De fabel van antropogene opwarming en de strijd tegen CO2

Humanitaire catastrofes (inclusief grondstoffenoorlogen en conflicten), natuurlijk, klimaat en industrieel (behalve nucleair of olie forum fossiele en nucleaire energie). Verontreiniging van de zee en de oceanen.
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14964
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4363

Re: De fabel van antropogene opwarming en de strijd tegen CO2




par GuyGadeboisTheBack » 02/02/21, 21:48

ABC2019 schreef:Oké, Laurel en Hardy, jullie zijn in een eindeloze tijdlus beland...<<<< Degene die u sinds uw registratie over dit onderwerp heeft geïnitieerd? Ik wacht op zinvolle interventies om ze te beantwoorden.<<<< Nog een leugen... Lees opnieuw uit 2019
0 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: De fabel van antropogene opwarming en de strijd tegen CO2




par ABC2019 » 03/02/21, 03:02

Weet je Guy, er is een test die elke lezer van deze thread kan doen (inclusief jijzelf om dingen over jezelf te leren), namelijk door terug te gaan naar de thread en te zoeken naar het laatste bericht van jou waarin je interessante informatie plaatst over de RC en geen persoonlijke aanval op mij, we zullen meteen zien wie er in het onderwerp zit en wie niet...
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
eclectron
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2922
Inschrijving: 21/06/16, 15:22
x 397

Re: De fabel van antropogene opwarming en de strijd tegen CO2




par eclectron » 03/02/21, 07:40

ABC2019 schreef:Oké, kom op Laurel en Hardy, jullie zijn in een eindeloze tijdlus terechtgekomen ... Ik zal wachten op interventies die een beetje logisch zijn om ze te beantwoorden.

Wat je redenen ook zijn, het wordt een vakantie. : Mrgreen:
“Endless Time Loop” moet je toegeven, jij bent de onbetwiste meester.
1 x
het maakt niet uit.
We zullen de 3 berichten per dag max proberen
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: De fabel van antropogene opwarming en de strijd tegen CO2




par ABC2019 » 03/02/21, 08:06

Eerlijk gezegd ben ik gevleid dat jij en Guy zoveel tijd besteden aan het ontleden van mijn persoonlijkheid met het voor de hand liggende doel deze te willen verbeteren, maar het onderwerp van de draad is de RC en niet de persoonlijkheid van ABC. Ik zal alleen reageren op de argumenten die betreffen de RC en niet die over mij: als je absoluut over mij wilt praten, maak er dan een specifiek draadje over aan, er was er inderdaad een op Obamot;...
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
eclectron
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2922
Inschrijving: 21/06/16, 15:22
x 397

Re: De fabel van antropogene opwarming en de strijd tegen CO2




par eclectron » 03/02/21, 08:39

ABC2019 schreef:Eerlijk gezegd ben ik gevleid dat jij en Guy zoveel tijd besteden aan het ontleden van mijn persoonlijkheid met het voor de hand liggende doel deze te willen verbeteren, maar het onderwerp van de draad is de RC en niet de persoonlijkheid van ABC. Ik zal alleen reageren op de argumenten die betreffen de RC en niet die over mij: als je absoluut over mij wilt praten, maak er dan een specifiek draadje over aan, er was er inderdaad een op Obamot;...

Bij elk onderwerp waar u tussenkomt, zijn wij verplicht uw persoonlijkheid te verdoezelen, omdat u zeer vasthoudend bent in het delen van uw bekrompen visie, en dat precies in een lus.

