Zullen milieuactivisten dit prachtige record kunnen evenaren?

Humanitaire catastrofes (inclusief grondstoffenoorlogen en conflicten), natuurlijk, klimaat en industrieel (behalve nucleair of olie forum fossiele en nucleaire energie). Verontreiniging van de zee en de oceanen.
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Zullen milieuactivisten deze prachtige plaat kunnen evenaren?




par ABC2019 » 11/03/20, 12:29

GuyGadebois schreef:
ABC2019 schreef:.....

Het bewijs is dat we in 200 jaar de planeet bijna hebben vernietigd en dat we onze toekomst hebben verpand. Je stomme sektarische fantasieën veranderen daar niets aan.

als je deze kant op gaat, is het 40 jaar geleden dat de planeet is vernietigd, de mens heeft het landschap en de diersoorten (waarvan er vele zijn verdwenen) sinds het paleolithicum gevormd. En hij maakte van de gelegenheid gebruik om te groeien en zich te vermenigvuldigen.

Voor de overgrote meerderheid van de mensen is dit absoluut geen probleem. Trouwens, kijk eens rond om je heen en vertel me wat je ziet, wat afkomstig is van de oorspronkelijke natuur? ongetwijfeld helemaal niets, en dat weerhoudt u er niet van uw leven te leiden.

En als dat is waar je echt weer naar op zoek was, zou je het hier niet plaatsen.
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Avatar de l'utilisateur
GuyGadebois
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6532
Inschrijving: 24/07/19, 17:58
Plaats: 04
x 982

Re: Zullen milieuactivisten deze prachtige plaat kunnen evenaren?




par GuyGadebois » 11/03/20, 13:37

Blabla onbeholpen, zoals altijd. Laten we niets veranderen, laten we onze manier van leven blijven houden, hoe dan ook, we kunnen er niets aan doen en het kan mensen niet schelen, het bewijs dat je een computer hebt en je komt hier. Verdomme, maar het is klote!
Steek de straat over en zoek een baan ...
0 x
'Het is beter om je intelligentie over onzin te mobiliseren dan om je onzin over intelligente dingen te mobiliseren. (J.Rouxel)
"Per definitie is de oorzaak het product van het gevolg". (Tryphion)
"360 / 000 / 0,5 is 100 miljoen en niet 72 miljoen" (AVC)
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Zullen milieuactivisten deze prachtige plaat kunnen evenaren?




par ABC2019 » 11/03/20, 14:21

GuyGadebois schreef:Blabla onbeholpen, zoals altijd. Laten we niets veranderen, laten we onze manier van leven blijven houden, hoe dan ook, we kunnen er niets aan doen en het kan mensen niet schelen, het bewijs dat je een computer hebt en je komt hier. Verdomme, maar het is klote!
Steek de straat over en zoek een baan ...

Als je leest wat ik zei, is het ver verwijderd van wat je samenvat. We zullen noodzakelijkerwijs ons leven veranderen, aangezien de fossielen opraken, dat is niet de vraag. En weten hoe je je moet aanpassen aan de uitputting van fossielen is een echte vraag.

Ik denk echter dat het huidige tijdperk in de herinnering van de mensheid zal blijven als het tijdperk waarin we het beste leefden, en verreweg. Anders, nogmaals, als je een andere mening hebt, het zijn niet de regio's waar we woonden zoals voorheen of bijna die ontbreken in de wereld, niemand belet je om daarheen te gaan om te leven - maar je zult niet meer internet : Lol: .
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Avatar de l'utilisateur
GuyGadebois
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6532
Inschrijving: 24/07/19, 17:58
Plaats: 04
x 982

Re: Zullen milieuactivisten deze prachtige plaat kunnen evenaren?




par GuyGadebois » 11/03/20, 14:30

ABC2019 schreef:Ik denk echter dat het huidige tijdperk in de herinnering van de mensheid zal blijven als het tijdperk waarin we het beste leefden, en verreweg.

Puur westerse noot. Bovendien weet je er niets van, je fantaseert.
Dernière édition par GuyGadebois de 11 / 03 / 20, 14: 35, 1 keer bewerkt.
0 x
'Het is beter om je intelligentie over onzin te mobiliseren dan om je onzin over intelligente dingen te mobiliseren. (J.Rouxel)
"Per definitie is de oorzaak het product van het gevolg". (Tryphion)
"360 / 000 / 0,5 is 100 miljoen en niet 72 miljoen" (AVC)
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Zullen milieuactivisten deze prachtige plaat kunnen evenaren?




par ABC2019 » 11/03/20, 14:34

GuyGadebois schreef:
ABC2019 schreef:Ik denk echter dat het huidige tijdperk in de herinnering van de mensheid zal blijven als het tijdperk waarin we het beste leefden, en verreweg.

Puur westerse noot. Wat een mentaal gif!

