Zullen milieuactivisten dit prachtige record kunnen evenaren?

Humanitaire catastrofes (inclusief grondstoffenoorlogen en conflicten), natuurlijk, klimaat en industrieel (behalve nucleair of olie forum fossiele en nucleaire energie). Verontreiniging van de zee en de oceanen.
Avatar de l'utilisateur
GuyGadebois
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6532
Inschrijving: 24/07/19, 17:58
Plaats: 04
x 982

Re: Zullen milieuactivisten erin slagen deze balans te evenaren?




par GuyGadebois » 10/03/20, 22:55

Exnihiloest schreef:
GuyGadebois schreef:
Exnihiloest schreef: Het is geen balans, maar slechts een vervolging.

Alleen feiten, Tryphon, feiten ... Geen "projecties" of "simulaties", FACTS.

Selectiebias, geen "balans". Er zijn duidelijk bedrijfsongevallen.
Zeggen dat er 70000 zijn bijgesteld in de bac zonder te zeggen hoeveel er zijn, is slechts een beoordeling van de mislukte, niet een beoordeling van de bac.

Het verschil is dat de mislukte mensen geen last zouden hebben gehad van het dragen van dure kleding, terwijl de meeste bedrijfsongevallen voorkomen hadden kunnen worden door wat meer geld uit te geven aan het casten van personeel, veiligheid en de vernieuwing van bepaalde apparatuur ... Afgezien van een gevoelige persoon die zelfmoord pleegt in het geval dat zijn examen mislukt (vaak vanwege zijn ouders bovendien), nooit dood in deze oefeningen.
0 x
'Het is beter om je intelligentie over onzin te mobiliseren dan om je onzin over intelligente dingen te mobiliseren. (J.Rouxel)
"Per definitie is de oorzaak het product van het gevolg". (Tryphion)
"360 / 000 / 0,5 is 100 miljoen en niet 72 miljoen" (AVC)
Avatar de l'utilisateur
GuyGadebois
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6532
Inschrijving: 24/07/19, 17:58
Plaats: 04
x 982

Re: Zullen milieuactivisten erin slagen deze balans te evenaren?




par GuyGadebois » 10/03/20, 23:34

sicetaitsimple schreef:
GuyGadebois schreef:, FEITEN.


Ja, FEITEN ... Maar noem in dit geval "uw draad" geen BALANS.

Als je feiten bij elkaar optelt om een ​​voorstel te illustreren, doe je wat ik (misschien ten onrechte) een balans noem.
0 x
'Het is beter om je intelligentie over onzin te mobiliseren dan om je onzin over intelligente dingen te mobiliseren. (J.Rouxel)
"Per definitie is de oorzaak het product van het gevolg". (Tryphion)
"360 / 000 / 0,5 is 100 miljoen en niet 72 miljoen" (AVC)
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13644
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1502
Neem contact op met:

Re: Zullen milieuactivisten deze prachtige plaat kunnen evenaren?




par izentrop » 11/03/20, 01:45

Het zijn maar een paar incidenten van de reis die het emotionele koord raken en dat motiveert het milieubewustzijn dat alleen de boom ziet die het bos verbergt.
Ik begrijp mezelf 8)
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadebois
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6532
Inschrijving: 24/07/19, 17:58
Plaats: 04
x 982

Re: Zullen milieuactivisten deze prachtige plaat kunnen evenaren?




par GuyGadebois » 11/03/20, 11:49

izentrop schreef:Het zijn natuurlijk maar enkele incidenten die het emotionele koord raken en die het ecologisme motiveert dat alleen de boom ziet die het bos verbergt.
Ik begrijp mezelf 8)

Ik ook, zei ik op de vorige pagina "je kunt geen omelet maken zonder eieren te breken" ... Je cynisme is verfrissend!
0 x
'Het is beter om je intelligentie over onzin te mobiliseren dan om je onzin over intelligente dingen te mobiliseren. (J.Rouxel)
"Per definitie is de oorzaak het product van het gevolg". (Tryphion)
"360 / 000 / 0,5 is 100 miljoen en niet 72 miljoen" (AVC)
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Zullen milieuactivisten deze prachtige plaat kunnen evenaren?




