Coronavirus, wie of wat en waarom? Welke oorsprong?

Humanitaire catastrofes (inclusief grondstoffenoorlogen en conflicten), natuurlijk, klimaat en industrieel (behalve nucleair of olie forum fossiele en nucleaire energie). Verontreiniging van de zee en de oceanen.
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Coronavirus, wie of wat en waarom? Welke oorsprong?




par Obamot » 28/07/22, 10:58

Janisch:
Nee, de vraag was: "Manipuleer ik je en hoeveel is je psychisch lijden daardoor?" : Cheesy: :D : Cheesy:
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Coronavirus, wie of wat en waarom? Welke oorsprong?




par Janic » 28/07/22, 13:06

Janisch:
Nee, de vraag was:
"Manipuleer ik je en hoeveel is je psychisch lijden daardoor?"
het is verschrikkelijk: ik moest permanent bij de plaatselijke psychiater gaan wonen om te herstellen. Ik lijd, ik lijd! : Cheesy:
1 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14963
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4362

Re: Coronavirus, wie of wat en waarom? Welke oorsprong?




par GuyGadeboisTheBack » 28/07/22, 13:18

Janic schreef:wat maakt het uit of het een zoönose is, of een virus waarmee in het lab is geknoeid, want het heeft zich in ieder geval overal verspreid. Is niet het belangrijkste om te zoeken naar manieren om ermee om te gaan in de echte wereld. Het vaxxthing bleek ineffectief, zelfs gevaarlijk, dus wat doen we dan? dat vragen de betrokken bevolkingsgroepen zich af.

Heb je de topictitel gelezen?
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Coronavirus, wie of wat en waarom? Welke oorsprong?




par Janic » 28/07/22, 16:09

Heb je de topictitel gelezen?
natuurlijk! maar het stellen van de waarom-vraag lost het hoe ermee om te gaan niet op en het is dit laatste punt dat telt voor de betrokkenen! Als een boot zinkt, is de echte vraag niet waarom, maar hoe je niet verdrinkt en dus overleeft.
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14963
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4362

Re: Coronavirus, wie of wat en waarom? Welke oorsprong?




par GuyGadeboisTheBack » 28/07/22, 16:29

Janic schreef:
Heb je de topictitel gelezen?
natuurlijk! maar het stellen van de vraag waarom lost niet op hoe ermee om te gaan....

Begrijp je waar het onderwerp over gaat?
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Coronavirus, wie of wat en waarom? Welke oorsprong?




par Janic » 28/07/22, 18:35

kerel
Begrijp je waar het onderwerp over gaat?
natuurlijk! Vandaar mijn reflectie dat het er niet toe doet wie, noch waarom, maar hoe ermee om te gaan... behalve met nep-vax-dingen.
Als u zich bijvoorbeeld bezeert met een hulpmiddel, is het mogelijk om de boosdoeners bij de fabrikanten te vinden of, nog dringender, om naar de dokter te gaan voor behandeling; wat niet verhindert dat de tool wordt verbeterd of geadviseerd om deze anders te gebruiken!
1 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14963
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4362

Re: Coronavirus, wie of wat en waarom? Welke oorsprong?




par GuyGadeboisTheBack » 28/07/22, 19:17

Janic schreef:kerel
Begrijp je waar het onderwerp over gaat?
natuurlijk! Vandaar mijn reflectie dat het er niet toe doet wie, noch waarom, maar hoe ermee om te gaan... behalve met nep-vax-dingen.
Als u zich bijvoorbeeld bezeert met een hulpmiddel, is het mogelijk om de boosdoeners bij de fabrikanten te vinden of, nog dringender, om naar de dokter te gaan voor behandeling; wat niet verhindert dat de tool wordt verbeterd of geadviseerd om deze anders te gebruiken!

Er is een topic * (dat is een andere, plotseling) die over dit probleem gaat, deze NIET.
* sante-pollutie-preventie / covid-mutaties-et-varianten-sars-cov2-evolutie-immuniet-behandelingen-vaccins-t16725.html
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Coronavirus, wie of wat en waarom? Welke oorsprong?




par Obamot » 28/07/22, 19:20

GuyGadeboisLeRetour schreef:
GuyGadeboisLeRetour schreef:Heb je de topictitel gelezen?

Begrijp je waar het onderwerp over gaat?

Ho, ho, ho ... hoe hij het ding zapt: HUGE : Mrgreen: het zal ver zoeken...! Het begon met zijn delirium (en monumentale flop...) hier : Arrowd:

GuyGadeboisLeRetour schreef:
Obamot schreef:Wat maakt het uit: maar vind de beledigende passage waar ik de fictieve dingen zei die je je voorstelt die uit je kristallen bol komen Beeld

Beeld

Alles wat een andere oorsprong van het virus betreft dan de natuurlijke is alleen maar leugens en samenzwering en het is een betaaldag geweest dat je iedereen traint forum in paranoïde wanen. Maar zoals Janic zegt "wat maakt het uit", of het nu een zoönose is of een "bewapend" virus toch? Ga je gang, schrijf hem kleine PM's om goed met hem om te gaan, zoals je deed met mij.... : Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen:

Het is niet door het plaatsen van smileys die je je kunt veroorloven om laster te doen... Je bent zo gek dat je van versie verandert, van pirouettes naar pirouettes... zielig...!

En altijd op basis van bij benadering, zonder enige serieuze basis dan beschuldigingen en insinuaties die pinda's waard zijn!

Begrijp je in ieder geval dat iedereen je leest en je bedrog begrijpt? :P : Oops: : Oops: : Oops: : Oops: : Oops: : Oops:
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14963
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4362

Re: Coronavirus, wie of wat en waarom? Welke oorsprong?




par GuyGadeboisTheBack » 28/07/22, 19:27

(We gaan vooruit, hij begreep dat mijn antwoord ging over zijn paranoïde wanen... : Mrgreen: )
Begrijp je in ieder geval dat iedereen je leest en je bedrog begrijpt?
sante-pollution-prevention / le-fil-sans-injures-t16974-160.html # p505384
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Coronavirus, wie of wat en waarom? Welke oorsprong?




par Obamot » 28/07/22, 19:32

Je weet wel, iemand belasteren en dan beschuldigen "paranoïde zijn"

Het is heel gemiddeld (...en dat iedereen mijn antwoord op je delirium leest (het spreekt...) je moet stoppen met overhevelen he) :P : Oops:


Dat bewijs je tenminste "je bent in" de..... : Cheesy: (freewheelen...!)

Pas op Guy-Ja-Ja, niet doen"Zoek vooral niet alleen' ook niet “denk voor jezelf...‘Je bent op het verkeerde spoor! : Mrgreen:
gezondheid-vervuiling-preventie / the-coronavirus-cons-t16359-6550.html # p504979

poef-poef-poef :pijl: sante-pollution-prevention / le-fil-sans-injures-t16974-170.html # p505423
0 x

Terug naar 'humanitaire rampen, natuurlijke, klimatologische en industriële "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 108-gasten