Vaccinaties en gezondheid ... voor of tegen?

Hoe om gezond te blijven en de risico's en gevolgen voor de gezondheid en de volksgezondheid te voorkomen. beroepsziekte, industriële risico's (asbest, luchtvervuiling, elektromagnetische golven ...), bedrijf risico (stress op het werk, overmatig gebruik van drugs ...) en individuele (tabak, alcohol ...).

vaccinaties

U kunt selecteren 1 optie

 
 
Raadpleeg de resultaten
Gebe
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 361
Inschrijving: 08/08/09, 20:02
x 65

Re: Vaccinaties en gezondheid ... voor of tegen?




par Gebe » 14/02/18, 09:25

Janic schreef:Nou, het voelde alsof ik helemaal alleen was!
Je hoeft je geen zorgen te maken Janic, de complottheoretici zijn legio! ! Ze hebben zelfs hun recensie:
BaudouinLabrique schreef:In een uitgebreid bestand in het Nexus-magazine (september-oktober 2009):

Nexus is een Australisch tweemaandelijks tijdschrift gewijd aan pseudowetenschap, geopolitiek, onconventionele geneeskunde, complottheorieën en historisch revisionisme in het bijzonder.

Met alle moeite die je erin steekt, zou je een gratis abonnement moeten hebben of zelfs als freelancer moeten worden ingehuurd! ! : Lol:
Dernière édition par Gebe de 14 / 02 / 18, 09: 54, 1 keer bewerkt.
1 x
Avatar de l'utilisateur
gildas
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 880
Inschrijving: 05/03/10, 23:59
x 173

Re: Vaccinaties en gezondheid ... voor of tegen?




par gildas » 14/02/18, 09:51

Hallo,
Janic schreef:(...)

Ter nagedachtenis aan Claire Séverac die ons verliet op eerste kerstdag 2016
(...)


In deze video wordt ons verteld dat wifi schadelijk is... (zet de video op 1u20)
De Wikipedia-pagina over "gezondheidsrisico" wifi:

Hoewel de Wereldgezondheidsorganisatie (WHO) in 2006 concludeerde dat langdurige blootstelling aan Wi-Fi-golven geen gezondheidsrisico’s met zich meebracht36, heeft zij dit standpunt sindsdien omgedraaid door Wi-Fi (en mobiele telefonie) toe te voegen aan de lijst van groep 2B. kankerverwekkende stoffen (mogelijk kankerverwekkend voor de mens) in mei 2011. Het wordt aanbevolen om de wifi van uw box zoveel mogelijk uit te schakelen.[ref. nodig]


U kunt zich dan eenvoudig tegen de golven beschermen door 's avonds de wifi van uw box uit te schakelen en 's nachts beschermd te zijn.
Een functie op de box voor een geplande uitschakeling van de wifi zou welkom zijn..

(dsl voor hs)
0 x
Avatar de l'utilisateur
BaudouinLabrique
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 318
Inschrijving: 11/02/18, 18:17
Plaats: Henegouwen (België)
x 54

Re: Vaccinaties en gezondheid ... voor of tegen?




par BaudouinLabrique » 14/02/18, 10:31

Janic schreef:Laten we niet vergeten dat ziekten op natuurlijke wijze in onze regio’s ZONDER ENIG VACCIN verdwenen zijn en dat de mazelen vóór de vaccinatie op natuurlijke wijze met meer dan 90% waren afgenomen zonder vaccin, en aangezien onsterfelijkheid nog steeds niet wordt bereikt, zullen er altijd sterfgevallen zijn die verband houden met het falen van het immuunsysteem. .

Janic schreef:Laten we ook niet vergeten dat onze laboratoriummakers sinds de explosie van kanker tevergeefs hebben geprobeerd een vaccin ertegen te vinden dat veel meer sterfgevallen veroorzaakt dan een paar uiterst zeldzame gevallen van dodelijke mazelen. Mazelen worden de boom die het bos verbergt!
En aangezien je een kort geheugen hebt, vertegenwoordigt slechts 5% (volgens het geloof in 100% effectiviteit bij 95% van de gevaccineerde mensen) meer dan 3.000.000 niet-gevaccineerde mensen, plus 80.000.000 reizigers uit alle landen Gevaccineerd of niet, die naar ons land komen, de geloofsdaad van dit individu wordt tegengesproken door de werkelijke situatie waarin alle virussen tientallen jaren lang zonder problemen kunnen circuleren van gevaccineerd naar gevaccineerd en naar niet-gevaccineerd. En aangezien u buitengewoon intelligent bent en volkomen op de hoogte bent van wat het vaccindiscours betreft, leg dan uit waarom!
Ten slotte zal het afsluiten van uw ogen en oren niets veranderen aan het feit dat steeds meer wetenschappers en artsen zich bewust zijn geworden van de situatie en zich niet langer houden aan de geruststellende toespraak van de autoriteiten, zoals blijkt uit de zaak van Thomson van de CDC, die de leugen van deze organisatie en welke regeringen herhalen.