par ABC2019 » 11/03/20, 11:53

GuyGadebois schreef:
izentrop schreef:Het zijn natuurlijk maar enkele incidenten die het emotionele koord raken en die het ecologisme motiveert dat alleen de boom ziet die het bos verbergt.
Ik begrijp mezelf 8)

Ik ook, zei ik op de vorige pagina "je kunt geen omelet maken zonder eieren te breken" ... Je cynisme is verfrissend!

als we denken dat de toename van de wereldbevolking van minder dan 1 miljard tot meer dan 7 miljard, en de toename van de levensduur van 30 tot 80 jaar, is verkregen dankzij het gebruik van fossiele brandstoffen, zou dat betekenen dat ze gedurende 200 jaar honderden miljarden levens hebben gered. Ik betwijfel of de milieuactivisten deze prachtige balans effectief kunnen matchen ...
1 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Avatar de l'utilisateur
GuyGadebois
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6532
Inschrijving: 24/07/19, 17:58
Plaats: 04
x 982

Re: Zullen milieuactivisten deze prachtige plaat kunnen evenaren?




par GuyGadebois » 11/03/20, 12:06

ABC2019 schreef:..............

Heb je nog steeds zulke onzin? Ik kijk uit naar een nieuwe ode aan de petrochemie ...
0 x
'Het is beter om je intelligentie over onzin te mobiliseren dan om je onzin over intelligente dingen te mobiliseren. (J.Rouxel)
"Per definitie is de oorzaak het product van het gevolg". (Tryphion)
"360 / 000 / 0,5 is 100 miljoen en niet 72 miljoen" (AVC)
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Zullen milieuactivisten deze prachtige plaat kunnen evenaren?




par ABC2019 » 11/03/20, 12:17

GuyGadebois schreef:
ABC2019 schreef:..............

Heb je nog steeds zulke onzin? Ik kijk uit naar een nieuwe ode aan de petrochemie ...

dit zijn slechts feiten en cijfers - het is grappig deze manier van klagen dat we niet uit de fossielen kunnen komen, terwijl we systematisch de verklaringen (volledig rationeel) weigeren die precies verklaren waarom.
En zoals ik je al zei, wat je er ook over zegt, je "stemt met je vingers" voor de industriële beschaving door te blijven profiteren van haar bijdragen, in het bijzonder door op internet te blijven gaan om je klachten te posten.
1 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Avatar de l'utilisateur
GuyGadebois
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6532
Inschrijving: 24/07/19, 17:58
Plaats: 04
x 982

Re: Zullen milieuactivisten deze prachtige plaat kunnen evenaren?




par GuyGadebois » 11/03/20, 12:19

ABC2019 schreef:....

Kan het beter doen. Probeer het nog eens.
0 x
'Het is beter om je intelligentie over onzin te mobiliseren dan om je onzin over intelligente dingen te mobiliseren. (J.Rouxel)
"Per definitie is de oorzaak het product van het gevolg". (Tryphion)
"360 / 000 / 0,5 is 100 miljoen en niet 72 miljoen" (AVC)
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Zullen milieuactivisten deze prachtige plaat kunnen evenaren?




par ABC2019 » 11/03/20, 12:20

GuyGadebois schreef:
ABC2019 schreef:....

Kan het beter doen. Probeer het nog eens.

Ik kan niets doen tegen degenen die principieel weigeren bewijsmateriaal toe te geven, zie Janic.
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Avatar de l'utilisateur
GuyGadebois
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6532
Inschrijving: 24/07/19, 17:58
Plaats: 04
x 982

Re: Zullen milieuactivisten deze prachtige plaat kunnen evenaren?




par GuyGadebois » 11/03/20, 12:22

ABC2019 schreef:.....

Het bewijs is dat we in 200 jaar de planeet bijna hebben vernietigd en dat we onze toekomst hebben verpand. Je stomme sektarische fantasieën veranderen daar niets aan.
0 x
'Het is beter om je intelligentie over onzin te mobiliseren dan om je onzin over intelligente dingen te mobiliseren. (J.Rouxel)
"Per definitie is de oorzaak het product van het gevolg". (Tryphion)
"360 / 000 / 0,5 is 100 miljoen en niet 72 miljoen" (AVC)

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar 'humanitaire rampen, natuurlijke, klimatologische en industriële "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 98-gasten