Zullen milieuactivisten dit prachtige record kunnen evenaren?

Humanitaire catastrofes (inclusief grondstoffenoorlogen en conflicten), natuurlijk, klimaat en industrieel (behalve nucleair of olie forum fossiele en nucleaire energie). Verontreiniging van de zee en de oceanen.
Avatar de l'utilisateur
realistische ecologie
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 208
Inschrijving: 21/06/19, 17:48
x 61

Re: Zullen milieuactivisten deze prachtige plaat kunnen evenaren?




par realistische ecologie » 12/03/20, 18:07

GuyGadebois schreef:Sommige mensen noemen milieuactivisten fascisten, totalitariërs, blinde monsters die onze zogenaamde "geavanceerde" samenlevingen in gevaar brengen (onder andere, wat niet), maar als we bepaalde feiten vergelijken, weet ik niet zeker of de monsters aan de kant van de 'ecologie:

• 12 december 1999: het tot zinken brengen van de olietanker Erika voor de Franse kust. 12 ton zware olie gemorst.

Wat is de logica van je redenering?
Zou het kunnen dat als er alleen ecologen waren, niemand olie nodig zou hebben? En dus als er geen olie nodig is, geen tankers nodig, geen zinkende tankers.
Maar hoe zouden deze ecologen dan leven? Wat zouden ze eten, hoe zouden ze zich kleden, hoe zouden ze zich warmen?

De Erika vervoerde olie... ook voor milieuactivisten. De sponsors van de Erika zijn al degenen die olie gebruiken, direct of indirect, dat wil zeggen iedereen, inclusief ecologen.
1 x
Avatar de l'utilisateur
Exnihiloest
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5365
Inschrijving: 21/04/15, 17:57
x 660

Re: Zullen milieuactivisten deze prachtige plaat kunnen evenaren?




par Exnihiloest » 12/03/20, 18:17

ABC2019 schreef:uh ja en hoe is dat in tegenspraak met wat ik zei? Ik heb nooit gezegd dat het concept van comfort absoluut was, ik zei alleen dat degenen die gewend waren aan westers comfort het over het algemeen niet wilden opgeven, en sommige arme mensen willen duidelijk iets meer dan alleen een slaapmatras ...

Precies. Maar de propagandisten van degrowth, de Malthusianen vanecofascisme, zweren leven in westers comfort, alles doen om te voorkomen dat ontwikkelingslanden zich ontwikkelen. We zagen ze onlangs aan het werk tegen het gebruik van insecticiden in de strijd tegen de sprinkhanenzwermen die gedurende een paar weken op gewassen in Oost-Afrika zijn neergedaald, de ergste invasie in 25 jaar!
0 x
Avatar de l'utilisateur
Exnihiloest
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5365
Inschrijving: 21/04/15, 17:57
x 660

Re: Zullen milieuactivisten deze prachtige plaat kunnen evenaren?




par Exnihiloest » 12/03/20, 18:24

GuyGadebois schreef:
ABC2019 schreef: et sommigen arm natuurlijk iets meer willen dan alleen een matras om te slapen ...

Nee, de meeste. Het was slechts een voorbeeld om te illustreren wat ik zei.
Tussen een miljardair die 10 villa's bezit, 50 auto's, gouden kranen, onyx sanitaire voorzieningen, een of twee privéjets, een jacht in Sologne, een jacht van 100 meter lang, een of meer demi-mondaines in elke haven, en iemand die alleen de essentiële dingen heeft om te overleven, heeft één ding gemeen: ze willen hun "troost" niet opgeven.
Door nadelen, COXNUMX-voetafdrukprobleem, is er geen foto.

Het gaat ons niet om de ecologische voetafdruk. CO2 maakt de planeet weer groen, dat is een feit, terwijl opwarming die noch significant antropogeen noch te stoppen is, alleen catastrofaal is in het alarmisme van Nostradamus-achtige voorspellingen, gebaseerd op ontoereikende computermodellen, van een wetenschap die absoluut niet onder de knie is .
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadebois
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6532
Inschrijving: 24/07/19, 17:58
Plaats: 04
x 982

Re: Zullen milieuactivisten deze prachtige plaat kunnen evenaren?




par GuyGadebois » 12/03/20, 18:38

Exnihiloest schreef:Het gaat ons niet om de ecologische voetafdruk. CO2 maakt de planeet weer groen, dat is een feit, terwijl opwarming die noch significant antropogeen noch te stoppen is, alleen catastrofaal is in het alarmisme van Nostradamus-achtige voorspellingen, gebaseerd op ontoereikende computermodellen, van een wetenschap die absoluut niet onder de knie is .

