De fabel van antropogene opwarming en de strijd tegen CO2

Humanitaire catastrofes (inclusief grondstoffenoorlogen en conflicten), natuurlijk, klimaat en industrieel (behalve nucleair of olie forum fossiele en nucleaire energie). Verontreiniging van de zee en de oceanen.
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: De fabel van antropogene opwarming en de strijd tegen CO2




par ABC2019 » 02/02/21, 11:27

eclectron schreef:
ABC2019 schreef:en dat gaat mijn vaardigheden ver te boven.


Om naar het volgende niveau te gaan, zou je in staat moeten zijn om nieuwigheid te integreren, in staat te zijn tot helder zicht, in staat te zijn tot nuancering en uiteindelijk uit je cartoonachtige binarisme te komen (het is wit, ja het is zwart? : Mrgreen: ) voortvloeiend uit de 3 bovengenoemde punten.
Kortom, een heel ander ABC.
Een XYZ 2100 kan zijn?

Ik schaam me niet om mijn grenzen te erkennen, maar ik merk nog steeds dat elke keer dat je om iets specifiekers wordt gevraagd over wat je je voorstelt, je een pirouette vindt door anderen idioten te noemen (of andere ongunstige oordelen van dezelfde soort), en door niet te antwoorden op de verdiensten.

Het draagt ​​niet bij aan uw geloofwaardigheid ...
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14965
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4363

Re: De fabel van antropogene opwarming en de strijd tegen CO2




par GuyGadeboisTheBack » 02/02/21, 12:10

ABC2019 schreef:Het draagt ​​niet bij aan uw geloofwaardigheid ...

De jouwe stierf op 29/12/19 ... : Mrgreen:
0 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: De fabel van antropogene opwarming en de strijd tegen CO2




par ABC2019 » 02/02/21, 12:26

tenminste Guy, je hebt een voordeel ten opzichte van eclectron, we kunnen je geen vragen stellen over je ideeën, aangezien je die niet uitdrukt, je beledigt gewoon je gesprekspartners ... zo is het nog praktischer, moet erkend worden.
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14965
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4363

Re: De fabel van antropogene opwarming en de strijd tegen CO2




par GuyGadeboisTheBack » 02/02/21, 12:29

ABC2019 schreef:tenminste Guy, je hebt een voordeel ten opzichte van eclectron, we kunnen je geen vragen stellen over je ideeën, aangezien je die niet uitdrukt, je beledigt gewoon je gesprekspartners ... zo is het nog praktischer, moet erkend worden.

Herhaal je je leugens keer op keer, mops papegaai ... om jezelf te overtuigen?
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14965
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4363

Re: De fabel van antropogene opwarming en de strijd tegen CO2




par GuyGadeboisTheBack » 02/02/21, 13:15

Maar laten we Pierre Arditi het woord geven:

: Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen:
2 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79362
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060

Re: De fabel van antropogene opwarming en de strijd tegen CO2




par Christophe » 02/02/21, 13:22

Verdomme, we kunnen zijn reactie niet zien ... maar we kunnen het raden! : Mrgreen:
1 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: De fabel van antropogene opwarming en de strijd tegen CO2




par ABC2019 » 02/02/21, 16:15

Christophe schreef:Verdomme, we kunnen zijn reactie niet zien ... maar we kunnen het raden! : Mrgreen:

Ik heb geen negatieve reactie als mensen bevestigen wat ik zei: geen inhoudelijk argument, alleen beledigingen. Maar antwoorden heeft geen zin, we gaan inderdaad een "oplichterij" binnen;). Het doel is om het gesprek af te leiden om niet over de inhoud te praten ...
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
eclectron
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2922
Inschrijving: 21/06/16, 15:22
x 397

Re: De fabel van antropogene opwarming en de strijd tegen CO2




par eclectron » 02/02/21, 17:30

ABC2019 schreef: mensen bevestigen wat ik zei: geen inhoudelijk argument, alleen beledigingen. Maar antwoorden heeft geen zin, we gaan inderdaad een "oplichterij" binnen;). Het doel is om het gesprek af te leiden om niet over de inhoud te praten ...


