Vaccinaties en gezondheid ... voor of tegen?

Hoe om gezond te blijven en de risico's en gevolgen voor de gezondheid en de volksgezondheid te voorkomen. beroepsziekte, industriële risico's (asbest, luchtvervuiling, elektromagnetische golven ...), bedrijf risico (stress op het werk, overmatig gebruik van drugs ...) en individuele (tabak, alcohol ...).

vaccinaties

U kunt selecteren 1 optie

 
 
Raadpleeg de resultaten
Avatar de l'utilisateur
BaudouinLabrique
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 318
Inschrijving: 11/02/18, 18:17
Plaats: Henegouwen (België)
x 54

Re: Vaccinaties en gezondheid ... voor of tegen?




par BaudouinLabrique » 19/02/18, 08:36

izentrop schreef:
BaudouinLabrique schreef:Ik ken twee verpleegkundigen met een lange carrière achter de rug (die ze niet kennen) en die in verschillende verpleeghuizen werken; hun observatie: gevaccineerde ouderen worden aanzienlijk meer getroffen door de griep dan anderen!
Dit toont enerzijds aan dat de vaccins niet effectief zijn (zie rapport van de Franse senaat in juni 2007)
en aan de andere kant verzwakt die vaccinatie de immuniteit zodanig dat meer gevaccineerden ziek worden van de griep!
Altijd deze manie om de ervaring van een quidam te nemen en er een algemeenheid van te maken.

Het is niet dom om de quidam-ervaring te nemen: het simpele en enige feit van deze observatie van meer griep bij de gevaccineerde griep maakt elke claim van enige effectiviteit van het vaccin diep stom!
izentrop schreef:Wat probeer je aan te tonen met je permanente desinformatie?

Jullie zijn degenen die verkeerd informeren: zie de wetenschappelijke bronnen in mijn vorige post en in het bijzonder de meta-analyse gepubliceerd in de Official Year Books of the Commonwealth of Australia!
0 x
«Er zijn mensen die de dingen zien zoals ze zijn en zich afvragen waarom. Ik, ik zie ze zoals ze zouden kunnen zijn en ik zeg tegen mezelf: waarom niet! (Sir Bernard Shaw)
« De toekomst behoort toe aan degenen die de mogelijkheden zien voordat ze duidelijk worden. (Theodorus Levitt).
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Vaccinaties en gezondheid ... voor of tegen?




par Janic » 19/02/18, 08:54

Izentrop
Ik zoek geen gekibbel, alleen dat dit onderwerp niet wordt gehurkt door verkeerde informatie.

Dat is heel goed! :frons:
Remundo schreef:
ik persoonlijk moest ik de DT-Polyo onderhouden en niet de zeswaarders, dan de 11-waarden verplicht stellen, vooral bij zeer kleine baby's wier immuunsysteem kwetsbaar is.
Ok, niets weerhoudt ons om te denken wat we denken, maar de bevoegde instanties zijn unaniem.
Welke zijn de bevoegde instanties? Grote pharma die beslist en de resultaten oplegt van zijn studies die de regeringen niet controleren, welke regeringen zijn en worden nog steeds beïnvloed door experts met belangenconflicten van lobby's.
thibr »
persoonlijk zou ik mezelf niet in de situatie van een ouder willen bevinden die zijn kind verliest door gebrek aan vaccinatie

