Zoek gevonden 6 resultaten

par Mister_Ash
04/10/20, 15:06
Forum : Duurzame energie: zonne-energie
onderwerp: Zonne-generator
antwoorden: 2
views: 4563

Zonne-generator

Hallo allemaal . de tijd voor de laatste heg snoeien, hout kappen, motorfrees etc etc breekt aan daar het me nooit lukt om een ​​verbrandingsmotor goed te onderhouden wil ik overstappen op elektrisch. Er zijn goede referenties zoals Stihl of beter Husqvarna maar: 1 ...
par Mister_Ash
26/07/20, 20:11
Forum : Hydraulische, wind, aardwarmte, mariene energie, biogas ...
onderwerp: Wind: het bouwen van een verticale as windturbine van A tot Z
antwoorden: 233
views: 533911

Re: Wind: Laten we een windturbine met verticale as bouwen van A tot Z

Ik heb een korte vraag over windturbines met verticale as in het algemeen. Waarom wordt in bijna alle autonomieprojecten de windturbine van het Piggott-type naar voren geschoven terwijl het ingewikkelder lijkt om te implementeren (een vrij hoge mast, het risico dat de windturbine een 360° maakt en e...
par Mister_Ash
26/07/20, 11:56
Forum : Hydraulische, wind, aardwarmte, mariene energie, biogas ...
onderwerp: Wind: het bouwen van een verticale as windturbine van A tot Z
antwoorden: 233
views: 533911

Re: Wind: Laten we een windturbine met verticale as bouwen van A tot Z

Ik heb een korte vraag over windturbines met verticale as in het algemeen. Waarom wordt in bijna alle autonomieprojecten de windturbine van het Piggott-type naar voren geschoven terwijl het ingewikkelder lijkt om te implementeren (een vrij hoge mast, het risico dat de windturbine een 360° maakt en in...
par Mister_Ash
26/07/20, 11:38
Forum : Uw technische montages, DIY, innovaties en zelfbouw: het maken van een object of een installatie
onderwerp: Olieverwarming en houtkachel
antwoorden: 7
views: 4551

Re: Brandstofverwarming en houtkachel

Mijn doel is alleen om het brandstofverbruik te verlagen in afwachting van een nieuw verwarmingssysteem, niet om een ​​permanent brandstof/houtsysteem te creëren.
Omdat de kachel in de woonkamer aan het einde van het huis staat, is er niet genoeg luchtcirculatie om het huis te verwarmen (het is jammer dat het goed verwarmt)
par Mister_Ash
25/07/20, 18:22
Forum : Uw technische montages, DIY, innovaties en zelfbouw: het maken van een object of een installatie
onderwerp: Olieverwarming en houtkachel
antwoorden: 7
views: 4551

Olieverwarming en houtkachel

Dag iedereen . In afwachting van een warmtepomp te kunnen financieren, zal ik deze winter weer verder moeten met mijn oliegestookte cv-ketel. En de hoeveelheid brandstof die het prikt !! Het is inderdaad een oude boerderij die niet supergeïsoleerd is en ondanks een nieuwe isolatie van de zolder riskeer ik douill...
par Mister_Ash
07/10/17, 14:32
Forum : elektrisch vervoer: auto's, fietsen, openbaar vervoer, vliegtuigen ...
onderwerp: 2-3 wiel transport en grote NiCd batterij
antwoorden: 1
views: 3175

2-3 wiel transport en grote NiCd batterij

Hallo allemaal, ik weet niet of ik in de juiste sectie zit of dat er nog een is met meer doe-het-zelf-toegang. Dus hier is het, ik heb de mogelijkheid om een ​​bepaalde hoeveelheid 30V/40Ah batterijen te recupereren. Ze zijn elk samengesteld uit 20 Ni/Cad-batterijen van 1.5 V met een gewicht van ongeveer 35 kg. Meer...

Zoek Geavanceerd zoeken