TER 2

Humanitaire catastrofes (inclusief grondstoffenoorlogen en conflicten), natuurlijk, klimaat en industrieel (behalve nucleair of olie forum fossiele en nucleaire energie). Verontreiniging van de zee en de oceanen.
Avatar de l'utilisateur
Exnihiloest
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5365
Inschrijving: 21/04/15, 17:57
x 660

Betreft: TERR 2




par Exnihiloest » 29/12/20, 19:12

eclectron schreef:...
Je moet het zien als meteorieten:
Het is niet reproduceerbaar
Het gebeurt van tijd tot tijd, zonder dat we er voor niets zijn.


Meteorieten, we vinden ze op aarde, we zien ze in musea en we hebben rationele verklaringen voor hun aanwezigheid, die perfect verenigbaar zijn met alle andere wetenschappelijke kennis.

Het 'paranormale' op hetzelfde niveau plaatsen als meteorieten heeft geen zin.

Maar als je een geestaura hebt, een UFO of spookslijm hebt gebruikt, stuur me dan alsjeblieft een monster.
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14935
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4348

Betreft: TERR 2




par GuyGadeboisTheBack » 29/12/20, 19:16

eclectron schreef:Je stelt me ​​teleur...
Jij die op je eigen manier het onzichtbare aanraakte... (Ik heb een goed geheugen)

Dus je gaat me uitleggen wie deze wezens van licht zijn, deze engelen die de geschriften van mediums channelen, lichtgevende gidsen en andere indigokinderen, geesten en geesten die over onze planeet zwerven... Zonder twijfel. : Mrgreen:
0 x
eclectron
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2922
Inschrijving: 21/06/16, 15:22
x 397

Betreft: TERR 2




par eclectron » 29/12/20, 19:34

Exnihiloest schreef:
eclectron schreef:...
Je moet het zien als meteorieten:
Het is niet reproduceerbaar
Het gebeurt van tijd tot tijd, zonder dat we er voor niets zijn.


Meteorieten, we vinden ze op aarde, we zien ze in musea en we hebben rationele verklaringen voor hun aanwezigheid, die perfect verenigbaar zijn met alle andere wetenschappelijke kennis.

Het 'paranormale' op hetzelfde niveau plaatsen als meteorieten heeft geen zin.

Maar als je een geestaura hebt, een UFO of spookslijm hebt gebruikt, stuur me dan alsjeblieft een monster.

Echt klein en bekrompen als redenering.
Waarom zou je iets anders van je verwachten, vraag ik me af? : Lol:
Je stelt me ​​tenminste nooit teleur : Mrgreen:

Omdat een mogelijk fenomeen niet waarneembaar is door de 5 zintuigen of door een apparaat (toch zou het nodig zijn om het aan te pakken), bestaat het fenomeen niet?

Dus je hebt een voorbeeld nodig om mijn opmerking te ondersteunen?
Je hebt er een in de thread van Izenrop, ik zal je laten zoeken.
0 x
het maakt niet uit.
We zullen de 3 berichten per dag max proberen
eclectron
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2922
Inschrijving: 21/06/16, 15:22
x 397

Betreft: TERR 2




par eclectron » 29/12/20, 19:58

GuyGadeboisLeRetour schreef:Dus je gaat me uitleggen wie deze wezens van licht zijn, deze engelen die de geschriften van mediums channelen, lichtgevende gidsen en andere indigokinderen, geesten en geesten die over onze planeet zwerven... Zonder twijfel. : Mrgreen:

Ik ga je helemaal niets uitleggen dat ik niet uit ervaring weet, maar je gaat me uitleggen wat je me privé hebt verteld over je persoonlijke ervaring.
Uw ervaring wordt 100% geaccepteerd als rationeel?
vandaar mijn teleurstelling over uw gebrek aan openheid.
Ik zeg niets meer om geen privé-informatie vrij te geven.

