Vooruitgang in de strijd tegen het coronavirus

Hoe om gezond te blijven en de risico's en gevolgen voor de gezondheid en de volksgezondheid te voorkomen. beroepsziekte, industriële risico's (asbest, luchtvervuiling, elektromagnetische golven ...), bedrijf risico (stress op het werk, overmatig gebruik van drugs ...) en individuele (tabak, alcohol ...).
Avatar de l'utilisateur
Adrien (voormalig nico239)
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9845
Inschrijving: 31/05/17, 15:43
Plaats: 04
x 2150

Re: Vooruitgang in de strijd tegen het coronavirus




par Adrien (voormalig nico239) » 18/04/20, 00:30

izentrop schreef:Bovendien is de boodschap van de overheid veranderd: spugen is een vector die stopt met een masker, zelfs een rudimentair masker als een sjaal.


Echt waar?

Heeft u officiële instructies over dit onderwerp gezien?
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadebois
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6532
Inschrijving: 24/07/19, 17:58
Plaats: 04
x 982

Re: Vooruitgang in de strijd tegen het coronavirus




par GuyGadebois » 18/04/20, 00:32

Adrien (ex-nico239) schreef:
izentrop schreef:Bovendien is de boodschap van de overheid veranderd: spugen is een vector die stopt met een masker, zelfs een rudimentair masker als een sjaal.


Echt waar?

Heeft u officiële instructies over dit onderwerp gezien?

Izy, hij ziet wat hij wil, wanneer hij wil en wanneer het hem uitkomt, anders maakt hij zijn bril nooit schoon (ik heb zijn foto om het te bewijzen). : Mrgreen:
0 x
'Het is beter om je intelligentie over onzin te mobiliseren dan om je onzin over intelligente dingen te mobiliseren. (J.Rouxel)
"Per definitie is de oorzaak het product van het gevolg". (Tryphion)
"360 / 000 / 0,5 is 100 miljoen en niet 72 miljoen" (AVC)
Avatar de l'utilisateur
GuyGadebois
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6532
Inschrijving: 24/07/19, 17:58
Plaats: 04
x 982

Re: Vooruitgang in de strijd tegen het coronavirus




par GuyGadebois » 18/04/20, 00:35

izentrop schreef:Als alle dragers van het virus een eenvoudig chirurgisch masker zouden hebben, zoals we zien, zou dit de verspreiding stoppen.

Als ze ook thuis bleven.
0 x
'Het is beter om je intelligentie over onzin te mobiliseren dan om je onzin over intelligente dingen te mobiliseren. (J.Rouxel)
"Per definitie is de oorzaak het product van het gevolg". (Tryphion)
"360 / 000 / 0,5 is 100 miljoen en niet 72 miljoen" (AVC)
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13644
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1502
Neem contact op met:

Re: Vooruitgang in de strijd tegen het coronavirus




par izentrop » 18/04/20, 01:17

Adrien (ex-nico239) schreef:
izentrop schreef:Bovendien is de boodschap van de overheid veranderd: spugen is een vector die stopt met een masker, zelfs een rudimentair masker als een sjaal.

Echt waar?
Heeft u officiële instructies over dit onderwerp gezien?
Het lijkt mij dat de laatste waarschuwingsberichten op France Info zijn veranderd, maar terwijl ik er verstrooid naar luister, heb ik misschien gedroomd. Beeld

Hoe dan ook overweegt Duitsland de komende de-confinement met het wijdverbreid dragen van maskers. https://www.estrepublicain.fr/sante/202 ... -allemagne
En het spuugprobleem staat op de agenda:
https://www.bfmtv.com/sante/les-postill ... 94269.html
https://www.ladepeche.fr/2020/04/17/cor ... 851348.php
0 x
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13644
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1502
Neem contact op met:

Re: Vooruitgang in de strijd tegen het coronavirus




par izentrop » 18/04/20, 19:55

0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

Re: Vooruitgang in de strijd tegen het coronavirus




par Christophe » 19/04/20, 02:51

Ze hebben geld bij FS...

