Wat zou u als beslisser tegen Covid hebben gedaan?

Hoe om gezond te blijven en de risico's en gevolgen voor de gezondheid en de volksgezondheid te voorkomen. beroepsziekte, industriële risico's (asbest, luchtvervuiling, elektromagnetische golven ...), bedrijf risico (stress op het werk, overmatig gebruik van drugs ...) en individuele (tabak, alcohol ...).
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16133
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5245

Re: Wat zou u als beslisser tegen Covid hebben gedaan?




par Remundo » 11/04/21, 18:07

als ze dom waren, is het mogelijk. : Mrgreen:
1 x
Beeld
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Wat zou u als beslisser tegen Covid hebben gedaan?




par Obamot » 11/04/21, 18:22

Dus we hebben de vermiste gastheer toen tussen de schubdieren en ons gevonden? : Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen: zelfs als er geen bruikbare gegevens zijn Beeld

gezondheid-preventie-verontreiniging / covid-19-lijst-met-effectieve-vaccins-t16510-2010.html # p441613
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14937
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4348

Re: Wat zou u als beslisser tegen Covid hebben gedaan?




par GuyGadeboisTheBack » 11/04/21, 19:32

Remundo schreef:als ze dom waren, is het mogelijk. : Mrgreen:

Mijn kleine idioot is mijn kleine idioot, geen buitenlandse idioten die mij op het werk worden opgedrongen. : Mrgreen:
1 x
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16133
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5245

Re: Wat zou u als beslisser tegen Covid hebben gedaan?




par Remundo » 11/04/21, 22:36

ja ik begrijp het, met jouw stomme genen : Mrgreen: schaamteloos! :P
0 x
Beeld
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14937
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4348

Re: Wat zou u als beslisser tegen Covid hebben gedaan?




par GuyGadeboisTheBack » 11/04/21, 22:38

Remundo schreef:ja ik begrijp het, met jouw stomme genen : Mrgreen: schaamteloos! :P

Mijn zoon is veel "cooler" dan ik! : Mrgreen:
1 x
pedrodelavega
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3797
Inschrijving: 09/03/13, 21:02
x 1320

Re: Wat zou u als beslisser tegen Covid hebben gedaan?




par pedrodelavega » 12/04/21, 22:20

Janic schreef:
Hoe dan ook, tot nu toe ben ik nog nooit IRL lastiggevallen, maar als het mij zou overkomen, zou ik niet aarzelen om een ​​klacht in te dienen tegen degenen die persoonlijke informatie over mij in het openbaar hebben gepost - op die manier zullen we tenminste weten wie daarvoor verantwoordelijk is gerechtigheid bewijst gelijk.
zoals dat herinnert Casasnovas, lastiggevallen door de afzuiger en justitie vond hem verkeerd,

Gaf de gerechtigheid hem ongelijk?

In ieder geval in zijn laatste video ... :schok: :
https://skeptikon.fr/videos/watch/d6210 ... f03fc550eb
De "top" op 17m30.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Wat zou u als beslisser tegen Covid hebben gedaan?




par Obamot » 12/04/21, 22:52

Voel je je niet helemaal alleen? ​ Beeld Beeld Beeld deze video's zijn niets waard, eerlijk gezegd verspil je je tijd.
0 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Wat zou u als beslisser tegen Covid hebben gedaan?




par ABC2019 » 13/04/21, 03:43

Obamot schreef:Voel je je niet helemaal alleen? ​ Beeld Beeld Beeld deze video's zijn niets waard, eerlijk gezegd verspil je je tijd.

nou nee hij is niet de enige, jij noemt er zelf een aantal forumers die dezelfde mening delen als hij over de kwestie (al degenen die je systematisch aanvalt).
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Wat zou u als beslisser tegen Covid hebben gedaan?




