Samenvatting van de kennis over hydroxychloroquine

Hoe om gezond te blijven en de risico's en gevolgen voor de gezondheid en de volksgezondheid te voorkomen. beroepsziekte, industriële risico's (asbest, luchtvervuiling, elektromagnetische golven ...), bedrijf risico (stress op het werk, overmatig gebruik van drugs ...) en individuele (tabak, alcohol ...).
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Synthese van kennis over hydroxychloroquine




par Janic » 02/09/21, 10:25

abcon
hetzelfde, ik weet het niet, ik stop met antwoorden, van tijd tot tijd kijk ik nog steeds en zeg ik tegen mezelf dat het echt niet de moeite waard is om te antwoorden : Mrgreen:
dus bedankt aan jullie beiden, voor dit moment kun je voorkomen dat je je stomme antwoorden leest en eindelijk de gemoedsrust vinden van de site die jij en je alterego's hebben verwijderd. Bedankt bedankt bedankt! : Cheesy:
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Synthese van kennis over hydroxychloroquine




par Obamot » 02/09/21, 12:17

Ah... het aantal onderzoeken dat de effectiviteit van HCQ aantoont is weer toegenomen! Goed...

15420E35-5362-4746-A2FF-8F3070D189F9.jpeg
15420E35-5362-4746-A2FF-8F3070D189F9.jpeg (298.62 Kio) Consulté 1454 fois

- "Oh verdomme" : Cheesy: Ik ben geen gelovige! “
Dat zijn sowieso veel nadelen, dokter!
Dernière édition par Obamot de 02 / 09 / 21, 12: 20, 3 keer bewerkt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14823
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4302

Re: Synthese van kennis over hydroxychloroquine




par GuyGadeboisTheBack » 02/09/21, 12:17

izentrop schreef:Een thread waarin wordt uitgelegd waarom de HCQ nou... het kan niet werken! zelfs in vitro

En Izy slikt nog steeds... hij zal altijd blijven slikken... : Roll:
(Het is nog steeds "grappig" dat de twee klootzakken alles slikken... zelfs ongegronde, ongefundeerde mest, het is ondertekend, niet beoordeeld, niet gepubliceerd... wat een wetenschappelijke strengheid!)
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Synthese van kennis over hydroxychloroquine




par Obamot » 02/09/21, 13:13

ABC2019 schreef:
izentrop schreef:
Obamot schreef: Ik heb je al gezegd...
Wat je zegt heeft geen waarde, alleen "goed" om in de Bijbel of de Koran te verschijnen.

Uitzonderlijk ging ik naar uw antwoord kijken


hetzelfde, ik weet het niet, ik stop met antwoorden, van tijd tot tijd kijk ik nog steeds en zeg ik tegen mezelf dat het echt niet de moeite waard is om te antwoorden : Mrgreen:
Jullie zijn gewoon twee neerbuigende zigoto's wiens onwaarheden honderden keren aan het licht zijn gekomen! Nogmaals hier : Arrowd:

Ik antwoordde op deze volkomen egocentrische griet - en wie het zichzelf toestaat om professor Raoult te beledigen, ze zal haar CV niet hebben gelezen, ik zou graag het hare zien... : Cheesy: - en ze zegt dat ze "moest keihard werken"om zijn theedoek te pakken te krijgen, bewijs van "onverdiende" kennis...
TORCHON omdat het gezegd moet worden... zijn woorden zijn KLEURRIJK!
Ik kom er zeker op terug, aangezien u oordeelde dat het gepubliceerd was "hoge wacht" Beeld Beeld

Ik moet niet te veel onzin zeggen, want als "elle' antwoordde me niet, ik werd 'geliefd' door een vertegenwoordiger van deze groep:

5E9CC6A2-1E25-47B2-A625-4E34035048FF.jpeg
5E9CC6A2-1E25-47B2-A625-4E34035048FF.jpeg (419.93 Kio) Consulté 1446 fois


Die erg kritisch op haar was - door haar vinger op een grote fout te leggen, vaak dezelfde... - zij die gelooft dat ze de waarheid vindt in de kleine microbiologische details, ze ziet de enormiteiten niet die ze declameert en het houdt geen rekening met onze natuurlijke regulatiemechanismen, omdat het de balans herstelt en "stress" elimineert, wat de grote specialiteit is van het menselijk organisme, die werkt als een biljartbalslag in zijn rokerige theorie!

En wat meer is, hij heeft zich geabonneerd op ons kanaal...

4CFDD023-9797-4EA6-8AB5-F7D177595C4F.jpeg
4CFDD023-9797-4EA6-8AB5-F7D177595C4F.jpeg (212.39 Kio) Consulté 1445 fois


En trouwens, ik zag niet dat je meedeed aan het posten... Jij die spreekt van "Fans Club" bewondert de hare waarop ze onderaan antwoordt, mooi "m'a-tu-vuisme" dat je geweldig ziet!

U bent vrij om op mijn antwoord te reageren : Cheesy: maar aangezien je op immunologie helemaal uit de weg bent, heb ik er nu al zin in!

