Wortelsap: het vegetarische dieet verhoogt het risico op kanker en hartaandoeningen

Hoe om gezond te blijven en de risico's en gevolgen voor de gezondheid en de volksgezondheid te voorkomen. beroepsziekte, industriële risico's (asbest, luchtvervuiling, elektromagnetische golven ...), bedrijf risico (stress op het werk, overmatig gebruik van drugs ...) en individuele (tabak, alcohol ...).
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Het vegetarisch dieet toeneemt (wil?) Het risico op kanker en hart-en vaatziekten




par Janic » 20/04/16, 14:06

Heeft u kinderen of kinderen had ??? Maar geen noodzaak om te reageren.
De wereld is vol gevaren. En ze zullen eraan worden blootgesteld.

Zeker ! Dit geldt voor ons allemaal! Het doel is niet om te doen alsof we ze allemaal vermijden, maar om degenen te vermijden die we kennen en dat is al niet zo erg.
Ik bracht zojuist het probleem van verantwoordelijkheid aan de orde door het voorbeeld te geven aan onze dierbaren en vooral aan onze kinderen. Natuurlijk kunnen we ze laten spelen met lucifers, het wurgsjaalspel spelen, ook spelen met papajagersgeweer en andere risicofactoren; of preventief zijn door giftige producten op te bergen, scherp gereedschap, zoals lucifers, buiten bereik te houden, staarten van pannen die over de kookplaat lopen te vermijden en de consumptie van bepaalde producten zoals tabak, alcohol, al dan niet legale drugs, die deel uitmaken van Het

"Momenteel veroorzaken ongevallen thuis 18 tot 000 doden per jaar. Ze zijn een belangrijke doodsoorzaak onder jongeren."
kinderen. » http://www.fnors.org/Fnors/Ors/Travaux/So/804.pdf
Brandwonden bij jonge kinderen
• 31% van de slachtoffers van brandwonden is jonger dan 5 jaar.
• 12 kinderen lopen brandwonden op, waarvan 000 in het ziekenhuis.
• Huishoudelijke ongevallen zijn verantwoordelijk voor 70% van de brandwonden bij kinderen. )



Ik heb er geen moeite mee om een ​​"goed" glas wijn te drinken (het "goede" bedoeld in de eerste betekenis; zoals het mij zelden overkomt, neem ik iets dat naar mij smaakt, en "biologisch") in het bijzijn van mijn kinderen. Maar ik heb nooit gerookt.

Ik noemde niet “in aanwezigheid van” maar van eigen verbruik volgens het door ons getoonde voorbeeld “in aanwezigheid van”. Waar begint het, op welke leeftijd, in welke hoeveelheid? Om de voedselparallel te gebruiken, het is alsof je vlees eet (we komen terug op het onderwerp) in aanwezigheid van je kinderen, aan de ene kant, en hen verbiedt om het te eten, bijvoorbeeld onder het voorwendsel dat ze te jong zouden zijn om Dat!
Ik probeer je niet schuldig te laten voelen, maar alleen om je aan te moedigen over het onderwerp na te denken!
Ook daar moet worden ontwikkeld. Ik ben aan het schetsen: ik denk niet dat onderwijs gewoon 'niet tentoonstellen' is, of zelfs maar 'perfect zijn' ... De wereld zal jonge mensen snel terugbrengen naar het bestaan ​​van alle gevaren.

Daar ben ik het helemaal mee eens! We zijn ook overgegaan van een gebrek aan hygiëne dat een aantal epidemieën in de hand heeft gewerkt, naar een overdaad aan antibacteriële, antiparasitaire en antivirale producten, tot het punt waarop deze producten ondoeltreffend zijn geworden. Dit weerhoudt ons er echter niet van om zelfs minimale hygiëne aan te bevelen.
Maar ik ben een Homo sapiens socialus, ik ervaar een zeker genot, ongetwijfeld verworven (hoewel bijna alle beschavingen bekend zijn met alcohol in een of andere vorm, omdat ze een god kennen; vreemd, nietwaar?).

