Contraproductieve milieumaatregelen

Humanitaire catastrofes (inclusief grondstoffenoorlogen en conflicten), natuurlijk, klimaat en industrieel (behalve nucleair of olie forum fossiele en nucleaire energie). Verontreiniging van de zee en de oceanen.
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: contraproductieve milieumaatregelen




par Obamot » 04/07/21, 23:00

Exnihiloest schreef:anaërobe vergisting, [...] druk van milieulobby's, [...] groene industriëlen die ze terugwinnen.
De eersten krijgen daarom de gevolgen van hun misplaatste militantheid in het gezicht, terwijl de laatsten het zullen voelen.
Heb ik iets begrepen van uw verschillende ideologische opmerkingen over methanisering?

In cijfers STP: Wat zijn de getolereerde vs acceptabele emissies in de veehouderij per duizend stuks vee?
Zodat we iets begrijpen op basis van het tastbare.

Want daar, y'all, het voelt alsof de wind waait : Cheesy:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Exnihiloest
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5365
Inschrijving: 21/04/15, 17:57
x 660

Re: contraproductieve milieumaatregelen




par Exnihiloest » 05/07/21, 14:44

Obamot schreef:
Exnihiloest schreef:anaërobe vergisting, [...] druk van milieulobby's, [...] groene industriëlen die ze terugwinnen.
De eersten krijgen daarom de gevolgen van hun misplaatste militantheid in het gezicht, terwijl de laatsten het zullen voelen.
Heb ik iets begrepen van uw verschillende ideologische opmerkingen over methanisering?
...

Nou, het is super simpel.
De groene lobby oefent druk uit op regeringen, met name op het gebied van hernieuwbare energie.
Als gevolg hiervan lanceren de heersers een ecologisch transitieproject.
De ecologische transitie stimuleert methanisering.
En ecologen klagen nu over deze methanisering... : Roll:

Begrijpen ze niet eens dat ze erachter zitten?!
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: contraproductieve milieumaatregelen




par Obamot » 05/07/21, 15:25

Dat is geen antwoord op mijn vraag!

Het is aan jou dat ik de feitelijke vraag stel om uit de ideologische tirades te komen die je elders aan de kaak stelt.
0 x
Ahmed
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12308
Inschrijving: 25/02/08, 18:54
Plaats: Bourgogne
x 2970

Re: contraproductieve milieumaatregelen




par Ahmed » 05/07/21, 15:30

Dit bericht was inderdaad heel duidelijk en het verbaast me dat het zoveel vragen oproept.
Hoewel het ontoereikend is om de groene bewegingen tot een eenduidige gedachte te herleiden, blijft het een feit dat, op enkele uitzonderingen na, de groenen dezelfde theoretische fout begaan als hun linkse voorgangers, toen ze accepteerden om te strijden binnen een kader dat hen ontkende, wat na verloop van tijd onvermijdelijk leidde tot hun desintegratie. Vandaag de dag is politiek milieubewustzijn (nee, het is geen scheldwoord!) natuurlijk oplosbaar in elke partij, en als ze het bovengenoemde lot niet willen ondergaan, zullen ze zichzelf de juiste vragen moeten stellen: we maken geen beleid met goede gevoelens die onverenigbaar zijn met het kader waartoe we ons beperken omwille van "pragmatisme"...
Het enige wat je kunt hopen (sic!) vanuit zo'n houding (naast de al genoemde), is dat de opties die de energiedissipatie maximaliseren allemaal de voorkeur zullen krijgen, ongeacht de gevechten die worden uitgevochten. Dit door middel van een rateleffect: alleen zeer dissipatieve projecten zullen door de evolutie worden geselecteerd, zelfs als ze in het tegenovergestelde aspect verschijnen (bijvoorbeeld in het geval van leds).
0 x
'Geloof vooral niet wat ik je vertel.'
Avatar de l'utilisateur
Exnihiloest
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5365
Inschrijving: 21/04/15, 17:57
x 660

Re: contraproductieve milieumaatregelen




par Exnihiloest » 05/07/21, 17:25

Obamot schreef:Dat is geen antwoord op mijn vraag!

Het is aan jou dat ik de feitelijke vraag stel om uit de ideologische tirades te komen die je elders aan de kaak stelt.


De feiten, ik heb ze al gegeven:
https://lejournalminimal.fr/confisquer- ... ourriture/

Als je ze niet kunt zien, zet dan een bril op. Als je details wilt, zoek ze dan op.

Deze feiten zijn het gevolg van milieuactivistische ideologie en activiteit. Ze aarzelen niet om van alles en nog wat "aan de kaak te stellen", dus ik zie niet in waarom ik me zou schamen als ze de bron zijn van anti-ecologische maatregelen.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: contraproductieve milieumaatregelen




par Obamot » 05/07/21, 18:53

Exnihiloest schreef:
Obamot schreef:Dat is geen antwoord op mijn vraag!

