Zelfgenezend, je kunt je cellen regenereren en de wereld om je heen beïnvloeden

Hoe om gezond te blijven en de risico's en gevolgen voor de gezondheid en de volksgezondheid te voorkomen. beroepsziekte, industriële risico's (asbest, luchtvervuiling, elektromagnetische golven ...), bedrijf risico (stress op het werk, overmatig gebruik van drugs ...) en individuele (tabak, alcohol ...).
humus
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1951
Inschrijving: 20/12/20, 09:55
x 687

Zelfgenezend, je kunt je cellen regenereren en de wereld om je heen beïnvloeden




par humus » 16/08/22, 07:31

De wetenschap laat zien dat onze cellen luisteren, en door de geest te gebruiken om te veranderen wat ze horen, kunnen we veranderen wat ze doen. Dit is misschien wat Hippocrates bedoelde toen hij zei: "Iedereen heeft een dokter in zich; we moeten hem gewoon helpen bij zijn werk. De natuurlijke genezende kracht die in ieder van ons zit, is de grootste genezende kracht."

Persoonlijke opmerkingen: Denk aan visualisatie en de echte aantrekkingskracht.
Of het universum spant samen tot jouw geluk! alleen dat we gedachten en denkpatronen hebben die ons beperken
Geluk wordt "verordend" door jezelf daaraan te conditioneren, in plaats van integendeel, geluk ontstaat niet bij toeval.

0 x
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13704
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1518
Neem contact op met:

Re: Autogerision, je kunt je cellen regenereren en de wereld om je heen beïnvloeden




par izentrop » 16/08/22, 09:19

Mooie verhalen voor volgers van "paranormaal" : Mrgreen:
1 x
humus
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1951
Inschrijving: 20/12/20, 09:55
x 687

Re: Autogerision, je kunt je cellen regenereren en de wereld om je heen beïnvloeden




par humus » 16/08/22, 10:01

izentrop schreef:Mooie verhalen voor volgers van "paranormaal" : Mrgreen:

ik verwachtte : Mrgreen:
bistro / humor-t1191-15850.html # p506674
bistro / humor-t1191-15850.html # p506675

Toch dacht ik aan jou dat ik deze video plaatste : Roll:
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Autogerision, je kunt je cellen regenereren en de wereld om je heen beïnvloeden




par Janic » 16/08/22, 11:41

16/08/22, 09:19
izmentop
Mooie verhalen voor volgers van "paranormaal"
dit is de aanhangers van de pseudo-wetenschap van zetetics zeker waard.
begint met het definiëren van wat normaal is waar deze normaliteit in werkelijkheid niet bestaat, omdat het alleen afhangt van degenen die se definiëren als normaal.
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
humus
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1951
Inschrijving: 20/12/20, 09:55
x 687

Re: Autogerision, je kunt je cellen regenereren en de wereld om je heen beïnvloeden




par humus » 16/08/22, 12:12

Janic schreef:16/08/22, 09:19
izmentop
Mooie verhalen voor volgers van "paranormaal"

begint met het definiëren van wat normaal is waar deze normaliteit in werkelijkheid niet bestaat, omdat het alleen afhangt van degenen die se definiëren als normaal.

Ja, wat voor iedereen normaal is, is zijn eigen limiet.
-----
Nog steeds "normaal" met een verpleegster, geen para. : Wink:
Moeilijk te ontkennen... : Roll: tenzij je het toeschrijft aan geluk en puur toeval. Hoeveel kansen? : Lol:
0 x
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13704
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1518
Neem contact op met:

Re: Autogerision, je kunt je cellen regenereren en de wereld om je heen beïnvloeden




par izentrop » 16/08/22, 12:32

Maar natuurlijk : Mrgreen:
Het grote probleem is wanneer deze methoden van toepassing zijn op "geneeskunde"
De studie rapporteert de impact op de overleving voor vier kankers van het exclusieve gebruik van alternatieve geneeswijzen (homeopathie, planten, qi gong, yoga, natuurgeneeskunde, acupunctuur, diëten, meditatie, gebeden, enz.) ten koste van conventionele behandelingen (chemotherapie, radiotherapie , chirurgie, hormonale behandeling), in deze studie die onlangs is gepubliceerd in het Journal of the National Cancer Institute. Het risico op overlijden voor borstkanker is meer dan vervijfvoudigd (5,68 keer meer).
https://www.lepoint.fr/sante/cancer-les ... 887_40.php
0 x
humus
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1951
Inschrijving: 20/12/20, 09:55
x 687

Re: Autogerision, je kunt je cellen regenereren en de wereld om je heen beïnvloeden




par humus » 16/08/22, 17:02

izentrop schreef:Maar natuurlijk : Mrgreen:
Het grote probleem is wanneer deze methoden van toepassing zijn op "geneeskunde"
De studie rapporteert de impact op de overleving voor vier kankers van het exclusieve gebruik van alternatieve geneeswijzen (homeopathie, planten, qi gong, yoga, natuurgeneeskunde, acupunctuur, diëten, meditatie, gebeden, enz.) ten koste van conventionele behandelingen (chemotherapie, radiotherapie , chirurgie, hormonale behandeling), in deze studie die onlangs is gepubliceerd in het Journal of the National Cancer Institute. Het risico op overlijden voor borstkanker is meer dan vervijfvoudigd (5,68 keer meer).
https://www.lepoint.fr/sante/cancer-les ... 887_40.php


Ik weet niet wat ons deze opmerking heeft opgeleverd.
De originele video gaat over de invloed van mindset op genezing en pleit niet voor het stoppen van conventionele behandelingen.
Ik wil zeggen dat je vanaf het begin je grenzen hebt bereikt, en je hebt in ieder geval niet naar de eerste video geluisterd?
De tweede is er alleen om je te laten zien dat de wereld niet alleen is wat je weet.
U bent de baas over uw gezondheid.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6515
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1637

Re: Autogerision, je kunt je cellen regenereren en de wereld om je heen beïnvloeden




par Macro » 16/08/22, 17:17

Het overkomt mij... Als ik uit een lichaam stap... voel ik me herboren : Cheesy:Maar je kunt niet zeggen dat ik de kracht van mijn geest veel heb gebruikt : Cheesy:
1 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Autogerision, je kunt je cellen regenereren en de wereld om je heen beïnvloeden




par Janic » 16/08/22, 17:30

16/08/22, 17:17

macro
Het overkomt mij... Als ik uit een lichaam stap... voel ik me herboren
of liever geleegd!
izmentop
Het risico op overlijden voor borstkanker is meer dan vervijfvoudigd (5,68 keer meer).
op welk type bevolking? Ter herinnering: in de huidige geneeskunde sterven er nog steeds 157.000 mensen per jaar, veel meer dan in de onconventionele geneeskunde, net iets meer dan 4! Op een dag dwaas, altijd dom de bouzo, door het covid-ding weer te doen!
https://www.e-cancer.fr/Professionnels- ... er-du-sein
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14935
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4348

Re: Autogerision, je kunt je cellen regenereren en de wereld om je heen beïnvloeden




par GuyGadeboisTheBack » 16/08/22, 23:35

Haren in de leegte (interstellaire die bepaalde, in zijn hersenen, ronddraagt).
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Health and Prevention. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van milieurisico's "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : gegyx en 517 gasten