Bijna allemaal inderdaad, maar de voorwaarden en omstandigheden hadden niets met het huidige gebruik te maken. Of het nu gaat om druiven, appels of een andere groente, hun bewaring (om de periodes zonder door te komen) kan bestaan ​​uit drogen, zouten, suikeren of extractie en opslag voor de lange termijn.
Maar alleen opslag in de vorm van suikerhoudende sappen produceert alcoholische gisting en stelt de keuze voor om deze sappen niet te consumeren of om de nadelen op zich te nemen die alleen de moderne wetenschap heeft kunnen analyseren (de componenten ervan)? Behalve dat deze alcoholische gisting perverse effecten had, zoals het verlies van remmingen, vernietiging van de filterorganen en verlies van onderscheid tussen goed en kwaad vanwege de verslaving die het uiteindelijk veroorzaakte. Er is zeker een verschil tussen de gelegenheidsconsument van alcohol of tabak; andere drugs en de verslaafde (die volgens getuigenissen gemakkelijk van kant kan wisselen).
Die ik deel met vrienden die hetzelfde meemaken. Dus het affectieve, het "gevoelde" neemt, bewust (ik doe het bewust; niemand dwingt mij), de stap naar het "redelijke"... Ik noem dat, kort gezegd dat de meerderheid het moest begrijpen denk ik, " verbied me niet...".
In die zin had ik het ook begrepen. Ik ben niet perfecter dan wie dan ook en ik heb de kans, of maak de keuze, om bepaalde factoren te vermijden, te elimineren vanwege hun nutteloosheid, afgezien van een mogelijk risico, laat het ruimte over om beschikbaar te zijn voor andere keuzes.
Maar uit ervaring kan ik je verzekeren dat echte vrienden een keuze begrijpen die niet overeenstemt met die van henzelf. Als VG zijn de meeste van mijn relaties dat niet, ik deel momenten van gezelligheid met hen zonder mijn toevlucht te nemen tot deze drugs, legaal of niet, me er terdege van bewust dat de samenleving al generaties lang manieren heeft aangenomen om dingen te doen en dat zelfs met een oprecht verlangen naar verandering, het komt (en zal niet) gemakkelijk.
Dus, omdat het actueel is, ging JP Coffee tekeer over voedsel dat onzin is: hoeveel mensen zijn zich ervan bewust geworden en de meerderheid niet, meestal uit onverschilligheid.
Sen no sen, die vanaf zijn geboorte VG is (zie naburige post over dit onderwerp), hoeft zichzelf niet te verbieden of toe te staan ​​dit of dat product te consumeren, aangezien hij het gewoonlijk niet consumeert (zoals mijn kinderen en kleinkinderen kinderen elders) terwijl "uw "De zaak is anders vanwege je cultuur, je gewoontes.

PS: 60 miljoen consumenten luiden de noodklok over vissen en de giffen die ze bevatten: lood, kwik, ook al is dat al tientallen jaren bekend, maar met dezelfde onverschilligheid omdat iedereen denkt dat ze zich niet druk maken om pesticiden en andere "fytosanitaire" producten van de grote chemische bedrijven. We zijn en zijn natuurlijk ook maar mensen met hun zwakheden en tegenstrijdigheden!
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Het vegetarisch dieet toeneemt (wil?) Het risico op kanker en hart-en vaatziekten




par Janic » 28/04/16, 17:01

bij toeval (wat trouwens niet bestaat) schreef ik dit eerder:
Waar begint het, op welke leeftijd, in welke hoeveelheid? Om de voedselparallel te gebruiken, het is alsof je vlees eet (we komen terug op het onderwerp) in het bijzijn van je kinderen, aan de ene kant, en hen bijvoorbeeld verbiedt het te eten onder het voorwendsel dat ze te jong zouden zijn om Dat!
en hij gaat momenteel van de Aosta pub voor zijn ham. Dit stelt een "veganistisch" (sic) gezin voor waar de grote jongen genoeg heeft van salade en selderij en incidenteel tofu.
Afgezien van het vertekende beeld van het onderwerp (die VG alleen salade en selderij eet) is het doel om aan te tonen dat de ouders deze manier van eten hebben opgelegd en de consumptie van vlees zouden verbieden (gezien de leeftijd van het kind dat al volwassen is en dat zou heb nog nooit de bidoche geproefd.) En het is dit soort afbeelding van Epinal dat gegraveerd zal blijven onder de publivoren "......die alles eten!"
Ook al zijn VG-recepten gevarieerd, vaak meer dan de "omni"-tafels (steak fries/macdo), lekker voor alle smaken en bijzonder verteerbaar, dwz precies het tegenovergestelde van wat wordt gepresenteerd.
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974

Re: Het vegetarisch dieet toeneemt (wil?) Het risico op kanker en hart-en vaatziekten




par Christophe » 08/04/21, 10:40

Nou, ik weet niet echt waar ik deze info moet plaatsen... maar het zal dit niet-covid-onderwerp veranderen en opnieuw activeren:

Een vasten om zijn kanker te elimineren? Wortelsap om Covid19 te bestrijden? Alternatieve therapieën zijn aantrekkelijk ondanks hun bewezen gevaarlijkheid.



