Vooruitgang in de strijd tegen het coronavirus

Hoe om gezond te blijven en de risico's en gevolgen voor de gezondheid en de volksgezondheid te voorkomen. beroepsziekte, industriële risico's (asbest, luchtvervuiling, elektromagnetische golven ...), bedrijf risico (stress op het werk, overmatig gebruik van drugs ...) en individuele (tabak, alcohol ...).
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Vooruitgang in de strijd tegen het coronavirus




par Obamot » 24/11/20, 22:16

Ik weet niet meer wie zei dat, aangezien de levensverwachting van rokers de facto gemiddeld met tien jaar wordt verkort als gevolg van hun ondeugd, het logisch was dat ze minder vaak in de leeftijdsgroep van 75 jaar zouden vallen. al dood. Afhankelijk van hoe we de statistische steekproeven uitvoeren, is het resultaat dus vertekend.

Ik heb het niet gecontroleerd, maar de redenering klopt.

Dus voor iedereen die wil beginnen met roken om zichzelf te ‘beschermen’ tegen covid-19, zet dit je aan het denken en ik zou in plaats daarvan nicotinepleisters aanraden! (die rookverslaving vermijden)
0 x
Avatar de l'utilisateur
Adrien (voormalig nico239)
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9845
Inschrijving: 31/05/17, 15:43
Plaats: 04
x 2150

Re: Vooruitgang in de strijd tegen het coronavirus




par Adrien (voormalig nico239) » 25/11/20, 00:40

VetusLignum schreef:
VetusLignum schreef:Nigella (de plant die volgens sommige tradities "alle ziekten geneest behalve de dood") geneest ook covid19.
https://www.medrxiv.org/content/10.1101 ... 20217364v2

Ook salie (het heeft in elk geval antivirale effecten in vitro)
https://www.biorxiv.org/content/10.1101 ... 8.388710v1

Ter herinnering: wie salie in zijn tuin heeft, heeft geen dokter nodig


Ik heb wat Clary, wil je er wat hier, maar is het de juiste?

En dan te bedenken dat we een zwarte nigella hadden en dat we haar per ongeluk hebben vermoord (ik ben het niet : Oops: ) maar de zwarte is de juiste?
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Vooruitgang in de strijd tegen het coronavirus




par Obamot » 12/12/20, 13:59

 ! Bericht van: Obamot
Aandacht ! Alarmsignaal: onbetrouwbare tests!

Nadat professor Beda M. Stadler de nutteloosheid van massatesten voor SARS-cov-2 / covid-19 in Weltwoche had onthuld.

vervuiling-preventie-gezondheid / de-vooruitgang-in-de-strijd-tegen-coronavirus-t16395-1020.html? hilit = weltwoche # p420779
En de rest hier: vervuiling-preventie-gezondheid / de-vooruitgang-in-de-strijd-tegen-coronavirus-t16395-1030.html? hilit = weltwoche

De tests zouden inderdaad positief zijn voor een ja of een nee – aangezien slechts één klein gebroken deel van het virale genoom voldoende zou zijn om positief te zijn (en het menselijk lichaam kan er miljoenen bevatten zonder gevolgen), wat zou betekenen dat het zijn immuunsysteem dat zou hebben gereageerd tegen bijvoorbeeld een eenvoudig griep- of verkoudheidsvirus, MET infectie of ZONDER zelfs maar tekenen van infectie te hebben gehad of ook maar het geringste gevoel te hebben gehad dat een virus iets in hun lichaam had gedaan (en dat bijgevolg de betrouwbaarheid van PCR’s zou afnemen). niet meer dan 40%) hier verspreiden de schandalen over de tests zich!

De zogenaamde “snelle” tests zouden nog sneller reageren met nog meer valse resultaten.

Getest door een Oostenrijks parlementariër tijdens een sessie : Arrowd:

Cola positief voor SARS-cov-2-tests. Antigeentest, van de Bundesregierung für 67 Millionen Euro gekauft hat.
Coca-Cola positief getest op SARS cov-2!
Antigeentest die de federale overheid voor 67 miljoen euro heeft aangekocht.



