roll: Hallo allemaal, Momenteel overboekt door werk, zo weinig tijd voor experimenten maar ik lees jullie regelmatig. Wat nieuws van het Bedini-prototype! Ik slaagde erin om het midden van de noord/zuidpool uit balans te brengen op de plunjer van de bousi...
par naca
01/02/08, 15:29
Forum : Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling
onderwerp: Magnetische deur van John Bédini
antwoorden: 97
views: 50792

hier is wat de verdienste heeft om duidelijk te zijn....... Capt-maloche Ik ben het volkomen eens met uw analyse, want in zoverre zijn de modellen, voor autodidacten zoals ik, de middelen om bepaalde wetten te analyseren die niet worden begrepen. Ik probeer op een pragmatische, empirische manier te experimenteren en ik heb het begrepen...
par naca
26/01/08, 20:02
Forum : Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling
onderwerp: Magnetische deur van John Bédini
antwoorden: 97
views: 50792

Goedenavond iedereen. Nog wat nieuws over het Bedini-prototype. Ik blijf ervan overtuigd dat er iets in deze richting te doen is, ook al zijn de resultaten er niet altijd. Hier is mijn laatste test http://www.dailymotion.com/naca4412/video/7013255 Ik heb zelfs snel een kleine spoel gemaakt die ik heb geplaatst...
par naca
25/01/08, 08:08
Forum : DIY en zelf-constructie: het bouwen of bevestig een self-install
onderwerp: auto alternator gemodificeerde wind
antwoorden: 126
views: 348443

Helemaal mee eens lusmoet dit type axiale generator worden geoptimaliseerd.

Wat de magneten betreft: het model dat u aanhaalt, kost vandaag drie keer minder dan in 3 en is zeker krachtiger. :D
Bonne journee

Naca
par naca
24/01/08, 10:41
Forum : DIY en zelf-constructie: het bouwen of bevestig een self-install
onderwerp: auto alternator gemodificeerde wind
antwoorden: 126
views: 348443

Hallo,

Wat de parlementsleden betreft, bevestig ik dat er een hagedis is.....

Voor Jonule zou ik inderdaad voor een meerlaags schijfvormig proces gaan, zoals je mooie documentatie laat zien.

A+
par naca
24/01/08, 10:32
Forum : Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling
onderwerp: Magnetische deur van John Bédini
antwoorden: 97
views: 50792

Hallo jonge mensen........ Ik bevestig Capt-Maloche, mijn schroeven zijn totaal verstoken van magnetisme, het is geen "stoofpot"......... Om Quartz te beantwoorden, de tekeningen zijn in verhouding tot mijn model, duikers en deuren zijn op dezelfde schaal. Ik denk dat ik je even snel...
par naca
23/01/08, 21:14
Forum : Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling
onderwerp: Magnetische deur van John Bédini
antwoorden: 97
views: 50792

We zitten beslist in de simulatie vanavond.... Ik heb niet het talent van Toto 65 voor tekenen, maar ik had dit bedacht: Laten we ons een Bedini-systeem voorstellen met 6 duikers en 7 deuren, simulatie in interessant beeld, er is meer dan dat......... Het eerste beeld is op 0 graden, de volgende elke 5e van...

Zoek Geavanceerd zoeken