Vooruitgang in de strijd tegen het coronavirus

Hoe om gezond te blijven en de risico's en gevolgen voor de gezondheid en de volksgezondheid te voorkomen. beroepsziekte, industriële risico's (asbest, luchtvervuiling, elektromagnetische golven ...), bedrijf risico (stress op het werk, overmatig gebruik van drugs ...) en individuele (tabak, alcohol ...).
Avatar de l'utilisateur
Adrien (voormalig nico239)
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9845
Inschrijving: 31/05/17, 15:43
Plaats: 04
x 2150

Re: Vooruitgang in de strijd tegen het coronavirus




par Adrien (voormalig nico239) » 30/08/20, 14:58

pedrodelavega schreef:
Adrien (ex-nico239) schreef:
pedrodelavega schreef: Sinds het begin van deze crisis zijn ze daar nooit mee gestopt.

Het is waar, ivermectine gesponsord door Bill Gates, vingers gekruist
En nog veel meer.
Persoonlijk heb ik achteraf niet zoveel hoop op moleculen die vanaf het begin zijn getest en waarvan de resultaten tegenstrijdig of onbekend zijn, maar je moet nooit nooit zeggen... : Wink:


Op een dag zullen we resultaat hebben...


Adrien (ex-nico239) schreef:
pedrodelavega schreef:Nieuw werk gepubliceerd in Nature gaat niet in deze richting: https://www.nature.com/articles/s41467-020-17907-w
Belgische en Italiaanse studies en vele anderen beweren het tegenovergestelde
pedrodelavega schreef:Dit zijn geen in vitro onderzoeken. Je had het over Bulgaars in vitro werk.


Welnu, het Bulgaarse werk gaat niet in de richting van het werk van de Natuur...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Vooruitgang in de strijd tegen het coronavirus




par Obamot » 30/08/20, 15:07

sicetaitsimple schreef:
Obamot schreef:Is dat humor? Je hebt een heel nieuwsgierig gevoel voor empathie...
Met ruim 800 doden en het moeten reageren op jouw onzin en perverse opmerkingen, sorry als het verloren gaat...!


Wat is het verband tussen de ruim 800.000 doden in de wereld en de afkomst van mevrouw Calmy?

Ik ben het niet die schreef alsof ik haar bijna persoonlijk kende:

"helemaal, u kent Pr. Alexandra Calmy niet, zij is de zus van Micheline Calmy-Rey, voormalig bondsraadslid en voorzitter van de Zwitserse Bondsstaat, u weet er niets van en maakt me echt aan het lachen)"

Je had het met mij over “gevoel voor humor' over een verspreking van mijn kant, die ik herkende.

800 doden zijn concrete gegevens die u duidelijk ontgaan.
Het is dit bewijs waar we het over hebben als we de politieke drift observeren die direct de oorzaak kan zijn van meer sterfgevallen.

Het maakt je ongevoelig... Daar heb je zichtbaar gedrag dat dicht bij psychopathie ligt, je zou moeten raadplegen...

Psychopathie is een persoonlijkheidsstoornis, gekenmerkt door antisociaal gedrag, een gebrek aan spijt en een gebrek aan ‘menselijk gedrag’

Wij zijn er bijvoorbeeld nog: (Tribune de Genève) : Arrowd: : Arrowd: : Arrowd:

79E290EE-AAC3-4883-9912-C79540BDEEFA.jpeg
79E290EE-AAC3-4883-9912-C79540BDEEFA.jpeg (250.47 KiB) 1529 keer bekeken

: Arrowd: : Arrowd: : Arrowd: : Arrowd: : Arrowd: : Arrowd:
0 x
pedrodelavega
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3791
Inschrijving: 09/03/13, 21:02
x 1311

Re: Vooruitgang in de strijd tegen het coronavirus




par pedrodelavega » 30/08/20, 15:38

Adrien (ex-nico239) schreef:Welnu, het Bulgaarse werk gaat niet in de richting van het werk van de Natuur...
En toch zijn dit in beide gevallen toelaatbare argumenten (ondanks het feit dat een van ons de ander behandelt als snoeklepel de hele tijd, maar toch...).
Maar hoe weet je dan welke van de 2 versies de juiste is?
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Vooruitgang in de strijd tegen het coronavirus




par Obamot » 30/08/20, 15:49

Niet altijd...
pedrodelavega schreef:
Adrien (ex-nico239) schreef: Je trollenblindheid verblindt je. Ik geef geen reden
...
(Ondanks het feit dat de een de ander een snoeklepel de hele tijd, maar toch...).