(Fragmenten uit de Italiaanse versie) Na papaja's en geiten is het nu Coca-Cola wat ook positief is voor Covid-19. Dit is de schokkende ervaring die Michael Schnedlitz, algemeen secretaris van de FPO, Freiheitliche Partei Osterreichs, de Oostenrijkse Vrijheidspartij, in het Oostenrijkse parlement heeft meegemaakt.

Een experiment dat Schnedlitz besloot live uit te voeren tijdens zijn toespraak voor het Oostenrijkse parlement op 10 december:
— Beste collega's, ik ga nu een test uitvoeren voor Covid19, zodat u kunt zien hoe waardeloos en bedrieglijk deze massa-instrumenten zijn" begon de secretaris.


Uiteraard is daar een verklaring voor, maar de betrouwbaarheid van de test wordt serieus in twijfel getrokken, deze lag al -30% onder de (veronderstelde) betrouwbaarheid van de PCR-testen (zelf verlaagd naar een betrouwbaarheidspercentage van 40%). Bovendien wordt er gezegd dat het correct zou reageren op een persoon met symptomen (maar in dit geval heeft het geen zin, het is te laat: het is beter om een ​​behandeling te zoeken).

Alle statistieken dus in de prullenbak (behalve die waaruit grote trends blijken via de dodelijkheid in ziekenhuizen)
Ik heb het altijd gezegd.
0 x
Robob
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 900
Inschrijving: 12/04/13, 14:28
x 1235

Re: Vooruitgang in de strijd tegen het coronavirus




par Robob » 12/12/20, 19:38

Probeer het eens met wijn, ik drink geen cola.
Het is beangstigend als mijn St Pourcain besmettelijk is, ik weet zeker dat ik het ding ga krijgen... : Mrgreen:
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Vooruitgang in de strijd tegen het coronavirus




par Janic » 12/12/20, 20:21

Probeer het eens met wijn, ik drink geen cola.
Het is beangstigend als mijn St Pourcain besmettelijk is, ik weet zeker dat ik het ding ga krijgen...
Ja, maar tieners en jongvolwassenen tanken zichzelf met cola. Dat is alles, we kennen nu de oorsprong van besmettingen in vergaderingen
1 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Vooruitgang in de strijd tegen het coronavirus




par Obamot » 12/12/20, 22:01

Mor[T]bedlegerig:
— “Als je dit jaar nog geen Covid hebt gehad... Maak je geen zorgen, met Coca-Cola heb je het volgend jaar wel...”

AA74F680-EFCA-49A8-8626-EA1658DA5DA8.jpeg

E0B906D9-380A-400C-81D8-912B2563F872.jpeg
E0B906D9-380A-400C-81D8-912B2563F872.jpeg (432.46 Kio) Consulté 1230 fois
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Vooruitgang in de strijd tegen het coronavirus




par Janic » 13/12/20, 07:17

Obamot »24/11/20, 23:16
Ik weet niet meer wie zei dat, aangezien de levensverwachting van rokers de facto gemiddeld met tien jaar wordt verkort als gevolg van hun ondeugd, het logisch was dat ze minder vaak in de leeftijdsgroep van 75 jaar zouden vallen. al dood. Afhankelijk van hoe we de statistische steekproeven uitvoeren, is het resultaat dus vertekend.
Ik heb het niet gecontroleerd, maar de redenering klopt.
sorry voor de reactievertraging.
Aan de sterfgevallen als gevolg van tabak moeten we de sterfgevallen als gevolg van alcohol toevoegen, en degenen die overleven worden ook de kwetsbare bevolkingsgroepen in kwestie.
Dus voor iedereen die wil beginnen met roken om zichzelf te ‘beschermen’ tegen covid-19, zet dit je aan het denken en ik zou in plaats daarvan nicotinepleisters aanraden! (die rookverslaving vermijden)
Even een off-topic verduidelijking! Nicotinepleisters bevrijden rokers niet van hun afhankelijkheid, integendeel, omdat ze ervoor zorgen dat de gepatchte mensen een hoge gevoeligheid hebben voor terugval bij het geringste probleem (aangezien tabak en alcohol 'antwoorden' zijn op psychologische problemen die de pleisters niet oplossen). interesse is alleen de effecten van teer op het longstelsel en dat is het natuurlijk al!
1 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Vooruitgang in de strijd tegen het coronavirus




