Coronavirus, wie of wat en waarom? Welke oorsprong?

Humanitaire catastrofes (inclusief grondstoffenoorlogen en conflicten), natuurlijk, klimaat en industrieel (behalve nucleair of olie forum fossiele en nucleaire energie). Verontreiniging van de zee en de oceanen.
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14931
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4346

Re: Coronavirus, wie of wat en waarom? Welke oorsprong?




par GuyGadeboisTheBack » 05/07/22, 01:11

Om terug te komen op het onderwerp, de Jeffrey (econoom : Cheesy: ), weet hij verdomd goed de oorsprong van het virus.
Zijn artikel, niet afgekapt of "geïnterpreteerd", voor degenen bij wie een zekere intellectuele nauwkeurigheid en de vrijheid om voor zichzelf een idee te vormen nog iets waard zijn : Mrgreen: 8) :
“Vragen rond de oorsprong van COVID-19 blijven onbeantwoord”
https://www.jeffsachs.org/newspaper-art ... r9jwawy5r9
1 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Coronavirus, wie of wat en waarom? Welke oorsprong?




par Obamot » 05/07/22, 02:06

E77D665D-CC57-4324-A007-F53D97C6D50A.jpeg
E77D665D-CC57-4324-A007-F53D97C6D50A.jpeg (51.43 Kio) Consulté 1007 fois

Het is een maand geleden... Beeld : Mrgreen:

Terwijl hij daar zegt dat er bewijs is ... terwijl hij zegt dat het een onderzoek verdient (en men begint niet aan een onderzoek zonder een minimum aan elementen waarover ik hierboven sprak en die solide zijn als enige samenstellende elementen van ... bewijs ... precies) en het verklaart ook waarom niemand erover praat en waarom het onderzoek niet begint (wat alles zegt...) :pijl:
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14931
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4346

Re: Coronavirus, wie of wat en waarom? Welke oorsprong?




par GuyGadeboisTheBack » 05/07/22, 02:13

De verschillende artikelen die tegenwoordig op internet beschikbaar zijn, verwijzen naar: https://www.jeffsachs.org/newspaper-art ... r9jwawy5r9
https://www.google.com/search?q=Jeffrey ... =559&dpr=3 : Mrgreen:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Coronavirus, wie of wat en waarom? Welke oorsprong?




par Obamot » 05/07/22, 02:14

0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14931
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4346

Re: Coronavirus, wie of wat en waarom? Welke oorsprong?




par GuyGadeboisTheBack » 27/07/22, 13:54

GuyGadeboisLeRetour schreef:
Obamot schreef:
GuyGadeboisLeRetour schreef:Naaaaaan nan nan, nan nan, we weten het nog steeds niet en zoönose blijft de meest logische hypothese.
Laten we toegeven! U bedoelt dus ongetwijfeld dat de SARS-cov-X, waarvan de NIH heeft toegegeven de implementatie van “function gain/s/s” vanaf 2018 te hebben gefinancierd, niet dezelfde variant zou zijn als de SARS-cov-2 die u wel veronderstel dat zoönose de oorzaak is?
Toch moet je dat voor ons documenteren : Wink: En ik vraag me af welke van de twee varianten er voor de andere was, als je een logische verklaring kunt geven en een mogelijk spoor op de fylogenetische boom kunt melden? :P

Covid-19 verscheen wel op de Wuhan-markt, bevestigen nieuwe studies

De Covid-19-pandemie vindt zijn oorsprong in de vismarkt in Wuhan.

Een studie die dinsdag in het tijdschrift "Science" is gepubliceerd, bevestigt dat de overgrote meerderheid van de eerste gevallen van Covid-19 in de buurt van de markt werkte of woonde. Een genomisch onderzoek maakt het ook mogelijk om te bevestigen dat het virus niet wijdverspreid was vóór november 2019, de datum waarop de eerste "officiële" gevallen verschenen.

Een van de auteurs van het onderzoek, Michael Worobeya, gaf zelf op een persconferentie toe dat hij lang had geloofd in de hypothese van een laboratoriumlek uit Wuhan, maar dat de nieuwe gegevens hem er zeker van maakten dat het virus was overgedragen door dieren die op de markt aanwezig waren.
https://fr.euronews.com/2022/07/27/le-c ... les-etudes
De studie van de wetenschap: https://www.science.org/doi/10.1126/science.abp8715
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Coronavirus, wie of wat en waarom? Welke oorsprong?




par Obamot » 27/07/22, 14:06

Pffffffffffffffff....
Je hoofd is zo hard als radioactief leder, hoe vaak moet je jezelf nog vertellen dat de NIH de financiering van de GOF heeft toegegeven, zowel formeel als meerdere keren impliciet... Dat Fauci verschillende "mislukte ontkenningen" produceerde (van het type gemiste handelingen door sporen uit te wissen om zich van schuld te vrijwaren...)

