De fabel van antropogene opwarming en de strijd tegen CO2

Humanitaire catastrofes (inclusief grondstoffenoorlogen en conflicten), natuurlijk, klimaat en industrieel (behalve nucleair of olie forum fossiele en nucleaire energie). Verontreiniging van de zee en de oceanen.
Avatar de l'utilisateur
Exnihiloest
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5365
Inschrijving: 21/04/15, 17:57
x 660

Re: De fabel van antropogene opwarming en de strijd tegen CO2




par Exnihiloest » 05/07/21, 21:10

Ahmed schreef:... Zeker, een klein aantal mensen is oneindig veel machtiger dan massa's, maar ze worden niettemin zelf bepaald "door hun eigen overheersing" ...

Wanneer een "samenzwering" door deze mensen wordt uitgevoerd, is het een echte samenzwering. Maar in het algemeen is dit niet het geval. Samenzweringstheorieën reduceren vaak complexe en multifactoriële verschijnselen tot het idee dat ze het resultaat zijn van de opzettelijke wil van een klein aantal machtige mensen, of slechts één oorzaak hebben.
Dit soort complottheorieën zijn gemakkelijk te herkennen. Maar dit is niet het algemene geval. Ik kom erop terug (ik wil "Parasieten" op tv niet missen, het is nu : Lol: ).
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14958
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4359

Re: De fabel van antropogene opwarming en de strijd tegen CO2




par GuyGadeboisTheBack » 05/07/21, 21:13

Exnihiloest schreef:
Janic schreef:... en dus de dwaas die opnieuw begint! Je verdedigt de consumptiemaatschappij terwijl ecologie de consument verdedigt ...

Het is verkeerd. Milieuactivisme verdedigt de consument niet, het weerhoudt hem ervan te consumeren.
Als consument heb ik niemand nodig om mij te verdedigen...

"Ik, ik, ik en mijn navel". Môssieur de afgestudeerde, ex-ingenieur van wie weet wat, weet alles, begrijpt alles. Sorry, maar de meerderheid van de onwetende consumenten aan wie we hebben, en aan wie we stront blijven verkopen (gehamerd door de alomtegenwoordige advertenties) ze moeten een minimum worden geleid, om te begrijpen wat ze kopen om "minder kwaad" te kopen en zichzelf minder vergiftigen tegen een lage prijs. Maar gezien je minachting voor alles wat niet van jou is, kan ik begrijpen dat het je geen moer kan schelen, aangezien de "onwetenden" kunnen worden vervangen door machines.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Exnihiloest
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5365
Inschrijving: 21/04/15, 17:57
x 660

Re: De fabel van antropogene opwarming en de strijd tegen CO2




par Exnihiloest » 06/07/21, 21:10

GuyGadeboisLeRetour schreef:
Exnihiloest schreef:
Janic schreef:... en dus de dwaas die opnieuw begint! Je verdedigt de consumptiemaatschappij terwijl ecologie de consument verdedigt ...

Het is verkeerd. Milieuactivisme verdedigt de consument niet, het weerhoudt hem ervan te consumeren.
Als consument heb ik niemand nodig om mij te verdedigen...

"Ik, ik, ik en mijn navel". Môssieur de afgestudeerde, ex-ingenieur van wie weet wat, weet alles, begrijpt alles ...

Het is duidelijk dat u daardoor gecompliceerd wordt, u die niets weet of begrijpt.

We helpen consumenten niet door voor hen te beslissen. Kritisch denken, analytisch vermogen, logica leer je op school. Vervolgens is het aan iedereen om het als vrije en geëmancipeerde volwassene in het dagelijks leven te gebruiken.

Milieuactivisme verdedigt de consument niet, het leidt de consument niet, het bekeert zich, het voorkomt dat ze consumeren, het beslist voor hen. Geen glyfosaat, geen plastic, geen luchthaven in NDDL, geen GGO's, geen vlees in schoolkantines, diesel...
Je mist duidelijk een dictatuur om te bepalen wat je moet produceren en om je te vertellen wat je moet consumeren. Ecofascisme rekent op u.
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14958
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4359

Re: De fabel van antropogene opwarming en de strijd tegen CO2




par GuyGadeboisTheBack » 06/07/21, 21:17

Exnihiloest schreef: Ecofascisme rekent op u.