par Obamot » 13/12/20, 12:52

Kunnen ze door de pleister, maar over een korte periode, niet het voordeel hebben dat ze “niet gewend zijn” aan het roken?
Maakt dit palliatieve middel het bovendien, gezien de psychologische betrokkenheid van de proefpersonen, niet mogelijk om een ​​tijdelijke alternatieve keuze (?), een tussenstap naar volledige ontwenning te bieden, zonder de patiënt te veel van streek te maken (wat nooit goed is) ...?

En dit tenzij je een ander tussenmiddel hebt om eruit te komen en waarmee je het gevoel van gemis effectief kunt bestrijden.

Dezelfde overweging kan ook worden gemaakt voor zwaarlijvigen (en alle anderen) die lijden aan een suikerverslaving (wat het geval moet zijn voor een overweldigende meerderheid van de bevolking), die dit niet weten en het pas ontdekken als ze ervoor kiezen om een ​​suikerverslaving te krijgen. eruit!
Ik weet zeker dat jij daar een idee over hebt! :)
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Vooruitgang in de strijd tegen het coronavirus




par Janic » 13/12/20, 14:30

Obamot »13/12/20, 13:52
Kunnen ze door de pleister, maar over een korte periode, niet het voordeel hebben dat ze “niet gewend zijn” aan het roken?
Dit is waar mensen die willen stoppen uiteraard op rekenen! Maar dit is over het algemeen een illusie.
Een paar jaar lang heb ik meegewerkt aan stoppen met roken-sessies waarbij iedereen teleurgesteld was over methoden zoals pleisters waarmee je meestal alleen kunt stoppen met roken (zoals met alcohol) tot 'bij de volgende gelegenheid om opnieuw te beginnen'. .
Maakt dit palliatieve middel het bovendien, gezien de psychologische betrokkenheid van de proefpersonen, niet mogelijk om een ​​tijdelijke alternatieve keuze (?), een tussenstap naar volledige ontwenning te bieden, zonder de patiënt te veel van streek te maken (wat nooit goed is) ...?
Dit is inderdaad opnieuw wat wij geloven! In werkelijkheid is het precies het tegenovergestelde: je moet doen als een verband dat je voorzichtig van een wond verwijdert of in één keer afscheurt (uiteraard bij kleine wonden). Het doet plotseling pijn, maar veel draaglijker dan progressieve onthechting.
Behalve dat dit gevoel van terugtrekking slechts een dekmantel is voor ellende, aangezien de inname van nicotine de afhankelijkheid blijft in stand houden met het risico (dit is over het algemeen het geval volgens getuigenissen) van terugkeer naar tabak en vaak erger dan voorheen.
NB: wanneer deelnemers zich inschrijven voor de betreffende sessies worden uiteraard de gebruikelijke consumptievragen gesteld, maar ook hoeveel en welke eerdere middelen niet hebben gewerkt en komen de pleisters op de eerste plaats, wat logisch is, hetzelfde geldt voor de hedendaagse nep-sigaretten in oosterse stijl .
En dit tenzij je een ander tussenmiddel hebt om eruit te komen en waarmee je het gevoel van gemis effectief kunt bestrijden.
Het is precies dezelfde illusie van het geloven in een tussenpersoon die de beslissing tot later zou uitstellen.
Dezelfde overweging kan ook worden gemaakt voor zwaarlijvigen (en alle anderen) die lijden aan een suikerverslaving (wat het geval moet zijn voor een overweldigende meerderheid van de bevolking), die dit niet weten en het pas ontdekken als ze ervoor kiezen om een ​​suikerverslaving te krijgen. eruit!
