Samenvatting van de kennis over hydroxychloroquine

Hoe om gezond te blijven en de risico's en gevolgen voor de gezondheid en de volksgezondheid te voorkomen. beroepsziekte, industriële risico's (asbest, luchtvervuiling, elektromagnetische golven ...), bedrijf risico (stress op het werk, overmatig gebruik van drugs ...) en individuele (tabak, alcohol ...).
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13698
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1516
Neem contact op met:

Re: Synthese van kennis over hydroxychloroquine




par izentrop » 02/09/21, 01:38

Een thread waarin wordt uitgelegd waarom de HCQ nou... het kan niet werken! zelfs in vitro
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Synthese van kennis over hydroxychloroquine




par Obamot » 02/09/21, 01:52

Izy cartoon level is jouw ding, maar voor de wetenschap, vergeet het...

HCQ werkt nog steeds voor mensen met een ongunstig zuur-base-evenwicht, aangezien HCQ het op cellulair niveau heeft hersteld!

Dat begrijp je nog steeds niet.

En ik heb je al verteld dat een fusie met een cel niet zo gebeurt, er is concurrentie in de kwaliteit van de lipiden, de meervoudig onverzadigde vetzuren "vreten" letterlijk de 2e categorie lipiden van de virussen op, bij een proefpersoon die dat heeft gedaan een goed immuunsysteem.

Dit is de reden waarom PCR-tests deze miljarden virionen detecteren... en weergeven wat de media melden als infecties, maar dat zijn slechts besmettingen...
1 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Synthese van kennis over hydroxychloroquine




par Obamot » 02/09/21, 02:27

PS: en de demonstratie zit vol paralogismen... amateurwerk :!:
0 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Synthese van kennis over hydroxychloroquine




par ABC2019 » 02/09/21, 05:24

izentrop schreef:Een thread waarin wordt uitgelegd waarom de HCQ nou... het kan niet werken! zelfs in vitro

geweldige thread bedankt voor deze bron, izzy! met een goede kleine bloemlezing van de eerste video's van de "gezwollen mandarijn van zekerheden". De fanclub zal nog steeds stikken....
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Synthese van kennis over hydroxychloroquine




par Janic » 02/09/21, 07:41

het lezen van een idioot in combinatie met een imbeciel is een genot voor fijnproevers. ... braken
1 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Synthese van kennis over hydroxychloroquine




par Obamot » 02/09/21, 08:23

- "Supergaren" :?

De "funny(e)s" (ABC2019, Izentrop) muggenzifterij op komma's, en daar zien ze de grove uitspattingen niet?
Deze verzameling tweets is een enorme onverteerbare gorgel, vol ongefundeerde of ongefundeerde beweringen, dwingende opmerkingen, drogredenen en andere paralogismen, directe conclusies zonder enige voorzorgen voor gebruik, argumenten van autoriteit, grove fouten en ik ga voorbij... allemaal verfraaid met nadruk rond geanimeerde .gifs tot het punt dat we niet echt begrijpen hoe deze collectie iets serieus zou hebben...

En dan goed, voor ABC2019 een fanclubs heeft maar één lid (waarschijnlijk alleen hij) : Mrgreen:

ABC2019 schreef:geweldige thread bedankt voor deze bron, izzy! met een goede kleine bloemlezing van de eerste video's van de "gezwollen mandarijn van zekerheden". De fanclub zal nog steeds stikken....
Geen wonder dat je het leuk vindt :schok: maar bedankt, het toont je gebrek aan serieuze "fanclub" en incompetentie ...

— “Maar de zif. en laten we zont zolis en barlant houden van de zérieux van het HIPS-ensemble” (Izy-stijlclub) hangnanhh
1 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Synthese van kennis over hydroxychloroquine




par ABC2019 » 02/09/21, 09:58

dus we wachten nu op een link op een twitterthread die uitlegt hoe HCQ in vitro werkt op menselijke cellen, en de werkzaamheidscijfers per leeftijdsgroep in vivo geeft, iets waar ik al 17 maanden om vraag... : Roll:
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13698
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1516
Neem contact op met:

Re: Synthese van kennis over hydroxychloroquine




par izentrop » 02/09/21, 10:04

Obamot schreef: Ik heb je al gezegd...
Wat je zegt heeft geen waarde, alleen "goed" om in de Bijbel of de Koran te verschijnen.

Uitzonderlijk ging ik naar je antwoord kijken, maar maak je geen zorgen, je wordt genegeerd zoals Janic...
Je kunt blaffen wat je wilt, maar in een vacuüm : Wink:
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Synthese van kennis over hydroxychloroquine




par Janic » 02/09/21, 10:12

ABCop »02/09/21, 09:58
dus we wachten nu op een link op een twitterthread die uitlegt hoe HCQ in vitro werkt op menselijke cellen, en de werkzaamheidscijfers per leeftijdsgroep in vivo geeft, iets waar ik al 17 maanden om vraag... : Roll:
aangezien u wordt gevraagd om aan de hand van de officiële statistieken te bewijzen dat de vaccins enig effect hebben gehad en u nog steeds niet hebt geantwoord. Je kunt dus nog steeds wachten op antwoorden, ook op twitter, wat niet het officiële orgaan van de geneeskunde is.
Bovendien geven we niet om in vitro, het zijn de in vivo, in het veld, voor het eerst aangetoond door de IHU die bewijskracht hebben en worden toegepast volgens het protocol dat telt. Maar Bozo is veel te dom om dat te begrijpen! :onheil:

izentrop "02 / 09 / 21, 10: 04
Obamot schreef:
Ik heb je al gezegd...

Wat je zegt heeft geen waarde, alleen "goed" om in de Bijbel of de Koran te verschijnen.

typisch voorbeeld van de klootzak die alles zegt bij gebrek aan kennis zowel in de wetenschap als in de theologie
Uitzonderlijk ging ik naar je antwoord kijken, maar maak je geen zorgen, je wordt genegeerd zoals Janic...
Je kunt blaffen wat je wilt, maar in een vacuüm
voor een windmanipulator, het vacuüm dat je kent!
Maar gelukkig vergelijken intelligente lezers de geuite standpunten en jij bent duidelijk niet een van hen.
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Synthese van kennis over hydroxychloroquine




par ABC2019 » 02/09/21, 10:12

izentrop schreef:
Obamot schreef: Ik heb je al gezegd...
Wat je zegt heeft geen waarde, alleen "goed" om in de Bijbel of de Koran te verschijnen.

Uitzonderlijk ging ik naar je antwoord kijken, maar maak je geen zorgen, je wordt genegeerd zoals Janic...
Je kunt blaffen wat je wilt, maar in een vacuüm : Wink:

hetzelfde, ik weet het niet, ik stop met antwoorden, van tijd tot tijd kijk ik nog steeds en zeg ik tegen mezelf dat het echt niet de moeite waard is om te antwoorden : Mrgreen:
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)

Terug naar "Health and Prevention. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van milieurisico's "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 421-gasten