Storm Xynthia: 10 jaar 2 maanden na Lothar

Humanitaire catastrofes (inclusief grondstoffenoorlogen en conflicten), natuurlijk, klimaat en industrieel (behalve nucleair of olie forum fossiele en nucleaire energie). Verontreiniging van de zee en de oceanen.
Avatar de l'utilisateur
Zorglub
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 501
Inschrijving: 24/11/09, 10:12




par Zorglub » 01/03/10, 16:09

Wat heeft u, afgezien van uw tirades, gedaan tegen de opwarming van de aarde?
wat heb jij voor de samenleving gedaan?
spreek, spreek,
dus ga de mensen helpen die in de M zitten....
en dan zullen we zien. Gedurende 35 jaar bij de hulpdiensten heb ik nog nooit een “milieuvriendelijke” persoon van jouw soort gezien die mensen in nood helpt.
0 x
recyclinage
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1596
Inschrijving: 06/08/07, 19:21
Plaats: kunstenaar land




par recyclinage » 01/03/10, 16:39

Ik ben een voetganger
Als ik meer dan 10 km moet reizen, neem ik het openbaar vervoer
Ik probeer de sterkst mogelijke voorwerpen te hebben (zelfs als ik niet veel heb)
Ik draag dezelfde voorwerpen tot het uiterste
Ik probeer mijn objecten zoveel mogelijk zelf te bouwen
Ik deel hierover forum mijn theorieën
, ...


Ik zie niet wat ik anders moet doen

Als je ideeën hebt zodat ik nog minder vervuil, zeg het dan, ik ben geïnteresseerd

Bedankt dat je mij je hulp aanbiedt, ik heb het echt nodig.

sinds jouw visie
erf
in de collectieve visie heb ik niets voor mezelf
dus ik heb geen recht op een baan

Wanneer huur je mij in en waarvoor?
ja, ik moet erover nadenken om te weten hoe je de beste werkgever kunt zijn die je ooit hebt gekend
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 01/03/10, 16:49

Zorglub schreef:Wat heeft u, afgezien van uw tirades, gedaan tegen de opwarming van de aarde?
wat heb jij voor de samenleving gedaan?
spreek, spreek


Ik weet niet tot wie u zich richt, maar als het om een ​​‘generaal’ gaat, wilt u misschien een lijst van alle concrete acties die door de leden van deze groepen zijn uitgevoerd. forums? :schok:

Velen van ons verwarmen met hout, gebruiken zonne- en/of windenergie, gedragen zich (een beetje) verantwoorder met onze aankopen... en onze reizen...

Het is nog steeds iets anders dan praten, nietwaar?

Ten slotte denk ik, als oprichter van de site waar u zich bevindt, dat deze site, door te spreken, de mentaliteit bevordert... het is een eerste stap naar concrete acties...

Hier ga je ook naar kijken: https://www.econologie.com/sponsoring-du ... -4241.html
0 x
recyclinage
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1596
Inschrijving: 06/08/07, 19:21
Plaats: kunstenaar land




par recyclinage » 01/03/10, 16:50

Zorglub schreef: Ik heb nog nooit een ‘ecologisch’ persoon van jouw soort mensen in nood zien helpen.


Ik heb nog nooit negativiteit gezien, op slechts één persoon na
0 x
Avatar de l'utilisateur
voormalig Oceano
Modérateur
Modérateur
berichten: 1571
Inschrijving: 04/06/05, 23:10
Plaats: Lotharingen - Frankrijk
x 1




par voormalig Oceano » 01/03/10, 17:15

De milieuvriendelijke heeft geen uniform en het is geen baan.
Het is een reeks gedragingen, een levensstijl, een gedrag ten opzichte van de samenleving en de natuur.

Onder degenen die je bij de hulpdiensten tegenkwam, bevonden zich misschien (uit bescheidenheid gebruik ik niet de "waarschijnlijk") ecologen.

Maar milieuvriendelijk komt niet opdagen met een badge, we doen niet aan coming-out en eco-trots...

