Zoek gevonden 85 resultaten

par Jean-Francois
11/11/07, 04:43
Forum : Verwarming, isolatie, ventilatie, VMC, koeling ...
onderwerp: anti-hernieuwbare warmtepomp? Nadelen en voordelen
antwoorden: 134
views: 179501

nou, mijn keuze is gemaakt ......... nog steeds goedkoop zagerijhout Ik ben het met je eens, Christophe ......... we zullen lachen wanneer over 15-20 jaar (als we er nog zijn ) wanneer al deze mooie compressoren als glas gaan barsten (aangezien het tegenwoordig massaal waait) ............voorkomt alleen p...
par Jean-Francois
11/11/07, 04:17
Forum : Biobrandstoffen, biobrandstoffen, biobrandstoffen, BtL, niet-fossiele alternatieve brandstoffen ...
onderwerp: Brandstofomzetreacties kit E85
antwoorden: 95
views: 151637

hallo Christophe hallo allemaal het is heel lang geleden dat ik hier gepost heb. Ik heb veel tijd gereden met ontsmettingsalcohol mengsels in mijn oude injectiewagentje (geen lambdasonde erop)... .. zelfs dat het mengsel te mager was (het hoestte soms hard bij verkoudheid...
par Jean-Francois
07/07/07, 00:50
Forum : De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties
onderwerp: Een wonder in Audi...
antwoorden: 13
views: 8417

hallo allemaal het is alweer een tijdje geleden dat ik hier gepost heb :) ...... in feite heeft de man een geweldig licht want om een ​​kar op deze manier te depointeren moest hij flink in elkaar slaan .... .. hij had een duivels reet dat is alles............. kortom als hij de middelen heeft.... hoeft hij maar een ander te verpletteren...
par Jean-Francois
03/10/06, 02:36
Forum : speciale motoren, octrooien, het brandstofverbruik verminderen
onderwerp: Een brandstofbesparende vortex turbulator: MET
antwoorden: 351
views: 343780

nou, ik ben terug na een paar keer en een paar duizend terminals met mijn iveco daily 35-8 bestelwagen, dus aangezien de sofim er standaard goed gebouwd uitziet, heb ik er niet veel aan gewonnen, afgezien van de metalen klak die heel specifiek is voor deze motoren wat iets is afgenomen (betere menging in de ...
par Jean-Francois
03/10/06, 01:51
Forum : Media en nieuws: tv-programma's, rapporten, boeken, nieuws ...
onderwerp: 270-telefoonkabel in de Var
antwoorden: 17
views: 8854

Over diefstal van materialen gesproken (ferro of non-ferro) in Poitiers is het een regelrechte slachting nu aannemers gedwongen zijn om de diensten van beveiligingsbedrijven in te huren om te voorkomen dat hun aluminium steigers of elektrische kabelhaspels worden gestolen (ze werden 70...
par Jean-Francois
30/08/06, 23:53
Forum : speciale motoren, octrooien, het brandstofverbruik verminderen
onderwerp: Een brandstofbesparende vortex turbulator: MET
antwoorden: 351
views: 343780

hallo ik heb iets opgemerkt met de WITH zelf gemaakt (quanthomme-stijl) in de ene richting werkt het nogal concentrisch (de stroom is gecentreerd in het midden van de collector) en in de andere richting nogal excentriek (het zou liever aan de muren likken) daarna zou hebben te maken met de trillingsverschijnselen...
par Jean-Francois
30/08/06, 23:34
Forum : De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties
onderwerp: Hoe snel is de site sinds je verbinding?
antwoorden: 29
views: 15942

goedenavond Christophe ....... dat de forum is veranderd sinds mijn lange afwezigheid en hoe het hier is geëvolueerd (ik kan het nog steeds niet geloven) en het is leuk om weer bijnamen te zien die ik lang niet had gezien :cheesy: dus eindelijk volgt het deze server daar sneller :D :D hier ga je :P
par Jean-Francois
06/06/06, 21:34
Forum : De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties
onderwerp: Motorpassie: de motorrijders van forum
antwoorden: 1157
views: 345592

hallo, nou, het is lang geleden dat ik in de buurt ben ...... dus ik, na een flink handvol 103 op de weg en in ufolep te hebben gespoeld, begon ik 125 nsr en dt te raken zonder alle te tellen hoop kx en cr (ook 125) die ik ontplofte en ook toen kwam de...
par Jean-Francois
09/03/06, 23:49
Forum : Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg
onderwerp: Scam? ze stalen de foto's op quanthomme ...
antwoorden: 26
views: 21495

Hoi, Als je op "wetgeving" klikt, kijk dan een beetje in de kopbalk of stuur je de link?? :shock: en dit: "Onze "ECO TECK"-brandstofbespaarder, regelt automatisch de aanvoer van brandstof. Het elimineert alle onverbrande moleculen. Het slaat de moleculen op en reguleert ze...
par Jean-Francois
09/03/06, 23:34
Forum : Fossiele brandstoffen: olie, gas, steenkool en nucleaire elektriciteit (splijting en fusie)
onderwerp: DIESEL: wat als we er nog eens over praten?
antwoorden: 12
views: 10953

Hallo Jean ik had dit artikel al ergens gelezen......het is waar dat ik in mijn hart nooit zo dol ben geweest op dieselmotoren vanwege de fossiele brandstof die stinkt en de autofabrikanten maken er niets van kwestie om ze te allen tijde tot HVB te laten wenden (wat Rudolf had ...

Zoek Geavanceerd zoeken