Covid-vaccinatie: wie wil er uit voorzichtigheid niet worden gevaccineerd?

Hoe om gezond te blijven en de risico's en gevolgen voor de gezondheid en de volksgezondheid te voorkomen. beroepsziekte, industriële risico's (asbest, luchtvervuiling, elektromagnetische golven ...), bedrijf risico (stress op het werk, overmatig gebruik van drugs ...) en individuele (tabak, alcohol ...).
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Covid-vaccinatie: wie wil er uit voorzichtigheid niet worden gevaccineerd?

par ABC2019 » 23/08/21, 17:20

GuyGadeboisLeRetour schreef:
ABC2019 schreef:de dood toegeschreven aan covid waren na een PCR-test <<< Nee, niet voor de tests ... (CQFD)


de tests waren beschikbaar in januari. Er waren er niet genoeg om ze allemaal te testen ziek , en nog minder de verdachte gevallen (behalve bij de IHU waar je levende god natuurlijk een netwerk had om ze te krijgen), maar genoeg om te testen alle doden.

dus leg me uit hoe iemand die aan griep is overleden, kan worden meegeteld bij covid-sterfgevallen.<<< Simpelweg door het in dezelfde telling te zetten als vóór de tests ...


er is nooit een telling van griepsterfgevallen door PCR-testen geweest. Ze werden geschat op basis van de totale oversterfte. Maar hier hebben we het over covid-sterfgevallen, door PCR: schattingen van oversterfte zijn iets anders (en dat geeft andere resultaten omdat er tijdens de bevalling mogelijk ook MINDER sterfgevallen zijn geweest door andere oorzaken).

Dus ik zie nog steeds niet hoe griepgevallen in de PCR-tests konden worden opgenomen.
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14931
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4346

Re: Covid-vaccinatie: wie wil er uit voorzichtigheid niet worden gevaccineerd?

par GuyGadeboisTheBack » 23/08/21, 17:29

Een van de eerste reverse transcriptie-polymerase kettingreactietests, afgekort RT-PCR, werd in januari 2020 ontwikkeld in La Charité in Berlijn met behulp van kwantitatieve PCR en vormde de basis van 250 kits die de WHO distribueert000. Op 2 maart verspreidt de WHO een standaardprotocol dat is opgesteld door het Pasteur Instituut in Parijs. Volgens een Koreaans onderzoek zou deze laatste test een lagere gevoeligheid hebben voor de detectie van het N2-gen.

De gevoeligheid van dit type test wordt geschat tussen 50 en 60% en de specificiteit is vrij slecht met 75%, vergeleken met 99% en 98% voor multiplex PCR-tests, die begin mei 2020 nog niet in gebruik zijn.

https://fr.wikipedia.org/wiki/Test_diag ... SARS-CoV-2
Ik hoor nog steeds de klokken... : Mrgreen:
0 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Covid-vaccinatie: wie wil er uit voorzichtigheid niet worden gevaccineerd?

par ABC2019 » 23/08/21, 17:35

GuyGadeboisLeRetour schreef:
Een van de eerste reverse transcriptie-polymerase kettingreactietests, afgekort RT-PCR, werd in januari 2020 ontwikkeld in La Charité in Berlijn met behulp van kwantitatieve PCR en vormde de basis van 250 kits die de WHO distribueert000. Op 2 maart verspreidt de WHO een standaardprotocol dat is opgesteld door het Pasteur Instituut in Parijs. Volgens een Koreaans onderzoek zou deze laatste test een lagere gevoeligheid hebben voor de detectie van het N2-gen.

De gevoeligheid van dit type test wordt geschat tussen 50 en 60% en de specificiteit is vrij slecht met 75%, vergeleken met 99% en 98% voor multiplex PCR-tests, die begin mei 2020 nog niet in gebruik zijn.

https://fr.wikipedia.org/wiki/Test_diag ... SARS-CoV-2
Ik hoor nog steeds de klokken... : Mrgreen:


Ja en? Ik zei niet dat de tests perfect waren, idioot! Ik zei dat het aantal gemelde gevallen gebaseerd was op testen.

het enige wat het kon doen was het aantal doden onderschatten. Het verklaart nog steeds niet hoe de griepgevallen allemaal in de PCR-gevallen zouden zijn beland, als ze niet 100% betrouwbaar waren voor de covid, waren ze dat nog minder voor de griep!
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14931
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4346

Re: Covid-vaccinatie: wie wil er uit voorzichtigheid niet worden gevaccineerd?

par GuyGadeboisTheBack » 23/08/21, 17:36

(Ja, ja, de tests begonnen in januari - ik wil 5000 francs - pffffffffff .....) : Roll:
Toen ze in Frankrijk "serieus" begonnen te testen, was de griepepidemie, zoals elk jaar, voorbij.
0 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Covid-vaccinatie: wie wil er uit voorzichtigheid niet worden gevaccineerd?