Uw reactie is begrijpelijk omdat het wordt geconditioneerd door deze angst die u uit en de geheime hoop dat deze vaccinaties nuttig en effectief zijn (omdat het grote publiek meestal geen medische competentie heeft) tot de betreffende ouder merkt dat zijn kind het slachtoffer is van een of meer vaccins en op dit moment zeggen de ouders tegen zichzelf: Ah, als ik het had geweten ! ”Omdat de artsen ervoor zorgen dat ze niet het geheel van de ernstige bijwerkingen van de vaccins beschrijven die op het product zijn geregistreerd, omdat ze zeggen: als ik de ernstige bijwerkingen op het vaccin zou lezen, zouden ouders weigeren hun baby te laten vaccineren »
Remundo
veel ziektes zijn uitgeroeid dankzij vaccins
Ah, goed! Geef mij er een!
en zorgen voor een betere algehele gezondheid voor de bevolking.
Helaas is dit slechts een mantra die steeds opnieuw wordt herhaald en dat geen enkele ouder ooit heeft uitgecheckt, zich tevredenstellend met het naïef geloven in de toespraak van lobbyisten door regeringen. De gebruikelijke wortel of stok!
degenen die vaccins massaal afwijzen, zijn net zo verkeerd als degenen die zeggen dat ze veilig zijn.
Dit is de reden waarom de verenigingen die informeren over de nadelen (aangezien regeringen alleen de voordelen presenteren) aanspraak maken op het gewetensrecht dat wordt gewaarborgd door de algemene wetten van niet-totalitaire landen.
De waarheid ligt tussen ...
Er is geen tussen twee: u bent gevaccineerd of niet! Ofwel passeer je tussen de risico's en ga je er ongedeerd uit, of je moffelt en je hebt spijt dat je nog een slachtoffer bent. Kijk wat er gebeurt met de slachtoffers van de jonge meisjes van Gardasil (en degenen die ik citeer) en morgen kan het jouw beurt zijn als je er een hebt!
Wat te betreuren is (maar ik heb me niet vanaf het begin aan de stellingen over de vaccinrisico's gehouden) is het gebrek aan informatie over de ernstige risico's die niet aan de ouders zijn aangegeven.
deze eindeloze controverses hebben de neiging me van streek te maken.
Omdat u niet (of nog) niet in de slachtoffersituatie bent geweest (of uw kinderen, zoals aangegeven), omdat u dat bent geweest VERPLICHT om een ​​gevaarlijke techniek van zijn pasteuriaanse oorsprong te oefenen.
Gelukkig vertonen de meeste kinderen geen onmiddellijke ernstige tekenen, zelfs als ze later verschijnen en artsen (zoals ouders) niet direct verband houden met de uitgevoerde medische procedure (bijv. Het aluminium dat wordt onthuld maanden of zelfs jaren na injectie) is bovendien een van de belangrijkste waarnemingen in de homeopathie.
Dus tijdens de vaccinaties in de militaire dienst en op de enige momenten waarop een klein deel van de dienstplichtigen werd gevaccineerd (ik was daar, niet op één zegt): twee keer op rij was er direct na de injectie een overlijden . Vertel dan de ouders dat het voor de glorie van Frankrijk is, zoals de paar jongens die nu worden neergehaald; maar ze zijn vrijwilligers, hebben besloten, ondanks de mogelijke risico's. Het is anders wanneer het een beperking is. Deze twee jongens stierven aan hun vaccinatie, hadden geen recht op een begrafenis met de hele tintouin, maar ze werden heel discreet naar hun rouwende huizen gestuurd. Het overkomt niet alleen anderen!
Als u (ouders in het algemeen!) Het onderwerp, de voor- en nadelen ervan zorgvuldig hebt bestudeerd, dan en alleen dan is de verantwoordelijkheid van iedereen in alle geweten en kennis van de oorzaak begaan, wat momenteel niet het geval is voor de meerderheid van de mensen.
En tot slot: wat de vaccin-lobby's anti-vaccins noemen, zijn slechts verenigingen van slachtoffers, geweigerd en in de steek gelaten aan hun ongelukkige lot en die samenkomen om, heel moeilijk, deze erkenning van het slachtoffer te verkrijgen (de meerderheid zijn kinderen).
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Avatar de l'utilisateur
BaudouinLabrique
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 318
Inschrijving: 11/02/18, 18:17
Plaats: Henegouwen (België)
x 54

Re: Vaccinaties en gezondheid ... voor of tegen?




par BaudouinLabrique » 19/02/18, 09:05

Als niemand hier en om een ​​goede reden in staat is om een ​​klein begin van bewijs te leveren met betrekking tot de vermeende werkzaamheid van vaccins en in het bijzonder tegen de griep,
aan de andere kant, zoals Sylvie Simon hieronder opmerkt (meerdere en overtuigende ondersteunende bewijzen),
"Er zijn aanwijzingen voor de ineffectiviteit van het griepvaccin".