Over dit onderwerp, IZENTROP, je vergat me HIER te antwoorden

wetenschap-en-technologie/een-rna-vaccin-werkt-hoe-is-gmo-t16695-150.html?hilit=Gunstig#p464855

en hier:

wetenschap-en-technologie/een-rna-vaccin-werkt-hoe-is-gmo-t16695-150.html?hilit=balance#p464940

... jij die mij niet leest : Cheesy: (Wat ABC betreft, het is het niet eens waard gezien het niveau van ontkenning :P :schok:
0 x
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13644
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1502
Neem contact op met:

Re: Synthese van kennis over hydroxychloroquine




par izentrop » 02/09/21, 22:15

Degenen die geen touitair-account hebben, hier is het belangrijkste:
De studie die aantoont dat HCQ in vitro geen werking heeft, is deze https://www.nature.com/articles/s41586-020-2575-3.


Verrassend dat dit onderzoek niet meer lawaai maakte toen het uitkwam?
Ach als we bij de IHU het begrepen hadden, maar liever nog eens vals speelden


En we voegen een antibioticum toe aan de behandeling om geen gezichtsverlies te lijden, terwijl iedereen weet dat het geen effect heeft op een virus
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14823
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4302

Re: Synthese van kennis over hydroxychloroquine




par GuyGadeboisTheBack » 02/09/21, 22:37

Dus daar zijn we voorbij de fout van de mond, Izy heeft alles verpulverd!!!

Studietitel:
Chloroquine remt de infectie van menselijke longcellen met SARS-CoV-2 niet

Dus al, chloroquine, OSEF... het is HCQ als onderdeel van een protocol dat andere moleculen associeert dat interessant is (voor de zoveelste keer...).

Dan, datum van de studie:
22/06/2020

Een studie over chloroquine alleen geeft ons een tegenwicht, mijn arme klootzak...
Dus.... Izy, Izy, Izy (wat moet je met jou doen? * )... je kabeljauw en zijn aankondigingseffecten in zijn valse Tweets met zijn grove manipulaties waarin alleen een dorpsidioot van jouw kaliber kan vallen, weet je waar kun je ze neerzetten!!! :onheil:

Wanneer naar het prachtige: "En we voegen een antibioticum toe aan de behandeling om geen gezichtsverlies te lijden, terwijl iedereen weet dat het geen effect heeft op een virus", onbetwistbaar bewijs van zijn triomf, om de simpele ziel er trots op te laten zien, Raoult herformuleert het prachtig, (al!!!) in.... 2016: https://www.lepoint.fr/invites-du-point ... 34_445.php

Arme Izy, zielig uitschot, arme tweeter bitch, arme wij die al die onwetenden moeten neuken, kreupel van pretentieuze zekerheden.....




*
Beeld
Dernière édition par GuyGadeboisTheBack de 02 / 09 / 21, 23: 00, 4 keer bewerkt.
1 x
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13644
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1502
Neem contact op met:

Re: Synthese van kennis over hydroxychloroquine




par izentrop » 02/09/21, 22:56

GuyGadeboisLeRetour schreef:Een studie van alleen chloroquine
Nee nee nee, je moet de studie lezen mijn beste : Wink:
Beeld
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14823
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4302

Re: Synthese van kennis over hydroxychloroquine




par GuyGadeboisTheBack » 02/09/21, 23:09

Ik heb de titel gelezen en begrepen (misleidend), ik heb hem gelezen, het verandert absoluut niets aan de wervingsmethoden van uw tweeter en die van u. Voor de laatste keer: We hebben het altijd gehad over een behandeling die in synergie werkt. Raoult doet dit in combinatie, HCQ of chloroquine alleen zijn niet interessant.
We weten het al meer dan anderhalf jaar en we hebben rotzooi opgegraven om je stomme kruistocht voort te zetten.

Ps: Corinne Reverbel, het is het boeket!!!!
Ze heeft het helemaal voor elkaar: https://corinnereverbel.com/
: Roll: : Roll: : Roll: : Roll:
1 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Synthese van kennis over hydroxychloroquine




par ABC2019 » 03/09/21, 05:36

GuyGadeboisLeRetour schreef: Voor de laatste keer: We hebben het altijd gehad over een behandeling die in synergie werkt. Raoult doet dit in combinatie, HCQ of chloroquine alleen zijn niet interessant.

in synergie is het erger, het verhoogt de dodelijkheid. Raoult heeft nog nooit een dubbele blind gedaan, hij heeft nooit iets bewezen, hij is een vervalser, die alleen de naïeve overtuigt, zoals alle vervalsers.

Bovendien hebben de felle verdedigers van Raoult argumenten gebruikt zoals het vergelijken van de dodelijkheid van door malaria getroffen landen, bewerend dat dit bewijst dat HCQ effectief was, het is volledig in tegenspraak met het feit dat wordt beweerd dat het inefficiënt is als het alleen wordt gebruikt.

Het argument was duidelijk verrot, zoals blijkt uit de echte dubbelblinde onderzoeken en de observationele onderzoeken bij degenen die echt met HCQ werden behandeld - vooral omdat HCQ nauwelijks meer wordt gebruikt tegen malaria. Iedereen daar is niet gestopt met het op één lijn brengen van nepstatistieken, argumenten van kwade trouw, ongefundeerde beweringen, gebruikmakend van de gevangen klantenkring die bereid is alles te geloven zolang het hun haat tegen de regering voedt. En ze begonnen weer met de vaccins.

0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Synthese van kennis over hydroxychloroquine




par ABC2019 » 03/09/21, 07:30

Christophe schreef:Een foto is meer waard dan 1000 kwaden... Klik op de afbeelding om de studie te laten beoordelen en accepteren...

Beeld

Welkom in de wereld van zorgbeertjes..


het was nep
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)

Terug naar "Health and Prevention. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van milieurisico's "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 295-gasten