"We zijn in oorlog": Emmanuel Macron kondigt opsluiting aan

Hoe om gezond te blijven en de risico's en gevolgen voor de gezondheid en de volksgezondheid te voorkomen. beroepsziekte, industriële risico's (asbest, luchtvervuiling, elektromagnetische golven ...), bedrijf risico (stress op het werk, overmatig gebruik van drugs ...) en individuele (tabak, alcohol ...).
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79114
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

Re: "We zijn in oorlog": Emmanuel Macron kondigt opsluiting aan

par Christophe » 14/09/21, 10:43

Wacht, maar (fuck) de shit die je leuk vindt hè!

Kom op cadeau:

1 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: "We zijn in oorlog": Emmanuel Macron kondigt opsluiting aan

par ABC2019 » 14/09/21, 10:49

Christophe schreef:Wacht, maar (fuck) de shit die je leuk vindt hè!

omdat hij zijn tijd besteedt aan het beledigen van iedereen in 90% van zijn berichten, hoe noem je dat?
je zult merken dat ik feitelijk niet meer reageerde op JOGGERS, maar dat veranderde niets aan hun houding.
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79114
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

Re: "We zijn in oorlog": Emmanuel Macron kondigt opsluiting aan

par Christophe » 14/09/21, 10:51

Sommige beledigingen zijn gerechtvaardigd... het bewijst zelfs een dienst om de rotzooi van sommige mensen te verpesten (maar sommigen begrijpen het nooit, denk ik...)!

Ik sluit me hier aan bij deze mooie woorden! Hé ABC-! : Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen:

We praten meer over de pas dan over de opsluiting in het voorjaar van 2020, die aan de oorsprong lag van dit zeer verouderde onderwerp, dus...


We gaan hier verder: gezondheid-vervuiling-preventie/toepassing-van-de-sanitaire-pas-hoe-effectief-de-macronische-overheid-retraites-t16935.html
1 x

Terug naar "Health and Prevention. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van milieurisico's "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 252-gasten