het zou altijd op hetzelfde voorbeeld zijn als het afscheuren van de helft van het verband, omdat het pijn doet!(LET OP, deze sessies vinden alleen plaats met toestemming van de behandelend arts om er zeker van te zijn dat er uiteraard geen tegenstrijdigheid is met een pathologie. Dit is hulp, geen behandeling)
Dat is waar, maar jij weet net als ik dat er suiker en suiker is, net zoals er zout en zout of brood en brood is.
De enige manier om echt te stoppen, het is een DIEPE motivatie die na verloop van tijd blijft bestaan, en niet om kleinigheden als de prijs van tabak, dat gaat niet op, zelfs niet onder studenten met een laag inkomen die maaltijden overslaan om te kunnen roken.
Zeker, maar het is onze samenlevingsvorm, mensen willen snelle oplossingen (zoals medicijnen) met de commentaar zich te ontdoen van... terwijl de pourquoi is veel belangrijker, omdat hij het is die heeft geleid tot het hoe..."Uiteindelijk ben ik gaan roken en een slaaf geworden, verslaafd eraan!”
Dan zijn er nog hulpmiddelen: fysiologisch (dieet) en psychologisch (algemeen bewustzijn) en in tegenstelling tot wat velen denken duurt het maar een dag of twee voordat de behoefte, verlangen van het roken verdwijnen als bij toverslag tot grote verrassing van de deelnemers die vaak aan vele andere methoden hebben deelgenomen, met tijdelijk succes.
Het meest verrassende geval onder deze deelnemers is dat van een voetbalcoach die tot 5 pakjes per dag gebruikte (meestal 3) en op één dag was het op, zonder te willen roken, en dat bleef na verloop van tijd zo. En vreemd genoeg zijn het juist de zeer jonge rokers die er de meeste last van hebben, vooral jongeren die de schadelijke effecten van dit product nog niet voelen.
De medische beroepsgroep heeft geprobeerd “onze” (uiteraard niet de mijne!) methode te imiteren en dat werkt niet zo goed omdat ze langzaam het verband eraf trekken en de krachtige middelen overslaan die actie door middel van voedsel vertegenwoordigt. Je kent de vraag goed!
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Vooruitgang in de strijd tegen het coronavirus




par Obamot » 13/12/20, 15:30

Ja... ik begrijp het... zeer relevante aanpak... In termen van verslavingen: de behoefte, het verlangen, komt eerst door de geest...

Het zou daarom de moeite waard zijn om definitief de bladzijde om te slaan over alle verslavingen, hier suikers die niet van puur plantaardige oorsprong zijn (en niet verwerkt), inclusief broodproducten (met uitzondering van gemalen graan, en nogmaals, boekweitrijst of gierst wat mij betreft , maar geen tarwe) en na een tijdje verdwijnt het verlangen zelf en is er uiteindelijk een afwijzing van de smaak (als ik het samenvat... schematisch), is er geen mysterie met verslavingen/gewenningen?

Ik herinner me dat ik in het begin, een paar jaar geleden, merkte dat ik probeerde “neem een ​​pauze suiker”, zou kunnen lijken op een strijd die je zou moeten voeren zonder harddrugs (ik heb godzijdank nooit verdovende middelen, tabak of alcohol gebruikt). Misschien is het verkeerd, maar in ieder geval kan het niet met een simpele vingerbeweging worden gedaan (ah, hoewel ik niet weet over welke methode je het hebt)over een dag of twee'Het zou interessant kunnen zijn om 'verslaafden' voor te stellen die graag aan sessies willen deelnemen.)
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Health and Prevention. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van milieurisico's "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 257-gasten