Griepvaccins: beter dan ik zou kunnen schrijven, hier is een fragment uit het artikel van Sylvie Simon (tijdschrift "Your Health" november 2008 N ° 109)

« Sinds 1974, honderden onderzoeken hebben de ineffectiviteit van dit vaccin bevestigd. De meeste zijn gepubliceerd in prestigieuze kranten zoals The Lancet, het Weekly Epidemiological Bulletin (BEH), het Doctor's Panorama, zonder de vaste houding van de overheid te veranderen.

In Japan, waar massale vaccinatie tegen griep voor schoolkinderen verplicht is gesteld in 1976, het enige programma ter wereld dat elke griepepidemie moest onderdrukken, ging het percentage mensen met griep van 5 naar 100 000 naar 60 voor 100 000. Deze cijfers tonen niet alleen een volledige afwezigheid van beschermend effect van vaccinatie, maar zelfs een verergerend effect.

Onlangs werd in Rome een internationaal congres gehouden genaamd "The Cochrane Project" om de griepvaccinatie van de afgelopen 51 jaar te inventariseren. In het rapport met 260 onderzoeken onder 000 kinderen, le onderzoekers concludeerden dat er niet het minste bewijs was dat vaccinatie van kinderen tussen 6 en 23 maanden enige werkzaamheid had.

Er zijn aanwijzingen voor de ineffectiviteit van het griepvaccin.
Wat oudere mensen betreft, na onderzoek van 64-onderzoeken, de Cochrane-groep concludeerde dat geen enkel onderzoek de werkzaamheid van het vaccin heeft aangetoond. (Zie de Cochrane Database of Systematic Reviews, "Vaccines ter preventie van influenza" - 1-2006.)

Een ander onderzoek, uitgevoerd om te bepalen of de incidentie van influenza was afgenomen in Ontario na de introductie van een gratis immunisatiecampagne voor 12 miljoen mensen in 2000, en gepubliceerd in het Amerikaanse medische tijdschrift Vaccine April 5 2006 kwam tot dezelfde conclusies.

Alle griepgevallen tussen 1990 en 2005 zijn geëvalueerd en Dr. Dianne Groll, die dit onderzoek aan de Universiteit van Ottawa uitvoerde, ontdekte dat, Toen de campagne begon in 1990, was de incidentie 109-gevallen door 100 000-mensen. Na het begin van de campagne was de incidentie echter toegenomen tot 164-gevallen. Ondanks deze intensieve vaccinatie was de invloed van de ziekte dus niet verminderd, integendeel: "Deze campagne heeft de belastingbetalers in Ontario meer dan $ 200 miljoen gekost, zonder de incidentie te verminderen. van ziekte. "
[Vgl de getuigenissen die ik in deze zin van de twee verplegers heb gegeven]

In Frankrijk is het moeilijk om de kosten van onze griepvaccinatiecampagnes te beoordelen, maar het vertegenwoordigt ook een fortuin, vooral omdat de ongewenste effecten, die erg duur zijn voor de staat, niet te verwaarlozen zijn.
»

Sylvie SIMON (tijdschrift "Uw gezondheid" november 2008 N ° 109)

HOE KUNNEN PRO-VACCINEN NOG STEEDS BLIJVEN IN EEN DERGELIJKE ONTKENNING?

Lire aussi De grootste 10-leugens over vaccinatie van Sylvie Simon.
0 x
«Er zijn mensen die de dingen zien zoals ze zijn en zich afvragen waarom. Ik, ik zie ze zoals ze zouden kunnen zijn en ik zeg tegen mezelf: waarom niet! (Sir Bernard Shaw)
« De toekomst behoort toe aan degenen die de mogelijkheden zien voordat ze duidelijk worden. (Theodorus Levitt).
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 15992
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5188

Re: Vaccinaties en gezondheid ... voor of tegen?




par Remundo » 19/02/18, 12:39

Wees gerust, afgezien van de dienstdoende 2 - 3-politici, leest niemand deze draad.
1 x
Beeld
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Vaccinaties en gezondheid ... voor of tegen?




par Janic » 19/02/18, 13:04

wees gerust, afgezien van de dienstdoende 2 - 3-politici, leest niemand deze draad.
als we de telling van "gezien" geloven die meer dan 90.000 bedraagt, toch en de minipeiling een zeer verdeelde mening laat zien, bijna 50/50.
Ik wacht daarom op een openbaring: 8)
Remundo
veel ziektes zijn uitgeroeid dankzij vaccins
Ah, goed! Geef mij er een!
:?