Helemaal mee eens en bovendien zijn wetenschappers dit keer verlicht en niet onderdanig Big Pharma
Dit is een dogma (voortvloeiend uit wetenschappelijk rationalisme) om te geloven dat er bacteriën of zelfs virussen (wat ze ook zijn) ontstaan ipso facto ziekten!

Professor Antoine Bechamp deed deze onbetwiste ontdekking: het oorspronkelijke element van de levende cel, de microzym »: deze zou een bacterie of een virus kunnen worden, vandaar het bacteriële polymorfisme, en toch is de proefpersoon daar niet ziek van. In feite ontwikkelen bacteriën zich alleen abnormaal in een organisme als dat zo is in een toestand van ernstige zwakte en we mogen niet vervallen in ‘microbisme’ dat ‘ is een monsterlijke fatalistische doctrine die veronderstelt dat God bij de oorsprong van de dingen de kiemen van microben heeft geschapen die bedoeld zijn om ons ziek te maken. (Pr. Antoine Béchamp wiens onbetwiste ontdekkingen niettemin de pasteuriaanse mythe aan de kaak hebben gesteld). LDe psychologische en bijgevolg fysieke toestand van het subject is PROMORDIAAL !

En dus " Virussen en bacteriën zijn niet de oorzaak van ziekten, ze zijn iets anders », wees op de beroemde Professor René Dubos, microbioloog en (toch) beroemde uitvinder van het eerste antibioticum met de naam in zijn boek ''Mirage of Healt'', ook vertaald in het Frans ''Mirage de la santé'').

Om deze reden, " De microbe is net zo min verantwoordelijk voor de 'besmettelijke' ziekte als de lijkvlieg. '(Dierenarts dr. Eric Ancelet auteur van ''Om een ​​einde te maken aan Pasteur'') en dat provaccinalisten dringend moeten lezen om niet dom te sterven!

Dat is wat de brand met andere woorden zei. Professor Jacqueline Bousquet (Drès sciences, Biophysics – CNRS) die aldus de gehekelde microben benoemt: “DE Denkbeeldige aanvallers - (omdat " Het terrein veroorzaakt ziekten ")" De materialistische wetenschap jaagt meedogenloos op en doodt denkbeeldige ‘agressors’, die niets anders zijn dan de natuurlijke bestanddelen van het organisme waarvan de stereochemie is veranderd, terwijl zij slechts getuigen zijn op het terrein van individuen! »

« Na bacteriën, microben en andere virussen die normale bestanddelen van de cel zijn, hebben wij de jacht op PRION's uitgevonden. Als we goed zouden willen kijken, zouden een groot aantal andere cellulaire bestanddelen goede kandidaten zijn om anders te vouwen! De escalatie is nog lang niet voorbij! Hoe lang zullen we het nog volhouden dat zwermen naar behoren gesubsidieerde onderzoekers kankercellen of prionen injecteren in de lever, milt, eierstokken, testikels of hersenen van gemartelde dieren? Alsof het consumeren van eiwitten of het injecteren ervan in de hersenen hetzelfde zou zijn als het gaat om de verkregen resultaten! En wij laten dit gebeuren in naam van de “Wetenschap”? »

« “Epidemieën” treffen alleen kwetsbare mensen of dieren en stoppen spontaan zonder de minste medische tussenkomst. Des te beter bovendien, omdat er geen sprake is van medische tussenkomst. De autoriteiten, geadviseerd door ‘experts’ (deze geleerden van onwetendheid volgens het tijdschrift Marianne) gaan door met het opleggen van vaccinaties aan ons – een anti-wetenschappelijke daad als die ooit heeft bestaan ​​– waaruit blijkt dat de medische professie onwetend en onverantwoordelijk is, wat sindsdien Pasteur heeft herhaald, zonder ooit afgezaagde dogma's in twijfel te trekken, die lange tijd door onze Europese buren zijn verworpen vanwege het gevaar dat ze vertegenwoordigen! »

Om beter te begrijpen hoe de specifieke kenmerken van het “terrein” die specifiek zijn voor elk individu ziekten veroorzaken, met name infectieziekten, verwijzen wij u naar cette page.