Iedereen hier doet dit op basis van zijn middelen en zijn opvattingen over ecologie en komt hier om advies, ervaringen en meningen te delen.
Hier vind je woorden, maar daarachter schuilen daden.
0 x
[MODO Mode = ON]
Zieuter maar denk niet dat minder ...
Peugeot Ion (VE), KIA Optime PHEV, VAE, nog geen elektrische motor...
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 01/03/10, 17:17

Het ergste van het ‘milieuvriendelijke’ is wanneer de eco-eco die uit pure gierigheid is en die bijvoorbeeld zijn motorolie in zijn boiler recycleert...
0 x
recyclinage
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1596
Inschrijving: 06/08/07, 19:21
Plaats: kunstenaar land




par recyclinage » 01/03/10, 17:29

Zorglub schreef: Gedurende 35 jaar bij de hulpdiensten heb ik nog nooit een “ecolo” van jouw soort mensen in nood zien helpen.


de man wordt betaald om te helpen en hij praat over vrijwilligerswerk, dat is het moordende ding

Ik heb verschillende kookkampen op mijn naam staan ​​en ik heb me zojuist aangemeld als vrijwilliger bij het gemeenschapscentrum in mijn stad.

om nog maar te zwijgen van het feit dat iedereen die mij kent weet dat ik altijd help als je geen boobonne duwt (ook geen kip)

Niet slecht voor een werkloze

Kunt u ons vertellen hoeveel u voor uw filantropie heeft betaald? :P
0 x
Avatar de l'utilisateur
Zorglub
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 501
Inschrijving: 24/11/09, 10:12

antwoorden




par Zorglub » 01/03/10, 18:10

Ik schrijf ‘jij’ om te reageren op de twee voorgaande gesprekspartners

persoonlijk ben ik groen omdat ik het besefte
een rookgaswasser voor mijn verwarming
een aangegeven wateropvang om mijn wasgoed en mijn toiletten te wassen
een dubbelstroom VmC met warmteterugwinning in de schoorsteen gekoppeld aan een warmtewisselaar
zonne-energie voor huishoudelijk water dat wordt gebruikt om het appartement buiten het seizoen voor te verwarmen
mijn huis is geïsoleerd en voorzien van dubbel glas dat ik zelf heb geplaatst
mijn auto is uitgerust met een katalysator
nu vraag "het uniform dragen" Ik was een vrijwillige SP
en uiteraard had ik bonussen en nu een pensioen genaamd "PFR", toegekend in 2004 door... Sarkozy, destijds minister van Binnenlandse Zaken (daarom houd ik van hem)
in mijn eerdere berichten heb ik uitgelegd hoe het werkt
van bepaalde diensten. en zeker weinig mensen weten ervan, maar aangezien het niemand interesseert, zie ik geen nadelen en maakt het mij ook niet uit
nu ga ik zeggen als een cyclonade "een goede ramp om mensen te laten veranderen..."
werkgelegenheidsvraag, je hebt gelijk als je jezelf inhuurt in een restaurant, je zult altijd voor het oog kunnen eten...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Zorglub
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 501
Inschrijving: 24/11/09, 10:12

antwoord




par Zorglub » 01/03/10, 18:15

Het ergste van het ‘milieuvriendelijke’ is wanneer de eco-eco die uit pure gierigheid is en bijvoorbeeld zijn motorolie in zijn boiler recycleert
...


Ik verbrand geen motorolie, ik verbrand geen hout in de natuur, het is verboden dat er brandstof in mijn ketel zit, want op mijn 70ste kan ik geen hout meer maken zoals vroeger (van 1960 tot 2000)
en dan voor de "recyclinade" dat hij ingehuurd wordt door de SP, geef ik hem 3 dagen en hij vertrekt.....
0 x
FPLM
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 306
Inschrijving: 04/02/10, 23:47
x 1




par FPLM » 01/03/10, 18:36

Vrede en liefde.
0 x
"Als je niet oppast, zal de kranten uiteindelijk maak je een hekel aan de onderdrukten en de onderdrukkers te aanbidden. "
Malcolm X

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar 'humanitaire rampen, natuurlijke, klimatologische en industriële "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 88-gasten