PS: zoveel als ik aangenaam verrast ben door je logische, vergelijkende geest, over tastbare, controleerbare elementen, met betrekking tot mechanica, (het was ook mijn taak), ben ik verrast door deze niet-analyse op dit specifieke gebied van gezondheid, maar het kan zijn omdat je niet geïnteresseerd bent in het onderwerp! in dit geval ... is het begrijpelijk dat u deze draad niet leest! : Roll:
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 15992
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5188

Re: Vaccinaties en gezondheid ... voor of tegen?




par Remundo » 19/02/18, 13:10

Ik zal niet worden behandeld door grote denkers die niet eens begrijpen dat vaccins talloze levens hebben gered ...

zoals ik al eerder zei, ik ben ook niet gelukzalig bij over-vaccinatie, het is een delicaat gezondheidsprobleem. De bescherming van het grootste aantal leidt statistisch gezien tot zeldzamere gevallen waarin vaccinatie schadelijk is.

en bovenal heb ik niet de tijd zoals jij om drielaagse sandwiches te gooien en eenmaal terug te keren naar 100 over het onderwerp ...

Ik jeuk zelfs om deze draad tijdelijk te vergrendelen, zie je? : Roll: jullie beginnen me allemaal dronken te worden.
0 x
Beeld
Avatar de l'utilisateur
BaudouinLabrique
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 318
Inschrijving: 11/02/18, 18:17
Plaats: Henegouwen (België)
x 54

Re: Vaccinaties en gezondheid ... voor of tegen?




par BaudouinLabrique » 19/02/18, 14:38

Remundo schreef:Ik jeuk zelfs om deze draad tijdelijk te vergrendelen, zie je? : Roll: jullie beginnen me allemaal dronken te worden.
Censuur (het onderwerp vergrendelen) is zeker een gemakkelijke verleiding, vooral als je in de ene, dominante gedachte wilt blijven, medisch correct ...

Hippocratische eed, hypocriete eed in dit geval?

« Ik zal me niet schuldig maken aangeen kwaad ook niet d'geen onrechtvaardigheid "
dit deel van de eed van Hippocrates wordt vervolgens met name met betrekking tot vaccinatie genegeerd, gezien de soms fatale bijwerkingen, maar voor welke politieke beslisser is hij echt geïnteresseerd, vooral omdat hij de toestemming geniet van de meerderheid van de bevolking, zoals de schapen van Panurge?

De grote media zijn in handen van grote financiële groepen en met name farmaceutische producten en de schapen drinken hun woorden:

Beeld

Ik heb me toen altijd afgevraagd hoe de pro-vaccin artsen met hun geweten omgaan, omdat ze niettemin zonder uitzondering de eed van Hippocrates respecteren !!!

Hoe komt het dat in dergelijke omstandigheden de medische beroepsgroep stoffen met "bijwerkingen" kan voorschrijven die soms jonge kinderen doden!

Weinig mensen weten dat Hippocrates zei:
« Laat uw dieet uw medicijn zijn »

Maar geconfronteerd met ' de ziekte-industrie "Als de beroemde microbioloog, professor René Dubois, die het eerste antibioticum van de naam ontdekte, noemde ik me al" Een echte ziekte-industrie "" Is het geen illusie om te beweren dat de huidige gezondheidstoestand de beste is die in de geschiedenis heeft geregeerd, wanneer een steeds groter aantal mensen hun toevlucht moeten nemen tot medicijnen en de arts om de problemen onder ogen te zien van het dagelijks leven? "(In De luchtspiegeling van gezondheid, p. 21)
Dernière édition par BaudouinLabrique de 19 / 02 / 18, 15: 08, 1 keer bewerkt.
0 x
«Er zijn mensen die de dingen zien zoals ze zijn en zich afvragen waarom. Ik, ik zie ze zoals ze zouden kunnen zijn en ik zeg tegen mezelf: waarom niet! (Sir Bernard Shaw)
« De toekomst behoort toe aan degenen die de mogelijkheden zien voordat ze duidelijk worden. (Theodorus Levitt).
Avatar de l'utilisateur
BaudouinLabrique
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 318
Inschrijving: 11/02/18, 18:17
Plaats: Henegouwen (België)
x 54

Re: Vaccinaties en gezondheid ... voor of tegen?




par BaudouinLabrique » 19/02/18, 14:49

Remundo schreef:Ik zal niet worden behandeld door grote denkers die niet eens begrijpen dat vaccins talloze levens hebben gered ...

