Nieuwe EgyptAir vliegtuigcrash: hoe ver zal chanteren?

Humanitaire catastrofes (inclusief grondstoffenoorlogen en conflicten), natuurlijk, klimaat en industrieel (behalve nucleair of olie forum fossiele en nucleaire energie). Verontreiniging van de zee en de oceanen.
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16175
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5263

Re: EgyptAir vliegtuigcrash: hoe ver zal chanteren?




par Remundo » 03/06/16, 11:14

de media na het drummen van speeches die helemaal leeg zijn tot de lengte van de krant, zijn zeer discreet over dit ongeluk.

Ik denk dat ze er lang over doen om puin te vinden, vooral zwarte dozen.

Wat mij betreft, zou ik speculeren over een "terroristische" zaak, althans een aanslag in brede zin. Het vliegtuig heeft eerst en plotseling een draai van 90 ° gemaakt, vervolgens 360 ° en vervolgens een bijna verticale en duizelingwekkende val (als we de gecommuniceerde radargegevens mogen geloven), Ik vind plausibel een schade aan een vleugel, die geleidelijk uit de kom zou vallen, aanvankelijk destabiliserend het traject, toen werd het vliegtuig in een tweede keer een steen.

maar niemand heeft het erover ...
0 x
Beeld
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: EgyptAir vliegtuigcrash: hoe ver zal chanteren?




par Obamot » 03/06/16, 11:26

Ja Remundo (uitgaande van de exacte hypothese) maar om in wiens belang te spreken? Dat van de slachtoffers? Eindelijk was de titel zeer goed gekozen!

Omdat het dossier vragen over intern beleid, nationale belangen en jihadistische beweging combineert, wat aantoont dat alles met elkaar verbonden en bij uitstek politiek is! (En ik zou het vreselijk vinden om een ​​inspecteur of wetenschapper te zijn die op zoek is naar de echte oorzaken om de waarheid te laten zegevieren, in een dergelijke context van onzekerheden en in de nabije afwezigheid van politieke 'steun' die erop gebrand is om de feiten vast te stellen, zoals ze zijn en niet "zoals sommigen zouden willen dat ze zijn ...! " Het herinnert sommige 9 / 11 of de onderliggende frame was ook op zoek naar alibi's, om ten strijde te trekken en het creëren van nieuwe mogelijkheden op het gebied van oorlogen ... temidden van de eigendom van olievoorraden ...? )

Om de waarheid te vertellen, vind ik het nog steeds moeilijk om een ​​mening te vormen (ware oorzaken of ware oorzaken ... valse, waarachtige oorzaken en echte valse oorzaken)? :schok:

Aan de andere kant, de voortzetting van de voortgang van dit dossier dat steeds meer overeenkomt met een "sikje spel"Tussen een bekende bron van informatie en ontkenning van openbaarmaking, zal nog steeds rijk aan wendingen zijn! Zal een zekere kalmte nemen om de waarheid met helderheid (en welwillendheid) te onderscheiden.
0 x
Arnaud M
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 132
Inschrijving: 31/08/05, 18:34
x 2

Re: EgyptAir vliegtuigcrash: hoe ver zal chanteren?




par Arnaud M » 04/06/16, 16:04

Geen terrorist. Typ in google "rookvliegtuig" u zult hallucineren door het aantal gevallen sinds maart 2016. Ik herinner u eraan dat dit het geval is bij Egypt Air, een bericht van de piloot vóór de crash.
Terwijl je liegt tegen de terroristen, lost het probleem zichzelf niet op.
Zelfs vandaag kwamen we dicht bij een ramp, en wederom verspreidde zich "dikke rook plotseling aan de voorkant van het vliegtuig":
http://infos-h24.fr/2016/06/04/exclusif ... -indemnes/
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: EgyptAir vliegtuigcrash: hoe ver zal chanteren?




par Obamot » 04/06/16, 16:29

voordat je dat zegt "on"leugens tegen ons, zou al nodig hebben:
- zeg / identificeer wie dit is "on"(ken je Arnaud?)
- hebben bepaalde elementen die we nog niet hebben. Zoals bijvoorbeeld zo snel als ze een lichaam kunnen krijgen "in niet al te slechte conditie" indien mogelijk (in water, in 4 weken kan het worden bewaard) om een ​​autopsie te doen en monsters te nemen uit de longen!

