Zoek gevonden 10 resultaten

par Lakhdar
21/11/17, 11:34
Forum : De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties
onderwerp: Opruiming: wisselaars, airconditioningcompressor en buffertank 250L
antwoorden: 0
views: 4397

Opruiming: wisselaars, airconditioningcompressor en buffertank 250L

Hallo allemaal, ik ben een beetje aan het stofzuigen! Ik heb nog steeds een buisvormige warmtewisselaar met twee platen van de warmtewisselaar van de luchtcompressor en één (nieuwe buffertank 250 liters). Ik stel ze voor aan leden voordat ze op de BC worden gezet! Dankjewel :D
par Lakhdar
11/11/12, 10:37
Forum : Waterbeheer, sanitair en sanitaire voorzieningen. Pompen, boren, filtreren, putten, terugwinning ...
onderwerp: Hydraulische eenheid voor automatische stamper
antwoorden: 11
views: 10797

hydraulische unit voor automatische duwer

Hallo en bedankt allemaal voor jullie reacties. Ik ga op zoek naar een andere groep, want deze heeft een heel klein debiet, en voor een embosser heb je een redelijk snelle duw en een slag van 550 cm nodig dan met de tank van één liter!! Nogmaals bedankt, en als iemand Als deze groep nuttig is, neem dan contact met mij op...
par Lakhdar
10/11/12, 16:34
Forum : Waterbeheer, sanitair en sanitaire voorzieningen. Pompen, boren, filtreren, putten, terugwinning ...
onderwerp: Hydraulische eenheid voor automatische stamper
antwoorden: 11
views: 10797

wie weet

hallo, om preciezer te zijn, ik heb een horizontale worstvuller en ik dacht erover om aan het uiteinde van deze hydraulische unit een kleine cilinder te plaatsen, die werd gebruikt om fittingen te krimpen. https://www.econologie.com/fichiers/partager3/1352560469LOgrst.JPG https://www.econologie.com/fichiers/partager3/135256...
par Lakhdar
09/11/12, 16:08
Forum : Waterbeheer, sanitair en sanitaire voorzieningen. Pompen, boren, filtreren, putten, terugwinning ...
onderwerp: Hydraulische eenheid voor automatische stamper
antwoorden: 11
views: 10797

Hydraulische eenheid voor automatische stamper

Dag iedereen ! Ik hoop dat ik op de juiste plek ben. Ik heb zojuist een klein hydraulisch aggregaat teruggevonden, dat ik ga gebruiken om een ​​handmatige duwer in een auto te veranderen, maar ik weet niet of de bestelling dit toestaat. Ik vraag daarom om jullie hulp. Bedankt https://www.econologie.com/fichiers/partager3/1352473568tG8KQ6....
par Lakhdar
06/11/09, 10:55
Forum : Verwarming, isolatie, ventilatie, VMC, koeling ...
onderwerp: Transformeer een airconditioning in een lucht-water-warmtepomp
antwoorden: 40
views: 49959

hallo nogmaals, het is niet nodig om naar belgië te gaan voor de koelgereedschappen, ik heb ze beschikbaar, met de uitleg die nodig zal zijn om ze te gebruiken.@+
par Lakhdar
06/11/09, 09:48
Forum : Verwarming, isolatie, ventilatie, VMC, koeling ...
onderwerp: Transformeer een airconditioning in een lucht-water-warmtepomp
antwoorden: 40
views: 49959

MAMO, het lezen van een boiler is nog eenvoudiger. @ +
par Lakhdar
06/11/09, 09:43
Forum : Verwarming, isolatie, ventilatie, VMC, koeling ...
onderwerp: Transformeer een airconditioning in een lucht-water-warmtepomp
antwoorden: 40
views: 49959

dag! om christophe te antwoorden, nee je hoeft niet op te laden, behalve als het al werkte, en je het uit elkaar haalt. om het thuis te plaatsen. voor citro is een omvormer niet nodig.
par Lakhdar
05/11/09, 20:43
Forum : Verwarming, isolatie, ventilatie, VMC, koeling ...
onderwerp: Transformeer een airconditioning in een lucht-water-warmtepomp
antwoorden: 40
views: 49959

op de documenten, op de eerste pagina is het een kwestie van exclusief eigendom, als iemand anders ze op de website plaatst forum, Ik stuur ze naar hem in mp. !!!! een vrijwilliger? : Cry:
par Lakhdar
05/11/09, 17:57
Forum : Verwarming, isolatie, ventilatie, VMC, koeling ...
onderwerp: Transformeer een airconditioning in een lucht-water-warmtepomp
antwoorden: 40
views: 49959

Hallo weer! Ja, het was oorspronkelijk een airco, ik kan je de bestanden in MP sturen als je wilt!
par Lakhdar
05/11/09, 16:00
Forum : Verwarming, isolatie, ventilatie, VMC, koeling ...
onderwerp: Transformeer een airconditioning in een lucht-water-warmtepomp
antwoorden: 40
views: 49959

Transformeer een airconditioning in een lucht-water-warmtepomp

Hallo allemaal! Ik wil je een kleine vraag stellen! Ik ben een document tegengekomen waarin wordt uitgelegd hoe je een eenvoudige airconditioner in een lucht / water-warmtepomp kunt transformeren. Ik heb de documenten beschikbaar voor diegenen die willen beginnen. Bedankt voor uw antwoorden. :D

Zoek Geavanceerd zoeken