In dergelijke omstandigheden is het verspilde moeite en verspilling om jezelf met (misleidende) vaccins tegen infectieziekten te willen beschermen! Dit zou net zo absurd en belachelijk zijn als het nemen van een drankje om jezelf te beschermen tegen toekomstige overspanning (als er sprake is van een zeer intense schok of een ondraaglijke situatie die te lang duurt) die zij alleen, wanneer zij de proefpersoon in de onmogelijkheid van acteren of vluchten (het remmen van actie), veroorzaakt ziekten, zoals blijkt uit Professor Henri Laborit (vgl. zijn bekroonde film in Cannes ''My Uncle from America'', die zijn ontdekkingen bijwerkt door ze op mensen toe te passen en die hier kan worden bekeken, op deze pagina met details over zijn onderzoek: ''actie remming''.
0 x
«Er zijn mensen die de dingen zien zoals ze zijn en zich afvragen waarom. Ik, ik zie ze zoals ze zouden kunnen zijn en ik zeg tegen mezelf: waarom niet! (Sir Bernard Shaw)
« De toekomst behoort toe aan degenen die de mogelijkheden zien voordat ze duidelijk worden. (Theodorus Levitt).
Avatar de l'utilisateur
BaudouinLabrique
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 318
Inschrijving: 11/02/18, 18:17
Plaats: Henegouwen (België)
x 54

Re: Vaccinaties en gezondheid ... voor of tegen?




par BaudouinLabrique » 14/02/18, 10:36

Gildas schreef:In deze video wordt ons verteld dat wifi schadelijk is... (zet de video op 1u20)
De Wikipedia-pagina over "gezondheidsrisico" wifi:
Hoewel de Wereldgezondheidsorganisatie (WHO) in 2006 concludeerde dat langdurige blootstelling aan Wi-Fi-golven geen gezondheidsrisico’s met zich meebracht36, heeft zij dit standpunt sindsdien omgedraaid door Wi-Fi (en mobiele telefonie) toe te voegen aan de lijst van groep 2B. kankerverwekkende stoffen (mogelijk kankerverwekkend voor de mens) in mei 2011. Het wordt aanbevolen om de wifi van uw box zoveel mogelijk uit te schakelen.[ref. nodig]

U kunt zich dan eenvoudig tegen de golven beschermen door 's avonds de wifi van uw box uit te schakelen en 's nachts beschermd te zijn.
Een functie op de box voor een geplande uitschakeling van de wifi zou welkom zijn..
(dsl voor hs)

Ter informatie vindt u hier een pagina waarop ik heb geschreven "Gezondheid, het grote vergeten onderdeel van (vooral) duurzaam renoveren en bouwen", met wetenschappelijk bewijs, waaronder wifi en andere verbonden objecten!
0 x
«Er zijn mensen die de dingen zien zoals ze zijn en zich afvragen waarom. Ik, ik zie ze zoals ze zouden kunnen zijn en ik zeg tegen mezelf: waarom niet! (Sir Bernard Shaw)
« De toekomst behoort toe aan degenen die de mogelijkheden zien voordat ze duidelijk worden. (Theodorus Levitt).
Avatar de l'utilisateur
BaudouinLabrique
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 318
Inschrijving: 11/02/18, 18:17
Plaats: Henegouwen (België)
x 54

Re: Vaccinaties en gezondheid ... voor of tegen?




par BaudouinLabrique » 14/02/18, 10:38

GEBE schreef:
Janic schreef:Nou, het voelde alsof ik helemaal alleen was!
Je hoeft je geen zorgen te maken Janic, de complottheoretici zijn legio! ! Ze hebben zelfs hun recensie:
BaudouinLabrique schreef:In een uitgebreid bestand in het Nexus-magazine (september-oktober 2009):

Nexus is een Australisch tweemaandelijks tijdschrift gewijd aan pseudowetenschap, geopolitiek, onconventionele geneeskunde, complottheorieën en historisch revisionisme in het bijzonder.

Met alle moeite die je erin steekt, zou je een gratis abonnement moeten hebben of zelfs als freelancer moeten worden ingehuurd! ! : Lol:

"Beledigingen (en dergelijke) zijn de argumenten van degenen die er geen hebben!, zoals het gezond verstand zegt...
0 x
«Er zijn mensen die de dingen zien zoals ze zijn en zich afvragen waarom. Ik, ik zie ze zoals ze zouden kunnen zijn en ik zeg tegen mezelf: waarom niet! (Sir Bernard Shaw)
« De toekomst behoort toe aan degenen die de mogelijkheden zien voordat ze duidelijk worden. (Theodorus Levitt).
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Vaccinaties en gezondheid ... voor of tegen?




par Janic » 14/02/18, 10:53

Nexus is een Australisch tweemaandelijks tijdschrift gewijd aan pseudowetenschap, geopolitiek, onconventionele geneeskunde, complottheorieën en historisch revisionisme in het bijzonder.
We kunnen ook zeggen dat het eenvoudigweg een non-conformistisch tijdschrift is, dat informatie verschaft over onderwerpen die als taboe worden beschouwd door degenen die over de informatie beschikken.