Je hebt al de resultaten van autopsie Arnaud (en rijd niet op je paarden, ik stel specifieke vragen!)


(Afgezien daarvan is het mogelijk dat we dingen verbergen, maar dit probleem zal apart worden behandeld)
0 x
Arnaud M
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 132
Inschrijving: 31/08/05, 18:34
x 2

Re: EgyptAir vliegtuigcrash: hoe ver zal chanteren?




par Arnaud M » 05/06/16, 14:29

2 andere gevallen sinds de 1er June, naast degene die ik hierboven noemde, altijd rook + vliegtuig;
- http://www.crash-aerien.aero/www/news/a ... ?id=523258
- http://www.crash-aerien.aero/www/news/a ... ?id=523476

De ‘aan’ zijn de ‘zij’ die ik elders al heb uitgelegd (een van de 10 miljardairs die ALLE Franse media bezitten, door te associëren met hun miljardairvrienden, degenen die het geld hebben geïnvesteerd dat ze overvloedig in de luchtvaart, de laatste sector van onze economie die nog werkt).
Degenen die ons laten geloven dat de groei terug zal keren naar Frankrijk, dat als we stemmen op Sarko of Marine, het beter zou zijn, dat natuurrampen zullen stoppen als bij toverslag, dat Coluche in een bocht stierf, dat de Tsjernobyl-wolk s 'stopt bij de grens, dat als de toename van thyreoïdkanker in België te wijten is aan Tsjernobyl in België, dit niet het geval is in Frankrijk, is het normaal dat 1% van de bevolking 99% van de rijkdom steelt , degenen die ons vertellen dat de RSA en 8 miljard € per jaar gedistribueerd naar 20 miljoen huishoudens de economie leiden, maar vergeten te praten over de 315 miljard € die we geven aan tien multimiljonaire bankiers voor een schuld die bestaat niet, etc.

Anders heb ik geen deskundigenrapport omdat "zij" het ons nooit zullen geven (tenminste de echte versie, die vaak afwijkt van de officiële versie). Ik kan alleen mijn hersenen gebruiken en kruiscontroles uitvoeren.
1 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: EgyptAir vliegtuigcrash: hoe ver zal chanteren?




par Obamot » 05/06/16, 16:01

Arnaud M schreef:2 andere gevallen sinds de 1er June, naast degene die ik hierboven noemde, altijd rook + vliegtuig;
- http://www.crash-aerien.aero/www/news/a ... ?id=523258
- http://www.crash-aerien.aero/www/news/a ... ?id=523476

Is het hetzelfde type vliegtuig als de A320?
Anders heeft het absoluut geen relatie: of je moet het formeel bewijzen.

Arnaud M schreef:De "aan" is de "zij" die ik al ergens anders heb uitgelegd (een van de 10 miljardairs die ALLE Franse media

Het is nog erger dan dat, de overvloed aan media is (al dan niet vrijwillig) zo georganiseerd dat elke onafhankelijke perstitel aan de grens van het break-evenpunt zit (al dan niet in handen van de genoemde miljardairs). verandert niets), de mogelijke terugtrekking van de adverteerders die handelen op de zenuwen van de oorlog van de "rest van de controle" (en in staat zijn om een ​​of andere titel in het faillissement te storten) ... Het is strikt genomen niet wat de we noemen een "gratis pers"!

Arnaud M schreef:door zich te associëren met hun miljardair-vrienden, degenen die het geld hebben geïnvesteerd, zijn ze overgelopen in de luchtvaart, de laatste sector van onze economie die nog steeds werkt).
Degenen die ons laten geloven dat groei zal terugkeren naar Frankrijk, dat als we Sarko of Marine zouden stemmen het beter zou zijn, dat natuurrampen zullen stoppen als bij toverslag, dat Coluche in een bocht stierf,

Het roept vragen op over de persvrijheid en het uitvloeisel daarvan: de echte "confiscatie van de democratie".