Voor degenen die FB blokkeren: https://www.lepoint.fr/societe/les-inqu ... 586_23.php

wortel_sap.jpg
jus_de_carotte.jpg (93.06 KiB) 2106 keer geraadpleegd


Opgemerkt moet worden dat 60% van de mensen in schoven ook stierf, eh, ondanks zware allopathie!

Patap, patap... : Cheesy:
1 x
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6459
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1610

Re: Wortelsap: vegetarisch dieet verhoogt het risico op kanker en hartaandoeningen




par Macro » 08/04/21, 11:48

Het zou op zijn plaats zijn geweest bij de idioten....
0 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14825
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4302

Re: Het vegetarisch dieet toeneemt (wil?) Het risico op kanker en hart-en vaatziekten




par GuyGadeboisTheBack » 08/04/21, 12:47

Christophe schreef:Een vasten om zijn kanker te elimineren? Wortelsap om Covid19 te bestrijden? Alternatieve therapieën verleiden ondanks hun gevaarlijkheid

Dat is natuurlijk niet genoeg, maar als je aan deze ziekte lijdt, kun je beter vers sap drinken dan je vol te proppen met vleeswaren met bijvoorbeeld nitrietzout. Alternatieve therapieën zijn niet gevaarlijk in combinatie met een voorgeschreven behandeling.
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Wortelsap: vegetarisch dieet verhoogt het risico op kanker en hartaandoeningen




par Janic » 08/04/21, 13:23

hoe en waarom de posities van een van de niet-verborgen gezichtsextractors te begrijpen



GuyGadeboisLeRetour »08/04/21, 12:47

Christopher citeert:
Een vasten om zijn kanker te elimineren? Wortelsap om Covid19 te bestrijden? Alternatieve therapieën verleiden ondanks hun gevaarlijkheid


kerel
Dat is natuurlijk niet genoeg, maar als je aan deze ziekte lijdt, kun je beter vers sap drinken dan je vol te proppen met vleeswaren met bijvoorbeeld nitrietzout.
het is duidelijk!
Alternatieve therapieën zijn niet gevaarlijk in combinatie met een voorgeschreven behandeling.
het draait allemaal om geit en kool! Om melk te krijgen, moet de geit kool eten, maar als hij die eet, heeft hij daarna niets meer te eten.[*]
Het is duidelijk dat de rol van alternatieve therapieën is om in te grijpen TERWIJL de geit de kool eet, zoals andere therapieën, NIET HIERVOOR. Een goed aangepast dieet is om te voorkomen dat je er aankomt, elk voedingsmiddel kan juist en daardoor een preventieve rol spelen VERMIJDEN kanker of anderen, wetende dat onze levensstijl (anders dan voedsel) meestal ook het tegenovergestelde effect heeft.
Daarom kan wortelsap (exclusief zou gek zijn) op zichzelf niet zo'n rol spelen, vandaar ook deze dwaze formulering.
Nu vasten!
Het is hetzelfde, het is geen wondermethode, maar een bepaalde manier om te breken met gedrag, voedsel, ongeschikt, wanneer de levende machine dit punt bereikt.
Kunnen we die twee koppelen? A priori is het net als het legen van een badkuip terwijl de kraan openstaat, het kan lang duren, vooral als het vullen sneller gaat dan het legen en in het tegenovergestelde geval duurt het lang om daar te komen.
De gebruikelijke chemomethode en de rest is als het breken van de badkuip om hem snel leeg te maken en het werkt, maar geen baden meer daarna,[*] het is gewoon een keuze! Wanneer het systeem de keuze laat wat nu niet het geval is!