Het is aan jou dat ik de feitelijke vraag stel om uit de ideologische tirades te komen die je elders aan de kaak stelt.


De feiten, ik heb ze al gegeven:
https://lejournalminimal.fr/confisquer- ... ourriture/

Als je ze niet kunt zien, zet dan een bril op. Als je details wilt, zoek ze dan op.

Deze feiten zijn het gevolg van milieuactivistische ideologie en activiteit. Ze aarzelen niet om van alles en nog wat "aan de kaak te stellen", dus ik zie niet in waarom ik me zou schamen als ze de bron zijn van anti-ecologische maatregelen.
Ik wijs u erop dat ideologie tijdens oorlogen aan beide kanten werkt. Dus nee, uw artikel beantwoordt mijn vraag helemaal niet, wat Ahmed lijkt te hebben begrepen, aangezien hij suggereert dat een oplossing redelijkerwijs toepasbaar moet zijn in de context waarin deze wordt uitgeoefend!

In cijfers STP: Wat is de getolereerde vs aanvaardbare methaanuitstoot in de veehouderij per duizend stuks vee?
Zodat we er iets van begrijpen NAAR JE ARTIKELgebaseerd op het tastbare.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: contraproductieve milieumaatregelen




par Obamot » 05/07/21, 18:54

Exnihiloest schreef:
Obamot schreef:Dat is geen antwoord op mijn vraag!

Het is aan jou dat ik de feitelijke vraag stel om uit de ideologische tirades te komen die je elders aan de kaak stelt.


De feiten, ik heb ze al gegeven:
https://lejournalminimal.fr/confisquer- ... ourriture/

Als je ze niet kunt zien, zet dan een bril op. Als je details wilt, zoek ze dan op.

Deze feiten zijn het gevolg van milieuactivistische ideologie en activiteit. Ze aarzelen niet om van alles en nog wat "aan de kaak te stellen", dus ik zie niet in waarom ik me zou schamen als ze de bron zijn van anti-ecologische maatregelen.
Ik wijs u erop dat ideologie tijdens oorlogen aan beide kanten werkt. Dus nee, uw artikel geeft geen antwoord op mijn vraag, die Ahmed lijkt te hebben begrepen, aangezien hij suggereert dat een oplossing redelijkerwijs toepasbaar moet zijn binnen het kader waarin deze kan worden uitgeoefend!

In cijfers STP: Wat is de getolereerde versus aanvaardbare methaanuitstoot in de veehouderij per duizend stuks vee?
Zodat we iets begrijpen NAAR JE ARTIKEL, en gebaseerd op het tastbare.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Exnihiloest
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5365
Inschrijving: 21/04/15, 17:57
x 660

Re: contraproductieve milieumaatregelen




par Exnihiloest » 05/07/21, 19:22

Obamot schreef:...
In cijfers STP: Wat is de getolereerde versus aanvaardbare methaanuitstoot in de veehouderij per duizend stuks vee?
Zodat we iets begrijpen NAAR JE ARTIKEL, en gebaseerd op het tastbare.


Zoals ik al zei, het is aan jou om erachter te komen. En amha, je hebt de herberg niet verlaten omdat je vraag gebaseerd is op niet-gerealiseerde insinuaties, zoals het feit dat er objectieve criteria zouden zijn voor de tolerantie en aanvaardbaarheid van emissies.
Ik ga niet iedereen die cijfers nodig heeft bij de hand nemen.

Ik heb alleen de opmerking gemaakt dat degenen die klagen over "landbouwmethanisering" degenen zijn die het hebben gemotiveerd.
Het staat je natuurlijk vrij om verder te gaan dan het onderwerp.
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14964
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4363

Re: contraproductieve milieumaatregelen




par GuyGadeboisTheBack » 05/07/21, 19:27

Exnihiloest schreef:Ik heb alleen de opmerking gemaakt dat degenen die klagen over "landbouwmethanisering" degenen zijn die het hebben gemotiveerd.

Neen. Je hebt een selectiebias gemaakt om je haat tegen ecologie te voeden en te verspreiden. Methanisering is niet alleen expres cultuurgrond (een bullshit, daar ben ik het mee eens), het is ook de nuttige toepassing van afval dat tot dan toe naar de verbrandingsoven ging en heel veel kleine boerderijen met plantaardige en/of dierlijke biomassa die tot nu toe niet of slecht werden gebruikt. Kortom, je geeft niet om de wereld, zoals bij je hittegolf in de XNUMXe eeuw.
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: contraproductieve milieumaatregelen




par Janic » 05/07/21, 19:45

zonder te vergeten dat de droge resten worden verzameld voor compostering of rechtstreeks worden verspreid. Jojo de handjob zou masturbatie gemakkelijk moeten maken! HET IS GROEN MAAR TEGEN PRODUCTIEF! : Cheesy:
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar 'humanitaire rampen, natuurlijke, klimatologische en industriële "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 126-gasten