Arnaud M schreef:dat de Tsjernobylwolk stopt bij de grens, dat als de toename van thyroldkanker in België te wijten is aan Tsjernobyl in België niet het geval is in Frankrijk, dat het normaal is dat 1% van de bevolking steelt 99% rijkdom, degenen die ons vertellen dat de RSA en 8 miljard € per jaar gedistribueerd naar 20 miljoen huishoudens de economie leiden, maar vergeten te praten over de 315 miljard € die we geven aan tien multimiljonaire bankiers voor een schuld die niet bestaat, etc.

Ja, er zijn veel excessen die leiden tot wat je citeert, maar het heeft een extreem verre relatie met de crash van Egyptair waar je het mee eens bent ... :) : Wink:

Arnaud M schreef:Anders heb ik geen deskundigenrapport omdat "zij" het ons nooit zullen geven (tenminste de echte versie, die vaak afwijkt van de officiële versie). Ik kan alleen mijn hersenen gebruiken en kruiscontroles uitvoeren.
Ze kunnen op de een of andere manier de juiste versie geven. Bijvoorbeeld, de vlucht Parijs-Rio van Air France, waar bekend was dat de pitot-snelheidssondes gepland voor binnenlandse vluchten, waren gemonteerd in plaats van andere sondes die gepland waren voor grote hoogten! En het hoefde zelfs niet te wachten tot het einde van het onderzoek, zodat alle inadequate (en economisch gemonteerde) sondes werden veranderd op alle getroffen vliegtuigen ter wereld! Een mooi voorbeeld dat in tegenspraak is met sommige dwingende verklaringen (die we hier en daar horen ...).

Anders (als ze de "Onderzoeksrapporten" echt en volledig verborgen hielden en andere crashes plaatsvonden voor dezelfde oorzaken / fouten) zouden het zeer grote rechtszaken zijn die het vlaggenschip van een industrie zouden kunnen doen zinken! Het is te riskant. Het is daarom raadzaam om tussen de regels door te lezen om een ​​mening te vormen (het is een beetje het bescheiden doel van de continuïteit van deze draad en ik ben ervan overtuigd dat we de nodige elementen zullen hebben: voor mij weten we dat al 'er was een explosie aan boord, het is al een voldoende relevant element, niet om afgeleid te worden door elementen die alleen een verre verbinding zouden hebben. Aan de andere kant, als was bewezen dat de het vliegtuig moest 3 noodlandingen maken voor dezelfde waarschuwingssignalen: dit is zorgwekkend en verdient aandacht: er is geen sprake van dat er geen licht wordt geworpen op deze crash, de inzet is te hoog Er zijn 6 vliegtuigen van dit type in gebruik voor een bedrag van> 500 miljard en een gelijkwaardige hoeveelheid is in bestelling ...)
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79360
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060

Re: EgyptAir vliegtuigcrash: hoe ver zal chanteren?




par Christophe » 06/06/16, 23:56

Kom op, ik denk dat we het allemaal gezegd hebben ....

Bewerken door Remundo 2 / 10 / 2016 * 23h45

Heropening van het onderwerp na nieuwe informatie voorgesteld door Obamot.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: EgyptAir vliegtuigcrash: hoe ver zal chanteren?




par Obamot » 03/10/16, 00:45

RT-TV op 17 Sep, 2016 schreef:Sporen van TNT aangetroffen op vuil van MS804-vlucht
Franse onderzoekers hebben gemeld sporen te vinden van TNT op het wrak van de A320 MS804 van EgyptAir die in mei in de Middellandse Zee neerstortte. Hoewel de herkomst van de sporen nog moet worden gedefinieerd, voegden ze de speculatie toe dat het ongeval een "inside job" zou zijn.

Onderzoekers van het Gendarmerie National Criminal Investigation Institute (IRCGN) vonden tijdens het bezoek aan Caïro sporen van explosie [half september]. Le Figaro >>>.