Maak een professionele video voor 10-20 euro...om het voor de hand liggende aan te tonen dat iedereen al weet (of bijna)... : Cheesy:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Paul72
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 684
Inschrijving: 12/02/20, 18:29
Plaats: Sarthe
x 139

Re: Vooruitgang in de strijd tegen het coronavirus




par Paul72 » 19/04/20, 10:38

izentrop schreef:https://www.futura-sciences.com/sante/actualites/coronavirus-duree-vie-postillon-arme-fatale-coronavirus-80600/



Vang liever het Coronavirus dan me te scheren !!! : Lol: : Lol: : Lol:
1 x
Ik ben allergisch voor idioten: soms hoest ik zelfs.
Avatar de l'utilisateur
Julienmos
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1265
Inschrijving: 02/07/16, 22:18
Plaats: Queen water
x 260

Re: Vooruitgang in de strijd tegen het coronavirus




par Julienmos » 27/04/20, 22:47

Ik heb een korte vraag...

Om de immuniteit te versterken, praten we vaak over bepaalde “supplementen” zoals echinacea, kurkuma, enz.

maar ik lees het hier net https://sante.journaldesfemmes.fr/fiche ... andations/

dat dit planten zijn die juist vermeden moeten worden!

Zouden ze de immuunafweer ontwrichten in plaats van deze te versterken?
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

Re: Vooruitgang in de strijd tegen het coronavirus




par Christophe » 27/04/20, 22:55

Paul72 schreef:
Vang liever het Coronavirus dan me te scheren !!! : Lol: : Lol: : Lol:


Chirurgische maskers beschermen NIET tegen coronavirus!! Het zorgt er alleen voor dat de drager anderen niet besmet...

Alleen ffp2 of beter garandeert slechts “middelmatige” bescherming, op voorwaarde dat u weet hoe u deze correct moet gebruiken...
0 x
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13644
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1502
Neem contact op met:

Re: Vooruitgang in de strijd tegen het coronavirus




par izentrop » 28/04/20, 01:03

Christophe schreef:
Paul72 schreef:Vang liever het Coronavirus dan me te scheren !!! : Lol: : Lol: : Lol:
Chirurgische maskers beschermen NIET tegen coronavirus!! Het zorgt er alleen voor dat de drager anderen niet besmet...
Het is niet erg, het spuug wordt tegengehouden en geabsorbeerd door het masker, dus het virus krijgt geen steun, het is beter dan niets.
Als iedereen eenvoudige gebaren zou respecteren, zouden de activiteiten kunnen worden hervat zonder dat er congestie in de gezondheidszorg ontstaat.
Vandaag kon ik boodschappen doen bij de plaatselijke materialenwinkel. Veiligheidsinstructies gerespecteerd, petje af : Wink:

Desinfectie van winkelwagens onderweg, hydrogel bij de ingang om uw handen schoon te maken voordat u de artikelen aanraakt. Uiteraard personeel met handschoenen en mondkapjes. Wachtrij met respect voor afstanden voordat u naar de kassa gaat.
Gel beschikbaar na betaling.
Om het aantal klanten tegelijk in de winkel te beperken, moet u daarentegen buiten wachten, in één rij.
1 uur en 150 m, het lijkt in eerste instantie onoverkomelijk maar het gaat snel voorbij en het geeft de mogelijkheid om met mensen te praten, als ze niet met hun neus in hun smartphone zitten. : Mrgreen:
Christophe schreef:Ze hebben wat geld bij FS... Maak een professionele video voor 10-20 euro... om het voor de hand liggende aan te tonen dat iedereen al weet (of bijna)... : Cheesy:
Voor duizend euro maak ik het voor je als je wilt : Wink:
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Health and Prevention. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van milieurisico's "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 234-gasten