Wat ik kan zeggen is dat ik vrijwillig heb geëxperimenteerd met telepathie.
dat het voorwetenschap ontwikkelde zonder medeweten van mijn eigen vrije wil.
Iets verder duwend, heb ik op 800km zorg op afstand ervaren als ontvanger en als zender (300km, cutting the fire)

Als al mijn ervaringen verklaarbaar zijn door de huidige wetenschap en onzin zijn, ben ik een nemer.
Alles wat tegen mij kan zijn, is conformisme en vooropgezet, heeft niets te maken met een wetenschappelijke benadering.
Uit ervaring weet ik zeker dat er materiaal te ontdekken, te leren en te ontwikkelen is.
Toch is het nodig om de deur (zijn geest) van binnenkomst niet te sluiten.
Pas natuurlijk op voor kwakzalverij en overmoed.
Dit alles is op het scherp van de snede, maar er is niets, dat is zeker.

Zo zeker als er neutrino's zijn. : Wink:
Behalve dat de neutrino's er bewust van werden gemaakt door een theoretische voorspelling en niet door terugkerende experimentele demonstraties.
Voor de parapsychologen is het het tegenovergestelde, er zijn menselijke experimentele manifestaties, dat moet allemaal nog worden bestudeerd en getheoretiseerd.
Dernière édition par eclectron de 29 / 12 / 20, 20: 06, 1 keer bewerkt.
0 x
het maakt niet uit.
We zullen de 3 berichten per dag max proberen
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14935
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4348

Betreft: TERR 2




par GuyGadeboisTheBack » 29/12/20, 20:01

eclectron schreef:
GuyGadeboisLeRetour schreef:Dus je gaat me uitleggen wie deze wezens van licht zijn, deze engelen die de geschriften van mediums channelen, lichtgevende gidsen en andere indigokinderen, geesten en geesten die over onze planeet zwerven... Zonder twijfel. : Mrgreen:

Ik ga je helemaal niets uitleggen dat ik niet weet, maar je gaat me uitleggen wat je me privé hebt verteld vanuit je persoonlijke ervaring.

En aangezien ik het ook niet weet, laten we het hierbij. Wat betreft mijn persoonlijke ervaring en wat ik daaruit begreep, die houd ik voor mezelf, ik heb je uitgelegd waarom. Ik ben noch Lilou Mace noch Didelot... niet gek. : Mrgreen:
0 x
eclectron
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2922
Inschrijving: 21/06/16, 15:22
x 397

Betreft: TERR 2




par eclectron » 29/12/20, 20:13

GuyGadeboisLeRetour schreef:
En aangezien ik het ook niet weet, laten we het hierbij. Wat betreft mijn persoonlijke ervaring en wat ik daaruit begreep, die houd ik voor mezelf, ik heb je uitgelegd waarom. Ik ben noch Lilou Mace noch Didelot... niet gek. : Mrgreen:

Het is naar mijn mening verkeerd, we bevinden ons in een tijd waarin deze dingen kunnen circuleren en deze dingen circuleren.
Voel je vrij om je opmerkingen te filteren.
Neem me niet kwalijk dat ik uw houding klein vind. Denkt u daardoor dat u een mythe bent?

Is het de angst om in opspraak te komen die je tegenhoudt?

Zoals je ziet, kan het me niet schelen : Lol:

Ik lees of ontmoet mensen die 1000 keer meer "ontwikkeld" zijn dan ik.
Ja, de geest, mijn achtergrond in het bedrijfsleven voor..., is een rem op dit alles.
0 x
het maakt niet uit.
We zullen de 3 berichten per dag max proberen
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Betreft: TERR 2




par Obamot » 29/12/20, 21:05

Gaat het je lukken om deze krachttoer te doen, een ruimdenkende derde persoon op de rug van de brutale te zetten? : Wink:

T...rrrrrrrrrrrrrrr????
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14935
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4348

Betreft: TERR 2




par GuyGadeboisTheBack » 29/12/20, 23:21

eclectron schreef:
GuyGadeboisLeRetour schreef:
En aangezien ik het ook niet weet, laten we het hierbij. Wat betreft mijn persoonlijke ervaring en wat ik daaruit begreep, die houd ik voor mezelf, ik heb je uitgelegd waarom. Ik ben noch Lilou Mace noch Didelot... niet gek. : Mrgreen:

Het is naar mijn mening verkeerd, we bevinden ons in een tijd waarin deze dingen kunnen circuleren en deze dingen circuleren. <<< Is het een vergissing om niet te willen praten over dingen die we nog niet begrijpen en waar we moeilijk woorden aan kunnen geven?
Voel je vrij om je opmerkingen te filteren.<<< Bedankt
Neem me niet kwalijk dat ik uw houding klein vind. Denkt u daardoor dat u een mythe bent? <<< Ik ga toch liever door voor een mytho die een "beetje attitude" heeft. Ik doe tenminste niemand kwaad.

