Klimaat, ecologische crisis verzoenen sceptici en overtuigd?

Humanitaire catastrofes (inclusief grondstoffenoorlogen en conflicten), natuurlijk, klimaat en industrieel (behalve nucleair of olie forum fossiele en nucleaire energie). Verontreiniging van de zee en de oceanen.
humus
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1951
Inschrijving: 20/12/20, 09:55
x 687

Re: klimaat, ecologische crisis verzoenen sceptici en overtuigd?




par humus » 27/06/21, 20:44

Exnihiloest schreef:Uw boodschap is die van intolerantie.

Alles is niet te verdragen.
Vanuit uw comfortabele gezichtspunt is het lijden van anderen des te draaglijker omdat u zich geen zorgen maakt.
Je realiseert je het geweld van je woorden niet.
Ondraaglijk!
1 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14931
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4346

Re: klimaat, ecologische crisis verzoenen sceptici en overtuigd?




par GuyGadeboisTheBack » 27/06/21, 21:27

Exnihiloest schreef: Ik ben de kleinzoon van een boer, in zijn kleine boerderij een paard en 4 koeien, mijn ouders begonnen vanaf nul, zelfs geen hulp van hun familie, en met betaalde banen liepen we nooit op goud.

Ja en ? Geeft dat u een extra recht ten opzichte van anderen? Rechtvaardigt dat je rottige toespraak tot op het bot, geeft dat je het recht om een ​​van de ergste onzin te zijn die ik in mijn leven ben tegengekomen? Ik denk dat als ze je zouden lezen, je grootouders je met minachting in je gezicht zouden spugen!
2 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79324
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11044

Re: Klimaat, ecologische crisis verzoenen sceptici en overtuigd?




par Christophe » 28/06/21, 01:14

Als Exni de kleinzoon is van een arme boer, ben ik de kleine zoon van Stalin !! :schok: :schok: :schok:

Wanneer dateert het GLB? Hoe oud maak je Exni ... mentale zwendel is makkelijk ...

De mythische manipulator is izy op a forum... : Cheesy:
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14931
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4346

Re: Klimaat, ecologische crisis verzoenen sceptici en overtuigd?




par GuyGadeboisTheBack » 28/06/21, 01:30

2 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Klimaat, ecologische crisis verzoenen sceptici en overtuigd?




par ABC2019 » 28/06/21, 05:47

Christophe schreef:Als Exni de kleinzoon is van een arme boer, ben ik de kleine zoon van Stalin !! :schok: :schok: :schok:

Wanneer dateert het GLB? Hoe oud maak je Exni ... mentale zwendel is makkelijk ...

Ik zie niet in wat onrealistisch dat is, mijn grootouders zijn geboren aan het begin van de eeuw (de XNUMXe eeuw, ik specificeer).
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79324
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11044

Re: Klimaat, ecologische crisis verzoenen sceptici en overtuigd?




par Christophe » 28/06/21, 10:09

Laten we toegeven dat het chronologisch mogelijk is ... behalve dat een boer die in de XXieme eeuw met zo weinig zou kunnen overleven, ik betwijfel ten zeerste ... een familie van boeren, om precies te zijn ...

Ik betwijfel ook omdat zijn redenering hier helemaal niet mee overeenkomt ... hij mist nederigheid ...
0 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Klimaat, ecologische crisis verzoenen sceptici en overtuigd?




par ABC2019 » 28/06/21, 10:33

Christophe schreef:Laten we toegeven dat het chronologisch mogelijk is ... behalve dat een boer die in de XXieme eeuw met zo weinig zou kunnen overleven, ik betwijfel ten zeerste ... een familie van boeren, om precies te zijn ...

zo weinig dat wat?

Ik betwijfel ook omdat zijn redenering hier helemaal niet mee overeenkomt ... hij mist nederigheid ...

ik niet, ik heb veel mensen ontmoet die de moeilijke levensomstandigheden op boerderijen hebben ervaren en niet willen terugkeren, en omgekeerd zijn er veel stadszweren die de voorouderlijke manier van leven idealiseren.
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79324
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11044

Re: Klimaat, ecologische crisis verzoenen sceptici en overtuigd?




par Christophe » 28/06/21, 11:00

1 paard en 4 koeien ... ja voor zweren ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14931
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4346

Re: Klimaat, ecologische crisis verzoenen sceptici en overtuigd?




par GuyGadeboisTheBack » 28/06/21, 12:30

Christophe schreef:1 paard en 4 koeien ... ja voor zweren ...

Nee, maar ach, er moet ook een kip en een konijn zijn geweest... misschien ook een eend of een dwergvarken? : Mrgreen:
1 x

Terug naar 'humanitaire rampen, natuurlijke, klimatologische en industriële "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 104-gasten