PS: Baudoin, je site is heel goed gemaakt en staat vol met informatie.....non-conformisten natuurlijk! :D
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Avatar de l'utilisateur
BaudouinLabrique
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 318
Inschrijving: 11/02/18, 18:17
Plaats: Henegouwen (België)
x 54

Re: Vaccinaties en gezondheid ... voor of tegen?




par BaudouinLabrique » 14/02/18, 11:04

Janic schreef:
Nexus is een Australisch tweemaandelijks tijdschrift gewijd aan pseudowetenschap, geopolitiek, onconventionele geneeskunde, complottheorieën en historisch revisionisme in het bijzonder.
We kunnen ook zeggen dat het eenvoudigweg een non-conformistisch tijdschrift is, dat informatie verschaft over onderwerpen die als taboe worden beschouwd door degenen die over de informatie beschikken.

PS: Baudoin, je site is heel goed gemaakt en staat vol met informatie.....non-conformisten natuurlijk! :D

Goed gezien en beantwoord!
0 x
«Er zijn mensen die de dingen zien zoals ze zijn en zich afvragen waarom. Ik, ik zie ze zoals ze zouden kunnen zijn en ik zeg tegen mezelf: waarom niet! (Sir Bernard Shaw)
« De toekomst behoort toe aan degenen die de mogelijkheden zien voordat ze duidelijk worden. (Theodorus Levitt).
Gebe
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 361
Inschrijving: 08/08/09, 20:02
x 65

Re: Vaccinaties en gezondheid ... voor of tegen?




par Gebe » 14/02/18, 17:11

BaudouinLabrique schreef:Ter informatie vindt u hier een pagina waarop ik heb geschreven "Gezondheid, het grote vergeten onderdeel van (vooral) duurzaam renoveren en bouwen", met wetenschappelijk bewijs, waaronder wifi en andere verbonden objecten!

http://www.retrouversonnord.be/geobiotherapie.htm

https://www.psiram.com/fr/index.php/Baudouin_Labrique

[---------Opmerking -------------]
matige Remundo
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Vaccinaties en gezondheid ... voor of tegen?




par Janic » 15/02/18, 07:53

https://www.psiram.com/fr/index.php/Baudouin_Labrique

[---------Opmerking -------------]
matige Remundo
psiram is een verspreidingsorgaan van pseudowetenschappelijke sekten, dat niet eens de tijd neemt om de geldigheid van zijn artikelen te verifiëren. Het is de ‘nexus’ van ultraconformisme. :frons:
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Avatar de l'utilisateur
BaudouinLabrique
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 318
Inschrijving: 11/02/18, 18:17
Plaats: Henegouwen (België)
x 54

Re: Vaccinaties en gezondheid ... voor of tegen?




par BaudouinLabrique » 15/02/18, 08:41

Janic schreef:
https://www.psiram.com/fr/index.php/Baudouin_Labrique
[---------Opmerking -------------]
matige Remundo
psiram is een verspreidingsorgaan van pseudowetenschappelijke sekten, dat niet eens de tijd neemt om de geldigheid van zijn artikelen te verifiëren. Het is de ‘nexus’ van ultraconformisme. :frons:

Bedankt Jamic voor het rechtzetten van de feiten!
De Psiram-site is een web van leugens over mij! Ze zwaaien rond en krimpen ("psi") veel water (rame cf. "ram")! :D
Ik heb al een klacht ingediend, maar de site wordt gehost buiten de EU en met goede reden!
Ze moesten een paar jaar geleden zelfs hun naam veranderen, na rechtszaken...

Het is echt armoedig et lâche van de kant van Gébé (omdat hij geen argumenten meer heeft) om mij aan te vallen!
"Beledigingen zijn de argumenten van degenen die er geen hebben, zegt het populaire gezegde...

NB Als ik mezelf iets te verwijten had, zou ik er niet onder posten mijn echte naam, terwijl Gébé zich verschuilt achter zijn bijnaam
zich overgeven aan laster!

Un forum moet uitsluitend een plaats blijven voor de uitwisseling van IDEEËN!!!
Dernière édition par BaudouinLabrique de 15 / 02 / 18, 09: 07, 1 keer bewerkt.
0 x
«Er zijn mensen die de dingen zien zoals ze zijn en zich afvragen waarom. Ik, ik zie ze zoals ze zouden kunnen zijn en ik zeg tegen mezelf: waarom niet! (Sir Bernard Shaw)
« De toekomst behoort toe aan degenen die de mogelijkheden zien voordat ze duidelijk worden. (Theodorus Levitt).

Terug naar "Health and Prevention. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van milieurisico's "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Remundo en 266 gasten