Is het de angst om in opspraak te komen die je tegenhoudt? <<< Op geen enkele manier. Maar dat vind ik prima.

Zoals je ziet, kan het me niet schelen : Lol: <<< Het is in ieder geval slecht geïmiteerd!

Ik lees of ontmoet mensen die 1000 keer meer "ontwikkeld" zijn dan ik. <<< Ik niet.
Ja de geest, mijn bedrijf voor...<<< Dus je begrijpt waarom ik het sluit op bepaalde onderwerpen, afgezien van bepaalde mensen die ik voor me heb en met wie ik genoeg ervaring deel om er bijna zeker van te zijn begrepen te worden is een rem op dat alles.

Conclusie: ik zal NOOIT met iemand praten over mijn "paranormale" ervaringen (ze zijn niet zo in mijn ogen, ook al blijven ze uitzonderlijk en mysterieus). We praten niet over deze dingen zoals we praten over kookrecepten of doe-het-zelfzaken, het weer, auto's, motoren of voetbal.
0 x
eclectron
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2922
Inschrijving: 21/06/16, 15:22
x 397

Betreft: TERR 2




par eclectron » 30/12/20, 08:47

GuyGadeboisLeRetour schreef:Conclusie: ik zal NOOIT met iemand praten over mijn "paranormale" ervaringen (ze zijn niet zo in mijn ogen, ook al blijven ze uitzonderlijk en mysterieus). We praten niet over deze dingen zoals we praten over kookrecepten of doe-het-zelfzaken, het weer, auto's, motoren of voetbal.

In onze tijd natuurlijk wel, maar u bent misschien niet van onze tijd? : Lol:
Persoonlijk doe ik het om het onder de knie te krijgen... : Lol:
Nee, hier blijft het draaglijk. Er zou alleen pure en harde vijandigheid zijn, ik zou er niet over praten, om mezelf te beschermen en dan zou het ineens niet veel helpen.
Je zou verbaasd zijn (of niet) over het aantal mensen dat zwijgt, uit angst om chagrijnig te zijn.
Vanuit mijn oogpunt is het noodzakelijk dat de info zoveel mogelijk circuleert om dat alles, althans oppervlakkig, vrij te geven.
Het zal de wereld minder dom maken.

Aan de andere kant begrijp ik heel goed dat we op deze onderwerpen verder gaan met mensen waar we affiniteit mee hebben.

Hoe dan ook, ik begrijp nog steeds niet waarom je lacht om iets dat je ook lijkt te negeren (?):
".. deze wezens van licht, deze engelen die de geschriften van mediums channelen, lichtgidsen en andere indigokinderen, geesten en geesten die over onze planeet zwerven... Zonder twijfel. : Mrgreen:"
Tenzij je informatie hebt, ervaring om deze onderwerpen door te geven.
Ik ben benieuwd naar jouw mening. Ook daarvoor zijn wij er.
De slimste houding ten opzichte van het onbekende is te zeggen "Ik weet het niet" en geen vooropgezette ideeën te projecteren.
Ik wil gewoon weten waar je aan toe bent, zodat je kunt lachen.
0 x
het maakt niet uit.
We zullen de 3 berichten per dag max proberen
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13704
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1518
Neem contact op met:

Betreft: TERR 2




par izentrop » 30/12/20, 09:31

GuyGadeboisLeRetour schreef:Wat betreft mijn persoonlijke ervaring en wat ik daaruit begreep, die houd ik voor mezelf, ik heb je uitgelegd waarom. Ik ben noch Lilou Mace noch Didelot... niet gek.
Als we zo beledigend zijn, voor degenen die feiten vertellen die niet overeenkomen met uw vooroordelen, begrijpen we dat we bang kunnen zijn voor de terugslag.
Dernière édition par izentrop de 30 / 12 / 20, 09: 32, 1 keer bewerkt.
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar 'humanitaire rampen, natuurlijke, klimatologische en industriële "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 113-gasten