par ABC2019 » 23/08/21, 17:42

GuyGadeboisLeRetour schreef:(Ja, ja, de tests begonnen in januari - ik wil 5000 francs - pffffffffff .....) : Roll:

beslist na Canada, de tests, ... je weet niet eens hoe je een eenvoudige tekst moet lezen die je zelf citeert

Een van de eerste Reverse Transcription - Polymerase Chain Reaction-tests, afgekort RT-PCR, werd ontwikkeld in La Charité in Berlijn in januari 2020 met behulp van kwantitatieve PCR en vormden de basis van 250 kits die de WHO distribueert


en de griepepidemie begon inderdaad in maart, vóór de bevalling, een bewijs dat we heel goed wisten hoe we het konden onderscheiden van covid!

toen die er in 2020-2021 ook niet was, terwijl de tests veel nauwkeuriger waren.

Je waadt door yoghurt, mijn arme Guignoldebois
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14931
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4346

Re: Covid-vaccinatie: wie wil er uit voorzichtigheid niet worden gevaccineerd?

par GuyGadeboisTheBack » 23/08/21, 19:01

ABC2019 schreef:Je waadt door yoghurt, mijn arme Guignoldebois

Een van de eerste reverse transcriptie - polymerasekettingreactietests, afgekort RT-PCR, was ontwikkelde bij La Charité in Berlijn in januari 2020 ...
Ja ja, ik baal echt!

en de griepepidemie begon in maart
:schok: :(
0 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Covid-vaccinatie: wie wil er uit voorzichtigheid niet worden gevaccineerd?

par ABC2019 » 23/08/21, 19:30

GuyGadeboisLeRetour schreef:
ABC2019 schreef:Je waadt door yoghurt, mijn arme Guignoldebois

Een van de eerste reverse transcriptie - polymerasekettingreactietests, afgekort RT-PCR, was ontwikkelde bij La Charité in Berlijn in januari 2020 ...
Ja ja, ik baal echt!

nou ja, dommerik, de eerste gevallen in Frankrijk werden aangekondigd op 24 januari en de eerste dood vond plaats op 14 februari. Het is natuurlijk dankzij de in Duitsland ontwikkelde PCR-tests dat we ze konden diagnosticeren, hoe hadden we anders kunnen melden dat het covid-gevallen waren! dus alle sterfgevallen in Frankrijk die verband houden met covid waren gebaseerd op PCR-tests.

Aan de andere kant is het waarschijnlijk dat we eerder gevallen hebben gehad die als griepgevallen hadden kunnen worden beschouwd: daarom is het omgekeerd, het is niet de griep die werd opgevat voor een covid, maar de covid die had kunnen worden aan het begin van de epidemie aangezien voor griep.

en de griepepidemie begon in maart
:schok: :(


in feite eerder in februari, maar het ging door in maart voordat het uitdoofde dankzij de opsluiting


https://www.santepubliquefrance.fr/mala ... -2019-2020
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Covid-vaccinatie: wie wil er uit voorzichtigheid niet worden gevaccineerd?

par Obamot » 23/08/21, 19:52

Al Colle hangt nog aan de takken... : Cheesy:

- "skritch ouch ouch, skritch-skritch ouch, het maakt niet uit of ik VERVOLG"
1 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14931
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4346

Re: Covid-vaccinatie: wie wil er uit voorzichtigheid niet worden gevaccineerd?

par GuyGadeboisTheBack » 23/08/21, 19:55

Obamot schreef:Al Colle hangt nog aan de takken... : Cheesy:

Dankzij SPF vond hij de enige griepepidemie in Frankrijk die in de derde week van januari zou zijn begonnen, in de geschiedenis van griep! En hij gelooft het maar al te graag, ook al verwart hij "Week 3/2020" met 03/2020 ... : Mrgreen:
1 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Covid-vaccinatie: wie wil er uit voorzichtigheid niet worden gevaccineerd?

par ABC2019 » 23/08/21, 23:39

GuyGadeboisLeRetour schreef:
Obamot schreef:Al Colle hangt nog aan de takken... : Cheesy:

Dankzij SPF vond hij de enige griepepidemie in Frankrijk die in de derde week van januari zou zijn begonnen, in de geschiedenis van griep! En hij gelooft het maar al te graag, ook al verwart hij "Week 3/2020" met 03/2020 ... : Mrgreen:

daarom heb ik in "februari" gecorrigeerd, ik zei maart uit mijn hoofd, maar heel precies werd de epidemische drempel overschreden op 26 januari en het maximum bereikte eind februari

maar wie geeft er om de exacte datum, wat ik je zeg is dat we heel goed wisten hoe we gevallen van griep en gevallen van covid moesten onderscheiden, en dat de griep inderdaad bestond in 2020 en niet bestond. met covid - hoewel natuurlijk een paar covid-gevallen kunnen worden aangezien voor griep zonder getest te zijn, maar dat is het tegenovergestelde van wat u zegt.
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Health and Prevention. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van milieurisico's "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 454-gasten