Nee, ik corrigeer het, dat zijn we plusieurs om dit trolgedrag onder jullie op te merken (en zelfs bij de beheerders) post409449.html # p409449

Het wordt met name gekenmerkt door een overwaardering van je eigen capaciteiten... Het is vrij klassiek onder trollen: hoe meer het doelwit een grote wetenschappelijke reputatie heeft, hoe meer er een onstuitbare (en plezierige) behoefte is om zich superieur te voelen door het slachtoffer eruit te laten zien als minder dan niets, door hem in de modder te rollen, door hem met tussenliggende middelen te kleineren... Begrijp je dat?
0 x
Avatar de l'utilisateur
Adrien (voormalig nico239)
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9845
Inschrijving: 31/05/17, 15:43
Plaats: 04
x 2150

Re: Vooruitgang in de strijd tegen het coronavirus




par Adrien (voormalig nico239) » 30/08/20, 16:03

pedrodelavega schreef:
Adrien (ex-nico239) schreef:Welnu, het Bulgaarse werk gaat niet in de richting van het werk van de Natuur...
En toch zijn dit in beide gevallen toelaatbare argumenten (ondanks het feit dat een van ons de ander behandelt als snoeklepel de hele tijd, maar toch...).
Maar hoe weet je dan welke van de 2 versies de juiste is?


Ach, ik leer over trollen, wat bestaat uit het bijna systematisch tegenspreken van alles wat er wordt gepost.

Zoals je zei: er is bijna geen behandeling en je hebt geen hoop op de tot nu toe gebruikte moleculen
En zie je, ik probeer niet eens te citeren, alleen maar omdat het me niets kan schelen
Het is dus absoluut niet interessant om op de lange termijn te praten met mensen die het nooit met je eens zullen zijn of op zijn minst in dezelfde gemoedstoestand zullen verkeren. Beeld (en het is niet nodig om mezelf te corrigeren op elk woord van deze zin, zoals: in welke gemoedstoestand verkeer ik en patali en patala in trol in de tekst)
Volkomen onnodige tijdverspilling...

Het is alsof je wekenlang aan het praten bent met een vriend die het niet met je eens is: deze marathon heeft absoluut geen betekenis of nut, het is beter om samen een lekker biertje te gaan drinken en iets anders te bespreken en de discussie voort te zetten met vrienden in overleg.... Beeld



pedrodelavega schreef:Maar hoe weet je dan welke van de 2 versies de juiste is?


En jij? (als trol in de tekst) Beeld
0 x
pedrodelavega
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3791
Inschrijving: 09/03/13, 21:02
x 1311

Re: Vooruitgang in de strijd tegen het coronavirus




par pedrodelavega » 30/08/20, 16:12

Adrien (ex-nico239) schreef:Ach, ik leer over trollen, wat bestaat uit het bijna systematisch tegenspreken van alles wat er wordt gepost.
Voor mij is ‘tegenspreken’ (op voorwaarde dat de tegenspraak beredeneerd en hoffelijk is) geen trollen.

Adrien (ex-nico239) schreef:Zoals je zei: er is bijna geen behandeling en je hebt geen hoop op de tot nu toe gebruikte moleculen
Ik zei niet "niet", maar: "Achteraf heb ik het persoonlijk niet gevonden niet te veel van hoop op moleculen die vanaf het begin zijn getest en waarvan de resultaten tegenstrijdig of onbekend zijn maar zeg nooit nooit..."

Adrien (ex-nico239) schreef: het is beter om samen een lekker biertje te gaan drinken en iets anders te bespreken en in overleg met vrienden de discussie voort te zetten....
Als we tussen mensen met dezelfde mening blijven, betekent dit dat we nooit van gedachten veranderen, en niet van gedachten veranderen :?