Bovendien was de wetenschapper Li-Meng Yan verdwenen maar gelukkig niet dood:



We hebben haar spoor gevonden (Vetus had in 2020 over haar gepost), haar positie is erg interessant aangezien ze nu een Chinese wetenschapper is die zijn toevlucht heeft gezocht in de VS... We kunnen haar daarom niet belasten met politieke desinformatie en natuurlijk beweert ze dat het virus uit een lab kwam, tot vandaag was ze de eerste die "reverse engineering" deed door het proces te demonstreren dat het mogelijk maakte om dit virus in het lab te verzinnen, met de crispr-cas9 moleculaire schaar: dit zou het volgens haar mogelijk hebben gemaakt om het spike-eiwit in de volgorde van het virus te klieven, op de gewenste locatie (of zoiets...), en dat zou een aantal sporen hebben achtergelaten die zou bewijzen dat het geen natuurlijk virus is, hé, banaan

Je verhaal hierover is onzin, kom op, ik eindigde mijn post net als jij, met een grote lol
1 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14931
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4346

Re: Coronavirus, wie of wat en waarom? Welke oorsprong?




par GuyGadeboisTheBack » 27/07/22, 16:09

Het financieren van de voordelen van functie is iets dat niemand heeft ontkend, dat wordt beoefend waar het toegestaan ​​en mogelijk is (bovendien heb je nooit gesproken over de definitie of de primaire functie van deze praktijk. .. je verbaast me!) een virus creëren en het "kwaadwillig" verspreiden is een andere die nooit is bewezen en niet voor niets is het een zoönose. Je plant jezelf vanaf het begin met je paranoia en je gaat door. Super goed ! Einde verhaal voor Ouaoua die zich wentelde in complottheorieën. : Mrgreen:

Ps: Als het je uitkomt, vertelt de WHO de waarheid, als het je niet uitkomt zijn het verstokte leugenaars. LOOOOOOOOOOL!!!!
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Coronavirus, wie of wat en waarom? Welke oorsprong?




par Obamot » 27/07/22, 18:10

1) Het implementeren van functiewinst in een virus is (niet te veel te verwarren) illegaal in de VS, het is hier al gezegd en herhaald, lijkt mij. Dit simpele feit, dat de VS iets illegaals uitbesteedt, lijkt je niet meer te beledigen dan die kleine m_r2

2) de hypothese die naar voren wordt gebracht is dat - maar ik bemoei me er niet mee, ik geef niets om je ongezonde en herhaalde insinuaties, om niet te zeggen pathologisch, ik antwoord alleen om je filmklapper te sluiten... - is dat de variant (mogelijk van het zoönosetype) verzameld aan de kant van Wuhan, zou de toevoegingen van GOF hebben ondergaan NA de verzameling...

3) Ik heb het ook al gezegd, voorlopig is een opzettelijke heruitgave van de genoemde variant niet bewezen, MAAR het veroorzaakte 6 miljoen doden. En sommigen hebben bewijs naar voren gebracht dat pseudovaccins “waren in ontwikkeling VOOR de pandemie"
(moest mijn ouwe volgen, het verplicht mij ook niet...

Zoals de ander zei: “Er is geen samenzwering maar een agenda... ja!”

Je hebt recht op je “BaleK” punt, gefeliciteerd...!

3449FD14-6118-4EA0-9744-71F3C4462A06.jpeg
3449FD14-6118-4EA0-9744-71F3C4462A06.jpeg (100.73 Kio) Consulté 736 fois
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14931
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4346

Re: Coronavirus, wie of wat en waarom? Welke oorsprong?




par GuyGadeboisTheBack » 27/07/22, 18:21

Ja ja. Onbeleefd, zuur, slechte verliezer... we gaan van "voor" productie naar "na" productie, kortom, je slaagt erin om je samenzweerderige tegenscenario vast te houden, je bent verdwaald en ik kan het begrijpen.. .
Dus, hoe voelt het om te weten dat het een zoönose is, zoals redelijke en verlichte mensen altijd hebben aangekondigd? : Mrgreen:
Hier, laat je hoofd zakken, leer en ondertussen chuuuuut:
https://www.mfa.gov.cn/ce/cefr//fra/zfzj/t1903190.htm
: Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Coronavirus, wie of wat en waarom? Welke oorsprong?




par Obamot » 27/07/22, 18:25

Wat maakt het uit: maar vind de beledigende passage waar ik de fictieve dingen zei die je je voorstelt die uit je kristallen bol komen Beeld

Beeld
0 x

Terug naar 'humanitaire rampen, natuurlijke, klimatologische en industriële "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 129-gasten