Ja ja, je hebt het al gezegd, nog een keer gezegd, het keer op keer herhaald en er is aangetoond dat het onwaar is. Je blijft dus consequent liegen, wat ook bewezen is. : Cheesy:
0 x
'Het is beter om je intelligentie over onzin te mobiliseren dan om je onzin over intelligente dingen te mobiliseren. (J.Rouxel)
"Per definitie is de oorzaak het product van het gevolg". (Tryphion)
"360 / 000 / 0,5 is 100 miljoen en niet 72 miljoen" (AVC)
Avatar de l'utilisateur
Exnihiloest
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5365
Inschrijving: 21/04/15, 17:57
x 660

Re: Zullen milieuactivisten deze prachtige plaat kunnen evenaren?




par Exnihiloest » 12/03/20, 19:10

GuyGadebois schreef:...
Ja ja, je hebt het al gezegd, nog een keer gezegd, het keer op keer herhaald en er is aangetoond dat het onwaar is. Je blijft dus consequent liegen, wat ook bewezen is. : Cheesy:

Het is niet bewezen dat dit onjuist is. De vergroening van de planeet is algemeen bekend. En de impact van CO2 wordt voortdurend herzien en aangepast door klimatologen, een teken dat klimatologie het onderwerp helemaal niet beheerst. Dit vertaalt zich in feiten door voorspellingen uit het verleden die nooit zijn gerealiseerd. De waarheid is daar, dus ik lieg niet. En jij, jij brengt alleen het goede woord over dat we in alle media horen, zonder dat iemand je ooit heeft zien proberen de wetenschappelijke publicaties bij de bron te begrijpen.
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadebois
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6532
Inschrijving: 24/07/19, 17:58
Plaats: 04
x 982

Re: Zullen milieuactivisten deze prachtige plaat kunnen evenaren?




par GuyGadebois » 12/03/20, 19:15

Exnihiloest schreef:Het is niet bewezen dat dit onjuist is.

Ja, en meerdere keren.
Eindelijk is het waar dat het weer groen wordt, maar aan de ene kant omdat de Chinezen hun gewassen uitbreiden, herplanten de Hindoes wat ze hebben gerooid en zien ze dat de sneeuw smelt, komen er weilanden voor in de plaats.
0 x
'Het is beter om je intelligentie over onzin te mobiliseren dan om je onzin over intelligente dingen te mobiliseren. (J.Rouxel)
"Per definitie is de oorzaak het product van het gevolg". (Tryphion)
"360 / 000 / 0,5 is 100 miljoen en niet 72 miljoen" (AVC)
Avatar de l'utilisateur
Exnihiloest
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5365
Inschrijving: 21/04/15, 17:57
x 660

Re: Zullen milieuactivisten deze prachtige plaat kunnen evenaren?




par Exnihiloest » 12/03/20, 20:44

Ecologen zullen dit record niet kunnen evenaren aangezien ze bijna niets doen. Hun acties voorkomen in wezen dat anderen rijlessen geven en hen leren. Maar zelfs met zo'n zwakke ambitie slagen ze er toch in om enkele doden te veroorzaken, zoals we zagen in Australië nadat ze campagne voerden voor het terugdringen van preventieve branden.
Eindelijk als ik zeg dat ze het niet kunnen evenaren, spreek ik onmiddellijk. Als we ze niet voorkomen, kunnen we uiteindelijk een economische ineenstorting en hongersnoden krijgen.
Dernière édition par Exnihiloest de 12 / 03 / 20, 20: 46, 1 keer bewerkt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadebois
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6532
Inschrijving: 24/07/19, 17:58
Plaats: 04
x 982

Re: Zullen milieuactivisten deze prachtige plaat kunnen evenaren?




par GuyGadebois » 12/03/20, 20:46

Exnihiloest schreef:Ecologen zullen dit record niet kunnen evenaren aangezien ze bijna niets doen. Hun acties voorkomen in wezen dat anderen rijlessen geven en hen leren. Maar zelfs met zo'n zwakke ambitie slagen ze er toch in om enkele doden te veroorzaken, zoals we zagen in Australië nadat ze campagne voerden voor het terugdringen van preventieve branden.

Je zag ook hoe ik met die klootzakken omging... : Cheesy: Ik kan niet worden verdacht van blinde samenzwering, ME.
0 x
'Het is beter om je intelligentie over onzin te mobiliseren dan om je onzin over intelligente dingen te mobiliseren. (J.Rouxel)
"Per definitie is de oorzaak het product van het gevolg". (Tryphion)
"360 / 000 / 0,5 is 100 miljoen en niet 72 miljoen" (AVC)
Avatar de l'utilisateur
Exnihiloest
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5365
Inschrijving: 21/04/15, 17:57
x 660

Re: Zullen milieuactivisten deze prachtige plaat kunnen evenaren?




par Exnihiloest » 12/03/20, 21:32

GuyGadebois schreef:
Exnihiloest schreef:Ecologen zullen dit record niet kunnen evenaren aangezien ze bijna niets doen. Hun acties voorkomen in wezen dat anderen rijlessen geven en hen leren. Maar zelfs met zo'n zwakke ambitie slagen ze er toch in om enkele doden te veroorzaken, zoals we zagen in Australië nadat ze campagne voerden voor het terugdringen van preventieve branden.

Je zag ook hoe ik met die klootzakken omging... : Cheesy: Ik kan niet worden verdacht van blinde samenzwering, ME.

Bad.
Ik heb ook opgeroepen tot het hoog en laag hangen voor de hoofden van parasitaire bedrijven, nog maar 4 dagen geleden.

"MIJ" : Lol:
Indrukwekkend ego. Jammer dat de omvang ervan omgekeerd evenredig is met de kwaliteit van je interventies.
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar 'humanitaire rampen, natuurlijke, klimatologische en industriële "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 112-gasten