Adrien (ex-nico239) schreef:
pedrodelavega schreef:Maar hoe weet je dan welke van de 2 versies de juiste is?
En jij?
De tand des tijds en de breedst mogelijke wetenschappelijke consensus. En jij?
0 x
Avatar de l'utilisateur
Adrien (voormalig nico239)
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9845
Inschrijving: 31/05/17, 15:43
Plaats: 04
x 2150

Re: Vooruitgang in de strijd tegen het coronavirus




par Adrien (voormalig nico239) » 30/08/20, 16:31

pedrodelavega schreef:
Adrien (ex-nico239) schreef:Zoals je zei: er is bijna geen behandeling en je hebt geen hoop op de tot nu toe gebruikte moleculen
Ik zei niet "niet", maar: "Achteraf heb ik het persoonlijk niet gevonden niet te veel van hoop op moleculen die vanaf het begin zijn getest en waarvan de resultaten tegenstrijdig of onbekend zijn maar zeg nooit nooit..."


Ik was er zeker van, maar zelfs als ik hem waarschuwde
Adrien (ex-nico239) schreef:en het is niet nodig om mezelf te corrigeren op elk woord van deze zin, zoals: in welke gemoedstoestand verkeer ik en patali en patala in trol in de tekst

het is sterker dan jij Beeld

En patali en patala

pedrodelavega schreef:
Adrien (ex-nico239) schreef:
pedrodelavega schreef:Maar hoe weet je dan welke van de 2 versies de juiste is?
En jij?
De tand des tijds en de breedst mogelijke wetenschappelijke consensus. En jij?

Me? Beeld
Houd vast... aan de leiding Beeld

Kom op, goede avond Beeld
0 x
pedrodelavega
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3791
Inschrijving: 09/03/13, 21:02
x 1311

Re: Vooruitgang in de strijd tegen het coronavirus




par pedrodelavega » 30/08/20, 16:38

Adrien (ex-nico239) schreef:Ik was er zeker van, maar zelfs als ik hem waarschuwde
Je verdraait wat ik zei: ik corrigeer het.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Vooruitgang in de strijd tegen het coronavirus




par Obamot » 30/08/20, 16:52

pedrodelavega schreef:
Adrien (ex-nico239) schreef:Ik was er zeker van, maar zelfs als ik hem waarschuwde
Je verdraait wat ik zei: ik corrigeer het.

Onmogelijk ! Jij bent de onverbeterlijke De-La-Vega, de ‘burgerwacht’-trol, geleid door wie weet welke ‘missie’ :D :D :D
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79112
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

Re: Vooruitgang in de strijd tegen het coronavirus




par Christophe » 31/08/20, 20:15

Een nieuw antiviraal middel...van veterinaire oorsprong zou effectief zijn tegen Sars-Cov2:



Onderzoekers van de Universiteit van Alberta bereiden zich voor om klinische proeven te starten met een antiviraal middel dat wordt gebruikt om een ​​dodelijke coronavirusziekte bij katten te genezen en waarvan zij zeggen dat het ook effectief zou zijn als behandeling voor mensen tegen COVID-19. “ In slechts twee maanden toonden onze resultaten aan dat het medicijn effectief is in het remmen van de virale replicatie in cellen die zijn getroffen door SARS-CoV-2. Het is zeer waarschijnlijk dat dit medicijn bij mensen zal werken, dus we zijn bemoedigd dat het een effectieve antivirale behandeling zal zijn voor COVID-19-patiënten. », verklaart Joanne Lemieux, hoogleraar biochemie.

Het medicijn is een proteaseremmer wat het vermogen van het virus om zich te vermenigvuldigen verstoort, waardoor de infectie wordt geneutraliseerd. Proteasen zijn essentieel voor veel lichaamsfuncties en zijn veel voorkomende medicijndoelen voor de behandeling van alles, van hoge bloeddruk tot kanker en HIV. De proteaseremmer werd voor het eerst onderzocht door scheikundige John Vederas en biochemicus Michael James na de uitbraak van het ernstige acute respiratoire syndroom (SARS) in 2003 en werd ontwikkeld door veterinaire onderzoekers, die aantoonden dat het een dodelijke ziekte bij katten genas.


Wordt vervolgd ...https://trustmyscience.com/antiviral-ut ... ars-cov-2/
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Health and Prevention. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van milieurisico's "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 236-gasten