Bewijs het maar!

echter, zoals zeer breed aangetoond, er zijn tonnen studies die aantonen dat vaccins niet alleen niet effectief zijn en erger dat ze kunnen ontwikkelen wat ze beweerden te beschermen!

We wachten nog steeds op de kleinste studie die de effectiviteit van een enkel klein vaccin bewijst!

bovendien Wetenschappers kondigen aan dat het bewijs voor het griepvaccin bevooroordeeld is "
Dernière édition par BaudouinLabrique de 19 / 02 / 18, 15: 06, 3 keer bewerkt.
0 x
«Er zijn mensen die de dingen zien zoals ze zijn en zich afvragen waarom. Ik, ik zie ze zoals ze zouden kunnen zijn en ik zeg tegen mezelf: waarom niet! (Sir Bernard Shaw)
« De toekomst behoort toe aan degenen die de mogelijkheden zien voordat ze duidelijk worden. (Theodorus Levitt).
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Vaccinaties en gezondheid ... voor of tegen?




par Janic » 19/02/18, 15:02

Ik zal niet worden behandeld door grote denkers die niet eens begrijpen dat vaccins talloze levens hebben gered ...
Dat je niet in staat bent (omdat het zelfs met de officiële documenten van de INVS onwaarschijnlijk is) om een ​​enkel geval te kunnen citeren!
Daar kunnen wij u niet de schuld van geven! Zolang angst domineert, heerst de rede niet langer : Cry:
zoals ik al eerder zei, ik ben ook niet gelukzalig bij over-vaccinatie, het is een delicaat gezondheidsprobleem.
Delicaat, op zijn zachtst gezegd! Het afgelopen decennium zijn er bijna geen dodelijke mazelen geweest, niet meer dan tuberculose, nog minder tetanus en geen pokken. Pokken en BCG werden van de verplichtingen geschrapt omdat het niemand meer onder de Fransen trof. Onze buurlanden die alle verplichtingen hadden opgeheven, maakten dezelfde opmerking; ondanks alles vaccineren we onze baby's tegen tetanus die niet immuniseert (dan nog een vaccin) en toch en vooral waarom? Omdat mensen bang zijn gezien de afbeeldingen die hen worden getoond van niet-bestaande gevallen in ons land bij baby's, enz ... [*]
De bescherming van het grootste aantal leidt statistisch gezien tot zeldzamere gevallen waarin vaccinatie schadelijk is.
Nou, nou! Het is een pure misvatting! Bekijk de grafieken vanaf het begin van de beschikbare statistieken en vind enige vorm van bevestiging. Integendeel, de tarieven stegen omdat de vaccinatie nodig was! Wat de gevallen heeft verminderd, is de aanzienlijke vooruitgang in hygiëne, vooral in de steden, en daarmee het aantal gerelateerde pathologieën zoals tuberculose, de ontdekking van antibiotica en andere medische vooruitgang verminderen.
en bovenal heb ik niet de tijd zoals jij om drielaagse sandwiches te gooien en eenmaal terug te keren naar 100 over het onderwerp ...
Zeg dan tegen jezelf dat je morgen tot deze families van slachtoffers behoort en dat je interesse dienovereenkomstig zal toenemen.
Als autisme exponentieel blijft toenemen, wordt geschat dat in 2032, met de huidige progressiesnelheid, autistisch zal zijn op 2 na met name vaccins, en vooral MMR waarop een van de meest CDC senior functionaris gaf toe dat hij had gelogen, bedrogen, om de realiteit te verbergen en gedurende deze tijd daar, vaccineert hij met vlag en wimpel! Is dit een van deze excessen die u aangeeft?
Veel meer! Onze wetten beschermen de bevolking tegen verkrachting en straffen de overtreders en de hele bevolking begrijpt het. Echter (en zonder een dergelijke criminele handeling te rechtvaardigen)
het blijft buiten, geen introductie in het bloed, maar vreemd genoeg doen we een individu diep pijn dat zichzelf niet kan verdedigen, hem vergiftigen (zoals de nazi-artsen) en niemand reageert en vindt het zelfs goed ! Waar is het bewustzijn van goed en kwaad gebleven? Wat was het doel van de beproevingen en geloofsberoepen van Neurenberg nog nooit eerder?