Gesigneerd: Een ijverige dienaar van het technofascisme. En dat komt te kwader trouw tot ons spreken. : Roll:
Het bericht luidde:
"Ik, ik, ik en mijn navel". Môssieur de afgestudeerde, ex-ingenieur van wie weet wat, weet alles, begrijpt alles. Sorry, maar de meerderheid van de onwetende consumenten aan wie we hebben, en aan wie we stront blijven verkopen (gehamerd door de alomtegenwoordige advertenties) ze moeten een minimum worden geleid, om te begrijpen wat ze kopen om "minder kwaad" te kopen en zichzelf minder vergiftigen tegen een lage prijs. Maar gezien je minachting voor alles wat niet van jou is, kan ik begrijpen dat het je geen moer kan schelen, aangezien de "onwetenden" kunnen worden vervangen door machines.

Hij behield alleen:
Môssieur de afgestudeerde, ex-ingenieur van wie weet wat, weet alles, begrijpt alles

We zullen de minachting waarderen (vaak vastgepind) voor de kleine mensen die niet zijn mate van ontwaken, cultuur en kennis hebben ... die goed zijn in consumeren, afsluiten, karweitjes zijn die overgeleverd zijn en zullen worden vervangen door robots, wat een ambitie voor de mensheid!
0 x
pedrodelavega
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3798
Inschrijving: 09/03/13, 21:02
x 1321

Re: De fabel van antropogene opwarming en de strijd tegen CO2




par pedrodelavega » 06/07/21, 22:12



CNEWS ... zielig
1 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14958
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4359

Re: De fabel van antropogene opwarming en de strijd tegen CO2




par GuyGadeboisTheBack » 06/07/21, 22:16

Tegelijkertijd is Gérondeau, behalve Blédina, nog steeds geïnteresseerd in zijn bullshit uit een andere tijd?
0 x
Avatar de l'utilisateur
Exnihiloest
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5365
Inschrijving: 21/04/15, 17:57
x 660

Re: De fabel van antropogene opwarming en de strijd tegen CO2




par Exnihiloest » 06/07/21, 22:41

GuyGadeboisLeRetour schreef:...
We zullen de minachting (vaak vastgepind) waarderen voor de kleine mensen die niet zijn mate van ontwaken, cultuur en kennis hebben ...


Wat een misselijkmakende poging om de "kleine mensen" terug te winnen, door een man wiens enige motivatie hier is om degenen die zijn ideeën niet hebben, te belasteren, zijn HS-mest in alle draden te verspreiden en overal te pissen om zijn territorium te scoren door zwaar volhouden dat hij de grootste lul heeft.

Begrijpen wie anderen probeert te verpletteren is eenvoudig.
Gadgetdebois is meer dan 21 berichten per dag, exnihilo is minder dan 1,6.
Dernière édition par Exnihiloest de 06 / 07 / 21, 22: 44, 1 keer bewerkt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14958
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4359

Re: De fabel van antropogene opwarming en de strijd tegen CO2




par GuyGadeboisTheBack » 06/07/21, 22:43

(In het nauw gedreven, het smerige beest laat zijn haat door elke porie zweten. Aangenaam)
0 x
Avatar de l'utilisateur
Exnihiloest
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5365
Inschrijving: 21/04/15, 17:57
x 660

Re: De fabel van antropogene opwarming en de strijd tegen CO2




par Exnihiloest » 06/07/21, 22:48

GuyGadeboisLeRetour schreef:(In het nauw gedreven, het smerige beest laat zijn haat door elke porie zweten. Aangenaam)


"Een persoon in de greep van impulsen, gedachten, verlangens die hij niet als zijn eigen kan herkennen, gebruikt een in wezen denkbeeldig verdedigingsmechanisme: hij verplaatst ze naar anderen. Dit is wat de psychoanalyse projectie noemt. van een van onze archaïsche reacties, aanwezig vanaf het begin ontwikkelingsstadia, die het ego vervolgens integreert en implementeert om zichzelf te beschermen."
https://www.psychologies.com/Dico-Psycho/Projection
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14958
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4359

Re: De fabel van antropogene opwarming en de strijd tegen CO2




par GuyGadeboisTheBack » 06/07/21, 22:52

(CQFD, de gerondeauphiile)
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar 'humanitaire rampen, natuurlijke, klimatologische en industriële "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 91-gasten