Ach ja, je herkent tenminste tenminste dat het westen vol fossielen veel beter leeft dan voorheen, dat is het al ... (wat niet verwonderlijk is omdat IN DE FEITEN, je ten volle profiteert van dit welzijn ).
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Avatar de l'utilisateur
GuyGadebois
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6532
Inschrijving: 24/07/19, 17:58
Plaats: 04
x 982

Re: Zullen milieuactivisten deze prachtige plaat kunnen evenaren?




par GuyGadebois » 11/03/20, 14:39

ABC2019 schreef:Ach ja, je herkent tenminste dat het westen vol fossielen veel beter leeft dan voorheen, dat is het al

Jij bent het die vooruitgaat dat we "veel beter dan voorheen" leven, aangezien je er nog nooit een hebt gekend "voordat" je fantaseert. En "voor" wat is het? Waar is het? Wanneer is het? Bij wie is het?
Kortom, uw opmerking is waardeloos. Gewoon marketing van de westerse gedachte die je als een zeer schone verkoper op hem distilleert. Vraag de Japanners in Nagasaki en Hiroshima of ze niet beter leefden "vóór" de bommen.
0 x
'Het is beter om je intelligentie over onzin te mobiliseren dan om je onzin over intelligente dingen te mobiliseren. (J.Rouxel)
"Per definitie is de oorzaak het product van het gevolg". (Tryphion)
"360 / 000 / 0,5 is 100 miljoen en niet 72 miljoen" (AVC)
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Zullen milieuactivisten deze prachtige plaat kunnen evenaren?




par ABC2019 » 11/03/20, 15:12

GuyGadebois schreef:
ABC2019 schreef:Ach ja, je herkent tenminste dat het westen vol fossielen veel beter leeft dan voorheen, dat is het al

Jij bent het die vooruitgaat dat we "veel beter dan voorheen" leven, aangezien je er nog nooit een hebt gekend "voordat" je fantaseert. En "voor" wat is het? Waar is het? Wanneer is het? Bij wie is het?

het zijn de landbouwbeschavingen die de industriële beschaving voorafgingen. Nogmaals, als je het daar niet mee eens bent, waarom zei je dan bijvoorbeeld dat het niet ging om terug te gaan naar de middeleeuwen? vind je het niet leuk, de middeleeuwen?
Kortom, uw opmerking is waardeloos. Gewoon marketing van de westerse gedachte die je als een zeer schone verkoper op hem distilleert. Vraag de Japanners in Nagasaki en Hiroshima of ze niet beter leefden "vóór" de bommen.

Europeanen hebben meer doden bij geallieerde bombardementen dan Japanners, dus wat? dat is natuurlijk niet de reden dat u uw computer opgeeft!
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Avatar de l'utilisateur
GuyGadebois
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6532
Inschrijving: 24/07/19, 17:58
Plaats: 04
x 982

Re: Zullen milieuactivisten deze prachtige plaat kunnen evenaren?




par GuyGadebois » 11/03/20, 15:18

Ik weet niet of je het beseft, maar je zegt absoluut alles ... :(
0 x
'Het is beter om je intelligentie over onzin te mobiliseren dan om je onzin over intelligente dingen te mobiliseren. (J.Rouxel)
"Per definitie is de oorzaak het product van het gevolg". (Tryphion)
"360 / 000 / 0,5 is 100 miljoen en niet 72 miljoen" (AVC)
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Zullen milieuactivisten deze prachtige plaat kunnen evenaren?




par ABC2019 » 11/03/20, 15:27

GuyGadebois schreef:Ik weet niet of je het beseft, maar je zegt absoluut alles ... :(

het is gewoon omdat ik probeer je logica te begrijpen, maar ik geef toe dat ik het mis heb : Lol:
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Zullen milieuactivisten deze prachtige plaat kunnen evenaren?




par ABC2019 » 11/03/20, 18:28

Om je niet verkeerd te begrijpen: ik ben absoluut geen fervent verdediger van de consumptiemaatschappij, ik heb niets van een handelaar of een ondernemer, ik stem niet goed, ik heb een vrij eenvoudige smaak , Ik pas me gemakkelijk aan wanneer ik reis naar redelijk basale levensomstandigheden en ik beweer absoluut niet mijn westerse levensomstandigheden te behouden, kortom ik denk dat ik mij persoonlijk liever goed zou aanpassen aan een afname in samenleving.

Het is gewoon een feitelijke observatie die ik maak: dat ondanks de vele toespraken, de overgrote meerderheid van de mensen die het comfort van het westerse leven kennen het helemaal niet willen opgeven, integendeel, ze zijn op zoek naar hoe breid het uit, rekening houdend met bronnen of klimatologische beperkingen, maar zonder hun comfort op te geven (wat echter de eenvoudigste oplossing zou zijn om toe te passen). Ze demonstreren veel vaker om hun koopkracht te behouden of te vergroten dan ze te verliezen (en terecht, want als we willen verliezen, is het niet erg ingewikkeld, hoeven we niet te vechten!). En ik merk ook op dat degenen die er weinig of geen toegang toe hebben veel meer moeite doen (soms ten koste van hun leven) om te proberen te integreren dan het omgekeerde.

Daar moeten toch goede redenen voor zijn?
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar 'humanitaire rampen, natuurlijke, klimatologische en industriële "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 112-gasten