[*] 13 geval van 0 tot 49 jaar, incidentie 0.03pm (en niet van 10 in 10 jaar) wat betreft de voortzetting
9 geval van 5 tot 59 jaar: 4 van 60 tot 69 jaar, enz ... en op 12 jaar, daarom te delen door 12 om de jaarlijkse koers te verkrijgen. Dit zijn valse statistieken (tot nu toe niet misleidend) voor een heel specifiek doel: baby's vaccineren!
http://invs.santepubliquefrance.fr/fr.. ... iologiques

om ook na te denken over: "
Er is een significante ontwikkeling van alternatieve geneeskunde in Noorwegen, die beschikbaar is in alle gemeentelijke openbare diensten, met de steun van het Nationaal Centrum voor Onderzoek naar Aanvullende en Alternatieve Geneeskunde (Noors acroniem: NAFKAM), dat een eigen afdeling heeft binnen de faculteit geneeskunde van de universiteit van Tromso. Het wordt geleid door 21-mensen (12-onderzoekers en 9-administratief).

NAFKAM stimuleert, organiseert en coördineert Noors onderzoek naar complementaire en alternatieve geneeskunde. Het centrum ontwikkelt training, overleg, nationale en internationale samenwerking (vooral met China) evenals openbare informatie."
Zoals in Zwitserland!
het is niet voor morgen in Frankrijk!
Dernière édition par Janic de 19 / 02 / 18, 15: 22, 2 keer bewerkt.
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Avatar de l'utilisateur
BaudouinLabrique
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 318
Inschrijving: 11/02/18, 18:17
Plaats: Henegouwen (België)
x 54

Re: Vaccinaties en gezondheid ... voor of tegen?




par BaudouinLabrique » 19/02/18, 15:15

Janic schreef:
Ik zal niet worden behandeld door grote denkers die niet eens begrijpen dat vaccins talloze levens hebben gered ...
Dat je niet in staat bent (omdat het zelfs met de officiële documenten van de INVS onwaarschijnlijk is) om een ​​enkel geval te kunnen citeren!

Trouwens, hoe verklaren de pro-vaccins het volgende en die is gebaseerd op concrete observaties:

1 ° Erop wijzend dat in landen als Noorwegen waar vaccinatie niet verplicht is (sinds 1995), er niet meer patiënten zijn dan waar het verplicht is!

2 ° Wacht even! Voor Noorwegen: "Over het algemeen een betere gezondheidstoestand dan die van andere Europese landen, met uitzondering van hart- en vaatziekten waarvoor Noorwegen slecht is geplaatst. Het heeft waarschijnlijk te maken met voedingsproblemen."(Souce)
Herinnering aan wat Hippocrates aanbeveelt, maar toch wordt beschouwd als de vader van de geneeskunde (!): "Laat uw dieet uw beste medicijn zijn.

Als dit op zichzelf geen afwijzing is van de vermeende effectiviteit van vaccins als een legitieme erkenning van de schadelijkheid ervan, dan verklaren de aanhangers van vaccinatie koste wat het kost mij!
0 x
«Er zijn mensen die de dingen zien zoals ze zijn en zich afvragen waarom. Ik, ik zie ze zoals ze zouden kunnen zijn en ik zeg tegen mezelf: waarom niet! (Sir Bernard Shaw)
« De toekomst behoort toe aan degenen die de mogelijkheden zien voordat ze duidelijk worden. (Theodorus Levitt).

Terug naar "Health and Prevention. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van milieurisico's "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 248-gasten