par Janic » 13/04/21, 08:39

Janic
zoals dat herinnert Casasnovas, lastiggevallen door de afzuiger en justitie vond hem verkeerd,
Volgens Clément, stem van de extractor zelf!
Fout zijn betekent niet dat je naar de gevangenis gaat zonder eerst de eerste stap te hebben gezet, maar dat je erkent dat de belediging niet wordt geaccepteerd door de decorum- en terreinregels, zoals ABC roept, wat het bedrijf er niet van weerhoudt hetzelfde te doen!
In ieder geval in zijn laatste video....:
https://skeptikon.fr/videos/watch/d6210 ...f03fc550eb
Zoals de titel aangeeft: skepti….kon!
Ik heb naar deze geluisterd kleine stukjes uit hun context gehaaldZoals gewoonlijk laten we ze op deze manier zeggen wat we willen.
Ik concentreerde me vooral op vitamine B12 (op 4 uur) [*]waar de kleine opmerkingen verschijnen en het stinkt naar veganisten en hun B44-suppletie, terwijl Clément zelf een VGL is en een voormalig veganist.
Voor degenen die geïnteresseerd zijn: de Vegeweb-site is geobsedeerd door dit aspect, ook al is hun eigen literatuur in tegenspraak met hun discours. De Amerikaanse overheidssite, die gevallen van echte tekortkomingen opsomt, slaagt er nauwelijks in enkele zeldzame gevallen te noemen, die vooral ouderen treffen. geen VGL.
Op praktisch veldniveau, terwijl alle anti-VGL-literatuur bevestigt dat een organisme dat niet is aangevuld met B12 (van dierlijke oorsprong... uiteraard, dat er vreemd genoeg in slaagt het te produceren) na twee jaar tekortkomingen zal hebben, volgens een geleerde berekening, zeer wetenschappelijk uiteraard.
Geen geluk, ik heb al 12 jaar geen inname van externe B50 gehad, zelfs geen analogen, noch mijn vrouw, noch mijn kinderen, noch mijn kleinkinderen, noch mijn VGL-kennis zelf, noch de VGL-literatuur, noch de Amerikaanse en Canadese diëtisten, en sindsdien geen tekort meer! Geen niet-detecteerbare tekortkomingen (sic), geen onomkeerbare neurologische schade, geen verlamming.
Clément en zijn zetistische vrienden zouden er beter aan doen dit uit te zoeken voordat ze deze onzin vertellen.
De "top" op 17m30.
Juist, jij leest verkeerd, volgens jouw gewoonte en de ander verliest! Het hart werkt ALS een pomp, en IS niet alleen maar een pomp. Bij een hartstilstand wordt adrenaline geïnjecteerd. Dit is een hormoon en geen mechanische actie zoals een hartmassage of een defibrillator. Het verwart met kunstmatige harten die alleen een pompfunctie vervullen, maar het is en is slechts een machine zoals een kunstbeen dat een vleesbeen vervangt.
adrenaline
vrouwelijke naam
1. GENEESKUNDE
Hormoon uitgescheiden door de bijnieren, dat de hartslag versnelt, de bloeddruk verhoogt en de bronchiën verwijdt.

Dat wil zeggen letterlijk wat C zei, wie kwam erachter!
Clément en zijn aanhangers van de AFIS-sekte liepen in hun val, op zoek naar intellectuele zekerheid die minder buiten de gebaande paden lag, maar net zo abstract was door zijn unieke theoretische kant. Maar net als C is hij pas 6 jaar aan het zoeken, dus nog in de beginfase, maar in ieder geval van hij probeert. : Roll:

[*] uittreksel uit de poster;
ons lichaam maakt geen vitamine B12 aan (leugen)
aanvulling verplicht voor veganisten (leugen)
En jij wilt een lesje leren over deze onwetendheid. :onheil:
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Wat zou u als beslisser tegen Covid hebben gedaan?




par ABC2019 » 13/04/21, 09:46

Janic schreef:Janic
zoals dat herinnert Casasnovas, lastiggevallen door de afzuiger en justitie vond hem verkeerd,
Volgens Clément, stem van de extractor zelf!

heb je dat nog eens gezien of? Ik zeg niet dat je ongelijk hebt, maar het is onaangenaam om elke keer verklaringen zonder bron te lezen. Ben je niet in staat een link te "kopiëren en plakken" waarin dit wordt gerapporteerd? Ik neem aan dat dat niet uit een boek in uw bibliotheek komt dat in de vorige eeuw is gepubliceerd!
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)

Terug naar "Health and Prevention. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van milieurisico's "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 421-gasten