[*]we moeten ons het geval herinneren van David Servan Scheiber die de twee verzachtte en die het eigenlijk met 10 jaar verlengde, maar het had ook voor de rest van zijn leven kunnen zijn, zonder vermenging, maar we zullen het nooit weten!
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
pedrodelavega
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3791
Inschrijving: 09/03/13, 21:02
x 1311

Re: Wortelsap: vegetarisch dieet verhoogt het risico op kanker en hartaandoeningen




par pedrodelavega » 08/04/21, 17:57

“We zwichten voor de charlatans”

https://www.lepoint.fr/societe/georges- ... 194_23.php
0 x
Avatar de l'utilisateur
Exnihiloest
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5365
Inschrijving: 21/04/15, 17:57
x 660

Re: Wortelsap: vegetarisch dieet verhoogt het risico op kanker en hartaandoeningen




par Exnihiloest » 08/04/21, 18:50

pedrodelavega schreef:“We zwichten voor de charlatans”

https://www.lepoint.fr/societe/georges- ... 194_23.php

Ik denk dat de samenleving een punt heeft bereikt waarop de minst gecultiveerde of de minste begrip niet langer vertrouwen heeft in wat vroeger de intellectuele elites werden genoemd (wetenschappers, filosofen, ingenieurs of gerenommeerde artsen), geen alternatief meer kan vinden, anderen misschien de vaardigheden hebben om af te werpen licht op hen, en menen onbescheiden dat ze in staat zijn om definitieve en onbetwistbare conclusies te trekken over alle onderwerpen, inclusief die van gezondheid.

Instellingen, over het algemeen welwillend, alert, maar er wordt niet meer naar geluisterd.
In de Middeleeuwen was er een totale scheiding tussen de aristocratie of de geestelijkheid en het "lagere volk", met uitzondering van dienstbaarheidsrelaties. Aan de ene kant degenen die kennis en geld hadden, aan de andere kant de tot slaaf gemaakte onwetenden. Tegenwoordig wordt de culturele scheiding niet meer gemaakt door geld, cultuur is gemakkelijk toegankelijk en erg goedkoop. Vrijwel alle wetenschappelijke literatuur staat op internet. Maar we keren inderdaad terug naar deze scheiding waartegen het Tijdperk van de Verlichting vocht.

We komen er niet op terug door politieke manoeuvres, maar ook door het verval van de elites die niet langer de behoefte voelen om zichzelf te investeren, gezien het gebrek aan begrip of aandacht, soms zelfs de haat die ze ervoor terugkrijgen, en liever geld verdienen dan door het gebrek aan intellectuele eis van de mensen die de poging tot reflectie weigeren, vooral kiezen voor de eenvoudige verklaringen van samenzwering of kwakzalverij die het doorgeeft, en paradoxaal genoeg alles van de staat eisen.

Wat ik niet weet, is hoeveel het deel van de mensen vandaag de dag nog met beide voeten op de grond, gezond verstand en voldoende denkvermogen heeft om niet hun eigen ongeluk te veroorzaken.
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14825
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4302

Re: Wortelsap: vegetarisch dieet verhoogt het risico op kanker en hartaandoeningen




par GuyGadeboisTheBack » 08/04/21, 18:59

Exnihiloest schreef:Ik denk dat de samenleving een punt heeft bereikt waarop de minst opgeleide of de minst begripvolle niet langer vertrouwen heeft in wat vroeger de intellectuele elites werden genoemd (wetenschappers, filosofen, ingenieurs of gerenommeerde artsen)...

Al deze mensen zijn voor het grootste deel zo corrupt en dwalend geworden dat het een logische, gezonde en normale reactie is, de "lage mensen" zijn niet zo dom als je denkt. Zalig brood voor populistische boeven van alle overtuigingen. Wat nog meer?
Hier, in dit verband: Ze praten over het hervormen van de ENA die de gemiddelde Fransen (terecht) haten en om dit te doen denken ze er (onder andere) over om het iets anders te noemen. Hoe kunnen we er niet om lachen?
1 x
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6459
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1610

Re: Wortelsap: vegetarisch dieet verhoogt het risico op kanker en hartaandoeningen




par Macro » 08/04/21, 19:20

GuyGadeboisLeRetour schreef:Al deze mensen zijn voor het grootste deel zo corrupt en misleid geworden dat het een logische, gezonde en normale reactie is, de "lagere klassen" zijn niet zo dom als je denkt.


Daar onderschat je de lagere klassen (en zelfs kinderen uit de middenklasse geduwd tot post-baccalaureaatstudies) .... Eerlijk gezegd ... ik probeer het heel vaak te negeren ..... Maar verdomd dom zijn ze ... Helemaal dom ....Zoals in de Cimés-squetch...
0 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Health and Prevention. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van milieurisico's "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Majestic-12 [Bot] en 294 gasten