Coronavirus, wie of wat en waarom? Welke oorsprong?

Humanitaire catastrofes (inclusief grondstoffenoorlogen en conflicten), natuurlijk, klimaat en industrieel (behalve nucleair of olie forum fossiele en nucleaire energie). Verontreiniging van de zee en de oceanen.
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Coronavirus, wie of wat en waarom? Welke oorsprong?




par Janic » 27/07/22, 18:34

wat maakt het uit of het een zoönose is, of een virus waarmee in het lab is geknoeid, want het heeft zich in ieder geval overal verspreid. Is niet het belangrijkste om te zoeken naar manieren om ermee om te gaan in de echte wereld. Het vaxxthing bleek ineffectief, zelfs gevaarlijk, dus wat doen we dan? dat vragen de betrokken bevolkingsgroepen zich af.
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Coronavirus, wie of wat en waarom? Welke oorsprong?




par Obamot » 27/07/22, 19:07

Janic schreef:wat maakt het uit of het een zoönose is, of een virus waarmee in het lab is geknoeid, want het heeft zich in ieder geval overal verspreid. Is niet het belangrijkste om te zoeken naar manieren om ermee om te gaan in de echte wereld. Het vaxxthing bleek ineffectief, zelfs gevaarlijk, dus wat doen we dan? dat vragen de betrokken bevolkingsgroepen zich af.
Zonder een mailbox om met je te communiceren, is het niet gemakkelijk, zou je me de jouwe per PM kunnen sturen, bedankt!
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Coronavirus, wie of wat en waarom? Welke oorsprong?




par Janic » 27/07/22, 20:10

Zonder een mailbox om met je te communiceren, is het niet gemakkelijk, zou je me de jouwe per PM kunnen sturen, bedankt!
kesako een brievenbus!? Ik ben ongevoelig voor dit systeem en daarom gebruik ik het niet!
1 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
sicetaitsimple
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9803
Inschrijving: 31/10/16, 18:51
Plaats: Basse-Normandie
x 2658

Re: Coronavirus, wie of wat en waarom? Welke oorsprong?




par sicetaitsimple » 27/07/22, 20:20

Janic schreef:
Zonder een mailbox om met je te communiceren, is het niet gemakkelijk, zou je me de jouwe per PM kunnen sturen, bedankt!
kesako een brievenbus!? Ik ben ongevoelig voor dit systeem en daarom gebruik ik het niet!


Wel je postadres dan? U kunt per mail communiceren.
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Coronavirus, wie of wat en waarom? Welke oorsprong?




par Janic » 27/07/22, 20:28

onnozele
Wel je postadres dan? U kunt per mail communiceren.
Is dat zo! Bestaat dit verouderde systeem nog? Daar had ik nog niet eens aan gedacht! : Roll:
1 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14926
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4343

Re: Coronavirus, wie of wat en waarom? Welke oorsprong?




par GuyGadeboisTheBack » 27/07/22, 23:45

Obamot schreef:Wat maakt het uit: maar vind de beledigende passage waar ik de fictieve dingen zei die je je voorstelt die uit je kristallen bol komen Beeld

Beeld

Alles wat een andere oorsprong van het virus betreft dan de natuurlijke is alleen maar leugens en samenzwering en het is een betaaldag geweest dat je iedereen traint forum in paranoïde wanen. Maar zoals Janic zegt "wat maakt het uit", of het nu een zoönose is of een "bewapend" virus toch? Ga je gang, schrijf hem kleine PM's om goed met hem om te gaan, zoals je deed met mij.... : Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Coronavirus, wie of wat en waarom? Welke oorsprong?




par Obamot » 28/07/22, 00:39

Beeld We zullen zien wat Janic zal antwoorden “over zijn reactie op iemand die zijn gedachten wil dicteren” Beeld

Wat een mooi sofisme! Wat betreft het hanteren van een windwijzer: wie kan worden vertrouwd om privé met u te praten? Weet je dat geconfronteerd met een onstabiele man zoals jij, wat je zegt science fiction is...! Beeld Je zou echt alles kunnen zeggen!

Je kunt ons beter vertellen over de 'bijna hechte relatie' met je "supervriend" die zelfmoord heeft gepleegd (over "behandeling", jij bent het echt die in leven bleef, is dat het...?) In de plaats van de mensen hier zou ik op mijn hoede zijn voor je "opofferende logica"...! :schok:
(Ik zou dat nooit eerder hebben gezegd, je had nog steeds een "normaal" gedrag, voordat je de fo-fo versloeg uit persoonlijke ambitie, mebon, sinds je het openbaar maakte...)

Dus nee, niemand heeft ooit iets “kan wel wat met je doen...!” naar mijn weten. En waarom herhalen wat zo vanzelfsprekend lijkt? : Roll:
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14926
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4343

Re: Coronavirus, wie of wat en waarom? Welke oorsprong?




par GuyGadeboisTheBack » 28/07/22, 01:46

Vies. Ah, de oude demonen.. CQFD
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Coronavirus, wie of wat en waarom? Welke oorsprong?




par Obamot » 28/07/22, 03:23

GuyGadeboisLeRetour schreef: Agreuh, gnignonde, Aghna gnnieu gniaimont Gnié.Gniu.Gnief.Gnié


Nou, het maakt ons niet uit, TERUG ON TOPIC: daar heb je niet op geantwoord natuurlijke-menselijke-rampen / coronavirus-fout-voor-wie-of-wat-en-waarom-en-waarom-t16346-1630.html # p505286 gnOui-Oui!
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Coronavirus, wie of wat en waarom? Welke oorsprong?




par Janic » 28/07/22, 08:32

Kerel
Ga je gang, schrijf hem kleine PM's om goed met hem om te gaan, zoals je deed met mij....
we zijn allemaal manipuleerbaar en gemanipuleerd in verschillende mate en afhankelijk van het onderwerp. Het is een kwestie van keuze in ideeën.
Voor Kamerleden kijk ik ze bijna nooit of later, niet onder de emotie van het moment!
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré

Terug naar 'humanitaire rampen, natuurlijke, klimatologische en industriële "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 88-gasten