De Egyptische autoriteiten zouden de Franse onderzoekers niet hebben toegestaan ​​het puin grondiger te onderzoeken [...]

Om de bevinding te bevestigen, willen de Egyptenaren een gezamenlijk rapport opstellen met de Fransen, maar Franse onderzoekers zijn niet bereid om dat te doen tenzij de juiste toegang tot puin wordt verleend.

Dit bevestigt de twijfels die tot nu toe zijn gerezen over de "toevallige oorzaak"van de verdwijning van het vliegtuig. En in het bijzonder het feit dat onder de menselijke resten die op het oppervlak van de zee drijven, het micro-afval dat in het vlees was binnengedrongen, het had gehaald" "zeer hoge snelheid(Ter herinnering: de snelheid van 50'000 km / h is compatibel met die van de explosie van een explosief en niet het plotselinge uiteenvallen van een vliegtuig tijdens de vlucht om een ​​technische reden ...)

Blijf Frankrijk verlaten tot het einde en zeg wat ze hebben ontdekt in de back-up van zwarte dozen (ze hebben het niet nagelaten en stelden ze in staat de these van "de inside jobGecorreleerd met de ontdekking van sporen van TNT en de rest)

Bron: https://www.rt.com/news/359642-egyptair ... nt-traces/
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79360
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060

Re: EgyptAir vliegtuigcrash: hoe ver zal chanteren?




par Christophe » 03/10/16, 03:34

Obamot schreef:Blijf Frankrijk verlaten tot het einde en zeg wat ze hebben ontdekt in de back-up van zwarte dozen (ze hebben het niet nagelaten en stelden ze in staat de these van "de inside jobGecorreleerd met de ontdekking van sporen van TNT en de rest)


Maar wie heeft er baat bij de "misdaad" ???
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: EgyptAir vliegtuigcrash: hoe ver zal chanteren?




par Obamot » 04/10/16, 17:38

Er is een heleboel dingen aan de hand voor een jaar. De crash ligt dicht bij oorlogsgebieden (Libië, Syrië, Libanon, Gaza)
Om een ​​hypothese te maken, zou het nodig zijn om een ​​projectie te maken, behalve dat het heel moeilijk is om te weten waar dit allemaal zal gaan. Het enige dat gezegd kan worden is dat het vliegtuig plotseling viel, dat het onderzoek lijkt te zeggen dat het tijdens de vlucht zou zijn bespoten, aangezien het op kruissnelheid is, omdat er geen wrak en niemand (anders dan de BEA) kon verifiëren of het waar was of niet, zolang ze de blackbox-herstelvideo niet publiceerden (die verplicht is, er moet sprake zijn van laat een camera non-stop filmen, maar dat is geen woord).

Dus "wie profiteert van de misdaad?"Er zijn verschillende hypothesen, maar alles lijkt zo te zijn gedaan dat hier geen secundair media-voordeel aan wordt ontleend, wat mogelijk een goede zaak is ... (om elke instrumentalisering te vermijden en dat het niet meer gebeurt) ..

De meest waarschijnlijke tracks:
- een aanval op het toerisme en het Egyptische regime?
- iets gerelateerd aan de problemen van de regio?
- moord op wapenhandelaar die aan boord was (het leveren en / of verkoop Franse armen van een arm, en de andere voeden Daesh, niet voor niets dat 3 veiligheidsagenten aan boord waren (misschien hun interventie ten onrechte veranderd in chantage)?
- Represailles waarvan de feiten en oorzaken onbekend zijn bij het publiek?
- Een braam van een verloren raket?
- En zelfs een geval van het MH17-type, met de Russen op de achtergrond of geprikkeld om Rusland te beschuldigen?
- Blijft de stelling van het ongeluk, minder en minder geloofwaardig gezien alles wat is en is verborgen. Maar deze sporen van TNT zijn niettemin bewijzen.

Voorlopig zijn er alleen aanwijzingen en om er een maximum van te krijgen.
Op dit moment lijkt het gunstig voor diegenen die de waarheid willen verbergen?
0 x

Terug naar 'humanitaire rampen, natuurlijke, klimatologische en industriële "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 121-gasten