Zoek gevonden 38 resultaten

par khartoum
04/07/07, 14:52
Forum : Media en nieuws: tv-programma's, rapporten, boeken, nieuws ...
onderwerp: Frames bevriezen... stoppen?
antwoorden: 11
views: 8118

Eh... Hij noemde zijn superieuren grote sukkels... Het is niet waar! Ze staan ​​gewoon te dicht bij de macht. Hij demonstreerde een neprapportage van "wortels en vleugels" van de Carolis-wraakstaatsgreep. Hij betwist de onpartijdigheid van de bemiddelaar (en hij heeft gelijk) zie de blog... We hebben te maken met een...
par khartoum
25/06/07, 23:59
Forum : Media en nieuws: tv-programma's, rapporten, boeken, nieuws ...
onderwerp: Frames bevriezen... stoppen?
antwoorden: 11
views: 8118

Dus ik ben op de blog en... ik doe mezelf pijn lol
Veel succes, tot ziens.
par khartoum
25/06/07, 23:01
Forum : Media en nieuws: tv-programma's, rapporten, boeken, nieuws ...
onderwerp: Frames bevriezen... stoppen?
antwoorden: 11
views: 8118

Hallo, ik surf nog maar een tijdje op internet. Maar ik was gewoon op zoek naar het adres van de Image Stop-ondersteuningssite. Let op een zeer interessant interview met Daniel Schneidermann in de Over there if I'm there van 22/06/2007 beluisterbaar Hier: http://www.la-bas.org/article...
par khartoum
29/06/06, 17:10
Forum : Biobrandstoffen, biobrandstoffen, biobrandstoffen, BtL, niet-fossiele alternatieve brandstoffen ...
onderwerp: onverenigbaar met dieselolie?
antwoorden: 144
views: 155629

En ja, ik ben niet bang om te zeggen dat ik dit vooral om economische redenen doe, maar ik ben bekeerd. Nu zou de olie echt boven de €1,10 moeten komen om weer op diesel over te stappen!!! Als de staat de brandstofprijs aanvalt, valt hij direct mijn mobiliteit aan en dus mijn...
par khartoum
28/06/06, 15:37
Forum : Biobrandstoffen, biobrandstoffen, biobrandstoffen, BtL, niet-fossiele alternatieve brandstoffen ...
onderwerp: onverenigbaar met dieselolie?
antwoorden: 144
views: 155629

Dat ik het ermee eens ben, het aantal mensen dat bijvoorbeeld plantaardige olie alleen om economische redenen gebruikt, is een meerderheid, wat ook leidt tot afwijkingen zoals flessen van één liter x 10, 20 of 30 ... Meer Eh... Dat is wat ik doe... Mai...
par khartoum
27/06/06, 15:28
Forum : Klimaatverandering: CO2, het verwarmen, serre ...
onderwerp: Kyot'home voedsel?
antwoorden: 16
views: 14340

Hallo, Voui, het is gefragmenteerd, ik heb het de hele tijd mis :cheesy: En dat is alles, het is klaar. Maar aangezien ik alleen een bijl heb om ramiaalhout te maken, heb ik erover gemulleerd. Het is verbazingwekkend hoeveel beter tomaten zijn! Conclusie, mulch je tomaten (minstens 15 cm mulch...
par khartoum
27/06/06, 14:39
Forum : De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties
onderwerp: Sla "Daar, ik ben daar" en France Inter...
antwoorden: 10
views: 27643

Bedankt voor hen, ik vermoedde dat ik hier luisteraars uit frankrijk zou vinden. Ik ga meteen twee of drie vrienden informeren, het zal altijd worden ingenomen. Als we solliciteren krijgt de directeur van F-Inter meer mail dan die van FTV toen hij Pyramide ontsloeg:hihi: Tot ziens op de fo...
par khartoum
27/06/06, 00:05
Forum : De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties
onderwerp: Sla "Daar, ik ben daar" en France Inter...
antwoorden: 10
views: 27643

Sla "Daar, ik ben daar" en France Inter...

Hallo, dit forum is een symbool van vrijheid van meningsuiting. Een ander symbool neigt te verdwijnen. Na de aanstelling van een nieuwe directeur (copinage), zal het schema van FI-programma's worden verstoord, zoals de programma's van Alain Rey of Frédéric Lodéon, daar als ik daar ben uitgezonden.. .
par khartoum
25/06/06, 17:10
Forum : Biobrandstoffen, biobrandstoffen, biobrandstoffen, BtL, niet-fossiele alternatieve brandstoffen ...
onderwerp: onverenigbaar met dieselolie?
antwoorden: 144
views: 155629

Diesel Super U 63220 Arlanc=> Ras Geen probleem, in mijn proefflesje, dat sinds gisteren 17 uur slaapt, blijft het mengsel homogeen. (30% raapzaad) Eigenlijk het totale excellium, het kan ons niet schelen of het niet generaliseert naar alle GO's. Wie zet er nu "topklasse" diesel op als het kan...
par khartoum
24/06/06, 16:12
Forum : Biobrandstoffen, biobrandstoffen, biobrandstoffen, BtL, niet-fossiele alternatieve brandstoffen ...
onderwerp: onverenigbaar met dieselolie?
antwoorden: 144
views: 155629

Hallo Andre, bedankt voor je antwoord. Mijn verkeer heeft een Luca pomp dus ik ben verplicht op pure diesel te blijven als blijkt dat die van mijn supermarkt niet meer mengbaar is. Ik ga olie en diesel kopen, evenals aceton en terpentine om te zien of er een manier is om te annuleren...

Zoek Geavanceerd zoeken