Geconfronteerd met een probleem, en jij bent een probleem, probeer ik het te begrijpen (in tegenstelling tot jij die systematisch afwijst wat je niet weet of alles met geweld probeert te beperken tot wat je weet)
Persoonlijk denk ik dat ik goed begrijp hoe u te werk gaat en ik ben niet jaloers op u, en wij ook niet, ...om u te verdragen. : Mrgreen:

Alles wat ik hier zeg, spreekt je bijvoorbeeld niet aan, het is alsof ik niets heb gezegd, het is hoe je werkt...
1 x
het maakt niet uit.
We zullen de 3 berichten per dag max proberen
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: De fabel van antropogene opwarming en de strijd tegen CO2




par ABC2019 » 03/02/21, 09:04

eclectron schreef:
ABC2019 schreef:Eerlijk gezegd ben ik gevleid dat jij en Guy zoveel tijd besteden aan het ontleden van mijn persoonlijkheid met het voor de hand liggende doel deze te willen verbeteren, maar het onderwerp van de draad is de RC en niet de persoonlijkheid van ABC. Ik zal alleen reageren op de argumenten die betreffen de RC en niet die over mij: als je absoluut over mij wilt praten, maak er dan een specifiek draadje over aan, er was er inderdaad een op Obamot;...

Bij elk onderwerp waar u tussenkomt, zijn wij verplicht uw persoonlijkheid te verdoezelen, omdat u zeer vasthoudend bent in het delen van uw bekrompen visie, en dat precies in een lus.

niemand is "verplicht" om iets te doen, persoonlijk denk ik dat als we beginnen te praten over de forumeur in plaats van op zijn argumenten te reageren, komt omdat we niet langer weten wat we als reactie tegen hem moeten zeggen, dus het lijkt op een ontwijkingsstrategie, maar iedereen heeft zijn eigen opvatting over het debat.
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
eclectron
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2922
Inschrijving: 21/06/16, 15:22
x 397

Re: De fabel van antropogene opwarming en de strijd tegen CO2




par eclectron » 03/02/21, 09:25

ABC2019 schreef: als we beginnen te praten over de forumeur in plaats van op zijn argumenten te reageren, komt omdat we niet langer weten wat we als reactie tegen hem moeten zeggen, dus het lijkt op een ontwijkingsstrategie, maar iedereen heeft zijn eigen opvatting over het debat.

Dat is goed, dat begrijp je perfect.
We weten inderdaad niet meer wat we moeten zeggen als we geconfronteerd worden met koppigheid, blindheid, volharding en onvermoeibaar in een cirkel blijven hangen*.
Uhhh... eigenlijk een lobbyist. Ik zeg gewoon 'vind ik leuk' : Mrgreen:

Kortom, samenvatting zeer goed geïllustreerd door de video geplaatst door Guy, de tirade van de c..hef : Mrgreen:

Sorry, maar ondanks onzin zijn er geen argumenten meer.

*PS: Ik was de kwade trouw vergeten, sorry : Oops:
0 x
het maakt niet uit.
We zullen de 3 berichten per dag max proberen
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: De fabel van antropogene opwarming en de strijd tegen CO2




par ABC2019 » 03/02/21, 10:46

Nou, ik kan het bovenstaande bericht alleen maar voor je herhalen, maar aangezien je vastzit in je houding om alleen over mij te praten, zullen we daar stoppen.
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14964
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4363

Re: De fabel van antropogene opwarming en de strijd tegen CO2




par GuyGadeboisTheBack » 03/02/21, 12:21

ABC2019 schreef:Nou, ik kan het bovenstaande bericht alleen maar voor je herhalen, maar aangezien je vastzit in je houding om alleen over mij te praten, zullen we daar stoppen.

Beeld
0 x
eclectron
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2922
Inschrijving: 21/06/16, 15:22
x 397

Re: De fabel van antropogene opwarming en de strijd tegen CO2




par eclectron » 03/02/21, 12:30

ABC2019 schreef:we zullen daar stoppen.

Bedankt, maar ik geloof je niet : Lol: : Lol: : Lol:
0 x
het maakt niet uit.
We zullen de 3 berichten per dag max proberen

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar 'humanitaire rampen, natuurlijke, klimatologische en industriële "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 144-gasten