Het is echter heel eenvoudig
-Ik probeer niet geloofwaardig te zijn. Nog een projectie van uw kant, als gevolg van een verouderde bedieningsmodus in de nieuwe situatie.
Situatie die een voortdurende ineenstorting is.
Ik probeer een duurzame wereld op te bouwen vanuit de huidige wereld en zoals het nog nooit is gedaan, is het noodzakelijk dat het tast.
Of je voelt je persoonlijk en actief betrokken bij het probleem en de oplossingen, of je wacht op iemand die geloofwaardig is.
Geloofwaardig wezen voor jou: raak het kapitalisme niet aan, niet de economie, het geld, de energie, maar laten we de problemen oplossen, kortom laten we BAU zijn, zelfs als dat precies het probleem is. (Inconsistentie)

- Ik kom met een intentie die een duurzame wereld is. Dit veronderstelt observaties en een intellectuele reis.
Ik stel je de vraag waar je staat ten opzichte van de intentie en we hebben recht op het platte encefalogram.
De bedoeling van een duurzame wereld is echter niet ingewikkeld om te hebben, maar voor jou als je, omdat je erg gehecht bent aan de huidige wereld, jezelf niet toestaat alles af te wijzen waarin je in je leven geloofde en wat nu toch gek wordt. Bedankt Boomers. : Mrgreen:
Welnu, ter verdediging wisten we het niet echt, maar vandaag weten we het : Roll: , behalve jij natuurlijk. (en vele anderen, helaas)
(ontkenning van de bevindingen en de gevolgen)

-Ik heb duidelijk geen antwoord op alle details, aangezien het een off-topic en voorbarig wachten is.
het zal je niet ontgaan zijn dat het nodig is om meerdere te zijn om een ​​samenleving te vormen?
Een duurzame wereld, dus een duurzame samenleving, wordt samen gebouwd op gemeenschappelijke keuzes, zelfs virtueel op scherm. We moeten het daarom bespreken en tot overeenstemming komen.
Ik gooi een paar hoofdlijnen weg en wat stel je voor, behalve dat alles onmogelijk is? : Lol: : Lol: : Lol:
(helemaal niet in het proces van het bouwen aan een duurzame wereld, maar in het voorkomen van het ontstaan ​​ervan)

We zullen zeggen dat je bijna ok bent met de bevindingen, aangezien je de bronnen als een groot probleem ziet, maar daar houdt het op.
Dan is het het vlakke encefalogram, geen analyse, geen zoektocht naar een oplossing en geen oplossing. (inconsistentie)

Dus als je de kleur van de deurklinken van de kerncentrale van de toekomst wilt bespreken, als geen enkel collectief heeft besloten dat het relevant zou zijn om kerncentrales te bouwen, dan zet het de kar voor het paard. Inconsistentie)

Het nulpunt waarin u zich bevindt, is BAU of niet?
U hoeft niet verder te gaan zolang deze vraag niet in alle oprechtheid is beantwoord.
de oprechtheid zal worden gezien in het feit van het beantwoorden en in de inhoud van het antwoord, als er een antwoord is ...
Tot dusver heb je altijd een obstakel vanaf stap nul geweigerd, dus wie is er stom aan het spelen?

Beledigingen? bah ja, denk je niet dat je het irriteert om vol te houden in de inconsistentie en de provocatie?
0 x
het maakt niet uit.
We zullen de 3 berichten per dag max proberen
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14965
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4363

Re: De fabel van antropogene opwarming en de strijd tegen CO2




par GuyGadeboisTheBack » 02/02/21, 18:25

ABC2019 schreef:Het doel is om het gesprek af te leiden om niet over de inhoud te praten ...

UW grote specialiteit sinds u zich hier heeft geregistreerd.
0 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: De fabel van antropogene opwarming en de strijd tegen CO2




par ABC2019 » 02/02/21, 20:36

Oké, kom op Laurel en Hardy, jullie zijn in een eindeloze tijdlus terechtgekomen ... Ik zal wachten op interventies die een beetje logisch zijn om ze te beantwoorden.
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar 'humanitaire rampen, natuurlijke, klimatologische en industriële "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 148-gasten